Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    seat leon μοντ. 2001
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. seat leon μοντ. 2001
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    12
    449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
      τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????

      help my....plz

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
        τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????

        help my....plz

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Καλισπερα σε ολους . θα ηθελα να μαθω για το seat leon 1800 με τα 180 αλογα fr του 2001 , τη διαφορες εχουν με το αντίστοιχο cupra r και αν αξιζει τον κοπο.. γιατι το βρικα στα 12.000 χιλιαρικα με 50.000χλμ full extra
          τι λεει γενικα οπως και μηχανικα????????

          help my....plz

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            audipassion last edited by

            Βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα του golf mk4 με ότι αυτό συνεπάγεται ημιάκαμπτος πίσω τα μπροστοκούνιτα πολλαπλών τα τετρακίνητα καλή ποιότητα κατασκευής αρκετά προβλήματα στα ηλεκτρονικά
            δυνατό και αξιόπιστο το 20vt μηχανικά αλλά μάλλον αδιάφορο οδηγικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              provocatoras last edited by

              Μια χαρά αυτοκίνητο με αρκετά καλή και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής - ειδικά για την εποχή του ήταν από τις καλύτερες προτάσεις σ' αυτό τον τομέα - που συγκρινόταν άνετα με το ομόσταυλο σύγχρονό του Golf4 (ειδικά από το Α3 είχε κληρονομήσει και το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα) , ίσως και πιο ευρύχωρο από το Golf4 στο σαλόνι του.

              Λογικά θα πρέπει να είναι και πλούσια εξοπλισμένο όπως τα περοσσότερα Leon1 της εποχής, ενώ και η τεχνολογία του όπως φυσικά συμβαίνει με όλα τα VAG είναι κοινή με VW-AUDI-Skoda , ξεκινώντας από τα ηλεκτρικά και τα μηχανικά του μέρη μέχρι και τον τρόπο κατασκευής του αμαξώματος.
              Για τον πίσω ημιάκαμπτο, ο φίλος δε διευκρινίζει αν το Leon1 με τα 180 άλογα που βρήκε είναι 4κίνητο. Αν είναι, τότε πίσω δεν έχει ημιάκαμπτο αλλά ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και επίσης διαφορετικό σασί από το απλό Leon1 με τον ημιάκαμπτο, άρα και από οδική συμπεριφορά δε θα έχει κανένα πρόβλημα, όχι ότι και με τον ημιάκαμπτο σαν προσθιοκίνητο θα έπαιζε κάτι ιδιαίτερο.
              Άλλωστε τα Leon1 ήταν πιο καλά στημένα σε σχέση με τα Golf4. Ακόμα εδώ βγαίνουν σήμερα καινούρια μοντέλα που εν έτει 2010 φορούν ημιάκαμπτο, πόσο μάλλον σε αυτοκίνητο περασμένης γενιάς και 9 ετών που φαντάζομαι ότι και ο φίλος ξέρει τί ψάχνει .
              Για τα χιλιόμετρα μου φαίνονται όχι πολλά χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι απαραίτητα, ενώ και ο κινητήρας είναι ο παλιός καλός 1.8Τ που ήταν και αξιόπιστος και σήκωνε πολλές βελτιώσεις. Ειδικά για τα 180 άλογα δε λες ότι είναι και στα όριά του, γιατί με κάποιες αλλαγές έβγαζε εργοστασιακός 1.8Τ μέχρι και τουλάχιστον 50 άλογα παραπάνω. Για την κατανάλωση ίσως...

              Γενικά μια χαρά αυτοκίνητο, και τελικά μάλλον ίσως και υποεκτιμημένο...
              Όπως λέει και σε ένα αγγλικό περιοδικό:
              'Think of everything that’s good about the Volkswagen Golf, then imagine a car which has the same strengths, but looks better, drives more sharply and costs less. That’s the Seat Leon.'
              'Verdict: Better than Golf it’s based on, the Leon is a fine alternative to mainstream small family cars'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                provokatora εισαι τοπ ευχαριστω πολλη.
                Σημερα ειδα και το cupra R και το πουλαει 10.000χιλιαρικα τετρακηνιτο με 70.000χλμ και απο 210 νομιζω αλογα που εβγαινε αυτο ειναι 300 με το revo 2 .. τι κανω σε αυτη την περιπτοση?
                το leon με τα 180 αλογα που λεω παραπανω δεν γνωριζω αν ειναι τετρακηνιτο αλλα το cypra R ειναι οπωσ ειναι και αυτο full extra..
                θελλω πολλη κατι γρηγορο αλλα να αντεξη...
                και παλι σασ ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Αν θυμάμαι καλά το Cupra R έβγαινε μόνο FWD.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    provocatoras last edited by

                    Προσωπικά δε μου αρέσουν οι βελτιώσεις, ακόμα και αν είναι της revo. Μέχρι τα 225 άλογα που έβγαζε ο εργοστασιακός 1.8Τ σε κάποιες εκδόσεις ήταν καλά και αξιόπιστα, για τόσο παραπάνω όμως όπως τα 300 άλογα που αναφέρεις, δεν ξέρω αν θα μιλάμε πάλι ότι θα αντέχει με την ίδια αξιοπιστία. Και το πρόγραμμα να επαναφέρεις στο εργοστασιακό, και πάλι ο κινητήρας λογικά θα έχει ήδη καταπονηθεί.
                    Το σασί πάντως δεν νομίζω ότι θα είχε πρόβλημα στην τόση ιπποδύναμη, για τον κινητήρα που θα έβγαζε τα 300 άλογα με αρκετή αξιοπιστία σε βάθος χρόνου είναι που δεν ξέρω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ναι η αληθεια ειναι οτι και εγω σκεφτικα να το γυρισω στα 225 αλογα οπωσ ηταν δηλαδη οκ δεν ειναι και λιγα.. αλλα βλεπουμε .... Σημερα θα το παρω βολτα για ποτακι με το παιδι που το εχει και αν με πεισει σαν αμαξι θα το παρω..
                      παντος 300 αλογα ειναι πολλα για να εχει και αντοχη?? και κατι αλλο το ενδεχομενο να μην καιει λαδια..παιζουν αυτα??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης !Alex! έγραψε:
                        Ναι η αληθεια ειναι οτι και εγω σκεφτικα να το γυρισω στα 225 αλογα οπωσ ηταν δηλαδη οκ δεν ειναι και λιγα.. αλλα βλεπουμε .... Σημερα θα το παρω βολτα για ποτακι με το παιδι που το εχει και αν με πεισει σαν αμαξι θα το παρω..
                        παντος 300 αλογα ειναι πολλα για να εχει και αντοχη?? και κατι αλλο το ενδεχομενο να μην καιει λαδια..παιζουν αυτα??

                        ρισκο να παρεις τοσο παλιο αυτοκινητο με 300 αλογα.

                        ειναι πολυ καλο μεν για την εποχη του, αλλα εγω θα το αγοραζα μονο απο καποιον που ξερω πως του εχει φερθει.

                        παντως αν ειναι προσεγμενο, δε θα εχεις ιδιετερα προβληματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          απλοσ ειχε πολυ γκαζι αλλα πολυ γκαζι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            blinkys last edited by

                            Φίλε μου το cupra όπως είπαν έβγαινε μόνο FWD τα 300 άλογα μην σε φοβίζουν αν το αμάξι έχει συντηρηθεί σωστά . Προβλήματα βγάζει αυτό το αυτοκίνητο κάποια φτηνά κάποια όχι τόσο ... Το βασικό είναι να πετύχεις καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και όχι φθηνό ή βελτιωμένο .... Μεγάλη προσοχή γιατί τώρα τελευταία πολλοί μάστορες (ακόμη και αντιπροσωπείες) βάζουν πιο 'χοντρά' λάδια για να ¨καλύψουν' την κατανάλωση λαδιού ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              ΠΡΟΤΑ ΑΠΟΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ , ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ..
                              Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΚΙ ΕΚΕΙ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr