-
Βλεπουμε πρωτα αυτο http://www.youtube.com/watch?v=-1hYgrmjX5Y κατοπιν αυτο http://kronomax.altervista.org/ris/tipo ... /index.htm παρατηρωντας την 4η θεση , και αρχιζουμε την συζητηση .............
Λεω εγω τωρα ........
Πειτε μου ενα λογο η περισσοτερους , γιατι ειδικα εδω στην Ελλαδα να ψαχνουν οι νεοι να βρουν τι αγωνιστικο θα παρουν για να γινουν ανταγωνιστικοι εν σχεση με τον συναγωνισμο ........
Ειδατε αυτον τον Ameglio τι κανει αναμεσα σε τουλαχιστον 40-50 πολυ πιο ακριβα και ισχυρα αγωνιστικα αυτοκινητα ....... δεν σας (ξιταρει το λετε εσεις οι νεοι? ) να κανετε κατι αναλογο ? και το πως γινεται αυτο δεν σας προβληματιζει ?
Δεν σας βαζει σε σκεψεις .... γιατι να ονειρευεστε να ειχατε ενα κλιο r3 π.χ. η ενα εβο ,και να μην μπορειτε να το τρεξετε οπως θα επρεπε η θελατε , αυτη η παραδειγματικη περιπτωση του Ιταλου , οτι ειναι προτιμωτερο να μην ονειρευεστε χαζα , και να δειτε τι πραγματικα συμβαινει και τι μπορειτε να κανετε μ'αυτα που εχετε ? η που μπορειτε να εχετε ?..........
Θαθελα να ακουσω αποψεις , ειδικα απο ενεργους στο αθλημα , αλλα και πως το βλεπουν καποιοι φιλαθλοι του σπορ μας ........Ο Ameglio με το ασημι 106 , το 99 νουμερο για να μην κουραζεστε .......
-
Βλεπουμε πρωτα αυτο http://www.youtube.com/watch?v=-1hYgrmjX5Y κατοπιν αυτο http://kronomax.altervista.org/ris/tipo ... /index.htm παρατηρωντας την 4η θεση , και αρχιζουμε την συζητηση .............
Λεω εγω τωρα ........
Πειτε μου ενα λογο η περισσοτερους , γιατι ειδικα εδω στην Ελλαδα να ψαχνουν οι νεοι να βρουν τι αγωνιστικο θα παρουν για να γινουν ανταγωνιστικοι εν σχεση με τον συναγωνισμο ........
Ειδατε αυτον τον Ameglio τι κανει αναμεσα σε τουλαχιστον 40-50 πολυ πιο ακριβα και ισχυρα αγωνιστικα αυτοκινητα ....... δεν σας (ξιταρει το λετε εσεις οι νεοι? ) να κανετε κατι αναλογο ? και το πως γινεται αυτο δεν σας προβληματιζει ?
Δεν σας βαζει σε σκεψεις .... γιατι να ονειρευεστε να ειχατε ενα κλιο r3 π.χ. η ενα εβο ,και να μην μπορειτε να το τρεξετε οπως θα επρεπε η θελατε , αυτη η παραδειγματικη περιπτωση του Ιταλου , οτι ειναι προτιμωτερο να μην ονειρευεστε χαζα , και να δειτε τι πραγματικα συμβαινει και τι μπορειτε να κανετε μ'αυτα που εχετε ? η που μπορειτε να εχετε ?..........
Θαθελα να ακουσω αποψεις , ειδικα απο ενεργους στο αθλημα , αλλα και πως το βλεπουν καποιοι φιλαθλοι του σπορ μας ........Ο Ameglio με το ασημι 106 , το 99 νουμερο για να μην κουραζεστε .......
-
Βλεπουμε πρωτα αυτο http://www.youtube.com/watch?v=-1hYgrmjX5Y κατοπιν αυτο http://kronomax.altervista.org/ris/tipo ... /index.htm παρατηρωντας την 4η θεση , και αρχιζουμε την συζητηση .............
Λεω εγω τωρα ........
Πειτε μου ενα λογο η περισσοτερους , γιατι ειδικα εδω στην Ελλαδα να ψαχνουν οι νεοι να βρουν τι αγωνιστικο θα παρουν για να γινουν ανταγωνιστικοι εν σχεση με τον συναγωνισμο ........
Ειδατε αυτον τον Ameglio τι κανει αναμεσα σε τουλαχιστον 40-50 πολυ πιο ακριβα και ισχυρα αγωνιστικα αυτοκινητα ....... δεν σας (ξιταρει το λετε εσεις οι νεοι? ) να κανετε κατι αναλογο ? και το πως γινεται αυτο δεν σας προβληματιζει ?
Δεν σας βαζει σε σκεψεις .... γιατι να ονειρευεστε να ειχατε ενα κλιο r3 π.χ. η ενα εβο ,και να μην μπορειτε να το τρεξετε οπως θα επρεπε η θελατε , αυτη η παραδειγματικη περιπτωση του Ιταλου , οτι ειναι προτιμωτερο να μην ονειρευεστε χαζα , και να δειτε τι πραγματικα συμβαινει και τι μπορειτε να κανετε μ'αυτα που εχετε ? η που μπορειτε να εχετε ?..........
Θαθελα να ακουσω αποψεις , ειδικα απο ενεργους στο αθλημα , αλλα και πως το βλεπουν καποιοι φιλαθλοι του σπορ μας ........Ο Ameglio με το ασημι 106 , το 99 νουμερο για να μην κουραζεστε .......
-
Βρε φιλε
Ειδες ποσες συμμετοχες ειχε ο αγωνας???????
145 που τερματισαν και καμια 50αρια που εγκατελειψαν
σε επαρχιακο μικρο αγωνα!!!! αν δεν κανω λαθος!!
Εμεις φυτοζωουμε στις 30-50 συμμετοχες (να δουμε τι θα γινει και στι παλλαδιο)
Ασε βρε γερο μου ...σε λαθος χωρα ειμαστε
dimos
-
Nαι αλλα εδω την ψαχνω μηπως και ειναι λαθος ..... η νοοτροπια μας !
και απο εκει να ξεκινανε ολα .........
-
Ειναι βεβαιως κι αλλα πολλα πραγματα που κανουν τους Ελληνες αγωνιζομενους να αποζητουν τα και ενα βασικο ειναι **οι επιλογες των ειδικων **διαδρομων απ'τις λεσχες και τους διαπλεκομενους του χωρου , που κανουν χροοοονια τωρα οτι μπορουν ωστε οι ειδικες να ειναι στα των ημετερων .........αναβασεις και αεροδρομια οπως τους βολευει δηλαδη , καθιερωμενες καταστασεις που εγιναν κατεστημενο , και δεν διαμαρτυρεται κανεις .
Αυτο ειναι ενα το κρατουμενο .........στα πλην των .....Ειναι πολλα πραγματα που μπορει να συζητησουμε εδω με βαση το φαινομενο του τιτλου , που εχουν αμεση σχεση με τους αγωνες μας , ραλλυ και ραλλυ σπριντ ....για να δω ομως ανησυχει κανεις ?
-
Οι μισές ειδικές διαδρομές του πρωταθλήματος ράλι είναι χώμα, το 106/Saxo δεν τα πάει και τόσο καλά εκεί.
-
Oντως , αλλα ας δουμε την ασφαλτινη μερια ..... την εφικτη οικονομικα αλλωστε , που μπορουν οι μη προνομιουχοι νεοι και οχι μονον .....
-
Tον θυμαστε τον Αmeglio danilo στο Αττικο του 2005 ?
Ριξτε και ενα ξεσκονισμα στους χρονους ....... ετσι για πλακα http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... ace_id=295
Δεν ειναι εντυπωσιακο ?
-
Ποιο ειναι το εντυπωσιακο,που το α5 πολο ειναι παντου εμπρος?Μπορει να ειναι καλος οδηγος,αλλα κατι αξιολογο δεν εκανε.Αξιολογο θα ηταν εαν στην πρωτη του επισκεψη στην ελλαδα ηταν εμπρος απο αυτοκινητα καλυτερων προδιαγραφων.Ο γκικας ηταν καθαρα εμπρος με συνολικα αργοτερο αυτοκινητο ακομα και σε ανηφορικες ειδικες.
Το οτι καποιοι ελληνες διαλεγουν φτερουγα αντι για ν3 ή για α6 δεν ειναι κατι που συμβαινει μονο στην ελλαδα.Και στην πολυ προηγμενη γειτονα ιταλια το ιδιο συμβαινει σε οποιον αγωνα και να κοιταξεις.
Σιγουρα δεν ειναι σωστο για να βελτιωθεις οδηγικα,αλλα συμβαινει παντου. -
Τα σαξοραλα ειναι πολυ θεαματικα και οσο σφιγγει η διαδρομη απιαστα ....
Ομως στο χωμα , στα αεροδρομια και στην αναβαση γκρεμου χανουν πολυ .
Δυσκολα θα βρεις υποστηριξη απο αντιπροσωπο πχ για ενα προιον που εχει καταργηθει εδω και 6 χρονια .
Οι μισοι συναδελφοι μου θεατες την κανουν μετα το τελευταιο εβο και αυτο μαλλον το ξερουν και οι υποψηφιοι χορηγοι .
Θα με προβληματιζε λιγο και η ασφαλεια που προσφερουν σε 1 ασχημο εβγα αφου ειναι γνωστοι τενεκεδες και με ταλαιπωρημενες καροτσες .
Για να το πας γρηγορα πρεπει να ασπρισουν τα μαλλια σου , αλλα για να φχαριστηθεις οδηγηση ειναι ιδανικο.
Αναρωτιεμαι ποσο αξιοπιστο ειναι και αν συμφερει σε σχεση με 1 καινουργιο αγωνιστικο , παντως στα χερια μας εχει φαει πολυ και ηλιθιο ξυλο και ακομα δουλευει !
Μηπως ολοι εχουν ψιλοβαρεθει να τα βλεπουν ? -
Και στην Ελλάδα έχουμε δει αντίστοιχα με αυτό που λέει ο APR πχ. Χατζηρήγας-Αμαξόπουλος 4ος-5ος γενικής (μπορεί και ανάποδα η σειρά, δε θυμάμαι) σε Παλάδιο με καπίσια 106, Αμαξόπουλος 2ος γενικής πέρισι στο Αχαιός κτλ.
Οτι το 106/Saxo είναι ένα άριστο 'φτηνό και μπόλικο' αυτοκίνητο για άσφαλτο και ότι στα κατάλληλα χέρια κάνει χρόνους γενικής δεν τίθεται θέμα.
Αλλά:
ο Είναι παλιό, δεν παράγεται καν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται και σε τεχνικό επίπεδο (πχ. βρίσκονται ανταλλακτικά ? μάλλον ναι φαντάζομαι αφού και οι δρόμοι είναι γεμάτοι με 'πολιτικά' 106/Saxo) αλλά κυρίως και σε επίπεδο υποστήριξης-προβολής από αντιπροσωπείες και εμπόρους
ο Μήπως ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει 106/Saxo ? Να πηγαίνεις σε ανάβαση και να περνάνε μπροστά σου 20 Α/6 και 10 Ν/2 ίδια δεν είναι κάπως υπερβολή ? (έχω ακούσει τέτοια σχόλια από θεατές σε τερματισμό Ριτσώνας, γιαυτό το αναφέρω)EDIT: Οπως ο Panizzi παραπάνω.
-
Το θέμα για μένα δεν είναι πως έχει βαρεθεί ο κόσμος να τα βλέπει. Στην τελική αν το θέαμα είναι καλό εγώ σαν θεατής αδιαφορώ αν είναι yugo ή evo. Το θέμα δυστυχώς APR είναι πως 1ον είναι πολύ πιο δύσκολο, δηλαδή είναι πιο εύκολο να πας μια φτερούγα στα 5/10 και να ψιλο- πρωταγωνιστείς παρά ένα 106 στα 11/10. Τώρα αν ψάχνεις λόγους γιατί οι νέοι είναι έξω από τους αγώνες σίγουρα είναι πιο πολλοί από το τι αυτοκίνητο θα αγοράσουν. Ακόμα και να σου χαρίσουν το αυτοκίνητο , πάλι τα έξοδα είναι μεγάλα.
Θα μου πείτε πως κι αυτοί που τρέχουν δεν είναι όλοι λεφτάδες. Σαφώς και τα παιδιά κάνουν θυσίες και στερούνται πολλά αλλά και πάλι δεν είναι λίγα τα λεφτά.
Και στην τελική θα μιλήσω προσωπικά για μένα, ευχαρίστως να πούλαγα κι ένα νεφρό για να τρέξω ΑΝ
το κλίμα ήταν διαφορετικό. Το τι εννοώ δεν θα το εξηγήσω. Όποιος θέλει να μάθει δεν έχει παρά να πάρει
ποπ κορν και να διαβάσει τα θέματα στο Ελληνικοί Αγώνες σ' αυτό το φόρουμ .... -
Άρα συμφωνείτε!!!! Η κουλτούρα (ή έλλειψη αυτής) στη χώρα μας πριμοδοτεί τον 'ταξιτζή' με τα μπαμ-μπουμ από τα ALS έναντι των αεροπόρων με τα μπρίκια...Αυτό, πίστεψέ με, μόνο εδώ γίνεται...Αλλού χορηγία και σε Yugo αν το πηγαίνεις το πράμα...
(δεν θα σχολιάσω αυτά που γράφτηκαν παραπάνω για βαρεμάρα των θεατών από τα Σαξόραλλα γιατί μόνο ως αστείο μπορώ να το θεωρήσω, όπως και τα περί ταλαιπωρημένων σασί κλπ.... )
Μάλλον μετακομίζω όπως το βλέπω.....
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
1)Το θέμα για μένα δεν είναι πως έχει βαρεθεί ο κόσμος να τα βλέπει. Στην τελική αν το θέαμα είναι καλό εγώ σαν θεατής αδιαφορώ αν είναι yugo ή evo. Το θέμα δυστυχώς APR είναι πως 1ον είναι πολύ πιο δύσκολο, δηλαδή είναι πιο εύκολο να πας μια φτερούγα στα 5/10 και να ψιλο- πρωταγωνιστείς παρά ένα 106 στα 11/10.- Και στην τελική θα μιλήσω προσωπικά για μένα, ευχαρίστως να πούλαγα κι ένα νεφρό για να τρέξω ΑΝ
το κλίμα ήταν διαφορετικό. Το τι εννοώ δεν θα το εξηγήσω. Όποιος θέλει να μάθει δεν έχει παρά να πάρει
ποπ κορν και να διαβάσει τα θέματα στο Ελληνικοί Αγώνες σ' αυτό το φόρουμ ....
- Και εγω γιαυτο ανησυχω αγαπητε μου jean 29 , γιατι βλεπω οτι οι συγχρονοι αγωνιζομενοι (μεγαλο μερος) μαλλον δεν θελουν να και να εξελισοντε οδηγικα ...... απλως να μοστραριστουν σαν οδηγαρες χωρις καν να ρισκαρουν ουτε να υδρωσει ο πισινος τους ........
Αυτο δε που κανει αυτος ο Ιταλος , και μ'αρεσει , ειναι οτι ετρεχε σε ενα απ'τα πιο επιτυχημενα ενιαια της Ιταλιας με διλιτρο αυτοκινητο πριν 3 και 4χρονια , και παροτι οι Ιταλοι ειναι χειροτεροι φιγουρατζηδες απ'τους Ελληνες ..... δεν και τρεχει με 1600 παλιομοδιτικο κατα την κριση των προ λαλησαντων λαρτζ οικονομικα φιλων μας εδω .........για τους δικους του λογους φυσικα ,ενο εδω προτιμουν να μην τρεχουν καθολου αν το επομενο δεν ειναι τουλαχιστον της παρεας wrc .........
- Δεν μπορω να διαφωνιζω με την αποψη σου , γιατι απ'την μια μερια δειχνει υπερβολικη αγαπη (μεχρι και νεφρο !) , κι απ'την αλλη δεν μπορω με τα δικα μου στανταρς να μην παραξενευτω οτι δεν θα μπορουσες να το εκανες , παραβλεποντας το οποιο ασκημο για την οδηγικη σου ικανοποιηση και μονον ..........γιατι δεν μπορει να μην υπαρχει ουτε ενας ωραιος αγωνας με ιδανικες ειδικες που θα ηθελες να κανεις εστω σ'αυτο το χαλι του αθληματος ?
- Και στην τελική θα μιλήσω προσωπικά για μένα, ευχαρίστως να πούλαγα κι ένα νεφρό για να τρέξω ΑΝ
-
Επι προσωπικού φίλτατε APR καλύτερα να μην το αναλύσουμε εδώ ....
Τώρα όπως λες πολλοί νέοι θα ήθελαν να κάνουν ένα αγώνα με ωραίες ειδικές (που έχουμε αρκετές)
αλλά θα έφτιαχνες εσύ αγωνιστικό για ένα ή 2 αγώνες ??? Θα είχες τη λόξα (για να μην πω κάτι άλλο)
και θα άντεχες να το βλέπεις κουκουλωμένο ?? Αν δεν κάνεις αυτά που λέω τρως στη μάπα αυτο που λέω
για το κλίμα και γίνεσαι συνένοχος.Στην τελική έχει ωραιότατες διαδρομές με ελάχιστη κίνηση εδώ στην επαρχία και αποκλείεται να μου κάνει και κανένας ένσταση γιατί τον πέρασα ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
.......
Στην τελική έχει ωραιότατες διαδρομές με ελάχιστη κίνηση εδώ στην επαρχία και αποκλείεται να μου κάνει και κανένας ένσταση γιατί τον πέρασα ... -
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Άρα συμφωνείτε!!!! Η κουλτούρα (ή έλλειψη αυτής) στη χώρα μας πριμοδοτεί τον 'ταξιτζή' με τα μπαμ-μπουμ από τα ALS έναντι των αεροπόρων με τα μπρίκια...Αυτό, πίστεψέ με, μόνο εδώ γίνεται...Αλλού χορηγία και σε Yugo αν το πηγαίνεις το πράμα...Στην ιταλια δεν υπαρχουν φιγουρατζηδες με wrc που τρωνε ξυλο απο ν4?δεν υπαρχουν σ2000 που τρωνε ξυλο απο ν3 ρ3 κλπ?
Παντου υπαρχουν αυτα Σπυρο,δεν ειναι προνομιο της Ελλαδας αυτο.Νταξ ειμαστε σε αυτοκινητιστικο μεσαιωνα,αλλα δεν ειναι το προβλημα γιατι ο χ φραγκατος πηρε φτερουγα και δεν πηρε τσικοπαφιλα για να βελτιωθει σκαλι-σκαλι. -
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Και στην τελική θα μιλήσω προσωπικά για μένα, ευχαρίστως να πούλαγα κι ένα νεφρό για να τρέξω ΑΝ
το κλίμα ήταν διαφορετικό. Το τι εννοώ δεν θα το εξηγήσω. Όποιος θέλει να μάθει δεν έχει παρά να πάρει
ποπ κορν και να διαβάσει τα θέματα στο Ελληνικοί Αγώνες σ' αυτό το φόρουμ ....**Παρακαλώ όλους να διαβάσουν τα παραπάνω ώστε να γίνει αντιληπτό πόσο ΧΑΛΑΕΙ η εικόνα των αγώνων από το ύφος που γράφουμε εδώ μέσα. **
Και μια απάντηση προς τον jean29: Η πραγματική εικόνα μέσα στις ειδικές είναι απείρως καλύτερη απ' ό,τι νομίζεις και απ' ό,τι δείχνουν τα πληκτρολόγια. Αν και πράγματι υπάρχουν εξαιρέσεις, στην πλειονότητα των περιπτώσεων υπάρχει συναδελφικό κλίμα, δεν είναι λίγες οι φορές που υπάρχει αλληλοβοήθεια, και αν θες έχω πολλά προσωπικά παραδείγματα να σου αναφέρω. Οπότε θα σου συνιστούσα ΑΝ θες να τρέξεις, να τρέξεις. Επιχειρήματα του τύπου 'δεν τρέχω γιατί οι αγωνιζόμενοι είναι κύκλωμα, είναι αλήτες κ.λπ., κ.λπ.' είναι υπέροχα ως δικαιολογίες αλλά για τίποτε παραπάνω. Οι αγώνες δε διαφέρουν καθόλου, ως επίπεδο, από την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία και αν παρατηρήσεις θα δεις ότι αυτό το επίπεδο το επιβάλει το 'δηλητήριο' που διασπείρει μια μειοψηφία. Αν όντως θες να αποκοπείς απ' αυτό το επίπεδο, ε, πήγαινε στη Νέα Ζηλανδία που ούτε καν κλειδώνουν τα σπίτια τους και δεν έχουν καν αστυνομία. Μη λες, όμως, ότι αποκόπτεσαι με το να μην τρέχεις σε αγώνες... -
Όσον αφορά τα σαξόραλλα και τα αδελφάκια τους στην Ε10, ο APR έχει απόλυτο δίκιο. Δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο 'value for money' για την άσφαλτο, αν και για τα ελληνικά χώματα έχει 3-4 μυστικά που μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού γνωρίζουν. Έχει πλάκα στην οδήγηση, ένας χεράς μπορεί να κάνει κουφούς χρόνους, ανταλλακτικά υπάρχουν ό,τι θες, στο εξωτερικό βρίσκεις πάμφθηνα πράγματα, υπάρχουν δοκιμασμένες λύσεις για τα πάντα, το μοτέρ του είναι ίσως ό,τι καλύτερο και πιο αξιόπιστο έχει φτιαχτεί ποτέ στα 1600 (μόνο τα Honda είναι στο ίδιο επίπεδο) και άσε που με 750 ευρώ του βάζεις κρεμαγιέρα 2 στροφών και γίνεται καρτ.
Ο χρήστης Panizzi έγραψε:
Θα με προβληματιζε λιγο και η ασφαλεια που προσφερουν σε 1 ασχημο εβγα αφου ειναι γνωστοι τενεκεδες και με ταλαιπωρημενες καροτσες .Αν εξαιρέσεις το μικρό μέγεθος που μικραίνει την απόσταση από τα αντικείμενα του περιβάλλοντος, 900 κιλά με καλό ρολ-κέιτζ και ράψιμο είναι πολύ ασφαλέστερα από 1200 κιλά με εξίσου καλό ρολ-κέιτζ και ράψιμο. Φυσική 2ας Λυκείου είναι αυτό.
Και επιπλέον, αν έχεις φίλο συγκολλητή βάζεις ρολ-κέιτζ 'απείρων' σημείων από Τ45 με 900 ευρώ. (Τ45 είναι το υλικό από το οποίο φτιάχνονται τα κέιτζ των WRC)
Ameglio...ή 106 4 ever