Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπασανε τα μπουλονια της βασης της μηχανης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σπασανε τα μπουλονια της βασης της μηχανης
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cooler last edited by

      Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.

      Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
      Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.

      Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
      Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
      Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?

      Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cooler last edited by

        Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.

        Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
        Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.

        Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
        Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
        Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?

        Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr