-
Αν δεν υπάρχει ανάγκη για χώρους, Toyota MR-2
Φθηνή τιμή απόκτησης, φθηνή συντήρηση, κάφρικη συμπεριφορά κεντρομήχανου.
+Μπορείς να το κάνεις μετατροπή σε compressor με 3-4 χιλιάρικα αν κάποτε νιώσεις ότι αντέχεις περισσότερη αδρεναλίνη -
μινι κουπερ μκ2 gp1..διθεσιο,συλλεκτικο,σκληροπυρηνικο κ με περιπου 35 κ λιγοτερα..
-
Mε βαση αυτα που γραφεις σε ολους που σου δινουν ιδεες για μενα η επιλογη ειναι μια...S2000.
Και εξηγουμε...το να κοιταξεις μπροστοκινητο το θεωρω χαζομαρα μιας και εχεις ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο σε αυτο το τομεα...Εvo κτλ καλα χρυσα αλλα βλεπω οτι θες κιαλλα πραγματα πχ καμπριο...
Οποτε πιστευω με ενα S2000 εισαι καλυμενος...και πιστεψε με κανει και αυτα τα αλλα που θεςΕλπιζω να βοηθησα και εγω
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/430250/
είναι λίγο πιο ακριβό από 35Κ ...... αλλά μπορείς να το κρατήσεις και αρκετά χρόνια
αλλά πάλι VAGeli !!!
-
MINI John Cooper Works.
Καινούριο απο 32.000 Ε. Νομίζω πως δύσκολα μπορείς να βρέις κάτι με περισσότερη αίσθηση σε αυτά τα χρήματα.Δεν θα είναι το πιο άνετο για μετακινήσεις αλλά αν ήθελες κάτι τέτοιο δεν θα άλλαζες το gti. -
Για να συνεισφέρω και εγώ στις κουλές προτάσεις, καλή πρόταση για παιχνιδιάρικο τουτου μου φαίνεται και το όπελ τζιτι. Πρέπει να είναι αρκετά σβέλτο και παιχνιδιάρικο
και σαν καινούργιο ταιριάζει στο μπάτζετ σου, όμως υπάρχουν και μτχ σε καλή τιμή
-
σορυ ειχες mr2 αν θυμαμαι καλα????????
και συζητας να παρεις mx-5 nbfl???????πλακα κανεις?
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Για να συνεισφέρω και εγώ στις κουλές προτάσεις, καλή πρόταση για παιχνιδιάρικο τουτου μου φαίνεται και το όπελ τζιτι. Πρέπει να είναι αρκετά σβέλτο και παιχνιδιάρικοκαι σαν καινούργιο ταιριάζει στο μπάτζετ σου, όμως υπάρχουν και μτχ σε καλή τιμή
δε νομιζω οτι ειναι αυτο που ψαχνει
ενα speedster ισως το gt ειναι αμερικανια
-
Άντε να πω κι εγώ τη λαλακία μου ... μεταχειρισμένο evo vi αν είναι και tommi makkinen ακόμη καλύτερα.
Πάντως με εκπλήσσει το τι θεωρεί σκληροπυρηνικό ο καθένας ....
Και για να το αναλύσουμε λίγο το θέμα. Αν πάρεις cabrio σημαίνει πως δεν θα έχεις χώρους, θα έχεις όμως πίσω κίνηση. Αν πάρεις μπροστοκούνητο hot hatch θα έχεις λίγο παραπάνω χώρους αλλά αναγκαστικά θα μπλέξεις με τους Γάλλους (ή το type r). Αν πάρεις φτερούγα θα έχεις ακριβή συντήρηση.
Και κλείνοντας ... με τόσα πολλά χλμ σε εθνική δεν νομίζω πως σε βολεύει 'σκληροπυρηνικό' αυτοκίνητο. -
μετά το GTI με τα κριτήρια που θέτεις εγώ θα έπερνα ένα μετ/μένο Α4 DTM
-
GP Abarth SS
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
GP Abarth SSόντως...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Άντε να πω κι εγώ τη λαλακία μου ... μεταχειρισμένο evo vi αν είναι και tommi makkinen ακόμη καλύτερα.
Πάντως με εκπλήσσει το τι θεωρεί σκληροπυρηνικό ο καθένας ....
Και για να το αναλύσουμε λίγο το θέμα. Αν πάρεις cabrio σημαίνει πως δεν θα έχεις χώρους, θα έχεις όμως πίσω κίνηση. Αν πάρεις μπροστοκούνητο hot hatch θα έχεις λίγο παραπάνω χώρους αλλά αναγκαστικά θα μπλέξεις με τους Γάλλους (ή το type r). Αν πάρεις φτερούγα θα έχεις ακριβή συντήρηση.
Και κλείνοντας ... με τόσα πολλά χλμ σε εθνική δεν νομίζω πως σε βολεύει 'σκληροπυρηνικό' αυτοκίνητο.εγώ σκληροπυρηνικό θεωρώ την απλή κατασκευή που προσφέρει ευχαρίστηση ...
έχοντας ζήσει για χρόνια με 106r νομίζω οτι η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα και στην αμεσότητα...όποιος έχει οδηγήσει elise οποιασδήποτε γεννιάς θα με καταλάβει...
το μόνο σοβαρό έξοδο είναι η μεικτή ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Βαλε μια οροφη...σε ευρω και καποιες προτιμησεις σε τυπο αυτοκινητου, hatch, coupe,
roadster, περιορισμους ή μη κυβικων, να ειναι καινουργιο αναγκαστικα, ή και ελαφρως μτχ?+1
- αυτό το αυτοκίνητο θα είναι το μοναδικό σου ή έχεις και άλλο για τις μετακινήσεις
- ταβάνι χρημάτων
- μπορείς φαντάζομαι και πάνω από 2.000κεκ
- σε τι δρόμους θα το οδηγείς
- θα το βάζεις πίστα και αν ναι πόσο συχνά
- σε ενδιαφέρει μετά να το βελτιώσεις κι άλλο ή θα το αφήσεις μαμά
- ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ €€€ ποιο αμάξι θα επέλεγες αν κάποιος στο χάριζε, αλλά με την προϋπόθεση ότι θα μπορούσες να το συντηρείς μόνος σου.
ελπίζω να μην σε κούρασα.
- το αμάξι θα κάνει τα πάντα, δε θα υπάρχει δευτερο (τουλάχιστον έτσι σκέφτομαι)
- δε θα ξεπεράσω τα 40 σε καμία περίπτωση. Αλλα απο 35 και πάνω ειμαι πολυ σκεπτικος...
- μπορώ, αλλα δε θέλω. Δεν ξέρεις τι μπορεί να ξημερώσει αύριο. Στην Ελλάδα ζούμε...
- κυρίως παλιά εθνική πατρών αθηνων, οχι καθημερινη κίνηση, οχι μποτιλιάρισμα
- όχι πιστα
- εργοστασιακό...η στη χειρότερη fine tunning
- GTR
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
GP Abarth SSμην προτείνεται αμάξια στα οποία δεν απενεργοποιείται το esp
ο βασικότερος λόγος που διώχνω το golf
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Άντε να πω κι εγώ τη λαλακία μου ... μεταχειρισμένο evo vi αν είναι και tommi makkinen ακόμη καλύτερα.
Πάντως με εκπλήσσει το τι θεωρεί σκληροπυρηνικό ο καθένας ....
Και για να το αναλύσουμε λίγο το θέμα. Αν πάρεις cabrio σημαίνει πως δεν θα έχεις χώρους, θα έχεις όμως πίσω κίνηση. Αν πάρεις μπροστοκούνητο hot hatch θα έχεις λίγο παραπάνω χώρους αλλά αναγκαστικά θα μπλέξεις με τους Γάλλους (ή το type r). Αν πάρεις φτερούγα θα έχεις ακριβή συντήρηση.
Και κλείνοντας ... με τόσα πολλά χλμ σε εθνική δεν νομίζω πως σε βολεύει 'σκληροπυρηνικό' αυτοκίνητο.εγώ σκληροπυρηνικό θεωρώ την απλή κατασκευή που προσφέρει ευχαρίστηση ...
έχοντας ζήσει για χρόνια με 106r νομίζω οτι η μαγεία βρίσκεται στην απλότητα και στην αμεσότητα...όποιος έχει οδηγήσει elise οποιασδήποτε γεννιάς θα με καταλάβει...
το μόνο σοβαρό έξοδο είναι η μεικτή ...είχα rallye (2 κιόλας) και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου
όμως η elise δεν έχει πολύπλευρο χαρακτήρα
το τι κάνει τέλεια το ξέρουμε όλοι, το θεμα ειναι οτι στα 30+ δε θελω μόνο να στριβω...
-
EVO 9 τότε από εμένα. Καλύπτει όλα αυτά που θέλεις να κάνεις, πλην του θορύβου. Έχει υπερυψηλή κατανάλωση άμα το πας πάτωμα.
Αν έθετες και θέμα εσωτερικής εμφάνισης, θα το απέκλεια βέβαια. Είναι ολόιοδιο με την πλαστικούρα του απλού lancer πλην του πίνακα οργάνων και των καθισμάτων. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Απο χωρους δεν μας ειπες τι θες...αν πάω μεχρι τα 15 δεν με ενδιαφέρουν οι χώροι
αν περάσω τα 25 τότε το διθέσιο δεν βλέπω να έχει πολλες ελπίδες
δεν έχω οικογένεια και οι χώροι δεν με καίνε, αλλα οι δυο θέσεις δεν μου κάνουνε (την έχω ζήσει τη φάση αυτή )
-
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αν δεν υπάρχει ανάγκη για χώρους, Toyota MR-2
Φθηνή τιμή απόκτησης, φθηνή συντήρηση, κάφρικη συμπεριφορά κεντρομήχανου.
+Μπορείς να το κάνεις μετατροπή σε compressor με 3-4 χιλιάρικα αν κάποτε νιώσεις ότι αντέχεις περισσότερη αδρεναλίνηείχα mr2 mk3 facelift
απίστευτο αμάξι
Επιλογή σκληροπυρηνικού αυτοκινήτου