Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 155
    • 156
    • 145 / 156
    Περί αυτοκίνησης
    256
    3105
    10479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos last edited by

      Ο χρήστης y.v έγραψε:
      Και τι ειναι ρε παιδια η γραμμη και δεν μπορεις να την πατησει κάποιος λιγο αν υπαρχει χωρος;
      Σε άθλημα του στιβου και κερδιζει πλεονεκτημα ο ανταγωνιστης;
      Αν ισχύει η περιγραφή για τα 40 εκατοστα και τον απλετο χώρο, πρεπει να είναι μεγαλος τρόμπας ο αστυνομικός.

      Σας να λέμε, και τι είναι ρε παιδιά το κόκκινο να το περάσεις αν δεν υπάρχει κανείς στο δρόμο?

      Nikos @ YouTube

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        BaSSstarlet Ισως δεν έγινε σαφές ποιο σημείο τονίζω.

        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:

        Έχεις κάποια πληροφόρηση ότι αρνήθηκε να καταγράψει το ατύχημα, ή ότι του επισημάνθηκε να γράψει και άλλους παραβάτες στο ίδιο σημείο και δεν το έκανε; Αν ναι, ΑΥΤΟ θα ήταν το λάθος του, αν και είναι σχεδόν σίγουρο ότι για να μην το έγραψες από την αρχή, δεν έχουμε τέτοια περίπτωση.

        Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, προφανώς και θα έπρεπε να το κάνει από μόνος του, αλλά ακόμα και στα λάθη υπάρχουν διαβαθμίσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          y-v last edited by

          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

          Και τι ειναι ρε παιδια η γραμμη και δεν μπορεις να την πατησει κάποιος λιγο αν υπαρχει χωρος;
          Σε άθλημα του στιβου και κερδιζει πλεονεκτημα ο ανταγωνιστης;
          Αν ισχύει η περιγραφή για τα 40 εκατοστα και τον απλετο χώρο, πρεπει να είναι μεγαλος τρόμπας ο αστυνομικός.

          Σας να λέμε, και τι είναι ρε παιδιά το κόκκινο να το περάσεις αν δεν υπάρχει κανείς στο δρόμο?

          Α! Καλά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kacey last edited by

            αυτο που θα γραψω παει στο απο πανω και στον ΧΛ

            οι νομοι υπαρχουν για να κανουν τη ζωη μας πιο ευκολη και πιο ασφαλη. Αν η παραβαση του νομου προφανεστατα δεν επηρεαζει αυτα τα δυο, γιατι σκιζεστε για την εφαρμογη του?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Επειδη βλεπω και γινονται υποθεσεις σχετικα με οτι εχω γραψει.. Οτι ακριβως εχω γραψει παρα τις οποιες υποννοιες του ΧΛ ισχυει 100%.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                BaSSstarlet Ισως δεν έγινε σαφές ποιο σημείο τονίζω.

                Έχεις κάποια πληροφόρηση ότι αρνήθηκε να καταγράψει το ατύχημα, ή ότι του επισημάνθηκε να γράψει και άλλους παραβάτες στο ίδιο σημείο και δεν το έκανε; Αν ναι, ΑΥΤΟ θα ήταν το λάθος του, αν και είναι σχεδόν σίγουρο ότι για να μην το έγραψες από την αρχή, δεν έχουμε τέτοια περίπτωση.

                Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, προφανώς και θα έπρεπε να το κάνει από μόνος του, αλλά ακόμα και στα λάθη υπάρχουν διαβαθμίσεις.

                Μάλιστα...διαβαθμίσεις...δεκτόν.
                Η «διαβάθμιση» είναι συνώνυμο του «ιεράρχηση»;
                Αν ναι, τότε ο αστυνομικός-πρότυπο (για σένα) του παραδείγματος, είναι παράδειγμα προς αποφυγή.
                Χθες έλεγες, πως καλώς έπραξε, αλλά τώρα αποδέχεσαι πως έκανε λάθος.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Όχι σου λέει πως ναι μεν έκανε λάθος αλλά στην δική του κλίμακα διαβάθμισης δεν ήταν πολύ σημαντικό έως και ασήμαντο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyot last edited by

                    Αυτοί πάσχουν από το άλλο άκρο (το οποίο πρεσβεύει εδώ ο δύσμοιρος ΧΛ - ούτε στη χιτλερική νεολαία τόσο τυφλή πίστη στον κανόνα) :
                    http://billmoyers.com/2013/12/09/the-cr ... yday-life/

                    Εμείς εδώ όντως πάσχουμε από το εδώ, αντίθετο άκρο.
                    Μέτρο;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      avel last edited by

                      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                      Εμείς εδώ όντως πάσχουμε από το εδώ, αντίθετο άκρο.
                      Μέτρο;;;

                      Μου θυμισες και ενα αρθρο του Jeremy Clarkson. Συνηθισμενος απο την τυπικοτητα στο καθε τι που υπαρχει στην Αγγλια, στην Κερκυρα βρηκε τη 'χαλαροτητα' της εφαρμογης των νομων ως ενα βαθμο θετικη.

                      Περα απ'αυτο, το βρισκω 100% αρνητικο το οτι η αστυνομια θα γραψει κληση για συγκεκριμενα πραγματα, μονο οταν παρει τηλεφωνο καποιος που θα ενοχληθει. Γι'αυτο το λογο πλεον τα πεζοδρομια μας εχουν γεμισει παρκαρισμενα, οι πεζοδρομοι μας γεμισαν μηχανακια και αυτοκινητα, και οι περισσοτεροι δρομοι με παρκαρισμενα που αφαιρουν λωριδες κυκλοφοριας.

                      Και οταν αυτη η χαλαροτητα μας προσπερασει (π.χ. θανασιμος τραυματισμος στον πεζοδρομο στο μοναστηρακι), μας φταινε... άλλα πραγματα. Και οχι η χαλαροτητα αυτη καθ'αυτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        livingaftermidnight last edited by

                        Θεούλης ο Jeremy. Δε μπορώ όμως να καταλάβω από που προκύπτει ότι βρήκε την ελληνική χαλαρότητα θετική. Το ακριβώς αντίθετο γράφει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          avel last edited by

                          Ο χρήστης Livingaftermidnight έγραψε:
                          Δε μπορώ όμως να καταλάβω από που προκύπτει ότι βρήκε την ελληνική χαλαρότητα θετική. Το ακριβώς αντίθετο γράφει...

                          Δεν ξέρω τι να σου πω. Γράφει ξεκάθαρα ότι του άρεσε ('I quite liked it'). Ταυτόχρονα βέβαια τόνισε και τα μειονεκτήματα, και ήταν ο λόγος που το πόσταρα, μιας και μιλάμε για μέτρα και σταθμά. Αν δεν καταλαβαίνεις αρκετά καλά τα αγγλικά δοκίμασε το Google Translate.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-lappas last edited by

                            Αγαπητό coyot, η σύγκριση σου είναι άτοπη, άδικη και -δεδομένου ότι γνωρίζεις τις απόψεις μου για τον ναζισμό- ανάλγητη.

                            Δεν πρότεινα πουθενά να στέλνουμε τους οδηγούς που πατούν κίτρινη γραμμή στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Είπα ότι καλώς δόθηκε κλήση σε κάποιον που παραβίασε κίτρινη γραμμή. Δεν βαριέμαι να επαναλαμβάνω ότι κάθε παράβαση, όσο μικρή και αν είναι, πρέπει να τιμωρείται, με πρόστιμα, για 4 ξεκάθαρους λόγους:

                            α) Λειτουργεί αποτρεπτικά στον παραβάτη που θα το ξανασκεφτεί πριν το επαναλάβει.

                            β) Λειτουργεί παραδειγματικά σε όσους είδαν (ή στην περίπτωση μας, έμαθαν) για την τιμωρία.

                            γ) Λειτουργεί παιδευτικά, παγιώνοντας την συνείδηση της υποχρέωσης τήρησης των νόμων στους πολίτες.

                            δ) (και αυτό είναι αναμφισβήτητο) δημιουργεί πολύ πιο ανθρώπινες πόλεις. Μια ματιά στο... Χιτλερικό Λονδίνο και μετά στην Ελεύθερη και φιλική Αθήνα με τους γεμάτους κατανόηση αστυνομικούς που μας χαρίζονται αρκεί για να καταλάβουμε ποια από τις δυο πόλεις έχει πιο ανθρώπινες συνθήκες για τους κατοίκους της.

                            Όταν οι νόμοι εφαρμόζονται μόνο όταν το ζητούν οι πολίτες, υπάρχει χοντρό πρόβλημα. Και αρκεί μια ματιά γύρω μας, σε οποιαδήποτε γειτονιά, για να το επιβεβαιώσουμε.

                            PS: Avel, που το είδες ότι του άρεσε; Στο κλασικό του ύφος, μας δουλεύει ψιλό γαζί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              y-v last edited by

                              «παν μέτρον άριστον»
                              Διότι «ουδέν κακό αμιγές καλού», αλλα και «ουδέν καλό αμιγές κακού»!
                              Ομως συνηθως κοιταμε τι μπορει να «γλυτωσουμε» μη σκεπτόμενοι τις μελλοντικες παραπλευρες απώλειες οι οποίες μπορει να είναι πολύ πολύ πιό σοβαρες!
                              Η λύση δεν ειναι η απαιτηση για τυφλή εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών, αλλα η προσπαθεια να γίνει καταννοητή στο μεγαλύτερο μερος του πληθυσμού η αναγκαιότης της ύπαρξης ενός νόμου, ώστε να είναι απαιτηση της πλειοψηφιας της κοινωνίας η υπαρξη του και η εφαρμογή του.
                              Ιδανικα πρωτα πρεπει να γινεται αυτό και μετα να δημιουργειται ο νόμος.
                              Αλλιώς (όταν ένας νόμος δημιουργείται επειδη κάποιος πιστευει ότι αυτός «ξερει» γιατι είναι ο γνώστης και ο σωτηρας και προσπαθει να τον επιβαλλει με αστυνομικα μεσα) το πιο πιθανο είναι, ειδικά σε κοινωνιες που οι πολίτες έχουν πιο «ελεύθερη» ή έστω για άλλους πιό «αναρχική» σκεψη, ο νομος να γινεται ανενεργός ή να λειτουργεί ώς απόδειξη της απολυταρχικότητας των κυβερνόντων (γεγονός που θα φέρει επιπλέον απειθεια στην εξουσία με αποτελεσμα να μην λειτουργει τιποτα σωστα)

                              Απο τα δύο άκρα, (και ας φαινεται εξωτερικά να είμαστε πιό μπάχαλο) προτιμω τον αστυνομικό που χρησιμοποιοντας την ανθρωπινη κριση του φροντιζει για την εφαρμογη των νόμων (κι ας υπαρχουν και μειονεκτηματα), παρα το ανεγκεφαλο ρομπότ που το μονο που το νοιαζει ειναι το γραμμα του νόμου
                              κι ας παραπεμφθεί το παιδακι που βουτηξε μια τσιχλα σιδηροδεσμιο γιατι έτσι είναι ό νόμος και αυτος απλώς οφείλει να φροντιζει την χωρις κριση εφαρμογή του!

                              Α! Στους εκάστοτε νόμους υπάκουαν πιστά και τα παιδια που κάρφωναν τους γονείς στην χιτλερική Γερμανία (και όχι μόνο) κλπ κλπ κλπ

                              Α! επισης προτιμω σαφώς την εικόνα με τα αδεσποτα της «τριτοκοσμικής» Αθήνας (ακομα κι αν με θλίβει), από τη εικονα «ταξης» των μεγαλων «πολιτισμένων» πόλεων με τις, μακρυά από τα ματια του κόσμου, ομαδικες θανατώσεις των αδεσποτων ζωων σε θαλάμους αερίων!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                christos-lappas last edited by

                                Για τροχαίες παραβάσεις μιλάμε, όχι για τα SS, ούτε για αστυνομία σκέψης.

                                Θέλουμε να σταματήσει σε κάποια στιγμή το μπάχαλο που έχουμε γύρω μας;
                                Να μην πηγαίνουμε σε άλλες χώρες και μελαγχολούμε όταν συνειδητοποιούμε πόσο τραγικά χαμηλό είναι το επίπεδο ζωής στις δικές μας πόλεις;
                                Να μπορούμε να περπατάμε με ασφάλεια στα πεζοδρόμια και στους πεζόδρομους μας; Να βγάζουμε τα παιδιά μας βόλτα; Να έχουμε πόλεις στις οποίες οι ανάπηροι και οι τυφλοί δεν θα είναι αποκλεισμένοι σπίτι τους από τους καλούς γείτονες που παρκάρουν στις γραμμές και τις ράμπες;

                                Αν ναι, ο ΜΟΝΟΣ τρόπος είναι να κάνει η τροχαία την δουλειά της. Και η δουλειά της είναι να τιμωρεί τις παραβάσεις οπουδήποτε τις βλέπει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  y-v last edited by

                                  Αγαπητε Λάππα υποστηριζεις κατι πονηρά, ή σκέπτεσαι αφελώς!
                                  Δεν γινεται να υποστηριζουμε την πιστή και άνευ κρίσεως τηρηση των όποιων νόμων αλα καρτ!
                                  Τι θα πει μιλαμε μόνο για τροχαίες παραβάσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Θα πει ότι η συγκεκριμένη συζήτηση ξεκίνησε από μια τροχαία παράβαση. Απλό είναι. Αν το τραβάς από τα μαλλιά και μου λες ότι τα παιδιά θα καρφώνουν τους γονείς τους στην Γκεστάπο, το γ@μήσαμε και ψόφησε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Y
                                      y-v last edited by

                                      Γιατι το γαμησαμε και ψόφησε;
                                      Τους όποιους νόμους του κράτους τηρούσαν ή απαιτούσαν την τήρηση... Οπότε μπορώ να υποθέσω ότι κάποιοι το ιδιο φανατικά πιστοι στην τήρηση των «νόμων», θα επικροτούσαν το γεγονός και δοθείσης της ευκαιρίας θα έκαναν το ίδιο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-lappas last edited by

                                        Εδώ δεν μιλάμε για νόμους με τους οποίους πρέπει να καταγγέλλεις όσους κρύβουν Εβραίους στο σπίτι τους, αλλά για κανόνες οδικής συμπεριφοράς και σεβασμού στους διπλανούς σου που εφαρμόζονται με επιτυχία (ακριβώς επειδή επιβάλλονται) σε όλο τον κόσμο. Αν δεν μπορεί να γίνει κατανοητό αυτό, πραγματικά δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω.

                                        Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε την Αμερική, απλά να εφαρμόσουμε και εμείς αυτό που γίνεται στις υπόλοιπες χώρες οι οποίες αποδεδειγμένα προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής στους οδηγούς και τους πεζούς.

                                        Όπως λέει και ο Clarkson στο αρθράκι που παρατέθηκε πιο πάνω, ο Έλληνας εκμεταλλεύεται το ότι οι νόμοι ΔΕΝ θα επιβληθούν, ακριβώς όπως έγινε και με το κάπνισμα. Και με αυτή την 'ελεύθερη σκέψη' (μακριά από εμάς οι ναζιστικές τυπολατρίες) καταντάμε με δρόμους από τους οποίους δεν μπορείς να περάσεις από τα διπλοπαρκαρίσματα, ή να στρίψεις λόγω αυτών που έχουν παρκάρει σε γωνίες και κίτρινες γραμμές, με πεζοδρόμια που είναι κατεστραμμένα και κατειλημμένα από αυτοκίνητα, με αποκλεισμένο όλο τον ανάπηρο πληθυσμό στα σπίτια του επειδή ράμπες και γραμμές τυφλών είναι μονίμως μπλοκαρισμένες, με πεζόδρομους που είναι παγίδες θανάτου για όσους τολμούν να τους περπατήσουν αμέριμνοι.

                                        Αλλά δεν πειράζει, νιώθουμε καλύτερα στην Ελλάδα, γιατί τις περισσότερες φορές είμαστε εμείς οι ίδιοι αυτοί που τσαλαπατούν το δικαίωμα των άλλων να περπατήσουν, να βγάλουν το μωρό τους βόλτα με το καροτσάκι, να οδηγήσουν με ασφάλεια, να βγουν από το σπίτι τους. Και μιλάμε με περίσσια άνεση (και θράσος αν σκεφτείς το 9,5% του ναζιστικού κόμματος) για τον Χίτλερ όποτε μας λένε το αυτονόητο, ότι αν εφαρμόσουμε τον ΚΟΚ η ζωή όλων μας θα γίνει καλύτερη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Y
                                          y-v last edited by

                                          Μονίμως και εσκεμμένα διαστρεβλωτής!
                                          Ποιος μιλησε για μη τήρηση του ΚΟΚ;
                                          Για την τυπολατρεία και την τυφλή και άνευ κρίσεως επιβολή της τήρησης των όποιων νόμων, οπό τους ελεγκτικούς και όχι μόνο μηχανισμούς, την οποία όπου σταθεις κι όπου βρεθείς, συνεχώς και αδιαλείπτως διατυμπανίζεις, διατυπώθηκαν ενστάσεις!
                                          Εσυ δεν υποστήριξες (πλήρως ηδονιζόμενος και έμπλεος χαιρεκακίας) ότι καλως του έκανε επειδη πατουσε 40 εκατοστα την γραμμη, παρ ότι υπήρχε άπλετος χώρος;
                                          Ε! Εγω σου ανεφερα της γενικες σοβαρότατες παρενέργειες αυτης της νοοτροπίας κι εσύ κανεις το κορόιδο και περί άλλα τυρβάζεις...απλουστευοντας απομονωνοντας και βασιζόμενος σε υπαρκτα προβληματα, προσπαθεις να μας κανεις να πιστεψουμε ότι η λυση που δίνεις, της τυπολατρείας,της τυφλης υπακοής και της επιβολής, ειναι σωστη και θα φτιαξει η ζωή μας!
                                          Εκτος κι αν δεν έχεις την οξύνοια να συνηδητοποιήσεις ότι τίποτα δεν πρεπει να εξεταζεται μεμονομένα και αποσπασματικά, γιατι όλα είναι αλληλενδετα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-lappas last edited by

                                            Κολοκύθια με την ρίγανη. Ολόκληρη η κουβέντα στις τελευταίες σελίδες γίνεται για μια τροχαία παράβαση που βεβαιώθηκε.

                                            Έχω να διαλέξω μεταξύ του να πιστέψω ότι το αυτοκίνητο ενοχλούσε (για αυτό και υπήρχε κίτρινη γραμμή εκεί, πιθανόν για αυτό και το χτύπησε το απορριμματοφόρο) και του ότι στην χώρα που πουθενά σχεδόν δεν υπάρχει τέτοια σήμανση, οι υπεύθυνοι μπήκαν στον κόπο να ζωγραφίσουν μια κίτρινη γραμμή μόνο και μόνο για να παίρνουν τα χρήματα του κοσμάκη.

                                            Θα προτιμήσω την πρώτη εξήγηση, μου φαίνεται απείρως πιο λογική.

                                            PS. Μιλάει για οξύνοια αυτός που δεν επιμελώς αγνοεί την διαφορά μεταξύ μιας τροχαίας παράβασης που είχε ως τιμωρία ένα απλό πρόστιμο, και της τυφλής εφαρμογής νόμων σε απολυταρχικά/στρατιωτικά καθεστώτα, εφαρμογή από την οποία χανόντουσαν ζωές. Η αίσθηση του μέτρου έχει πάει περίπατο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 145 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr