Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατ. < 10, κυβ. < 1357, επιτ. < 12, τιμή < 14Κ (καινούργιο)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Κατ. < 10, κυβ. < 1357, επιτ. < 12, τιμή < 14Κ (καινούργιο)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    36
    172
    76
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikosxeng last edited by

      Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
      σαν μεταχειρισμένο
      μιλάμε για εργοστασιακο
      η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
      μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
      μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
      ακούω προτάσεις

      α ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikosxeng last edited by

        Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
        σαν μεταχειρισμένο
        μιλάμε για εργοστασιακο
        η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
        μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
        μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
        ακούω προτάσεις

        α ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikosxeng last edited by

          Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
          σαν μεταχειρισμένο
          μιλάμε για εργοστασιακο
          η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
          μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
          μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
          ακούω προτάσεις

          α ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • J
            johnkyr last edited by

            Clio 1.2TCE το 1ο που μου ήρθε στο μυαλό ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mad_max_geo last edited by

              Οντως αλλα λες να βρει μεταχειρα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikosxeng last edited by

                ναι αυτό και το mazda 2 είχα αρχικά στο μυαλό μου...

                θέλω να χει κιβώτιο σαν το mazda 2
                και να αντέχει σε σκληρή άγρια χρήση...

                αλλά να είναι και σχετικά άνετο...

                για το mazda δεν ξέρω πόσο άνετο είναι;

                δηλαδή 100-105 άλογα το όριο σε αυτή την κατηγορία;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Και το swift μου ηρθε στο μυαλλο εμενα αλλα λεω μπα εχει καρυ σασμαν λενε ολοι.Πιστευω το 1.2 TCE ειναι η καλυτερη επιλογη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                    ναι αυτό και το mazda 2 είχα αρχικά στο μυαλό μου...

                    θέλω να χει κιβώτιο σαν το mazda 2
                    και να αντέχει σε σκληρή άγρια χρήση...

                    αλλά να είναι και σχετικά άνετο...

                    για το mazda δεν ξέρω πόσο άνετο είναι;

                    θέλεις να είναι μετά του 2005 για να έχεις μειωμένα τέλη ?
                    θέλεις να είναι μέχρι 1300 για να έχεις πάλι μειωμένα τέλη ?

                    θέλεις να είναι και γρήγορο και στριφτερό .... ????

                    το βρήκα το βρήκα !!!!!! RX8

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nikosxeng last edited by

                      ας βάλουμε ένα όρο τιμής 15k

                      α ναι καλή ορατότητα,
                      νομίζω και το clio και το 2'αρι έχουν...
                      το swift;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Το swift σαν 1.3 δεν εχω ακουσει καλα σχολια ειναι γενικα αμαξι για χρηση πολης μακρυ σασμαν οχι και τοσο στριφτερο.Αμα ηταν για swift καλυτερα να εβλεπες το 1.6 το σπορ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nikosxeng last edited by

                          1357
                          ΤΟ μαγικό νουμερο, ούτε ένα κυβικό παραπάνω
                          και η mito εκτος....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bibendum last edited by

                            με 10000 ισως να μπορεις να βρεις clio 1.2 tce μεταχειρισμενο...αλλα με λιγα παραπανω μπορεις να το παρεις και καινουριο ισως γιατι τρεχει καλες προσφορες η renault

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              travelman last edited by

                              Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                              ας βάλουμε ένα όρο τιμής 15k

                              και πάλι δεν γίνεσαι συγκεκριμένος ώς προς το κόστος χρήσης...
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/461205/
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/158494/
                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/435968/

                              Πέρα από την πλάκα, το 2 είναι αρκετά ευχάριστο στο δρόμο, αλλά ούτε σβέλτο το λες, είναι ακριβώς το αντίθετο του άνετου χάρη στην σκληρή του ανάρτηση που δρα αρνητικά στο φρενάρισμα, ενώ οι χοντρές κολώνες μπροστά που εκτείνονται αρκετά προς το καπώ σου κόβουν σημαντικό μέρος της ορατότητας...

                              Τα γιαράκια είναι αρκετά δυνατά και σβέλτα και αν βρεις κανένα με το καινούργιο μοτέρ των 100 ίππων είναι πολύ καλή λύση, αλλά με δυσανάλογα μεγάλο κόστος.

                              Το κλειώ 1.2Τ είναι μάλλον ότι πιο σβέλτο και που να προσεγγίζει την μεγαλύτερη κατηγορία σε δυναμικά χαρακτηριστικά και χώρους. Έίναι λύση κουτί για το ελληνικό φορολογικό σύστημα. Αν δεν ήμουν εγκάθετος απέναντι στα ρενώ, θα σου έλεγα πάρτο τρέχοντας...

                              Σβέλτο είναι και το μίκρα 1.2, δοκίμασε κανένα στα σύν η χαμηλή τιμή που μπορείς να χτυπήσεις ένα

                              Το σουίφτ έχει θεόμακρο κιβώτιο με συνέπεια χείριστες ρεπρίζ. Αν το κάνεις τεστ ντράιβ φρόντισε να το βγάλεις εθνική για να το δεις από πρώτο χέρι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Αμα ειναι 15κ τοτε rx8 και απο εμενα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kyr80 last edited by

                                  CZ3;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
                                    Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
                                    σαν μεταχειρισμένο
                                    μιλάμε για εργοστασιακο
                                    η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
                                    μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
                                    μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
                                    ακούω προτάσεις

                                    α ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης

                                    ξανασκεψου το καλυτερα.
                                    αυτα που λες δεν στεκουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bibendum last edited by

                                      Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
                                      Αμα ειναι 15κ τοτε rx8 και απο εμενα!

                                      πιστευω οτι αν ηθελε ενα αυτοκινητο τυπου rx8 θα το ειχε καταλαβει ηδη ο nikosxeng επειδη το συγκεκριμενο αυτοκινητο απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο. Και επειδη το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μοναδικο στο ειδος του (απο αποψη κυβικων - τεχνολογιας μηχανης) δεν θα χρειαζοταν να εχει προβληματισμο. Θα το ειχε αποφασισει ηδη και θα ψαχνα κατι πιο 'κλασσικο'...ελπιζω να καταλαβαινεται τι εννοω...το κλιακι φανταζει ως η πιο οικονομικη και πιο κοντινη στα θελω σου επιλογη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evgenios last edited by

                                        Το μονο που ξερω ειναι οτι σιγουρα το Clio TCE ειναι το πιο ανετο απο ολα
                                        Πραγματικα δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αμαξι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nikosxeng last edited by

                                          Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                          Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
                                          σαν μεταχειρισμένο
                                          μιλάμε για εργοστασιακο
                                          η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
                                          μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
                                          μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
                                          ακούω προτάσεις

                                          α ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης

                                          ξανασκεψου το καλυτερα.
                                          αυτα που λες δεν στεκουν.

                                          τι εννοείς
                                          η τελική δεν με ενδιαφέρει 160 δεν θα πιάνει;
                                          και 9 φορολογήσιμοι...

                                          στο RX8 υπάρχει και το κόστος χρήσης
                                          που είναι μεγάλο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • N
                                            nikosxeng last edited by

                                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                            Το μονο που ξερω ειναι οτι σιγουρα το Clio TCE ειναι το πιο ανετο απο ολα
                                            Πραγματικά δεν εχω οδηγήσει πιο άνετο αμάξι...

                                            όταν ξεκινούσα το θέμα δεν φανταζόμουν ότι το clio θα ναι το πιο γρήγορο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr