-
Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;
-
Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;
-
Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;
-
Για τι αμάξι μιλάμε? πρέπει να υπάρχουν διαφορές από αμάξι σε αμάξι....
η πίεση εξαρτάται και από το τύπο του λιπαντικού αλλά και από την θερμοκρασία που βρίσκεται αυτό.... -
Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.
-
Ο χρήστης karasarinis έγραψε:
Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.το 0-0.5 μου ακούγεται λίγο....
εγώ κάτω από 2.3, 2.5 δεν έχω με τίποτα όσο ζεστό να είναι το λάδι...στο ρελαντί έτσι?
σε Alfa T.S.
που μπήκε ο σένσορας ξέρεις? και τι μάρκα είναι? -
Σε εμενα παντως το εργοστασιακο δειχνει 4 bar
-
Autogauge ειναι παιδια και μπηκε με ταφ στη θεση της εργοστασιακης βαλβιδας πιο πανω απο το φιλτρο.
-
Για 1300αρι μοτερ μιλαμε. Δηλαδη πρεπει να δουλευει πιο πανω απο 0,5 πιεση στο ρελαντι; Τι πρεπει να κοιταξω;
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Σε εμενα παντως το εργοστασιακο δειχνει 4 barμαλλον ειναι υπερτασικο.
το δικο μου δειχνει στο ρελαντι 2.5 και αν το ζορισω στο δρομο παει 2.2 αλλα ποτε κατω απο 2.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το δικο μου δειχνει στο ρελαντι 2.5 και αν το ζορισω στο δρομο παει 2.2 αλλα ποτε κατω απο 2.
Στο ζορισμα δειχνει λιγοτερο;Μηπως εννοεις στο ρελαντι μετα το ζορισμα;
-
ναι ,στο ρελαντι μετα το ζορισμα δειχνει 2.
οταν η θερμοκρασια λαδιου εινα ιστους 85 βαθμους δειχνει 2.5 αμα παει στους 100+ δειχνει 2,1 στο ρελαντι παντα. -
Ο χρήστης karasarinis έγραψε:
Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.Παντως ειναι φυσιολογικο στην αρχη που δειχνει τοσο ψηλη πιεση λαδιου οταν ειναι κρυα η μηχανη γιατι τα λαδια ειναι κρυα και οπως ειναι φυσιολογικο πηκτά.
-
Στο ρελαντί (ζεστό) η πίεση είναι απελπιστικά χαμηλή.
Στις 2500 στροφές (ζεστό) η πίεση είναι ψηλή.Μάλλον δεν έχει ακρίβεια στο ρελαντί ο δείκτης γιατί έπρεπε να σου ανάβει λαμπάκι.
-
δεν καταλαβα...δεν ειναι ακριβες το οργανο??στις 1500 στροφες με ζεστο το αμαξι εχω 3,5 πιεση..εμενα παιζει αναλογα το γκαζι η πιεση και φτανει μεχρι 5,5 6 bar με ζεστο αμαξι....αν ειχε προβλημα δεν θα μου αναβε λαμπακι?
-
Στο ρελαντί αν είχε 0-0,5 έπρεπε να ανάβει λαμπάκι.
-
το θεμα ειναι οτι η πιεση οταν ζεσταθει ειναι 1,5-2 bar...μετα ομως απο 3-4 χιλιομετρα φτανει στο 0-0,5 ρελαντι παντα...
-
The gold standard is that all engines should have a pressure of 10 PSI for every 1,000 RPM
source: http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics
Στο περίπου και σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όσο είναι κρύα μπορεί να μπει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης αρκετά εύκολα, σε subaru(το pdf είναι από τον μοντ.2005) π.χ. μπαίνει στα 71-85psi
Ακόμα στις 5000 στροφές πρέπει να είναι 43 psi και παρατηρείστε ακόμα πως σε αυτές τις στροφές τα λάδια κάνουν κάπου 8 ! κύκλους το λεπτό (και ακόμα περισσότερους στο turbo)
και μια μεταφρασμένη φράση του AEHaas: η πίεση δεν σημαίνει λίπανση, η ροή ναι.
-
Σε παλιά Mercedes που είχε ένδειξη έλεγε στο εγχειρίδιο ότι στο ρελαντί μπορεί να πέφτει και κάτω από το 0,5 αλλά θα πρέπει να ανέβει αμέσως πάνω από το 0,5 με το παραμικρό ανέβασμα στροφών.>Ο χρήστης mesastou έγραψε:
The gold standard is that all engines should have a pressure of 10 PSI for every 1,000 RPM
και μια μεταφρασμένη φράση του AEHaas: η πίεση δεν σημαίνει λίπανση, η ροή ναι.Αυτά μαζί μπορούν να δημιουργούν μια αντίθεση... Μάλλον η σωστή ερμηνεία είναι ότι για καλή λίπανση θέλουμε και πίεση και ροή (και απλά η πίεση από μόνη της δεν σημαίνει και ροή).
Οι βαλβίδες ανακούφισης έχουν κάποια ψιλοστάνταρ πίεση ή διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο;
Πόσο κοστίζει ένα τέτοιο όργανο τοποθετημένο (καλώδια, όργανο, αισθητήριο, σύνδεσμος Τ);
Όμως και πού να το βάλεις κοτζάμ όργανο (52 χιλιοστά διάμετρο δεν είναι αυτά;) υπάρχει κάποιο που να είναι τόσο μικρό που να μπορείς να το κρύβεις, ίσως κάποιο ψηφιακό. Θα ήθελα να ήξερα πίεση και θερμοκρασία λαδιού.... -
Δυστυχώς μόνο έναν γνωρίζω που να ασχολείται με όργανα ο οποίος όμως με είχε εξυπηρετήσει, τον είχα συναντήσει από κοντά και γενικά γράφουν καλά λόγια στο scooby.gr (subaru forum)
Η σελίδα του είναι http://www.protuning.gr/
Μου φάνηκε αρκετά σοβαρός, σχεδόν με αποθάρρυνε να βάλω όργανο στο δικό μου αυτοκίνητο .... και δεν έβαλα τελικά.
Πιεση λαδιου