-
Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.
Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).
-
Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.
Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).
-
Δεν εχω πολλες γνωσεις αυτοκινιτιστικες να σας περιγραψω με πληρεις λεπτομερειες αυτο που θελω να σας πω, αλλα ελπιζω οτι θα καταλαβετε το θεμα μου.
Εχουμε στην οικογενεια ενα citroen xsara 1.4 πενταθυρο, του 2000. Κατα καιρους εχει βγαλει διαφορα-σοβαρα κατα τη γνωμη μου-προβληματα (νερο στην καμπινα, προβλημα σε αεροσακο κλπ) αλλα το κερασακι στην τουρτα ειναι το εξης: το 2004, αλλά και προχτές ξανα(!), εσπασαν-θρυματιστηκαν μπουλονια-βιδες που κρατανε τη μηχανη στη βαση της.
Απλα νιωθεις οδηγωντας ξαφνικα καποια στιγμη οτι ειναι νεκρη η ταχυτητα, και πιανεις στην ακρη να δεις τι συμβαινει. Ο μαστορας που το ειδε, ειπε οτι οι βιδες ειναι πολυ μικρες αναλογικα με τη μηχανη που πρεπει να κρατησουν.Δεν ξερω, ειλικρινα, ειχαμε ενα kadett του 70κατι, και δεν μας ειχε παρουσιασει ποτε προβλημα. Και μιλαμε τωρα για αυτοκινητο του 2000(citroen ομως...) που παρουσιαζει αυτο το σοβαρο και επικινδυνο (θεμα ασφαλειας) προβλημα, και μαλιστα για 2η φορα.
Δηλαδη καθε μερα πρεπει να σηκωνουμε το καπω και να ελεγχουμε τα μπουλονια? Κι αν ειναι καλα και σπασουν εν κινησει;
Δεν ξερω γιατι το παρουσιαζει τελικα, ειναι αυτο που λεει ο τεχνικός; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ξανασυμβει? Τι πρεπει να γινει? Που οφειλεται? Τι εχετε να πειτε για την συγκεκριμενη βλαβη και το αυτοκινητο?Ελπιζω να μου δωσετε καποιες διαφωτιστικες απαντησεις, γιατι ειναι θεμα ασφαλειας και φυσικα σοβαρη βλαβη που προκαλει μεγαλη αναστατωση (τη 2η φορα προχτες, ο πατερας μου το επαθε σε κατι βουνα-με ασφαλτο ομως- σε χιλια μετρα υψομετρο...).
-
Δηλαδη σπανε οι βιδες που κρατανε τις βασεις της μηχανης;Γιατι η μηχανη δεν βιδωνει κατευθειαν στο σασι.
-
Πρώτη φορά το ακούω.
Πες μας λίγο τι γίνεται ακριβώς, πώς δηλαδή το αντιλαμβάνεσαι ενώ οδηγείς; Θέλω να πω, το αυτοκίνητο κάνει κάτι συγκακριμένο; Αυτό με τη νεκρά δεν το κατάλαβα. έπειτα παύει να κινείται; Πολύ περίεργο μου ακούγεται... -
Αν καταλαβα καλα ναι. Χρησιμοποιω την εκφραση του τεχνικου, καθοτι αυτος ως πιο ειδικος ξερει καλυτερα.
-
Αν κοπεί μια βάση μηχανής ( το ελαστικό μέρος της, και αυτό δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ) και δεν γίνει αντιληπτό αμέσως υπάρχει περίπτωση να σπάσουν και οι υπόλοιπες βάσεις επειδή φορτίζονται περισσότερο( συνήθως σπάει το ελαστικό κομμάτι της βάσης ) όμως αν το ελαστικό κομμάτι είναι πολύ γερό τότε τα φορτία μεταφέρονται στις βίδες των βάσεων, οπότε, ναί, είναι πιθανόν να κόβει τις βίδες.
Να πείς στον μηχανικό σου να ελέγξει όλες τις βάσεις της μηχανής μήπως είναι καμμία κομμένη και να αντικαταστήσει τις βίδες των βάσεων με ατσάλινες Grade 10.9 γιατί οι βίδες αυτές είναι μαλακές Grade 5.6 ή 8.8 το πολύ.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Πρώτη φορά το ακούω.
Πες μας λίγο τι γίνεται ακριβώς, πώς δηλαδή το αντιλαμβάνεσαι ενώ οδηγείς; Θέλω να πω, το αυτοκίνητο κάνει κάτι συγκακριμένο; Αυτό με τη νεκρά δεν το κατάλαβα. έπειτα παύει να κινείται; Πολύ περίεργο μου ακούγεται...Δεν οδηγουσα εγω καμια φορα που συνεβη.
1η φορα: οδηγουσε η συζυγος. Εκει που οδηγουσε, μου ειπε, ενιωσε τον λεβιε ταχυτητων να μην 'μπαινει' πουθενα, να παιζει οπου το πας.2η φορα: οδηγουσε ο πατερας μου. Ακριβως ιδια συμπεριφορα. Καποια στιγμη πηγε να βαλει ταχυτητα στο λεβιε, και δεν εμπαινε τιποτε και πουθενα.
-
Πάντως έτσι για την ιστορία όταν είχα punto gt, είχα και εγώ την ατυχία περνώντας απο ένα υπόνομο(σκαμπανέβασμα) να μου κοπεί και μένα η μία βάση απο τις 3 νομίζω, με αποτέλεσμα να ακούω κάτι ανατριχιαστικούς θορύβους πριν προλάβω να το ακινητοποιήσω στην άκρη.
Σηκώνοντας το καπώ είδα ότι ο κινητήρας είχε γύρει προς τα δεξιά και διάφορα υγρά είχαν χυθεί εκεί που σταμάτησα. Η ζημιά παραδόξως δεν είχε κοστίσει και πολύ.
Σπασανε τα μπουλονια της βασης της μηχανης