-
Θα έπρεπε να κλείσουν τελείως τον ηλεκτρικό για να κάνουν τις δουλειές τους και να τον αντικαταστήσουν προσωρινά με λεωφορεία, ωστε να κάνουν τις εργασίες τους ταυτόχρονα σε όλο το μήκος της γραμμής και να τελειώσουν γρηγορότερα. Νομίζω οτι αυτή η ιστορία με το κλείσιμο από τον τάδε στον δείνα σταθμό τραβάει πάρα πολύ καιρό και κάθε βδομάδα πρέπει να ψάχνεται ο κόσμος για το ποιοί σταθμοί είναι ανοικτοί. Ευτυχώς μένω από την άλλη μεριά της Αθήνας και δεν τραβάω εγώ το ζόρι.
-
Καθε μερα που χρησιμοποιω τον ηλεκτρικο υπαρχει μια μικροταλαιπωρια αλλα τι να κανω υπομονη. Σημερα παραδοξως το τρενο που ηρθε γιατι το περνω απο Α.Πατησια ηταν αδειο και υπαρχουν δυο σκεψεις που με ταλανιζουν, να εστειλαν ενιχυτικο ή να γυρισε ο κοσμος στα car-α του. Παντως για τα εργα τα καλα θα αρχισουν απο Γεναρη μεχρι το Πασχα και μετα το Πασχα που θα κλεισουν τους 2 κεντρικοτερους σταθμους Παντως οι γραμμες 'Χ' που αντικαθιστουν τον ηλεκτρικο περιφημα τα πανε αλλα κολλανε λιγακι στη κινηση Τουλαχιστον απο Ταυρο μεχρι Καλλιθεα ειναι ακριβως 5 λεπτα με τα ποδια, οποτε πολυ μικρο το κακο.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Vs Ι.Χ.