Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περίεργο πρόβλημα με Hyundai Accent
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περίεργο πρόβλημα με Hyundai Accent
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    5
    628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnny32 last edited by

      Χαίρετε.

      Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.

      Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.

      Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.

      Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.

      Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.

      Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.

      Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).

      Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.

      Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).

      Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!

      Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.

      Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).

      Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.

      Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.

      Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.

      Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.

      Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.

      Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;

      Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,

      Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).

      Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.

      Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.

      Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnny32 last edited by

        Χαίρετε.

        Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.

        Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.

        Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.

        Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.

        Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.

        Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.

        Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).

        Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.

        Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).

        Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!

        Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.

        Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).

        Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.

        Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.

        Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.

        Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.

        Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.

        Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;

        Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,

        Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).

        Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.

        Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.

        Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnny32 last edited by

          Χαίρετε.

          Πρώτο μου ποστ στο forum σας και θα 'θελα να σας πω το πολύ περίεργο πρόβλημα που μου δημιουργήθηκε προσφάτως με το hyundai accent μου.

          Ξαφνικά μετά από μια βροχόπτωση (ίσως να μην φταίει δηλαδή η βροχή, απλώς το αναφέρω), το αυτοκίνητο άρχισε να κάνει διάφορα τρελά με τα ηλεκτρολογικά του.

          Πχ, άναβα αριστερό φλας και όταν το 'κλεινα, η λυχνία του φλας, έμενε μονίμως αναμμένη.

          Επίσης, κάποιες λυχνίες που δεν άναβαν ποτέ, άρχισαν να ανάβουν κι αυτές.

          Και στην πορεία ο κινητήρας έσβηνε.

          Και που δεν το πήγα το αυτοκίνητο παιδιά.

          Του άλλαξα μπαταρία (ήταν 3+ ετών η προηγούμενη).

          Το αυτοκίνητο με την αλλαγή της μπαταρίας, φαινομενικά έδειξε να έστρωσε και κατάφερα να του κάνω 60χλμ όσπου ξανάρχισε τα ίδια.

          Με τη διαφορά τώρα πως έκανε και διακοπές το γκάζι στα ελάχιστα ζόρια (ανηφόρα με μικρή κλίση, απότομη επιτάχυνση, κλπ).

          Το πήγα σε ένα συνεργείο, όπου εκεί διαπιστώσαμε πως το ένα μπουζοκαλώδιο ήταν κομμένο και κολλημένο με μονοτική ταινία!

          Ο μηχανικός υπέθεσε πως το πρόβλημα οφείλονταν σε αυτό και πρότεινε την αντικατάσταση όλου του σετ, όπως και το κάναμε.

          Το αυτοκίνητο, πάλι έδειξε να έφτιαξε φαινομενικά, όπου αυτή τη φορά μπόρεσε και έβγαλε περισσότερα χλμ σε σχέση με την προηγούμενη (πάνω από 100χλμ συνολικά).

          Όμως ξανά, το ίδιο πρόβλημα συν ένα ακόμη κουλό.

          Όταν το άναβα και το άφηνα στο ρελαντί, με το που άναβα μεσαία σκάλα φωτών, ο κινητήρας έβρισκε ζόρια και μετά από λίγο έσβηνε.

          Χωρίς να άναβα τα φώτα, στο ρελαντί το αυτοκίνητο δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα.

          Τελικά το πήγα σε συνεργείο της Hyundai με το σκεπτικό πως εκείνοι θα ήξεραν κάτι παραπάνω.

          Και τελικά, μέχρι στιγμής, ούτε εκείνοι κατάφεραν να βγάλουν άκρη με το τι μπορεί να συμβαίνει.

          Και ρωτώ; Είναι δυνατόν, έτσι ξαφνικά να έφαγε τόσο άσχημη φρίκη το αμάξι σε βαθμό που να μην μπορεί να βρει κανείς την αιτία του προβλήματος;

          Ζητώ τη βοήθεια σας, αν έχετε κάτι στο μυαλό που μπορεί να έχει παιχτεί ή αν κάποιοι έχετε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα,

          Επίσης, θα ήθελα να ακούσω και κάποιες λύσεις που θα μπορούσα να βρω για να ξεφορτωθώ το όχημα με κάποιο ελάχιστο κέρδος (πχ απόσυρση χωρίς αγορά νέου, πώληση για ανταλλακτικά, κλπ).

          Ζητώ συγγνώμη για το εκτενές ποστ.

          Αν χρειαστεί, μπορώ να σας αναφέρω διάφορες λεπτομέρεις για το αμάξι.

          Συνοπτικά να πω πως πρόκειται για μοντέλο του 2001, είναι 1500κυβικά, 92 άλογα, χωρίς τροποποιήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Γειωση,καποιο καλωδιο δεν κανει καλη επαφη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnny32 last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
              Γειωση,καποιο καλωδιο δεν κανει καλη επαφη.

              Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση καταρχήν

              Κάτι τέτοιο υπέθεσα κι εγώ, με τα λίγα που 'χα ψάξει πριν λίγες ημέρες.

              Αλλά βέβαια, το πρόβλημα είναι πως θα μπορέσουμε να βρούμε τον υπαίτιο, δεδομένου πως τα καλώδια είναι αρκετά!

              Θα τους το ρίξω σαν ιδέα βέβαια αύριο αν είναι.

              Ο εγκέφαλος πάντως δεν αναφέρει σφάλματα.

              Ούτε κάποια ασφάλεια δείχνει να έχει καεί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad_max_geo last edited by

                Αυτο για διακοπες παντος με τις διακοπες ειχε προβλημα και το δικο μας hyoundai που ειχαμε στην οικογενεια ενα scoupe του 91.Οταν ανεβαζε θερμοκρασια στα νορμαλ επιπεδα ο κινητηρας εκανε διακοπες πολυ σπαστικες και επικινδυνες και το αμαξι μαυριζε συνεχως τα μπουζι.Το αμαξι ειχε προβλημα με τον εγκεφαλο(δεν ξερω ακριβως ημουν μικρος και δε θυμαμαι).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr