-
Καλησπερα,
Εχω ενα Audi A3 με περιπου 80.000 χλμ και τις τελευταιες μερες εχω το εξης προβλημα: Οταν βαζω ταχυτητα και παταω το γκαζι ακουγεται ενας θορυβος ο οποιος δεν ακουγοτανε παλιοτερα.Ο ηχος μοιαζει σχετικα 'σοβαρος' και αυξανετε οσο παταω το γκαζι.Επισης, οταν αφηνω το γκαζι αλλα εχω μεσα ταχυτητα κανει ενα ηχο που μπορεις να τον παρομοιασεις με 'σφυριγμα'. Καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι σασμαν και οτι μπορει να κανει 2500 ευρω. Θα ηθελα πρωτα να μου πειτε την γνωμη σας για το τι μπορει να ειναι αυτο και μετα αν ισχυει αυτο το εξωφρενικο νουμερο και τι εναλλακτικες εχω. Το αμαξι μεχρι τωρα το παω στην αντιπροσωπεια της Audi απο την οποια το αγορασα.
Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Καλησπερα,
Εχω ενα Audi A3 με περιπου 80.000 χλμ και τις τελευταιες μερες εχω το εξης προβλημα: Οταν βαζω ταχυτητα και παταω το γκαζι ακουγεται ενας θορυβος ο οποιος δεν ακουγοτανε παλιοτερα.Ο ηχος μοιαζει σχετικα 'σοβαρος' και αυξανετε οσο παταω το γκαζι.Επισης, οταν αφηνω το γκαζι αλλα εχω μεσα ταχυτητα κανει ενα ηχο που μπορεις να τον παρομοιασεις με 'σφυριγμα'. Καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι σασμαν και οτι μπορει να κανει 2500 ευρω. Θα ηθελα πρωτα να μου πειτε την γνωμη σας για το τι μπορει να ειναι αυτο και μετα αν ισχυει αυτο το εξωφρενικο νουμερο και τι εναλλακτικες εχω. Το αμαξι μεχρι τωρα το παω στην αντιπροσωπεια της Audi απο την οποια το αγορασα.
Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Καλησπερα,
Εχω ενα Audi A3 με περιπου 80.000 χλμ και τις τελευταιες μερες εχω το εξης προβλημα: Οταν βαζω ταχυτητα και παταω το γκαζι ακουγεται ενας θορυβος ο οποιος δεν ακουγοτανε παλιοτερα.Ο ηχος μοιαζει σχετικα 'σοβαρος' και αυξανετε οσο παταω το γκαζι.Επισης, οταν αφηνω το γκαζι αλλα εχω μεσα ταχυτητα κανει ενα ηχο που μπορεις να τον παρομοιασεις με 'σφυριγμα'. Καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι σασμαν και οτι μπορει να κανει 2500 ευρω. Θα ηθελα πρωτα να μου πειτε την γνωμη σας για το τι μπορει να ειναι αυτο και μετα αν ισχυει αυτο το εξωφρενικο νουμερο και τι εναλλακτικες εχω. Το αμαξι μεχρι τωρα το παω στην αντιπροσωπεια της Audi απο την οποια το αγορασα.
Ευχαριστω προκαταβολικα
-
Αν η χρήση , που κάνεις στο αυτοκίνητο είναι η πρέπουσα, κατηγόρησε τα θεϊκά αναλώσιμα (βλ.βαλβολίνες) του εξουσιοδοτημένου.
-
Ο χρήστης saurigio έγραψε:
Καλησπερα,
Εχω ενα Audi A3 με περιπου 80.000 χλμ και τις τελευταιες μερες εχω το εξης προβλημα: Οταν βαζω ταχυτητα και παταω το γκαζι ακουγεται ενας θορυβος ο οποιος δεν ακουγοτανε παλιοτερα.Ο ηχος μοιαζει σχετικα 'σοβαρος' και αυξανετε οσο παταω το γκαζι.Επισης, οταν αφηνω το γκαζι αλλα εχω μεσα ταχυτητα κανει ενα ηχο που μπορεις να τον παρομοιασεις με 'σφυριγμα'. Καποιος μου ειπε οτι μπορει να ειναι σασμαν και οτι μπορει να κανει 2500 ευρω. Θα ηθελα πρωτα να μου πειτε την γνωμη σας για το τι μπορει να ειναι αυτο και μετα αν ισχυει αυτο το εξωφρενικο νουμερο και τι εναλλακτικες εχω. Το αμαξι μεχρι τωρα το παω στην αντιπροσωπεια της Audi απο την οποια το αγορασα.Ευχαριστω προκαταβολικα
- το κάνει είτε έχεις νεκρά είτε όχι? (πχ σταματημένος με νεκρά και πατάς απλώς γκάζι)
- ο θόρυβος αυξάνει καθώς ανεβαίνουν τα km/h ή
3)με οποιαδήποτε ταχύτητα καθώς ανεβάζεις στροφές στον κινητήρα?
Πιο πιθανό είναι να είναι το (3) (το οποίο σημαίνει ιμάντες εκκεντροφόρων), μιας και είσαι κοντά στα 90.000km όπου αλλάζονται κανονικά οι ιμάντες (υπολόγιζε κανένα 800άρι €).
ΑΝ είναι σασμάν και χρειάζεται ολική αλλαγή, κάτω από 4000€ (τιμή ατοποθέτητου σασμάν) δεν πέφτεις με τίποτα.Επιπλέον, για να έχεις μία αίσθηση κόστους, οποίαδήποτε εργασία στο σασμάν είναι πανάκριβη αφού απλώς και μόνο που θα το κατεβάσουν και θα το ανεβάσουν στο αμάξι (χωρίς να κάνουν τίποτε άλλο) κοστίζει τα ~1000€ (ανάλογα την αντιπροσωπεία άντε να 'παίξεις 100-150€ πάνω-κάτω)
Το σασμάν γενικότερα είναι από τις πιο χοντρές ζημιές που μπορεί να σου βγάλει το αμάξι. (παθών )ΑΝ είναι το (2) είναι ή διαφορικό ( στο απεύχομαι ) ή ρουλεμάν τροχών (αυτό είναι φτηνό ).
ΑΝ δεν ισχύει το (1) και ισχύει μόνο το (2), τότε είναι ρουλεμάν.ΥΓ:προφανώς και οι απαντήσεις μου βασίζονται στα δεδομένα που μου δίνεις και θεωρώ ότι δεν έχει κάποιο άλλο πρόβλημα το αμάξι σου.Επίσης είναι όσο ακριβείς μπορεί να είναι μία διάγνωση εξ-αποστάσεως.
-
Κάβουρα, σόρρυ για το οφτόπικ αλλά μιλάς γενικά για οποιοδήποτε αμάξι ή μόνο για audi α3;
Και εννοώ για την αλλαγή του σασμάν με τοποθέτηση, για το κόστος...
-
μαλλον για διαφορικο μου κανει
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Κάβουρα, σόρρυ για το οφτόπικ αλλά μιλάς γενικά για οποιοδήποτε αμάξι ή μόνο για audi α3;Και εννοώ για την αλλαγή του σασμάν με τοποθέτηση, για το κόστος...
γενικά (σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο) η εργασία του να βγει και απλώς να ξαναμπει τόσο κοστίζει.
Το κόστος τώρα της επισκευής ή της πλήρους αντικατάστασης ποικίλει.
Προφανώς η επισκευή είναι πιο φτηνή από την πλήρη αντικατάσταση και ανάλογα με το τι θα αλλάξεις από τα εξαρτήματα του σασμάν, αλλάζει και η τιμή της επισκευής.
Επίσης όπως πολύ σωστά είπε και ο Αντώνης (και παρέλειψα να αναφέρω) προφανώς και μπορείς να βάλεις μεταχειρισμένο σασμάν (σε περίπτωση που δεν μπορεί ή δεν αξίζει να επισκευαστεί το δικό σου).Πάντως σε οποιαδήποτε μάρκα αυτοκινήτου, ένα καινούριο σασμάν ως ανταλλακτικό δεν κάνει κάτω από 4000€.
Στο VAG συγκεκριμένα τα 5000€ είναι εξασφαλισμένα (εδώ 7000€ έκανε το σασμάν του Golf IV 1.4lt ως ανταλλακτικό μόνο χωρίς τοποθέτηση κτλ για να έχεις ένα ακριβές νούμερο)Φίλε Δημήτρη, χωρίς ίχνος ειρωνείας, πήγαινέ το σε συνεργείο.Εξ'αποστάσεως κανείς δεν μπορεί να κρίνει με ασφάλεια ότι είναι όντως αυτή η βλάβη και όχι τίποτε άλλο.
Όσο για το θέμα των βαλβολινών που εύστοχα ανέφερε ο Αντώνης, δεν ξέρεις τι έχει κάνει ο προηγούμενος, οπότε βρίσκεσαι λίγο 'στην τύχη'.Ξαναγράφω πάντως (αυτό που έμμεσα είπα και στο 1ο μου post): πήγαινε να το δει ένας μηχανικός (έστω και συνοικειακός).Καλύτερη άποψη θα έχει από εμάς, αφού θα κοιτάξει το αμάξι και δε θα στηριχτεί απλώς και μόνο από το τι ακούς ή τι νιώθεις εσύ (που μπορεί να τα μεταφέρεις σωστά, μπορεί όμως να παραλείπεις κάτι βασικό ως στοιχείο γιατί πχ έτυχε να μην το προσέξεις ).
Είναι το ίδιο σα να είσαι άρρωστος και αντί να πας στο γιατρό να σε εξετάσει, μπαίνεις εδώ και ρωτάς τι να κάνειςΤέλος, τι αγχώνεσαι?Αφού ό,τι ζημιά και να έχει, την έχει ήδη και προφανώς δεν μπορείς να την αλλάξεις.Οπότε...πήγαινε να στο κοιτάξουν.Η άγνοια δεν έσωσε κανέναν.
προβλημα με Audi A3 1.6 μοντελο 2006