-
Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????help my....plz
-
Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????help my....plz
-
Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????help my....plz
-
Βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα του golf mk4 με ότι αυτό συνεπάγεται ημιάκαμπτος πίσω τα μπροστοκούνιτα πολλαπλών τα τετρακίνητα καλή ποιότητα κατασκευής αρκετά προβλήματα στα ηλεκτρονικά
δυνατό και αξιόπιστο το 20vt μηχανικά αλλά μάλλον αδιάφορο οδηγικά. -
Μια χαρά αυτοκίνητο με αρκετά καλή και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής - ειδικά για την εποχή του ήταν από τις καλύτερες προτάσεις σ' αυτό τον τομέα - που συγκρινόταν άνετα με το ομόσταυλο σύγχρονό του Golf4 (ειδικά από το Α3 είχε κληρονομήσει και το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα) , ίσως και πιο ευρύχωρο από το Golf4 στο σαλόνι του.
Λογικά θα πρέπει να είναι και πλούσια εξοπλισμένο όπως τα περοσσότερα Leon1 της εποχής, ενώ και η τεχνολογία του όπως φυσικά συμβαίνει με όλα τα VAG είναι κοινή με VW-AUDI-Skoda , ξεκινώντας από τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά του μέρη μέχρι και τον τρόπο κατασκευής του αμαξώματος.
Για τον πίσω ημιάκαμπτο, ο φίλος δε διευκρινίζει αν το Leon1 με τα 180 άλογα που βρήκε είναι 4κίνητο. Αν είναι, τότε πίσω δεν έχει ημιάκαμπτο αλλά ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και επίσης διαφορετικό σασί από το απλό Leon1 με τον ημιάκαμπτο, άρα και από οδική συμπεριφορά δε θα έχει κανένα πρόβλημα, όχι ότι και με τον ημιάκαμπτο σαν προσθιοκίνητο θα έπαιζε κάτι ιδιαίτερο.
Άλλωστε τα Leon1 ήταν πιο καλά στημένα σε σχέση με τα Golf4. Ακόμα εδώ βγαίνουν σήμερα καινούρια μοντέλα που εν έτει 2010 φορούν ημιάκαμπτο, πόσο μάλλον σε αυτοκίνητο περασμένης γενιάς και 9 ετών που φαντάζομαι ότι και ο φίλος ξέρει τί ψάχνει .
Για τα χιλιόμετρα μου φαίνονται όχι πολλά χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι απαραίτητα, ενώ και ο κινητήρας είναι ο παλιός καλός 1.8Τ που ήταν και αξιόπιστος και σήκωνε πολλές βελτιώσεις. Ειδικά για τα 180 άλογα δε λες ότι είναι και στα όριά του, γιατί με κάποιες αλλαγές έβγαζε εργοστασιακός 1.8Τ μέχρι και τουλάχιστον 50 άλογα παραπάνω. Για την κατανάλωση ίσως...Γενικά μια χαρά αυτοκίνητο, και τελικά μάλλον ίσως και υποεκτιμημένο...
Όπως λέει και σε ένα αγγλικό περιοδικό:
'Think of everything that’s good about the Volkswagen Golf, then imagine a car which has the same strengths, but looks better, drives more sharply and costs less. That’s the Seat Leon.'
'Verdict: Better than Golf it’s based on, the Leon is a fine alternative to mainstream small family cars' -
provokatora εισαι τοπ ευχαριστω πολλη.
Σημερα ειδα και το cupra R και το πουλαει 10.000χιλιαρικα τετρακηνιτο με 70.000χλμ και απο 210 νομιζω αλογα που εβγαινε αυτο ειναι 300 με το revo 2 .. τι κανω σε αυτη την περιπτοση?
το leon με τα 180 αλογα που λεω παραπανω δεν γνωριζω αν ειναι τετρακηνιτο αλλα το cypra R ειναι οπωσ ειναι και αυτο full extra..
θελλω πολλη κατι γρηγορο αλλα να αντεξη...
και παλι σασ ευχαριστω -
Αν θυμάμαι καλά το Cupra R έβγαινε μόνο FWD.
-
Προσωπικά δε μου αρέσουν οι βελτιώσεις, ακόμα και αν είναι της revo. Μέχρι τα 225 άλογα που έβγαζε ο εργοστασιακός 1.8Τ σε κάποιες εκδόσεις ήταν καλά και αξιόπιστα, για τόσο παραπάνω όμως όπως τα 300 άλογα που αναφέρεις, δεν ξέρω αν θα μιλάμε πάλι ότι θα αντέχει με την ίδια αξιοπιστία. Και το πρόγραμμα να επαναφέρεις στο εργοστασιακό, και πάλι ο κινητήρας λογικά θα έχει ήδη καταπονηθεί.
Το σασί πάντως δεν νομίζω ότι θα είχε πρόβλημα στην τόση ιπποδύναμη, για τον κινητήρα που θα έβγαζε τα 300 άλογα με αρκετή αξιοπιστία σε βάθος χρόνου είναι που δεν ξέρω. -
Ναι η αληθεια ειναι οτι και εγω σκεφτικα να το γυρισω στα 225 αλογα οπωσ ηταν δηλαδη οκ δεν ειναι και λιγα.. αλλα βλεπουμε .... Σημερα θα το παρω βολτα για ποτακι με το παιδι που το εχει και αν με πεισει σαν αμαξι θα το παρω..
παντος 300 αλογα ειναι πολλα για να εχει και αντοχη?? και κατι αλλο το ενδεχομενο να μην καιει λαδια..παιζουν αυτα?? -
Ο χρήστης !Alex! έγραψε:
Ναι η αληθεια ειναι οτι και εγω σκεφτικα να το γυρισω στα 225 αλογα οπωσ ηταν δηλαδη οκ δεν ειναι και λιγα.. αλλα βλεπουμε .... Σημερα θα το παρω βολτα για ποτακι με το παιδι που το εχει και αν με πεισει σαν αμαξι θα το παρω..
παντος 300 αλογα ειναι πολλα για να εχει και αντοχη?? και κατι αλλο το ενδεχομενο να μην καιει λαδια..παιζουν αυτα??ρισκο να παρεις τοσο παλιο αυτοκινητο με 300 αλογα.
ειναι πολυ καλο μεν για την εποχη του, αλλα εγω θα το αγοραζα μονο απο καποιον που ξερω πως του εχει φερθει.
παντως αν ειναι προσεγμενο, δε θα εχεις ιδιετερα προβληματα.
-
απλοσ ειχε πολυ γκαζι αλλα πολυ γκαζι
-
Φίλε μου το cupra όπως είπαν έβγαινε μόνο FWD τα 300 άλογα μην σε φοβίζουν αν το αμάξι έχει συντηρηθεί σωστά . Προβλήματα βγάζει αυτό το αυτοκίνητο κάποια φτηνά κάποια όχι τόσο ... Το βασικό είναι να πετύχεις καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και όχι φθηνό ή βελτιωμένο .... Μεγάλη προσοχή γιατί τώρα τελευταία πολλοί μάστορες (ακόμη και αντιπροσωπείες) βάζουν πιο 'χοντρά' λάδια για να ¨καλύψουν' την κατανάλωση λαδιού ....
-
ΠΡΟΤΑ ΑΠΟΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ , ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ..
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΚΙ ΕΚΕΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ...
seat leon μοντ. 2001