-
Θέμα μου η αγορα μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων ποια πιστευετε είναι η πιο συμφερουσα αγορά συνολικά;
-
Θέμα μου η αγορα μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων ποια πιστευετε είναι η πιο συμφερουσα αγορά συνολικά;
-
Θέμα μου η αγορα μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων ποια πιστευετε είναι η πιο συμφερουσα αγορά συνολικά;
-
cx7
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Θέμα μου η αγορα μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων ποια πιστευετε είναι η πιο συμφερουσα αγορά συνολικά;Κανένα από τα δύο. Είναι και τα δύο πάνω από 2000cc και καταναλώνουν αρκετά.
Οπότε μόνο συμφέρουσα που δεν είναι η αγορά τους. Μήπως θα ήθελες να διατυπώσεις λιγάκι διαφορετικά το ερώτημά σου; -
Freelander δεν ειναι το σωστο;
-
Εχετε δικιο εννοω οτι το κοστος του καινουργιου cx-7 ειναι 45000 ευρω με navi και του freelander (συγνωμη για πριν εφαγα ενα γραμμα) ειναι 47000 ευρω, αφου εχουν παραπλησια τιμη ποιο θα ηταν καλυτερη επιλογη;
-
Το CX7 έχει το υπέρ των χαμηλότερων τελών (ίδια με το 2λιτρο), την ιαπωνική αξιοπιστία της Mazda, μια πιο μοντέρνα εμφάνιση ενώ και οδηγικά δεν θυμίζει SUV!
Το Freelander ... δεν το γνωρίζω αλλά το θεωρώ 'άκυρο' ή μάλλον 'άκαιρο' λόγω κυβικών και σε τέτοιες περιπτώσεις θα προτιμούσα τις πιο 'κλασικές' premium προτάσεις (Mercedes, BMW)! -
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Εχετε δικιο εννοω οτι το κοστος του καινουργιου cx-7 ειναι 45000 ευρω με navi και του freelander (συγνωμη για πριν εφαγα ενα γραμμα) ειναι 47000 ευρω, αφου εχουν παραπλησια τιμη ποιο θα ηταν καλυτερη επιλογη;το volvo XC60, πόσο έχει ?
Aν θες παράθεσε μας τον συλλογισμό σου, που σε κάνει να καταλήξεις στην Αγορά ενός SUV σήμερα, τις προτεραιότητες σου και τις ανάγκες σου...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Εχετε δικιο εννοω οτι το κοστος του καινουργιου cx-7 ειναι 45000 ευρω με navi και του freelander (συγνωμη για πριν εφαγα ενα γραμμα) ειναι 47000 ευρω, αφου εχουν παραπλησια τιμη ποιο θα ηταν καλυτερη επιλογη;
το volvo XC60, πόσο έχει ?
Aν θες παράθεσε μας τον συλλογισμό σου, που σε κάνει να καταλήξεις στην Αγορά ενός SUV σήμερα, τις προτεραιότητες σου και τις ανάγκες σου...
Εχει πολυ παραπανω γυρω στα 57000 ευρω που ξεφευγει εντελως σαν τιμη.Θα ηθέλα να εχει καταραχας χωρους με εξοπλισμο και ομορφη σχεδιαση με ικανοτητες εκτος δρομου στα ορια του απλου οδηγου,καλη οδηγικη συμπεριφορα σε συνδιασμο με πολυ καλες επιδοσεις και τιμη η οποια εκτιμαει τον αγοραστη, π.χ. οχι σαν q5 το οποιο σου χρεωνουν και τον αερα που θα αναπνεεις μεσα στο αυτοκινητο τροπος του λεγειν..
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Εχει πολυ παραπανω γυρω στα 57000 ευρω που ξεφευγει εντελως σαν τιμη.Θα ηθέλα να εχει καταραχας χωρους με εξοπλισμο και ομορφη σχεδιαση με ικανοτητες εκτος δρομου στα ορια του απλου οδηγου,καλη οδηγικη συμπεριφορα σε συνδιασμο με πολυ καλες επιδοσεις και τιμη η οποια εκτιμαει τον αγοραστη, π.χ. οχι σαν q5 το οποιο σου χρεωνουν και τον αερα που θα αναπνεεις μεσα στο αυτοκινητο τροπος του λεγειν..Έχεις δίκιο αλλά το Q5 είναι (πολύ) ανώτερο αυτοκίνητο από αυτά που αναφέρεις εδώ. Θα προτιμούσα ένα φτωχότερα εξοπλισμένο Q5 από αυτά. Αφού κοιτάς το CX7 δες και το Α4 allroad. Ίδια κατηγορία είναι (crossover).
Ανώτερο είναι επίσης και το tiguan και δεν είναι τόσο ακριβός ο έξτρα εξοπλισμός του.
To CX7 είναι άριστο αυτοκίνητο στην άσφαλτο, όμως καταναλώνει πάρα πολύ και επιπλέον αν το βγάλεις εκτός δρόμου ταλαιπωρείται. Στραβώνει ζάντες, καίει συμπλέκτες, βρίσκει από κάτω κ.λ.π. -
Καλο το q5 αλλα ειλικρινα δεν πιστευω εκτος απο τα κυκλακια της audi οτι δινει κατι καλυτερο πηγα και το ειδα αλλα θέλοντας να εχει κατι το παραπανω γιατι αν ειναι να εχεις αυτοκινητο το οποιο αξιζει 50000 με 55000 και ενα αυτοκινητο χαμηλοτερης τιμης να προσφερει ανεσεις μεγαλυτερες νομιζω πως απο μονο του σε κανει να αισθανεσαι λιγο κοροιδο (προσωπικα εμενα δεν εννοω κανεναν αλλο) δεν με νοιαζει να πιασω θεση εξω απο καποιο μαγαζι αλλα να ξερω οτι μολις μπω μεσα θα ειμαι ενταξει με τον εαυτο μου και οταν θα σβησω τον κινητηρα θα πω μεγαλε καλη επιλογη οχι οτι κοιτα να δεις θελω να εχω αυτο και να λεω κριμα που δεν το βαλα αλλα τι να κανω δεν εβγαινα σορρυ για το μεγεθος ευχαριστω πολυ
-
Sorry αλλά η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στην ηχομόνωση και στην ποιότητα κατασκευής, ανάμεσα σε ένα Q5 και ένα CX7 είναι χαοτική. Δεν μπορούν να συγκριθούν τα δύο αυτά αυτοκίνητα. Το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι το CX7 είναι φθηνότερο και νομίζω γρηγορότερο.
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
... Θα ηθέλα να εχει καταραχας χωρους με εξοπλισμο και ομορφη σχεδιαση με ικανοτητες εκτος δρομου στα ορια του απλου οδηγου,καλη οδηγικη συμπεριφορα σε συνδιασμο με πολυ καλες επιδοσεις και τιμη η οποια εκτιμαει τον αγοραστη ...Με αυτά τα χαρακτηριστικά πάντως υπάρχουν και άλλα στο ψυχολογικό όριο των 2λιτρων!
Πχ ένα Rav4 έκδοσης Executive ή Luxury ή το ακριβότερο Honda CRV!
Περι εξοπλισμού πάντως ιδίως στα ευρωπαικά SUV αν είναι κάτι που με ενοχλεί είναι ότι ακόμα και το σταχτοδοχείο πρέπει ο αγοραστής να το επιλέξει ... και πάντα κάτι θα λείπει, πέρα απο την τιμή που ευκολα μπορεί να διπλασιαστεί! -
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Εχετε δικιο εννοω οτι το κοστος του καινουργιου cx-7 ειναι 45000 ευρω με navi και του freelander (συγνωμη για πριν εφαγα ενα γραμμα) ειναι 47000 ευρω, αφου εχουν παραπλησια τιμη ποιο θα ηταν καλυτερη επιλογη;Και ποιά είναι η ειρωνία;;; το cx7 το πήρε ένας φίλος το καλοκαίρι με έξρα προσφορές 32000€!!!!!!!
Τώρα ... και 13000€ παραπάνω και .... τέλη και .....και..... και .....Αλλά θα μου πεις αν έχεις χρήμα... τι σε νοιάζει.......
ΤΟ cx7 θα έπαιρνα καίει βέβαια ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ αλλά όταν πατάς το γκάζι ΄΄κολλάς΄΄ στο κάθισμα!!!!!!
Εχει και πανάκριβα ανταλλακτικά αλλά..... ποιός νοιάζεται;;;;;;;; -
για διαφορα στην ποιοτητα κυλισης θα το τσεκαρω στο τεστ ντραιβ, απο ηχομονωση και στα δυο που μπηκα για μια πρωτη ματια και εβαλα κινητηρα μπροστα ειδα ελαχιστη διαφορα μπορει με το cx7 το προηγουμενο να ειχε αλλα με το faceliftπου μπηκα εγω δεν εντωπυσα ισα ισα το σχολιο απο την γυναικα μου ηταν ποσο ησυχα ηταν μεσα οταν εκλεισε την πορτα, το αυτοκινητο ηταν τα 4 μετρα απο δρομο ισως τον πιο πολυσυχναστο στην αθηνα,για λαντ ροβερ δεν καταφερα να μπω μεσα λογω απουσιας δειγματος
Τωρα εσωτερικα το μαζντα ηταν πιο ευχαριστο οπτικα.Ποιοτητα σημαινει να εχεις και αξιοπιστια και απο εμπειρια ξερω ποτι πιο αξιοπιστη ειναι η μαζντα αν δεν κανω λαθος ειναι made in japan -
Ο χρήστης ikos έγραψε:
... αν δεν κανω λαθος ειναι made in japanΝαι. Στη Hiroshima της Ιαπωνίας κατασκευάζεται και προμηθευει την παγκόσμια αγορά.
-
Μπορειτε να μου πειτε απο αξιοπιστια το λαντ ροβερ πως τα παει δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα..
-
Ο χρήστης ikos έγραψε:
Μπορειτε να μου πειτε απο αξιοπιστια το λαντ ροβερ πως τα παει δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα..Σοβαρά προβλήματα λογικά δεν θα αντιμετωπίσεις. Σίγουρα όμως το CX-7 είναι καλύτερο στο συγκεκριμένο τομέα.
Οπότε αν εσένα σε ενδιαφέρει μόνο αυτό, αδιαφορείς για την κατανάλωση, τις μηδαμινές επιδόσεις εκτός δρόμου και σε καλύπτει το εσωτερικό του πάρ' το. Θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος.
Πάντως ήθελα να στο πω και πιο πριν αυτό, η τιμή που το βρήκες μου φαίνεται κομματάκι ακριβή. Τώρα το κοιτάω στους 4Τροχούς και το βλέπω 34'690€ και στο Drive έχει την πλούσια έκδοση με ηλιοροφή στα 43996€. Τα 47Κ€ από πού προκύπτουν; -
Απο αντιπροσωπια που πέρασα και μου εδωσαν προσφορα,ειπαν αναλυτικα:για την ανωτερη εκδοση 47000 και 1000 ευρω τα κλασσικα εξοδα τωρα δεν ξερω ποσο ενημερωμενες τιμες ειναι εδω η ποσο κερδος η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια...τωρα ειλικρινα μπορει να κανω κακη ερευνα αγορας ή ελλειπη..
Αγορα CX-7 ή FREELANDER 2?