-
Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.
-
Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.
-
Καλησπερα και χρονια πολλα. Εχω ενα Αλμερα του 1996, 1.400 κυβικα και 143.000 χλμ. Σημερα εκει που πηγαινα λεω να γεμισω λιγο την 3η μεχρι τις 6.000σαλ και τα 120χαω περιπου. Αυτο κρατησε ελαχιστα δευτερολεπτα και μετα αφησα γκαζι αμεσως. Στο επομενο φαναρι ακουγεται απο τον χωρο της μηχανης ενα συνεχες 'περιστροφικο', μεταλλικο τσικ-τσικ-τσικ το οποιο μεγαλωνε καθε φορα που παταγα συμπλεκτη. Κατα τα αλλα το αμαξι πηγαινει κανονικα και οι αλλαγες γινοταν επισης κανονικα. Επισης, η αισθηση του συμπλεκτη ειναι η συνηθισμενη. Το αφησα λιγες ωρες να κρυωσει και ξαναεβαλα εμπρος. Ο θορυβος παραμενει...Εστιαζοντας ηχητικα και με τα λιγα που ξερω νομιζω οτι κατι τρεχει στην περιοχη διχαλο-ρουλεμαν συμπλεκτη. Ενημερωτικα, αυτος ειναι ο εργοστασιακος συμπλεκτης και λογικα θα εχει φθαρει μετα απο τοσα χρονια στο μποτιλιαρισμα του Κηφισσου. Τα λαδια και τα λοιπα υγρα ειναι στην προβλεπομενη σταθμη και η χρηση του αυτοκινητου προσεγμενη. Αυριο θα συμβουλευτω μηχανικο αλλα αν καποιος συμφορουμιτης (ειδικα μηχανικος) μπορει να πει την γνωμη του, παρακαλω να το κανει. Ευχαριστω, Δημητρης.
Θορυβος σε Νισάν Αλμέρα