-
Χαίρετε.
Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.
Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.
Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.
Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.
Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.
Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.
Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).
Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.
Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).
Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!
Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.
Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).
Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.
Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.
Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.
Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.
Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.
Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;
Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,
Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).
Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.
Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.
Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.
-
Χαίρετε.
Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.
Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.
Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.
Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.
Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.
Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.
Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).
Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.
Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).
Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!
Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.
Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).
Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.
Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.
Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.
Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.
Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.
Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;
Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,
Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).
Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.
Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.
Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.
-
Χαίρετε.
Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.
Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.
Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.
Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.
Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.
Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.
Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).
Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.
Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).
Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!
Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.
Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).
Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.
Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.
Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.
Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.
Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.
Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;
Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,
Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).
Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.
Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.
Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.
-
Γειωση,καποιο καλωδιο δεν κανει καλη επαφη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γειωση,καποιο καλωδιο δεν κανει καλη επαφη.Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση καταρχήν
Κάτι τέτοιο υπέθεσα κι εγώ, με τα λίγα που 'χα ψάξει πριν λίγες ημέρες.
Αλλά βέβαια, το πρόβλημα είναι πως θα μπορέσουμε να βρούμε τον υπαίτιο, δεδομένου πως τα καλώδια είναι αρκετά!
Θα τους το ρίξω σαν ιδέα βέβαια αύριο αν είναι.
Ο εγκέφαλος πάντως δεν αναφέρει σφάλματα.
Ούτε κάποια ασφάλεια δείχνει να έχει καεί.
-
Αυτο για διακοπες παντος με τις διακοπες ειχε προβλημα και το δικο μας hyoundai που ειχαμε στην οικογενεια ενα scoupe του 91.Οταν ανεβαζε θερμοκρασια στα νορμαλ επιπεδα ο κινητηρας εκανε διακοπες πολυ σπαστικες και επικινδυνες και το αμαξι μαυριζε συνεχως τα μπουζι.Το αμαξι ειχε προβλημα με τον εγκεφαλο(δεν ξερω ακριβως ημουν μικρος και δε θυμαμαι).
Περίεργο πρόβλημα με Hyundai Accent