-
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
-
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
-
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
-
Clio 1.2TCE το 1ο που μου ήρθε στο μυαλό ....
-
Οντως αλλα λες να βρει μεταχειρα?
-
ναι αυτό και το mazda 2 είχα αρχικά στο μυαλό μου...
θέλω να χει κιβώτιο σαν το mazda 2
και να αντέχει σε σκληρή άγρια χρήση...αλλά να είναι και σχετικά άνετο...
για το mazda δεν ξέρω πόσο άνετο είναι;
δηλαδή 100-105 άλογα το όριο σε αυτή την κατηγορία;
-
Και το swift μου ηρθε στο μυαλλο εμενα αλλα λεω μπα εχει καρυ σασμαν λενε ολοι.Πιστευω το 1.2 TCE ειναι η καλυτερη επιλογη.
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
ναι αυτό και το mazda 2 είχα αρχικά στο μυαλό μου...θέλω να χει κιβώτιο σαν το mazda 2
και να αντέχει σε σκληρή άγρια χρήση...αλλά να είναι και σχετικά άνετο...
για το mazda δεν ξέρω πόσο άνετο είναι;
θέλεις να είναι μετά του 2005 για να έχεις μειωμένα τέλη ?
θέλεις να είναι μέχρι 1300 για να έχεις πάλι μειωμένα τέλη ?θέλεις να είναι και γρήγορο και στριφτερό .... ????
το βρήκα το βρήκα !!!!!! RX8
-
ας βάλουμε ένα όρο τιμής 15k
α ναι καλή ορατότητα,
νομίζω και το clio και το 2'αρι έχουν...
το swift; -
Το swift σαν 1.3 δεν εχω ακουσει καλα σχολια ειναι γενικα αμαξι για χρηση πολης μακρυ σασμαν οχι και τοσο στριφτερο.Αμα ηταν για swift καλυτερα να εβλεπες το 1.6 το σπορ.
-
1357
ΤΟ μαγικό νουμερο, ούτε ένα κυβικό παραπάνω
και η mito εκτος.... -
με 10000 ισως να μπορεις να βρεις clio 1.2 tce μεταχειρισμενο...αλλα με λιγα παραπανω μπορεις να το παρεις και καινουριο ισως γιατι τρεχει καλες προσφορες η renault
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
ας βάλουμε ένα όρο τιμής 15kκαι πάλι δεν γίνεσαι συγκεκριμένος ώς προς το κόστος χρήσης...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/461205/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/158494/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/435968/Πέρα από την πλάκα, το 2 είναι αρκετά ευχάριστο στο δρόμο, αλλά ούτε σβέλτο το λες, είναι ακριβώς το αντίθετο του άνετου χάρη στην σκληρή του ανάρτηση που δρα αρνητικά στο φρενάρισμα, ενώ οι χοντρές κολώνες μπροστά που εκτείνονται αρκετά προς το καπώ σου κόβουν σημαντικό μέρος της ορατότητας...
Τα γιαράκια είναι αρκετά δυνατά και σβέλτα και αν βρεις κανένα με το καινούργιο μοτέρ των 100 ίππων είναι πολύ καλή λύση, αλλά με δυσανάλογα μεγάλο κόστος.
Το κλειώ 1.2Τ είναι μάλλον ότι πιο σβέλτο και που να προσεγγίζει την μεγαλύτερη κατηγορία σε δυναμικά χαρακτηριστικά και χώρους. Έίναι λύση κουτί για το ελληνικό φορολογικό σύστημα. Αν δεν ήμουν εγκάθετος απέναντι στα ρενώ, θα σου έλεγα πάρτο τρέχοντας...
Σβέλτο είναι και το μίκρα 1.2, δοκίμασε κανένα στα σύν η χαμηλή τιμή που μπορείς να χτυπήσεις ένα
Το σουίφτ έχει θεόμακρο κιβώτιο με συνέπεια χείριστες ρεπρίζ. Αν το κάνεις τεστ ντράιβ φρόντισε να το βγάλεις εθνική για να το δεις από πρώτο χέρι.
-
Αμα ειναι 15κ τοτε rx8 και απο εμενα!
-
CZ3;
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
ξανασκεψου το καλυτερα.
αυτα που λες δεν στεκουν. -
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Αμα ειναι 15κ τοτε rx8 και απο εμενα!πιστευω οτι αν ηθελε ενα αυτοκινητο τυπου rx8 θα το ειχε καταλαβει ηδη ο nikosxeng επειδη το συγκεκριμενο αυτοκινητο απευθυνεται σε συγκεκριμενο κοινο. Και επειδη το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι μοναδικο στο ειδος του (απο αποψη κυβικων - τεχνολογιας μηχανης) δεν θα χρειαζοταν να εχει προβληματισμο. Θα το ειχε αποφασισει ηδη και θα ψαχνα κατι πιο 'κλασσικο'...ελπιζω να καταλαβαινεται τι εννοω...το κλιακι φανταζει ως η πιο οικονομικη και πιο κοντινη στα θελω σου επιλογη
-
Το μονο που ξερω ειναι οτι σιγουρα το Clio TCE ειναι το πιο ανετο απο ολα
Πραγματικα δεν εχω οδηγησει πιο ανετο αμαξι... -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ψάχνω το πιο δυνατο και στριφτερο 1300αρι από 2005 και μετά
σαν μεταχειρισμένο
μιλάμε για εργοστασιακο
η τελική δεν μας ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου
μόνο το στριψιμο, η επιτάχυνση, η ρεπριζ και το φρενάρισμα
μέχρι 1300 τόσα δηλαδή 9 φορολογίσιμοι
ακούω προτάσειςα ναι αναφέρετε και το επίπεδο άνεσης
ξανασκεψου το καλυτερα.
αυτα που λες δεν στεκουν.τι εννοείς
η τελική δεν με ενδιαφέρει 160 δεν θα πιάνει;
και 9 φορολογήσιμοι...στο RX8 υπάρχει και το κόστος χρήσης
που είναι μεγάλο... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Το μονο που ξερω ειναι οτι σιγουρα το Clio TCE ειναι το πιο ανετο απο ολα
Πραγματικά δεν εχω οδηγήσει πιο άνετο αμάξι...όταν ξεκινούσα το θέμα δεν φανταζόμουν ότι το clio θα ναι το πιο γρήγορο...
Κατ. < 10, κυβ. < 1357, επιτ. < 12, τιμή < 14Κ (καινούργιο)