Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    σκληρά πεντάλ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. σκληρά πεντάλ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    1398
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      k_garofalo last edited by

      Καλησπέρα.
      Επειδή είμαι λίγο άσχετος, έχετε ιδέα αν σημαίνει κάποιο πρόβλημα,
      το να έχουν μια περιεργη σκληρή αίσθηση το γκάζι και ο συμπλέκτης
      (το φρένο ευτυχώς μου φαίνεται ...φυσιολογικό).
      Εννοώ πως δεν έχουν μια ομαλή-γραμμική πίεση στο πόδι,
      αλλά το γκάζι π.χ. αυξάνεται απότομα απο ένα σημείο και πέρα
      (εκτός του οτι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη να πατηθεί,απο άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει).
      Φυσικά και κατα την επαναφορά απο το πάτημα, έχει την άισθηση 'βεντούζας',
      σαν να απελευθερώνει αέρα!
      Φυσικά ,επαναλαμβάνω, ίσως είναι προσωπική μου η αίσθηση,
      έχοντας οδηγήσει κατα τα άλλα ένα Golf '95 ένα Astra '96 κι ένα Corrola , χωρίς να μου δίνουν αυτή την αίσθηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        k_garofalo last edited by

        Καλησπέρα.
        Επειδή είμαι λίγο άσχετος, έχετε ιδέα αν σημαίνει κάποιο πρόβλημα,
        το να έχουν μια περιεργη σκληρή αίσθηση το γκάζι και ο συμπλέκτης
        (το φρένο ευτυχώς μου φαίνεται ...φυσιολογικό).
        Εννοώ πως δεν έχουν μια ομαλή-γραμμική πίεση στο πόδι,
        αλλά το γκάζι π.χ. αυξάνεται απότομα απο ένα σημείο και πέρα
        (εκτός του οτι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη να πατηθεί,απο άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει).
        Φυσικά και κατα την επαναφορά απο το πάτημα, έχει την άισθηση 'βεντούζας',
        σαν να απελευθερώνει αέρα!
        Φυσικά ,επαναλαμβάνω, ίσως είναι προσωπική μου η αίσθηση,
        έχοντας οδηγήσει κατα τα άλλα ένα Golf '95 ένα Astra '96 κι ένα Corrola , χωρίς να μου δίνουν αυτή την αίσθηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          k_garofalo last edited by

          Καλησπέρα.
          Επειδή είμαι λίγο άσχετος, έχετε ιδέα αν σημαίνει κάποιο πρόβλημα,
          το να έχουν μια περιεργη σκληρή αίσθηση το γκάζι και ο συμπλέκτης
          (το φρένο ευτυχώς μου φαίνεται ...φυσιολογικό).
          Εννοώ πως δεν έχουν μια ομαλή-γραμμική πίεση στο πόδι,
          αλλά το γκάζι π.χ. αυξάνεται απότομα απο ένα σημείο και πέρα
          (εκτός του οτι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη να πατηθεί,απο άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει).
          Φυσικά και κατα την επαναφορά απο το πάτημα, έχει την άισθηση 'βεντούζας',
          σαν να απελευθερώνει αέρα!
          Φυσικά ,επαναλαμβάνω, ίσως είναι προσωπική μου η αίσθηση,
          έχοντας οδηγήσει κατα τα άλλα ένα Golf '95 ένα Astra '96 κι ένα Corrola , χωρίς να μου δίνουν αυτή την αίσθηση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
            Καλησπέρα.
            Επειδή είμαι λίγο άσχετος, έχετε ιδέα αν σημαίνει κάποιο πρόβλημα,
            το να έχουν μια περιεργη σκληρή αίσθηση το γκάζι και ο συμπλέκτης
            (το φρένο ευτυχώς μου φαίνεται ...φυσιολογικό).
            Εννοώ πως δεν έχουν μια ομαλή-γραμμική πίεση στο πόδι,
            αλλά το γκάζι π.χ. αυξάνεται απότομα απο ένα σημείο και πέρα
            (εκτός του οτι χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη να πατηθεί,απο άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει).
            Φυσικά και κατα την επαναφορά απο το πάτημα, έχει την άισθηση 'βεντούζας',
            σαν να απελευθερώνει αέρα!
            Φυσικά ,επαναλαμβάνω, ίσως είναι προσωπική μου η αίσθηση,
            έχοντας οδηγήσει κατα τα άλλα ένα Golf '95 ένα Astra '96 κι ένα Corrola , χωρίς να μου δίνουν αυτή την αίσθηση.
            Το όχημα είναι Clio 1,4 του 1990.

            Ο συμπλέκτης είναι βαρύς γιατί θέλει άλλαγμα το δισκόπλατο, το πρόβλημα είναι στα χτένια, ο δίσκος ετοιμάζεται να αποδημήσει, το γκάζι μάλλον θέλει λίγο λάδι στο συρματόσχοινο και στο πεντάλ, εκτός και αν του έχουν προσθέσει κάποιο άλλο ελατήριο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                k_garofalo last edited by

                Επειδή πρόκειται ήδη για παλιό-μεταχειρισμένο, μιλαμε δηλ. για πόσο επιπλέον κόστος για τον αγοραστή ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drosxo last edited by

                  Κανα 200 με 250αρι για δισκο-πλατω και το σπρευ στη ντιζα του γκαζιου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr