-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βελ...σε τρώει η τσέπη σου, ε?Δεν τα αφήνεις εκεί που είναι λέω εγώ τα καημένα τα χρήματα?
πρώτον:
τα χρήματα καημό δεν έχουν οπότε καημένα δεν μπορεί να χαρακτηρίζονται,
δεύτερον:
όχι, θέλω να ξοδέψω! για αυτό τα βγάζω, για να τα συναλλάσω με κάτι άλλο κάποιας αξίας, εμπορικής, συναισθηματικής, κάτι τέλος πάντως, μαζί μου δεν θα τα πάρω στον τάφο πάντως... -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Εχει φαγωθει και ο ξαδερφος μου για προγραμμα, σκεφτεται για ΑΡR.
Το Oettinger που λες το εχεις ψαξει, προσφερει κατι παραπανω?αυτή και η sportec είναι οι καλύτερες κατεμέ εταιρίες στον χώρο. Πάει και τελείωσε, οι υπόλοιποι κάνουν λογισμικά πασαλήματα...
χωρίς ίχνος διαφήμισης ε!? μη με πρήξετε...
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Με το διαφορικο ισως εχεις χοντρο θεμα με τα ηλεκτρονικα. Ελπιζω να εχουν σκεφτει τροπο να παρακαμπτεται αυτο το προβλημα.
Εχεις ενα μοτερ που ειναι καλη βαση για μετατροπες οποτε το παραμικρο να αλλαξεις θα δεις διαφορα σε νουμερα...
Εγω θα ελεγα να ψαξεις το διαφορικο, κι απο κει και περα :- Φρενα αν και για να παρεις κατι πολυ καλυτερο το κοστος ξεφεγει αρκετα. (Δε μιλαω για 2 τακακια ξερω γω...)
- Μπορεις με μπιχλιμπιδια να μειωσεις απωλειες δεξια αριστερα. Π.χ. μπουζοκαλωδια, μπουζι, αλλαγη συστηματος εισαγωγης με ολο μεταλο και φιλτροχοανη (θα φτιαξει δραματικα τον ηχο επισης χωρις να γινεις καγκουρας με εξατμιση απο Impreza), θερμικες κουβερτουλες αν δεν εχει σε τουρμπο,χταποδι κλπ.
Σαφεστατα απ ολα αυτα η καλυτερη και πιο ουσιαστικη λυση ειναι το διαφορικο αλλα εχω την εντυπωση οτι μπλεκεις ασχημα...
κουβερτούλες βιομηχανοποιημένες έχει στα καίρια σημεία... Τα φρένα απάντησα πιο πάνω τι θα κάνω... τα υπόλοιπα δεκτά και σε ευχαριστώ που τα ανέφερες, δεν τα είχα σκεφτεί.
μιλάμε
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βεβαιως όταν το κάνει αυτό η φάου-βε μιλαμε για ευχαριστη έκπληξη. Όταν το κάνει η φίατ μιλάμε για σκάνδαλο.
Όσοι θυμούνται, κατάλαβαν.σκάνδαλο είναι κάτι ελληνικά περιοδικά που βγάζουν αυτοκίνητα με ΠΟΛΛΑ παραπάνω άλογα και μετά μαθαίνουμε ότι πριν την μέτρηση είχαν γαργαληθεί και μάλιστα από το ίδιο το συνεργείο που τα μέτρησε αφού τα έχουν βρει περιοδικό και συνεργείο και ανταλλάσουν τεχνογνωσία νέων μοντέλων και κάνουν και τσάμπα στραβές μετρήσεις...
Άσε φίλε, έναν καλό λόγο πές μας κι άφησε το να πέσει γιατί έχουν δει τα ματάκια μου πολλά... Οπότε μην είσαι τόσο σίγουρος για αυτά που λένε οι άλλοι και κάνε ότι κάνω κι εγώ, πήγαινε βόλτα και γνώρισε τον κόσμο αυτοπροσώπως.. εάν σας πω τι έμαθα χθές στην μέτρηση θα σας σηκωθεί η τρίχα! Μιλάμε φίλε...
ααα, στον Μαραβέλια την έκανα, όπου ακριβώς και του S3 το οποίο μετά την αναβάθμιση είχε βγει με 297άλογα! Ειρωνία ε? το ένα 279 το άλλο 297!
Μα δεν το ειπα για να σου τη πω, ούτε για να πω τον κακό το λόγο, καλά κάνουν και το κάνουν, αν θες τη γνώμη μου. Μάλλον όμως δε θυμάσαι το σκηνικό όπου είχε γινει η μεγάλη φασαρία από το auto-tsikno-pempti για τα παραπάνω άλογα που είχαν βρει στο παλιό Μπράβο (αν θυμάμαι καλά ), που ωρυόντουσαν τα πουλάκια μου για το 'σκάνδαλο' του αιώνα, τη στιγμή που είχαν χαρακτηρίσει 'ευχάριστη έκπληξη' τα παραπάνω καθαρόαιμα που είχαν μετρήσει σε ένα Γκολφ.
Α! Δεν ξέρω τι γινεται στα υπόλοιπα γαλλικα, αλλά να ξέρεις οτι κανένα σαξόραλλο δεν ήταν 122 άλογα. Από +3 έως +6 έβλεπες.
είχε φίλος μου 106GTi, άλλος 106rallye, και άλλος το saxo.
κανένα δεν βγήκε πάνω από 112άλογα... αυτά για τα συν τρία εως πέντε δεν ξέρω που μετρήθηκαν και με τι εισαγωγή κι εξάτμιση...
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τσαγάκι απο Megane RS μου βρωμάει με τόσες αλλαγές (πλάκιτσα)Μόνο πρόγραμμα (και την Akrapovic που θα ήθελα να την ακούσω να πω την αλήθεια )
Το Μπλοκέ με προβληματίζει για το λόγο που αναφέρθηκε παραπάνω
Τίποτε άλλο δεν θέλει το θηρίο
Βέβαια μ' όλα αυτά που θες να βάλεις μαζεύεις τόσα λεφτά που παίρνεις το καλυτερο αμάξι της κατηγορίας (ναι ναι καλα κατάλαβατε ) άρα σκέψου τοedit Α και που σαι.Πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να βάλεις υγραέριο.Πραγματικά.Μην χαλάς το αμάξι
Αναρτήσεις άλλαξε,πρόγραμμα βάλε,εξάτμιση μ' αυτή που κοιτάς βάλε με 1000 αλλα όχι υγραέριοορέστη δεν παίρνω το γαλικό σου όσο και να μου τα πρ... εδώ μέσα... τα είπαμε. τέρμα η συζήτηση για το γαλλικό ελαττωματικό υπερατού σου! διάλεξα τώρα, πήρα...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Φιλε vellerefontis πρεπει να μας πεις και τι χρηση κανεις στο αυτοκινητο.
Δηλαδη αν ξημεροβραδιαζεσαι στα βουνα πανω κατω και εχεις προβλημα υποστροφης στα κλειστα κομματια, τοτε θες μπλοκε.
Αν και δε μπορω κι εγω να καταλαβω πως θα συμπεριφερεται το μπλοκε με τοσα ηλεκτρονικα.
Λογικα δε θα εχεις προβλημα και τα ηλεκτρονικα θα ξυπνανε αρκετα αργοτερα υστερα απο την αναβαθμιση της προσφυσης.
Αν παλι πηγαινεις πολυ πιστα, η ohlins θα ηταν καλο παιχνιδι να πειραματιστεις με ρυθμισεις.
Για μενα οι τοσες πολλες ρυθμισεις οπως της ohlins ειναι μειονεκτημα, οσα παιδια ξερω με τετοιου ειδους ρυθμιζομενες, πιο πολυ πονοκεφαλο ειχαν στη ρυθμιση παρα αποτελεσμα.
Το πλεονεκτημα ειναι στη διαρκεια της αποδοσης, που προσφερουν οι μπουκαλες αζωτου, και τα λαδια που εχει,αλλα και παλι εχεις 'μελωσει' τη μαμα αναρτηση?Για μενα αν δεν εχεις μπει πιστα, ξεκινα με ενα σετ καλυτερα τακακια και ενα σετ ημισλικ 17ρια και μετα το ξανασυζηταμε!
δεκτόν!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ήρθε η ώρα για αναβαθμίσεις μεταξύ των οποίων οι επικρατέστερες είναι οι:
- Διαφορικό Quaife
- Εξάμτιση Akrapovic
- Αναρτήσεις Ohlins
- Πρόγραμμα Oettinger
- Ζάντες Works
- Τσιγκουνιά GAS
δεν ξέρω με πια θα ξεκινήσω αλλά θέλω να ακούσω ιδέες... ευπρόσδεκτες κι οι προτάσεις άλλων εταιριών ανά κατηγορία αν συνοδεύονται από επιχείρηματα.
ohlins φυσικα με το ερωτηματικο, ποιος θα σου τι ρυθμισει...
εγώ φυσικά!
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Mια αρχαία θιβετιανη παροιμία λέει: αφησε το μαμά και ο Βούδας θα σε ανταμείψει.Δεν ξέρουν οι θιβετιανοι ?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κι εγώ.Μισώ τις βελτιώσεις.
Αν ήθελα κάτι βελτιωμένο θα έψαχνα να το πάρω έτσι από την αρχή.
πάλι ψεματάκια λες... του καρτ του έχεις αλλάξει τα φώτα!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Οτιδήποτε αλλοιώνει την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι άκυρο για μένα. Ακόμα και ένα τελικό το οποίο θα αυξήσει το θόρυβο. Ειλικρινά νιώθω λύπη για αυτούς που έχουν ξοδέψει μία μικρή περιουσία για να πάρουν ένα καλό αυτοκίνητο το οποίο κάνει άνετα και ήσυχα ταξίδια (π.χ. BMW ή Mercedes) και στη συνέχεια το χαμηλώνουν, βάζουν ελαστικά (πολύ) χαμηλού προφίλ πετάνε και μία εξάτμιση και καταλήγουν με ένα κουβά . Μεγάλε ας έπαιρνες ένα κορεάτικο ή γιαπωνέζικο από την αρχή να γλίτωνες και τα έξοδα.
O Sinanai έχει δίκιο, απλά επειδή εδώ λέμε την άποψή μας, δε σημαίνει πως ελπίζουμε ότι θα την επιβάλουμε κιόλας.συμφωνώ σε όλα όσα λες, με μια διαφωνία, το γεγονός ότι κάποια αυτοκίνητα πια, στην εποχή μας, λόγο επιταγών marketing, βγαίνουν πιο rounded από ότι ίσως τα θέλαμε... ενώ άλλα που βγαίνουν εξ αρχής απέιθαρχα δεν έχουν και τα κατάλληλά στοιχεία που να στηρίξουν αυτή ή την άλλη την βελτίωση.. Το δικό μου αντέχει πολλά και θα ήθελα κάποια από αυτά να κάνω,
μπορώ? με αφήνετε? ή θα με κάνε νταντά? -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Παιδια μη γενικευουμε με τις βελτιωσεις(?) !
Νταξ ειναι τοις πασοις γνωστο οτι οι μισοι ειναι κατα και οι αλλοι μισοι υπερ.
Ο βελερεφοντης μιας και απο αυτον ξεκινησε η ιστορια, ζητησε την αποψη για συγκεκριμενα parts για το σιροκο του,τα οποια κατα τη γνωμη μου ειναι αρκετα ψαγμενα σαν βελτιωσεις, δεν ειναι βελτιωσεις του τυπου φιμε και μπουρι για να σκαω μυτη στο μπουρναζι!
Ας μεινουμε λοιπον εντος θεματος και αν εχουμε να προτεινουμε κατι να το κανουμε!ευχαριστώ για την παρέμβαση,
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Ρε Vele αφου οπως λες εχεις εξαντλήσει εντελώς τα ορια του αυτοκινήτου (!), θα έπρεπε απο μονος σου να ξέρεις τι χρειάζεται αναβάθμιση και τι οχι, και οχι να πετας μια λιστα εν ειδει 'εχω λεφτα τι να τα κανω'Για μενα αν δεν εχεις μπει πιστα, ξεκινα με ενα σετ καλυτερα τακακια και ενα σετ ημισλικ 17ρια και μετα το ξανασυζηταμε!
Μπραβο S3, η μόνη σωστή άποψη που διαβασα. Βαλε και τα εξοδα πιστας (οχι μπουζουκια ) στο λογαριασμό.
μάλλον τα ελληνικά μου δεν είναι τα δικά σου.... σε άλλο σχολείο πήγαμε ε?
έγραψα ότι τα πλησιάζω ολοταχώς και αυτά σκέφτηκα να κάνω... ήθελα και μια γνώμη παραπάνω...
-
αλλά βλέπω ότι πολλοί έχουν κολλήσει με τα λεφτά...
οπότε θα σας τα βάλω σε ένα κουμπαρά και για να σας τιμωρίσω θα σας υποχρεώσω να το ξοδεύετε μόνο πάνω στο αυτοκίνητο σας...
Αν δεν σφαχτείτε για το πιός θα τα πάρει πρώτος να βάλει κάτι που έχει σκεφτεί στο όχημα, τρυπήστε μου την μύτη...
οπότε παρακαλώ, σχόλια πάνω στο θέμα και όχι στα χρήματα που θα ή δεν θα ξοδέψω...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οπωςδηποτε ο καθενας εχει την αποψη του, απλα πιστευω ο οποιοσδηποτε θελει να λεει οτι πχ 'Αυτο στο αμαξι μου το διαλεξα και το εβαλα ΕΓΩ!'
Ορέστη αναφέρεις 2 αντικρουόμενες απόψεις. Αποφάσισε ποια ενστερνίζεσαι.
Βρε εγω μιλαω γενικα με το να βαλεις κατι στο αυτοκινητο σου δικιας σου επιλογης. Εστω κι αν ειναι πχ λαστιχα ή ξερω γω αποσμητικο χωρου!
Δε νομιζω να θελει καποιος να του διαλεγουν οι εταιριες τα παντα πανω στ' αμαξι του!
Εγω πχ μπορει να θελω να βαλω στο ibiza λαστιχα για λασπη, αρωματικο φραουλα και αυτοκολλητα 'hello kitty'!
Μιλαω τελειως γενικα και δε μιλησα τοσο για βελτιωση επιδοσεων (φιμε, μπουρι απο ιμπρεζα, και αυτοκολλητα NOS 10 αλογα εκαστο.)Γιατί τέτοια πρεμούρα για αυτοεπιβεβαίωση;
μόνο ένας Έλληνας θα ονόμαζε την δυνατότητα προσωπικών επιλογών στο αυτοκίνητό του ως εαυτοεπιβεβαίωση...
μάλλον έτσι το βλέπετε εσείς που το κατηγορείτε..
hobby μου είναι, και ενδιαφέρομαι για την όποια αλλαγή ,προσθέτοντας σε μένα εμπειρίες και περισσότερη αγάπη για το αυτοκίνητο... δεν είναι ούτε εγωισμός ούτε επιβεβαίωση... είναι απόλυτα φυσικό κι ανθρώπινο, όπως διαφέρουμε όλοι μεταξύ μας να θέλουμε να διαφέρουμε και στις επιλογές μας... κανένας δεν είναι ίδιος ταυτόσημα με κανέναν και άρα επιθυμεί την διαφορά να την εκφράσει μέσω των πράξεων του, των λεγόμενων του ή των επιλογών του...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Κι εγώ.
Μισώ τις βελτιώσεις.
Αν ήθελα κάτι βελτιωμένο θα έψαχνα να το πάρω έτσι από την αρχή.
πάλι ψεματάκια λες... του καρτ του έχεις αλλάξει τα φώτα!
Ίσα-ίσα ρε συ...δεν βελτιώνω αυτό που έχω, αγοράζω καινούριο.
Ήθελα περισσότερη, γραμμική δύναμη...άλλαξα μοτέρ...ήθελα μπροστινά φρένα...άλλαξα σασί (δεν έβαλα μπροστινά, που μπαίνουν btw έξτρα) και τώρα θέλω 6τάχυτο και πήρα πάλι καινούριο μοτέρ (το 3ο μου σε ένα χρόνο). Δεν έβαλα σασμάν στο δικό μου. ...κι επειδή το 6τάχυτο μοτέρ θέλει άλλο σασί, έχω παραγγείλει και καινούριο σασί από Ιταλία...δεν έκανα πατέντα σ'αυτό που έχω, γιατί κι αυτό έχω δει να γίνεται.
Γιαυτό σου λέω...έλα να τα πούμε από κοντά.
Στο θέμα σου...προσωπικά θα έβαζα μπλοκέ, αλλά δε ξέρω πως συμπεριφέρεται και τι του λείπει. Εσύ θα δεις τι λείπει από το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
συμφωνω με ρεντ κ με ρεαλ(που εχασε χτες απο την μπαρτσα! )
κ αλλη μια απορια(που ΔΕΝ θελω να μου απαντησει ο βελλερεφοντης ).
οταν βαζετε τις προσωπικες πινελιες,δικαιωμα σας,γουστο σας κ καμαρι σας,αλλα μετα πως(η καλυτερα ποσο ευκολα) μπορει να πωληθει αυτο το προιον σε εναν αλλο για τον οποιο δεν θα αποτελουν προσωπικες πινελιες?αυτό ομολογουμένως είναι ένα πρόβλημα... αλλά πέραν της απώλειας στην τιμή, είναι πρόβλημα του αγοραστή τι θέλει να κρατήσει και τι όχι... Οι περισσότεροι πάντως, κάνουν πάρτι τρικούβερτο όταν βρίσκουν αμάξι τέτοιο και γνωρίζουν την εξωνυχιστική υπερβολή στην λεπτομέρεια ενός ανθρώπου σαν κι εμένα όποτε και αισθάνονται ασφαλείς ότι δεν είναι πεθαμένο το όχημα αλλά καλοσυντηρημμένο...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...
πάλι ψεματάκια λες... του καρτ του έχεις αλλάξει τα φώτα!
**Ίσα-ίσα ρε συ...δεν βελτιώνω αυτό που έχω, αγοράζω καινούριο.
**
Ήθελα περισσότερη, γραμμική δύναμη...άλλαξα μοτέρ...ήθελα μπροστινά φρένα...άλλαξα σασί (δεν έβαλα μπροστινά, που μπαίνουν btw έξτρα) και τώρα θέλω 6τάχυτο και πήρα πάλι καινούριο μοτέρ (το 3ο μου σε ένα χρόνο). Δεν έβαλα σασμάν στο δικό μου. ...κι επειδή το 6τάχυτο μοτέρ θέλει άλλο σασί, έχω παραγγείλει και καινούριο σασί από Ιταλία...δεν έκανα πατέντα σ'αυτό που έχω, γιατί κι αυτό έχω δει να γίνεται.μεκανες και γέλασα ρε μπαγάσα...
πάντως με τόσα που άλλαξες είναι όντως σαν να πήρες καινούργιο
-
Κωνσταντίνε, το ποστ μου δεν πήγαινε σε σένα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Άντε και στην έβγαλε την σκληρή ανάρτηση , το τριξιμο που θα έχει φεύγει ;
Άντε και στον έβγαλε τον παράλληλο , η μισοπεθαμενη τουρμπινα αλλάζει ;μήπως υπερβάλλετε λιγουλάκι???
όπως και έγραψα πιο πάνω, πολλά σημερινά δυνατά μοντέλα έχουν μεγάλα περιθώρια αντοχής και βελτίωσης χωρίς να γίνουν κομμάτια...
- τώρα συγκεκριμένα, με την ανάρτηση μάλλον θα γίνει καλύτερο αφού θα αποσβαίνει καλύτερα οπότε μάλλον θα αποφύγω την αύξηση ή εξέλιξη μικροτριγμών που θα εμφανιστούν από τα κοπανήματα στους ελληνικούς δρόμους...
- η τουρμπίνα καλά κρατάει και με πρώτο στάδιο, και με δεύτερο... στο τρίτο αν θυμάμαι καλά συνήθως την αλλάζουν οπότε τσάμπα το σχόλιο...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...
πάλι ψεματάκια λες... του καρτ του έχεις αλλάξει τα φώτα!
**Ίσα-ίσα ρε συ...δεν βελτιώνω αυτό που έχω, αγοράζω καινούριο.
**
Ήθελα περισσότερη, γραμμική δύναμη...άλλαξα μοτέρ...ήθελα μπροστινά φρένα...άλλαξα σασί (δεν έβαλα μπροστινά, που μπαίνουν btw έξτρα) και τώρα θέλω 6τάχυτο και πήρα πάλι καινούριο μοτέρ (το 3ο μου σε ένα χρόνο). Δεν έβαλα σασμάν στο δικό μου. ...κι επειδή το 6τάχυτο μοτέρ θέλει άλλο σασί, έχω παραγγείλει και καινούριο σασί από Ιταλία...δεν έκανα πατέντα σ'αυτό που έχω, γιατί κι αυτό έχω δει να γίνεται.μεκανες και γέλασα ρε μπαγάσα...
πάντως με τόσα που άλλαξες είναι όντως σαν να πήρες καινούργιο
Καλά δε μπορείς να πας καρφί από το νοικιάρικο στο 6τάχυτο...θα γελάνε και οι πέτρες...οπότε δυο καρτάκια δε τα γλίτωνα.
Αν όμως είχα περισσότερα χρήματα όταν ξεκίνησα...πίστεψέ με, θα είχα κάνει αλλιώς τα πράγματα.
Τέσπα...βάλε μπλοκέ.
GOLF R - SCIROCCO R