-
Μετα απο μια αναζητηση αμορτισερ για το αμαξι μου(chevrolet lacetti), μου προτειναν kyb αμορτισερ και apex ελατηρια!Εχει κανει ποτε καποιος αυτο τον συνδιασμο???αν ναι....θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις!!
-
Μετα απο μια αναζητηση αμορτισερ για το αμαξι μου(chevrolet lacetti), μου προτειναν kyb αμορτισερ και apex ελατηρια!Εχει κανει ποτε καποιος αυτο τον συνδιασμο???αν ναι....θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις!!
-
Μετα απο μια αναζητηση αμορτισερ για το αμαξι μου(chevrolet lacetti), μου προτειναν kyb αμορτισερ και apex ελατηρια!Εχει κανει ποτε καποιος αυτο τον συνδιασμο???αν ναι....θα ηθελα να ακουσω εντυπωσεις!!
-
κανεις δεν τα εχει βαλει σε κανενα αμαξι???????
-
Ο χρήστης black_ocean έγραψε:
κανεις δεν τα εχει βαλει σε κανενα αμαξι???????καταρχάς ποιά KYB?
Προσωπικά φορούσα τα ρυθμιζόμενά της (κατά σκληρότητα) που είναι τα AGX.Πολύ τίμια αμορτισέρ και σε λογική τιμή.
Από ελατήρια προσωπικά προτίμησα κάτι H&R 3,5 πόντων (κυρίως λόγω του ότι με επηρέασε ο 'αμορτισεράς' μου παρά ότι είχα κάποιο άλλο ιδιαίτερο λόγο να μην προτιμήσω κάποια άλλη εταιρία).
Αμορτισέρ μαζί με ελατήρια και τοποθέτηση είχα πληρώσει κάπου στα 600€. Πάνε και 6 χρόνια...
Το συγκεκριμένο σετ λειτουργούσε αρμονικά (είτε η σκληρότητα ήταν στο 'τέρμα μαλακό' είτε στο 'τέρμα σκληρό') και άντεξε άνετα 75.000km. Μετά δεν γνωρίζω, διότι το αμάξι πουλήθηκε.Ξέχασα να πω ότι το φορούσα σε Golf IV.
Να πω ότι επέλεξα ρυθμιζόμενη σε σκληρότητα διότι ήθελα να βρω εγώ την σκληρότητα που αρμόζει στα γούστα μου και όχι το ανάποδο (να προσαρμοστώ εγώ στην σκληρότητα της ανάρτησης).Η διαφορά τιμής από μία μη-ρυθμιζόμενη (τότε) ήταν πολύ μικρή και δεν ήθελα να ρισκάρω να βάλω μία ανάρτηση που θα μου κόστιζε πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά και δεν ήξερα αν θα μου 'έπεφτε' (στα γούστα μου) σκληρή ή μαλακή και θα έπρεπε 'να τη φάω στη μάπα' είτε μου άρεσε είτε όχι.Ελπίζω να βοήθησα, αν και δεν την έβαλα στο ίδιο αμάξι με το δικό σου.
-
για το δικο δεν βγαζει ρυθμιζομενα μονο αερος-λαδιου διπλης ενεργειας(τα λεγομενα απο τους μηχανικους μαυρα τα παλια κοκκινα)
-
Τα KAYABA θέλουν λίγο προσοχή όσο αφορά το μοντέλο και τον τύπο. Από δική μου εμπειρία μαζί με ελατήρια χαμηλώματος (VOGTLAND 5ποντα) ήταν ΚΟΥ-ΤΣΟΥ-ΡΑ. Πολύ σκληρά μέχρι αηδίας. Και το αυτοκίνητο δεν κέρδισε σε κράτημα. Έγινε πολύ απόλυτο και επικίνδυνο.
Μόνο αισθητικά, λόγω του χαμηλώματος.Εγώ στο Lacetti θα φόραγα τα EXCEL G χωρίς όμως ελατήρια χαμηλώματος.
http://www.kyb-europe.com/shocks-excel-g.htmlParts for the front axle
Part No Part
339029 Excel-G
339030 Excel-GParts for the rear axle
Part No Part
333419 Excel-G
333420 Excel-GΕπίσης θα κοίταζα και άλλες μάρκες αμορτισέρ που ίσως είναι ποιο 'άνετες' και φιλικές για τα Ελληνικά οδοστρώματα π.χ. κάποιο Γαλλικό ή Γερμανικό αμορτισέρ π.χ. SACHS Touring.
Αν ήθελα σώνει και καλά χαμήλωμα και ποιο σκληρό αμορτισέρ θα κοίταζα κάποιο SACHS KIT (SACHS Performance +EIBACH 3ποντα) ή SACHS PERFORMANCE αμορτισέρ + H&R ελατήρια.
Χωρίς να ξέρω ωστόσο πως αντιδρά το αυτοκίνητο σε όλα αυτά και πως επηρεάζεται τελικά.Η δική μου εμπειρία λέει ότι τα Άπω Ανατολικά αυτοκίνητα επηρεάζονται εύκολα και θέλει καλό εγκαταστάτη έμπειρο και προσοχή στην εργασία (ευθυγράμμιση σωστή κλπ...)...
Αμορτισερ kyb με ελατηρια apex