Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θορυβος σε Νισάν Αλμέρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θορυβος σε Νισάν Αλμέρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    2
    43
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      ga14de last edited by

      Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ga14de last edited by

        Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ga14de last edited by

          Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr