-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Περιμένοντας τον vellerefontis να γράψει τις εντυπώσεις του 'επί της ουσίας' να πω ότι μας έκανε εντύπωση σήμερα πόσο καλά δουλεύουν οι αυτόματοι προβολείς (='μακρινά') του Scirocco. Σκάει μύτη κάποιος από το απέναντι εκεί που έχεις βγει βράδυ στο βουνό να χαρείς το στροφιλίκι σου (ή τέλος πάντων την όποια διαδρομή) και τσουπ! σβήνουν σχεδόν στο δευτερόλεπτο, να μην τον τυφλώσουν! Ίσον ένα άγχος λιγότερο, ειδικά όταν κινείσαι με ρυθμούς που ξεφεύγουν από τα όρια της 'βόλτας'.Αλήθεια, γνωρίζει κανείς πώς ακριβώς δουλεύει το σύστημα αυτό? Σκεφτόμουν ότι λογικά δε μπορεί να είναι μόνο αισθητήρας φωτός (διότι επεμβαίνει κι όταν ο απέναντι έρχεται από στροφή και δεν έχει ρίξει τα φώτα του επάνω σου), αλλά κάπως εντοπίζει φωτεινές πηγές μέσα στην εικόνα που 'βλέπει'...
Τώρα μου ήρθε κι ένα τέστ στο μυαλό...
άσε τα τεστ για την vw φίλε...
εγώ να το χαρώ θέλω κι όχι να βρω κάτι πάνω του...
επίσης δεν ανέφερες το κουφό ότι σβήνουν κι όταν συναντάει μηχανάκι από πίσω... άρα κάτι με την εικόνα παίζει... μπορεί και ναχεις ένα δίκιο...
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Το φρένο κόβει αυτόματα το γκάζι. Μύτη τακουνι και γκαζοφρενο σε vw δεν παίζει. Βγαίνει και σε χειροκινητο το R; Και αν ναι, πόσο χρεώνεται το dsg?Sent from me.
βγαίνει, αυτό οδήγησα αρχικά...
το αυτόματο κοστίζει 30900 - 33100 = 2200 ή κάπου εκεί τέλος πάντων... από ότι θυμάμαι τις τιμές των γυμνών από εξοπλισμό αυτοκινήτων...
ο θεός να τα κάνει γυμνά βέβαια με τόσα extra που κουβαλάνε. Τελικά όταν πηγαίνεις σε φθινότερη μάρκα δεν είν και τόσο άσχημα αφού στο φορτώνουν με καλούδια...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άντε, σε βλέπω να μαθαίνεις επιτέλους αριστερό φρένο τώρα....
Μένει βέβαια να δούμε αν κι αυτό σου κόβει την τροφοδοσία για 1-2 sec αν τσιμπήσεις φρένο ενώ δεν έχεις αφήσει εντελώς το γκάζι...Δε χρειάζεται να έχεις αυτόματο για να μάθεις αριστερό φρένο...
Σωστός. Μια καλη ασφαλιστική κι ένας καλός λαμαρινάς είναι αρκετά
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Άντε, σε βλέπω να μαθαίνεις επιτέλους αριστερό φρένο τώρα....
Μένει βέβαια να δούμε αν κι αυτό σου κόβει την τροφοδοσία για 1-2 sec αν τσιμπήσεις φρένο ενώ δεν έχεις αφήσει εντελώς το γκάζι...Δε χρειάζεται να έχεις αυτόματο για να μάθεις αριστερό φρένο...
Σωστός. Μια καλη ασφαλιστική κι ένας καλός λαμαρινάς είναι αρκετά
Στην πράξη το μόνο δύσκολο είναι να 'επαναπρογραμματιστεί' σιγά-σιγά το μέρος του εγκεφάλου που θέλει το αριστερό να βάζει τόση δύναμη όση έχεις συνηθίσει να βάζεις πατώντας συμπλέκτη για την πολύ μικρότερη δύναμη που χρειάζεται το φρένο, διότι να κάνει κι αυτό δυο δουλειές [όπως κάνει και το δεξί] αντί μία δεν είναι και τίποτα φοβερό. Αν έχεις περάσει από αυτόματο ή από καρτ και το έχεις μάθει εκεί είναι πολύ πιο εύκολο να το 'μεταφέρεις' σε αμάξι με συμπλέκτη (και π.χ. μετά το κατέβασμα και την είσοδο στη στροφή να μεταφέρεις το αριστερό στο φρένο για πιθανές μικρο-διορθώσεις που μπορεί να χρειαστεί να κάνεις μέσα στη στροφή αν πας τέζα και δε γνωρίζεις ακριβώς το επίπεδο πρόσφυσης). Δεν ξέρω όμως πόσο σε βοηθάει το 'τύπου VAG' σύστημα που σου κόβει το γκάζι όχι μόνο για όσα δέκατα τσιμπάς φρένο χωρίς να έχεις αφήσει τελείως το γκάζι (που σε προσθιοκίνητα βοηθάει την ουρά να ανοίξει την τροχιά της και τη μούρη να μπει μέσα) αλλά για λίγο παραπάνω, αφήνοντάς σε χωρίς δύναμη για παραπάνω απ' όσο θα ήθελες...
Σε πίστα, πάντως, όπου έχεις μάθει την πρόσφυση, με αμάξια σαν το 'R' πολύ αμφιβάλλω κατά πόσο το αριστερό φρένο θα σε βοηθήσει να πετύχεις καλύτερο χρόνο. Ίσως να σε βοηθήσει να αποφύγεις καμιά έξοδο όταν έχεις πιέσει υπερβολικά.
-
+[(5-1)-2]*1/2
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
+[(5-1)-2]*1/2Sent from me.
-
Οπότε, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου 'κόβουν' γκάζι αν διαγνώσουν ταυτόχρονα με αυτό και φρένο, είναι δώρον-άδωρον.Πάντως η χρήση του - φρένου με τ' αριστερό - είναι εκ των ων ουκ άνευ, για 'σπορ' οδήγηση.
-
γιααα, να σοβαρευτούμε λίγο τώρα όμως...
τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου σε σχέση με τον κάτοχο είναι:
πολύ σφιχτή ανάρτηση κάτω από 30 - 40 χλμ/ώρα,
θόρυβος εξάτμισης,
βαρύ τιμόνι,
καπό μηχανής χωρίς αμορτισέρ,
καθίσματα χωρίς δέρματινες επενδύσεις - (σε αντίθεση με το σπορ πακέτο των μικρών),
μονό trip computer,
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
βαρύ σε αίσθηση αμάξωμα,
ψηλό σημείο φόρτωσης πορτ μπαγκαζ,
πίσω θέσεις επιβατών πολύ κοντινές, ενώ υπάρχει 'νεκρός' χώρος στα πλαινά του εσωτερικού,
κακή εργονομία στην ζώνη οδηγού/ συνοδηγού αφού δεν υπάρχει ρύθμιση ύψους,
οθόνη αφής με μεγάλους χρόνους προσοχής του οδηγού για σχετικά απλές επιλογές,
κτυπημένη πόρτα οδηγού στην ακμή της, όπου και εξέχει περισσότερο από το αμάξωμα,
μονό φωτιστικό σώμα στον χώρο αποσκευών με ενοχλητική διασπορά φωτισμού ενώ προσπαθεί να δει κανείς μέσα του...προς το παρόν αυτά.
βέβαια μερικά από αυτά έχουν και το θετικό τους πρόσημο, ας πούμε ο ήχος της εξάτμισης ο οποίος συνοδεύει πάντα μικρομετρικά τις εντολές πεντάλ γκαζιού του οδηγού
για θετικά σχόλια θα περιμένετε πολύ καιρό ακόμη, μέχρι να επιβεβαιωθούν πλήρως.
για όποια ερώτηση σχετικά με τα παραπάνω, μην διστάσετε να ρωτήσετε, δεν δαγκώνω!
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Οπότε, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου 'κόβουν' γκάζι αν διαγνώσουν ταυτόχρονα με αυτό και φρένο, είναι δώρον-άδωρον.Πάντως η χρήση του - φρένου με τ' αριστερό - είναι εκ των ων ουκ άνευ, για 'σπορ' οδήγηση.ναι, την δεκαετία του 70...
όλα τα ηλεκτρονικά γκάζια έχουν τα θεματάκια τους... όπως όλες οι υπόλοιπες τεχνολογικές παρεμβάσεις στον χώρο τους αυτοκινήτου. Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να πατάω φρένο μαζί με το γκάζι, υπάρχει και το χειρόφρενο άμα λάχει...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να πατάω φρένο μαζί με το γκάζι, υπάρχει και το χειρόφρενο άμα λάχει...
Τι σχεση εχει το αριστεροφρενο με το χειροφρενο; Α ναι, ειναι και τα 2 φρενα
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δεν ξέρω όμως πόσο σε βοηθάει το 'τύπου VAG' σύστημα που σου κόβει το γκάζι όχι μόνο για όσα δέκατα τσιμπάς φρένο χωρίς να έχεις αφήσει τελείως το γκάζι (που σε προσθιοκίνητα βοηθάει την ουρά να ανοίξει την τροχιά της και τη μούρη να μπει μέσα) αλλά για λίγο παραπάνω, αφήνοντάς σε χωρίς δύναμη για παραπάνω απ' όσο θα ήθελες...
Κοβει το γκαζι οταν πατας/τσιμπας/τσαρουχωνεις το φρενο για 2-3''.
Επανέρχεται σχετικά γρήγορα αλλά οχι αρκετά γρήγορα.Σε πίστα, πάντως, όπου έχεις μάθει την πρόσφυση, με αμάξια σαν το 'R' πολύ αμφιβάλλω κατά πόσο το αριστερό φρένο θα σε βοηθήσει να πετύχεις καλύτερο χρόνο. Ίσως να σε βοηθήσει να αποφύγεις καμιά έξοδο όταν έχεις πιέσει υπερβολικά.
[/quote]
Με το κοφτηρι του VAG μονο σε πολυ συγκεκριμενες κοφτές γρήγορες στροφες μπορεις να το κανεις, και με ελαχιστο κερδος σε χρονο. Πιο πολύ ταλαιπωρεις το συστημα πέδησης παρά κερδίζεις. Συμφωνω στο θεμα ασφαλείας. -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πολύ σφιχτή ανάρτηση κάτω από 30 - 40 χλμ/ώρα,
θόρυβος εξάτμισης,
βαρύ τιμόνι,
καπό μηχανής χωρίς αμορτισέρ,
καθίσματα χωρίς δέρματινες επενδύσεις - (σε αντίθεση με το σπορ πακέτο των μικρών),
μονό trip computer,
πλαστικά αμφιβόλου ποιότητας και αίσθησης,
βαρύ σε αίσθηση αμάξωμα,
ψηλό σημείο φόρτωσης πορτ μπαγκαζ,
πίσω θέσεις επιβατών πολύ κοντινές, ενώ υπάρχει 'νεκρός' χώρος στα πλαινά του εσωτερικού,
κακή εργονομία στην ζώνη οδηγού/ συνοδηγού αφού δεν υπάρχει ρύθμιση ύψους,
οθόνη αφής με μεγάλους χρόνους προσοχής του οδηγού για σχετικά απλές επιλογές,
κτυπημένη πόρτα οδηγού στην ακμή της, όπου και εξέχει περισσότερο από το αμάξωμα,
μονό φωτιστικό σώμα στον χώρο αποσκευών με ενοχλητική διασπορά φωτισμού ενώ προσπαθεί να δει κανείς μέσα του...Εντάξει, σε μερικά πράγματα θα πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι θα πρέπει να ρίξεις λίγο νερό στο κρασί σου.
To βάρος του τιμονιού εγώ το βρίσκω μια χαρά - και λίγο βαρύτερο να ήταν δε θα με χάλαγε (βέβαια εσύ έρχεσαι απ΄το S3 που για τα δικά μου γούστα ήταν πούπουλο).
Αλλά π.χ. την εφαρμογή των πλαστικών στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας θα μπορούσαν να την έχουν προσέξει λίγο παραπάνω. Μου θύμισε το δικό μου...Για την πόρτα... Φτιάχνεται εύκολα και δε θα φαίνεται και τίποτα εκεί που είναι το γδάρσιμο με τοπική βαφή. Κρίμα που δεν το πρόσεξες όταν είχες παει να το παραλάβεις...
Συγκεντρώσου στα θετικά τώρα!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
...
Εντάξει, σε μερικά πράγματα θα πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι θα πρέπει να ρίξεις λίγο νερό στο κρασί σου.
θα προσπαθήσω...
To βάρος του τιμονιού εγώ το βρίσκω μια χαρά - και λίγο βαρύτερο να ήταν δε θα με χάλαγε (βέβαια εσύ έρχεσαι απ΄το S3 που για τα δικά μου γούστα ήταν πούπουλο).
εεε, όχι και πούπουλο, είναι από τα βαρύτερα της κατηρίας του...
Αλλά π.χ. την εφαρμογή των πλαστικών στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας θα μπορούσαν να την έχουν προσέξει λίγο παραπάνω. Μου θύμισε το δικό μου...
ε, δεν είναι και ακιβώς τα ίδια πλαστικά με τα δικά σου για να σου τα θυμίζουν αλλά λέμε τώρα...
Για την πόρτα... Φτιάχνεται εύκολα και δε θα φαίνεται και τίποτα εκεί που είναι το γδάρσιμο με τοπική βαφή. Κρίμα που δεν το πρόσεξες όταν είχες παει να το παραλάβεις...
έπρεπε να είχα πάρει επιτροπή μαζί μου να εξετάσουν όλο το αυτοκίνητο έτσι όπως είναι οι ελληνικοί αντιπρόσωποι φίλε...
Συγκεντρώσου στα θετικά τώρα!
θετικά?
πια θετικά???
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Οπότε, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου 'κόβουν' γκάζι αν διαγνώσουν ταυτόχρονα με αυτό και φρένο, είναι δώρον-άδωρον.Πάντως η χρήση του - φρένου με τ' αριστερό - είναι εκ των ων ουκ άνευ, για 'σπορ' οδήγηση.
ναι, την δεκαετία του 70...
Σοβαρά το λες;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Οπότε, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου 'κόβουν' γκάζι αν διαγνώσουν ταυτόχρονα με αυτό και φρένο, είναι δώρον-άδωρον.Πάντως η χρήση του - φρένου με τ' αριστερό - είναι εκ των ων ουκ άνευ, για 'σπορ' οδήγηση.
ναι, την δεκαετία του 70...
Σοβαρά το λες;
πως αμέ...
τι να κάνω ρε φίλε δηλαδής, να μην σαρκάσω την κατάσταση λιγουλακι... αφού όλα τα νέα μονδέλα έχουν όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά και όλο και λιγότερη 'συμμετοχικότητα'
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Πάντως εγώ δεν σκοπεύω να πατάω φρένο μαζί με το γκάζι, υπάρχει και το χειρόφρενο άμα λάχει...
Τι σχεση εχει το αριστεροφρενο με το χειροφρενο; Α ναι, ειναι και τα 2 φρενα
όση σχέση έχουν μερικοί με την οδήγηση... καμία!
σοβαρά τώρα, αν σηκώσω ελαφρά χειρόφρενο σε κλειστή στροφούλα παντώντας γκάζι τι γίνεται με τα φολκσβαγκενάκια μας?
-
Μωρέ δε λέω, προφανώς (και δυστυχώς, κατ' εμέ) η ευρέως νοούμενη 'συμμετοχικότητα' σταδιακά χάνεται.
Ακριβώς γι' αυτό, κάθε νέα 'άφιξη' που επιτρέπει εφαρμογή τεχνικών που πλέον έχουν αναλάβει ηλεκτρονικά μέσα τη δέχομαι με ενθουσιασμό.
Εν πάσει περιπτώσει, να χαρείς το νέο σου απόκτημα, που αναμφίβολα έχει πολλές δυνατότητες!
Και περιμένουμε πιο γενναιόδωρες αποκαλύψεις!
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μωρέ δε λέω, προφανώς (και δυστυχώς, κατ' εμέ) η ευρέως νοούμενη 'συμμετοχικότητα' σταδιακά χάνεται.Ακριβώς γι' αυτό, κάθε νέα 'άφιξη' που επιτρέπει εφαρμογή τεχνικών που πλέον έχουν αναλάβει ηλεκτρονικά μέσα τη δέχομαι με ενθουσιασμό.
Εν πάσει περιπτώσει, να χαρείς το νέο σου απόκτημα, που αναμφίβολα έχει πολλές δυνατότητες!
Και περιμένουμε πιο γενναιόδωρες αποκαλύψεις!
μόλις πήρα, προ όλιγου δηλαδή, την στροφή από κτήμα Συγγρού προς Αθήνα με 140 στην εσωτερική λωρίδα, την αριστερή, και με το άφημα - πάτημα του γκαζιού, με λιγότερο ή περισσότερο βύθισμα εννοώ, το κολαράκι έπαιζε αρκετά...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
μόλις πήρα, προ όλιγου δηλαδή, την στροφή από κτήμα Συγγρού προς Αθήνα με 140 στην εσωτερική λωρίδα, την αριστερή, και με το άφημα - πάτημα του γκαζιού, με λιγότερο ή περισσότερο βύθισμα εννοώ, το κολαράκι έπαιζε αρκετά...Είναι κόλαση το 'S' της Sato... Ωραίος. Προσοχή, μόνο, γιατί λόγο πυκνής βλάστησης δε μπορείς να ξέρεις αν υπάρχει 'οτιδήποτε' μετά την αριστερή, αν έρχεσαι κλειστά. Βόρεια μένεις;
-
Πόσες μοίρες;
GOLF R - SCIROCCO R