Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Polo 1.2 TSI, τραβάει φτιάξιμο?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νέο Polo 1.2 TSI, τραβάει φτιάξιμο?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    51
    601
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ibiza 1.4 FR TurboComp 150 με dsg7

      το Polo όσο πάει γίνεται κ πιο άσχημο. Πως το κανανε έτσι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        Ibiza 1.4 FR TurboComp 150 με dsg7

        το Polo όσο πάει γίνεται κ πιο άσχημο. Πως το κανανε έτσι;

        όχι ότι βρίσκω το polo όμορφο (το προηγούμενο μου φαίνεται απείρως ομορφότερο ), αλλά ρε συ...το (νέο) ibiza είναι ίσως το μόνο αμάξι που το ξεπερνά σε ασχήμια.
        Βέβαια με το 1.4TSI 150ps (ή 180ps) και DSG, νομίζω ότι θα ήμουν σε θέση να προσπεράσω την εξωτερική εμφάνιση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

          Ibiza 1.4 FR TurboComp 150 με dsg7

          το Polo όσο πάει γίνεται κ πιο άσχημο. Πως το κανανε έτσι;

          όχι ότι βρίσκω το polo όμορφο (το προηγούμενο μου φαίνεται απείρως ομορφότερο ), αλλά ρε συ...το (νέο) ibiza είναι ίσως το μόνο αμάξι που το ξεπερνά σε ασχήμια.
          Βέβαια με το 1.4TSI 150ps (ή 180ps) και DSG, νομίζω ότι θα ήμουν σε θέση να προσπεράσω την εξωτερική εμφάνιση.

          πλάκα με κάνεις ;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            πλάκα με κάνεις ;;;

            δεν είμαστε όλοι καγκούρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μπα, δεν νομίζω να σε κάνει πλάκα.

              Απλά εσύ είσαι σεατίστας πλέον.

              Το ibiza μου φαίνεται αποδεκτό μόνο αν αναλογιστώ το value for money του φουρου. Αλλιώς οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι κακάσχημες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                πλάκα με κάνεις ;;;

                δεν είμαστε όλοι καγκούρια.

                που είναι η καγκουριά στο επάνω δηλ;

                Μπα, δεν νομίζω να σε κάνει πλάκα.

                Απλά εσύ είσαι σεατίστας πλέον.

                Το ibiza μου φαίνεται αποδεκτό μόνο αν αναλογιστώ το value for money του φουρου. Αλλιώς οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι κακάσχημες.

                δεν είμαι σεατίστας απλά τυχαίνει να μου αρέσει όπως και το 207 GT ή το Corsa GSi. Το Polo ούτε σε πιο γρήγορη έκδοση δεν βλέπεται. Μπλιαχ.

                στις απλές εκδόσεις ΟΛΑ είναι ξεράσματα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Θέλεις μεγαλύτερη καγκουριά από τυφλές σίτες αέρα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Μπα, δεν νομίζω να σε κάνει πλάκα.

                    Απλά εσύ είσαι σεατίστας πλέον.

                    Το ibiza μου φαίνεται αποδεκτό μόνο αν αναλογιστώ το value for money του φουρου. Αλλιώς οι υπόλοιπες εκδόσεις είναι κακάσχημες.

                    ενας σεατιστι εχει μεινει στο φορουμ, μην τον εξαφανισετε και αυτον!

                    το αμαξι ενοειται οτι ειναι ασχημο εως καγκουρικο απο ορισμενες γωνιες. Βεβαια, παιρνεις πολυ & φθηνο γκαζι, πολυ καλο εξοπλισμο, καλη οδικη συμπεριφορα και 5ετη εγγυηση. Κορυφαιο value 4 money.

                    ***edit, ξεχασα το DSG που για οποιον το δοκιμασει ειναι ενας πολυ καλος λογος απο μονο του για να αγορασει το αυτοκινητο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      που είναι η καγκουριά στο επάνω δηλ;

                      Ρε φίλε elteo...αν εξαιρέσουμε ότι είναι γρήγορο και φτηνό και προσφέρει πράγματα που για να πάρεις σε μεγαλύτερο αμάξι, θα πρέπει να δώσεις περίπου 30.000€, τότε ναι είναι άσχημο.
                      Το προηγούμενο ibiza ήταν μακραν πιο όμορφο.
                      φωτογραφία 'κώλου' έχεις δει στο νέο ibiza?Ακόμα και του cupra είναι χάλια ρε συ.
                      ξαναλέω όμως ότι όλα αυτά θα τα ξεπέρναγα λόγω τιμής και τι προσφέρει.

                      δεν είμαι σεατίστας απλάτυχαίνει να μου αρέσει όπως και το 207 GT ή το Corsa GSi. Το Polo ούτε σε πιο γρήγορη έκδοση δεν βλέπεται. Μπλιαχ.

                      πρώτον... το polo δεν έχει βγει ακόμα σε gti έκδοση και δεν ξέρουμε πώς θα είναι.
                      Το Corsa GSI είναι μακράν πιο όμορφο από το ibiza όπως και το 207 (GT/Rallye), αλλά εκεί μιλάμε για τις 'δυνατές' εκδόσεις.

                      στις απλές εκδόσεις ΟΛΑ είναι ξεράσματα.

                      α...δηλαδή για το αν είναι το α4 (πχ) όμορφο θα το κρίνουμε από την έκδοση S4/RS4?ή μήπως από την απλή έκδοση (όχι εντελώς γυμνή) που δεν έχει φουσκωμένα φτερά/προφυλακτήρες/ζάντες?
                      τέλοσπάντων...είμαστε way offtopic.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neos last edited by

                        To Ιbiza σε 3πορτο που το έχω δει από κοντά είναι πολύ ωραίο (imho).
                        Το Polo έχει ένα θέμα με τον υπερβολικό τετραγωνισμό που έφαγε (όπως και το Golf) αλλά για αυτό που προσπαθεί να πετύχει (σύγχρονο χωρίς να προκαλεί) ως κλασσικό VW κάνει τη δουλειά του σωστά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Ο τετραγωνισμός στο Πόλο εξυπηρέτησε εν μέρει και τους καλούς εσωτερικούς χώρους που έχει, σε σχέση πχ με το ιδιαίτερα καμπύλο σχήμα του 207. Μιλάω βέβαια πάντα σε προσωπικό επίπεδο, μιας και είμαι πολύ ψηλός. Το Πόλο μπορεί να σταθεί δίπλα στο μεγαλύτερο Γκολφ σε ό,τι έχει να κάνει με τον «αέρα» πάνω από τα κεφάλια οδηγού κι επιβατών και για τα χέρια του οδηγού.

                          Τώρα, σε ό,τι έχει να κάνει με το σχέδιό του σε αισθητικό επίπεδο, θεωρώ ότι η VW προσπάθησε να δώσει τις απαραίτητες ακμές, σύμφωνα με τις επιταγές του σήμερα, χωρίς όμως να ξεφύγει από την παραδοσιακή φόρμα που κάνει το αυτοκίνητο άμεσα αναγνωρίσιμο στο δρόμο. Το αν είναι όμορφο ή όχι έγκειται στο προσωπικό γούστο του καθενός, ως σχήμα πάντως το βρίσκω σίγουρα αισθητικά αποδεκτό.

                          Με το Ίμπιζα, από την άλλη, προσπάθησαν να κάνουν ένα αυτοκίνητο «μυώδες», ακόμα και από τη βασική του έκδοση, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι τους βγήκε λίγο πιο «στρουμπουλό» απ' ό,τι έπρεπε. Στην εικόνα αυτή συντελούν τόσο τα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα οποία λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού του εμπροσθίου μέρους είναι πιο κοντά μεταξύ τους απ' όσο έχουμε συνηθίσει, όσο και τα πίσω, τα οποία είναι λίγο μικρά σε σχέση με το συνολικό πίσω όγκο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Το ibiza καλούλι, τίμιο αλλά κάνει μόνο για τυφλούς!
                            Υποκειμενικά πάντα αλλά που είναι εκείνο το εικονίδιο που ξερνάει?

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr