Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιεση λαδιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πιεση λαδιου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    29
    1432
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karasarinis last edited by

      Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        karasarinis last edited by

        Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karasarinis last edited by

          Καλησπερα σας. Εγκατεστησα πριν 2 μερες ενα οργανακι πιεσης λαδιου. Μπορει καποιος να μου πει τι γινεται με τα bar πιεσης που γραφει το οργανο; Ποιο ειναι το φυσιολογικο η υπαρχουν διαφορες απο αμαξι σε αμαξι;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            slowmotion last edited by

            Για τι αμάξι μιλάμε? πρέπει να υπάρχουν διαφορές από αμάξι σε αμάξι....
            η πίεση εξαρτάται και από το τύπο του λιπαντικού αλλά και από την θερμοκρασία που βρίσκεται αυτό....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karasarinis last edited by

              Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                slowmotion last edited by

                Ο χρήστης karasarinis έγραψε:
                Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.

                το 0-0.5 μου ακούγεται λίγο....
                εγώ κάτω από 2.3, 2.5 δεν έχω με τίποτα όσο ζεστό να είναι το λάδι...στο ρελαντί έτσι?
                σε Alfa T.S.
                που μπήκε ο σένσορας ξέρεις? και τι μάρκα είναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citrovag last edited by

                  Σε εμενα παντως το εργοστασιακο δειχνει 4 bar

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karasarinis last edited by

                    Autogauge ειναι παιδια και μπηκε με ταφ στη θεση της εργοστασιακης βαλβιδας πιο πανω απο το φιλτρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karasarinis last edited by

                      Για 1300αρι μοτερ μιλαμε. Δηλαδη πρεπει να δουλευει πιο πανω απο 0,5 πιεση στο ρελαντι; Τι πρεπει να κοιταξω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        italakias last edited by

                        Ο χρήστης citrovag έγραψε:
                        Σε εμενα παντως το εργοστασιακο δειχνει 4 bar

                        μαλλον ειναι υπερτασικο.

                        το δικο μου δειχνει στο ρελαντι 2.5 και αν το ζορισω στο δρομο παει 2.2 αλλα ποτε κατω απο 2.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης italakias έγραψε:

                          το δικο μου δειχνει στο ρελαντι 2.5 και αν το ζορισω στο δρομο παει 2.2 αλλα ποτε κατω απο 2.

                          Στο ζορισμα δειχνει λιγοτερο;Μηπως εννοεις στο ρελαντι μετα το ζορισμα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            ναι ,στο ρελαντι μετα το ζορισμα δειχνει 2.
                            οταν η θερμοκρασια λαδιου εινα ιστους 85 βαθμους δειχνει 2.5 αμα παει στους 100+ δειχνει 2,1 στο ρελαντι παντα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης karasarinis έγραψε:
                              Μιλαμε για mutsubishi lancer 99 μοντελο με valvoline 10-40 ημισυθετικο λιπαντικο. Το πρωι με κρυα μηχανη με το που βαλω μπροστα βλεπω 6,5-7 bar. Μετα απο λιγη ωρα αφου ανεβασει θερμοκρασια πεφτει στα 2 bar εως οτου ζεσταθει αρκετα και φτασει 0-0,5 bar στο ρελαντι παντα. Με 2α και 2500 στροφες εχω περιπου 5,5 bar πιεση. Ειναι καλα ολα αυτα; Τα λαδια τα εβαλα μαζι με το οργανο. Πριν 2 μερες δλδ.

                              Παντως ειναι φυσιολογικο στην αρχη που δειχνει τοσο ψηλη πιεση λαδιου οταν ειναι κρυα η μηχανη γιατι τα λαδια ειναι κρυα και οπως ειναι φυσιολογικο πηκτά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Στο ρελαντί (ζεστό) η πίεση είναι απελπιστικά χαμηλή.
                                Στις 2500 στροφές (ζεστό) η πίεση είναι ψηλή.

                                Μάλλον δεν έχει ακρίβεια στο ρελαντί ο δείκτης γιατί έπρεπε να σου ανάβει λαμπάκι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karasarinis last edited by

                                  δεν καταλαβα...δεν ειναι ακριβες το οργανο??στις 1500 στροφες με ζεστο το αμαξι εχω 3,5 πιεση..εμενα παιζει αναλογα το γκαζι η πιεση και φτανει μεχρι 5,5 6 bar με ζεστο αμαξι....αν ειχε προβλημα δεν θα μου αναβε λαμπακι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Στο ρελαντί αν είχε 0-0,5 έπρεπε να ανάβει λαμπάκι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karasarinis last edited by

                                      το θεμα ειναι οτι η πιεση οταν ζεσταθει ειναι 1,5-2 bar...μετα ομως απο 3-4 χιλιομετρα φτανει στο 0-0,5 ρελαντι παντα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mesastou
                                        mesastou last edited by

                                        The gold standard is that all engines should have a pressure of 10 PSI for every 1,000 RPM

                                        source: http://ferrarichat.com/forum/faq.php?fa ... oil_basics

                                        Στο περίπου και σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όσο είναι κρύα μπορεί να μπει σε λειτουργία η βαλβίδα ανακούφισης αρκετά εύκολα, σε subaru(το pdf είναι από τον μοντ.2005) π.χ. μπαίνει στα 71-85psi

                                        Ακόμα στις 5000 στροφές πρέπει να είναι 43 psi και παρατηρείστε ακόμα πως σε αυτές τις στροφές τα λάδια κάνουν κάπου 8 ! κύκλους το λεπτό (και ακόμα περισσότερους στο turbo)

                                        και μια μεταφρασμένη φράση του AEHaas: η πίεση δεν σημαίνει λίπανση, η ροή ναι.

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Σε παλιά Mercedes που είχε ένδειξη έλεγε στο εγχειρίδιο ότι στο ρελαντί μπορεί να πέφτει και κάτω από το 0,5 αλλά θα πρέπει να ανέβει αμέσως πάνω από το 0,5 με το παραμικρό ανέβασμα στροφών.>Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                          The gold standard is that all engines should have a pressure of 10 PSI for every 1,000 RPM
                                          και μια μεταφρασμένη φράση του AEHaas: η πίεση δεν σημαίνει λίπανση, η ροή ναι.

                                          Αυτά μαζί μπορούν να δημιουργούν μια αντίθεση... Μάλλον η σωστή ερμηνεία είναι ότι για καλή λίπανση θέλουμε και πίεση και ροή (και απλά η πίεση από μόνη της δεν σημαίνει και ροή).

                                          Οι βαλβίδες ανακούφισης έχουν κάποια ψιλοστάνταρ πίεση ή διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο;

                                          Πόσο κοστίζει ένα τέτοιο όργανο τοποθετημένο (καλώδια, όργανο, αισθητήριο, σύνδεσμος Τ);
                                          Όμως και πού να το βάλεις κοτζάμ όργανο (52 χιλιοστά διάμετρο δεν είναι αυτά;) υπάρχει κάποιο που να είναι τόσο μικρό που να μπορείς να το κρύβεις, ίσως κάποιο ψηφιακό. Θα ήθελα να ήξερα πίεση και θερμοκρασία λαδιού....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • mesastou
                                            mesastou last edited by

                                            Δυστυχώς μόνο έναν γνωρίζω που να ασχολείται με όργανα ο οποίος όμως με είχε εξυπηρετήσει, τον είχα συναντήσει από κοντά και γενικά γράφουν καλά λόγια στο scooby.gr (subaru forum)

                                            Η σελίδα του είναι http://www.protuning.gr/

                                            Μου φάνηκε αρκετά σοβαρός, σχεδόν με αποθάρρυνε να βάλω όργανο στο δικό μου αυτοκίνητο .... και δεν έβαλα τελικά.

                                            mouths are for eating, noses for breathing.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr