-
Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.
Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).
-
Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.
Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).
Σπασανε τα μπουλονια της βασης της μηχανης