-
Παιδιά καλησπέρα!
Θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων έχουν την καλοσύνη να με βοηθήσουν με την εμπειρία/γνώσεις τους πάνω στο 'χαμήλωμα' του αυτοκινήτου.
Είμαι κάτοχος ενός Eos και σύντομα θα μεταβώ από τις 16' στις 17' στις ζάντες. Παράλληλα, και κυρίως για αισθητικούς λόγους, σκέφτομαι να χαμηλώσω λίγο το αυτοκίνητο γύρω στους 1,5-2 πόντους. Όπερ σημαίνει καινούργια ελατήρια στις αναρτήσεις. Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα προς την οποία θα έπρεπε να κινηθώ ή κάτι στο οποίο θα πρέπει να δώσω ιδιαίτερη σημασία;
Η σημαντικότερη απορία μου αφορά τα αμορτισέρ. Σκέφτομαι για λόγους οικονομίας να άφηνα πάνω τα εργοστασιακά. Αν και θεωρώ λογικό το να μειωθεί ο χρόνος ζωής τους, θα έχω κάποιες επικίνδυνες επιπτώσεις όσον αφορα την οδηγική ασφάλεια του αυτοκινήτου μέχρι να τα αλλάξω στο μέλλον;Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά
-
Παιδιά καλησπέρα!
Θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων έχουν την καλοσύνη να με βοηθήσουν με την εμπειρία/γνώσεις τους πάνω στο 'χαμήλωμα' του αυτοκινήτου.
Είμαι κάτοχος ενός Eos και σύντομα θα μεταβώ από τις 16' στις 17' στις ζάντες. Παράλληλα, και κυρίως για αισθητικούς λόγους, σκέφτομαι να χαμηλώσω λίγο το αυτοκίνητο γύρω στους 1,5-2 πόντους. Όπερ σημαίνει καινούργια ελατήρια στις αναρτήσεις. Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα προς την οποία θα έπρεπε να κινηθώ ή κάτι στο οποίο θα πρέπει να δώσω ιδιαίτερη σημασία;
Η σημαντικότερη απορία μου αφορά τα αμορτισέρ. Σκέφτομαι για λόγους οικονομίας να άφηνα πάνω τα εργοστασιακά. Αν και θεωρώ λογικό το να μειωθεί ο χρόνος ζωής τους, θα έχω κάποιες επικίνδυνες επιπτώσεις όσον αφορα την οδηγική ασφάλεια του αυτοκινήτου μέχρι να τα αλλάξω στο μέλλον;Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά
-
Παιδιά καλησπέρα!
Θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων έχουν την καλοσύνη να με βοηθήσουν με την εμπειρία/γνώσεις τους πάνω στο 'χαμήλωμα' του αυτοκινήτου.
Είμαι κάτοχος ενός Eos και σύντομα θα μεταβώ από τις 16' στις 17' στις ζάντες. Παράλληλα, και κυρίως για αισθητικούς λόγους, σκέφτομαι να χαμηλώσω λίγο το αυτοκίνητο γύρω στους 1,5-2 πόντους. Όπερ σημαίνει καινούργια ελατήρια στις αναρτήσεις. Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα προς την οποία θα έπρεπε να κινηθώ ή κάτι στο οποίο θα πρέπει να δώσω ιδιαίτερη σημασία;
Η σημαντικότερη απορία μου αφορά τα αμορτισέρ. Σκέφτομαι για λόγους οικονομίας να άφηνα πάνω τα εργοστασιακά. Αν και θεωρώ λογικό το να μειωθεί ο χρόνος ζωής τους, θα έχω κάποιες επικίνδυνες επιπτώσεις όσον αφορα την οδηγική ασφάλεια του αυτοκινήτου μέχρι να τα αλλάξω στο μέλλον;Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά
-
να μην μεγαλωσεις τις ζαντες σου , να μην χαμηλωσεις το αμαξι σου....
μην πετας λεφτα ΤΖΑΜΠΑ
-
Υπαρχουν πολλα ελατηρια χαμηλωματος.Στο focus HR φοραω εγω 25χιλιοστων.Εγω παντος εχω ψιλομουρλια με χαμηλωματα και 17αρες θα πηγαινα ανετα σε αυτη τη μετατροπη.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
να μην μεγαλωσεις τις ζαντες σου , να μην χαμηλωσεις το αμαξι σου....μην πετας λεφτα ΤΖΑΜΠΑ
Καταλαβαίνω απόλυτα τη λογική σου, αλλά το τζάμπα είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα. Ότι είναι 'πεταμένα λεφτά' για σένα είναι ¨απαραίτητο' ή απλά 'το γούστο μου' για μένα. Και φυσικά το αντίστροφο.
Γνωρίζω τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα, απλά το θέμα είναι σε τί δίνει σημασία ο καθένας. Στην άνεση, στο πορτοφόλι του, στην εμφάνιση...και πάει λέγοντας. Σε ευχαριστώ πάντως για τη συμβουλή σου.Υπαρχουν πολλα ελατηρια χαμηλωματος.Στο focus HR φοραω εγω 25χιλιοστων.Εγω παντος εχω ψιλομουρλια με χαμηλωματα και 17αρες θα πηγαινα ανετα σε αυτη τη μετατροπη.
Ακριβώς αυτό είναι το θέμα μου Γιώργο, ότι υπάρχουν πολλά και δεν είχα προγενέστερα καμμία επαφή με τέτοιου είδους 'επεμβάσεις' στο αυτοκίνητο. Και δεν θέλω ούτε να κάνω καμια χαζομάρα που το κυριότερο θα βάλει σε κίνδυνο εμένα και την οικογένειά μου, αλλά και ούτε κάτι που ούτε πρακτικό θα είναι ούτε όμορφο... Εσύ άλλαξες αμορτισερ παράλληλα με τα ελατήρια; Υπάρχουν για την περίπτωσή σου για παράδειγμα κάποιες προδιαγραφές από τη Ford που ακολούθησες ή η επιλογή έγινε στο κατάστημα από κάποιον που 'γνώριζε';
-
βρηκες ατομο να παρεις αποψη τωρα....
-
Η δουλεια εγινε απο τον πατερα μου.Υπαρχουν ελατηρια χαμηλωματος και δεν πρεπει να αλλαξεις ολοκληρη την αναρτηση για να το χαμηλωσεις αλλα να αγορασεις τα ελατηρια και να πας σε ενα βουλκανιζατερ καπου και να τα βαλεις.Τα δικα μου τα ελατηρια ειναι τα πιο ψηλα νομιζω που υπαρχουν τα 25αρια 2,5 εκατοστα χαμηλωμα δηλαδη.Μαζι με την 17αρα αμα το δεις το αμαξι καμια σχεση με το πως ηταν μαμα!Γεμησαν οι θολοι και το αμαξι απεκτησε μουρη.Η ζαντα ειναι μεσα στο οριο του κατασκευαστη που δινει.Το αμαξι φοραει 215/45/17 σχετικα καλη διασταση βεβαια πρεπει να υπαρχει και η απαιτουμενη προσοχη με 17αρες στον δρομο.Οχι πως θα βλεπεις το οδοστρωμα αλλα να προσεχεις καμια στραβη.Αυτα που λες.Επισης να βαλεις και ενα καλο λαστιχακι σχετικα ακριβο και δε θα νιωθεις τιποτα.
-
Αυτό ακριβώς θέλω, να γεμίσει λίγο το κενό γιατί στο μάτι το Eos δείχνει να έχει αρκετά μεγάλο κενό με τη μαμά ανάρτηση και πιστεύω ότι χάνει σε ομορφιά (άποψή μου). Ίσως εκεί στους 2-2,5 πόντους να είναι το ιδανικό.
Ρώτησα για τα αμορτισερ γιατί πολλοί λένε ότι 'θα κλατάρουν πιο γρήγορα', 'θα σου γίνει βάρκα το αυτοκίνητο' και άλλα τέτοια. Οπότε αλλάζοντας μόνο τα ελατήρια δε θα έχω πρόβλημα λες...
Για ζάντα σίγουρα θα είναι στα όρια του κατασκευαστή, δεν πειραματίζομαι... -
Mε τα ελατήρια χαμηλώματος τα αμορτισέρ δουλεύουν εκτός του νορμάλ φάσματος λειτουργίας τους και τερματίζουν πιο συχνά. Είναι σαν να έχεις συνεχώς το αμάξι με φορτίο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mε τα ελατήρια χαμηλώματος τα αμορτισέρ δουλεύουν εκτός του νορμάλ φάσματος λειτουργίας τους και τερματίζουν πιο συχνά. Είναι σαν να έχεις συνεχώς το αμάξι με φορτίο.Οπότε θα φθαρούν πολύ σύντομα αν κατάλαβα το συλλογισμό σου...
-
Ναι... Πόσα χιλιόμετρα έχεις πάνω τώρα και με τι οδήγηση;
-
Είμαι 21,000 και σχετικά ήρεμη οδήγηση. Πού και πού βέβαια δοκιμάζω και την τουρμπίνα μου αλλά safety first!
-
Όλα τα aftermarket σκληρότερα ελατήρια είναι 2 με 3 πόντους πιό κοντά. Επειδή όμως είναι πιό σκληρά, το αμάξι δέν κάθεται τόσο όσο πρίν οπότε λίγο-πολύ παραμένει στο εργοστασιακό ύψος.
Εφόσον θέλεις χαμήλωμα για εμφανισιακούς λόγους πρέπει να βρείς ελατήρια για τουλάχιστον 4-5 πόντους για να έχει κάποια ορατή διαφορά. Αυτά πρέπει οποσδήποτε να συνδυαστούν με τα αντίστοιχα αμορτισέρ και όχι να κρατήσεις τα εργοστασιακά.
Επίσης το πολύ χαμήλωμα αλλάζει τη γεωμετρία της ανάρτησης οπότε θα επηρεαστεί αρνητικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Αυτοί που χαμηλώνουν τα αυτοκίνητα για χρήση σε πίστα κάνουν πολλές πατέντες ωστε να μην επηρεαστεί η γεωμετρία, πχ ρυθμιζόμενα top-mount, διαφορετικού μήκους ψαλίδια, διαφορετικά σινεμπλόκ κτλ.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εφόσον θέλεις χαμήλωμα για εμφανισιακούς λόγους πρέπει να βρείς ελατήρια για τουλάχιστον 4-5 πόντους για να έχει κάποια ορατή διαφορά. Αυτά πρέπει οποσδήποτε να συνδυαστούν με τα αντίστοιχα αμορτισέρ και όχι να κρατήσεις τα εργοστασιακά.
Νομίζω πως θα συμφωνήσω μαζί σου σε αυτή την περίπτωση, γιατί 4-5 πόντοι είναι αρκετή διαφορά για τα εργοστασιακά αμορτισέρ. Δε θέλω να φτάσω στα όρια της επικαλούμενης από πολλούς 'καγκουριάς' (με το συμπάθειο, εκφέρω το προσωπικό μου γούστο) να μπαίνουν οι ρόδες μέσα στους θόλους. Φαντάζομαι ότι σε αυτό αναφέρεσαι μιλώντας για 'πολύ χαμήλωμα'. Εγώ ψάχνομαι για κάτι λιγότερο προκλητικό από αυτό, όπως ανέφερα πιο πάνω θέλω απλά να ελαττώσω αυτό το ενοχλητικό για μένα κενό. Συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός, αλλά μήπως οι 5 είναι πολλοί ή κάνω λάθος;
-
Μην χαμηλωσεις το αμαξι σου ! θα το σπασεις απο κατω,θα γινει σκληρο και θα χασει την ανεση του ,τσαμπα στρεβλωσεις στο σασι και δονησεις , τα δε αμορτισερ σου θα χαλασουν παρα πολυ γρηγορα. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ! δεν εχουμε δρομους για χαμηλωματα ,ουτε ξερεις αν βγει καλος ο συνδιασμος ελατηριων-αμορτισερ που θα βαλεις.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μην χαμηλωσεις το αμαξι σου ! θα το σπασεις απο κατω,θα γινει σκληρο και θα χασει την ανεση του ,τσαμπα στρεβλωσεις στο σασι και δονησεις , τα δε αμορτισερ σου θα χαλασουν παρα πολυ γρηγορα. ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ! δεν εχουμε δρομους για χαμηλωματα ,ουτε ξερεις αν βγει καλος ο συνδιασμος ελατηριων-αμορτισερ που θα βαλεις.Σύμφωνοι, αλλά γιατί τότε η ίδια η Volkswagen παρέχει την σπόρ ανάρτηση; Συγκεκριμένα για το Εos, η σπόρ ανάρτηση είναι περίπου 1,5-2 εκ. χαμηλότερη από την 'κανονική' και το αξιοπερίεργο είναι ότι φοράει και στις δύο εκδόσεις το ίδιο αμορτισέρ... Κάπου εκεί έχω μπερδευτεί.
-
Eφόσον η φάουβε σου παρέχει την λύση αυτήν, βάλε την.
-
Θα μπορούσε να γίνει και αυτό, αλλά η μαμά τσιμπάει πάντα περισσότερο...κατά πολύ.
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. -
Είναι πάντως μελετημένη λύση.
Χαμήλωμα