-
γεια χαρα παιδια !
εχω ενα προβλημα !
οταν φτανω περιπου στα 120 χιλ την ωρα αρχιζει και τρεμει εντονα το τιμονι του αυτοκινητου μου!!!
επισης το ιδιο συμβαινει και οταν ξεκιναω να φρεναρω !
τι φταιει γνωριζετε???
ευχαριστω για τον χρονο σας!!!
-
γεια χαρα παιδια !
εχω ενα προβλημα !
οταν φτανω περιπου στα 120 χιλ την ωρα αρχιζει και τρεμει εντονα το τιμονι του αυτοκινητου μου!!!
επισης το ιδιο συμβαινει και οταν ξεκιναω να φρεναρω !
τι φταιει γνωριζετε???
ευχαριστω για τον χρονο σας!!!
-
γεια χαρα παιδια !
εχω ενα προβλημα !
οταν φτανω περιπου στα 120 χιλ την ωρα αρχιζει και τρεμει εντονα το τιμονι του αυτοκινητου μου!!!
επισης το ιδιο συμβαινει και οταν ξεκιναω να φρεναρω !
τι φταιει γνωριζετε???
ευχαριστω για τον χρονο σας!!!
-
Κατά πάσα πιθανότητα στραβές δισκόπλακες.
Πριν προβείς όμως σε οποιαδήποτε αντικαταστάση εμπρόσθιων φρένων κάνε μια ζυγοστάθμιση τους τροχούς. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα στραβές δισκόπλακες.
Πριν προβείς όμως σε οποιαδήποτε αντικαταστάση εμπρόσθιων φρένων κάνε μια ζυγοστάθμιση τους τροχούς.δλδ υπαρχει περιπτωση να την βγαλω μονο με ζυγοσταθμηση ε???
ευχαριστω!
-
Μου κανει ενα τρεμουλο το τιμονι σε ταχυτητες ανω των 80-90χλμ...πιο κατω ειναι οκ
Εχω κανει προσφατα ζυγοσταθμιση, ευθυγραμμιση, τσεκαρω τον αερα στα λαστιχα καθε 10 μερες. Τι αλλο μπορει να ειναι? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κατά πάσα πιθανότητα στραβές δισκόπλακες.
Πριν προβείς όμως σε οποιαδήποτε αντικαταστάση εμπρόσθιων φρένων κάνε μια ζυγοστάθμιση τους τροχούς.η δισκόπλακες ευθύνονται για το τρέμουλο όταν φρεναρει!όχι όταν αναπτύσει ταχύτητα ..
Το πρόβλημα σου μπορεί να λυθεί με ζυγοστάθμηση πάνω στο αυτοκίνητο και με μάστορα που να ξέρει την δουλειά του.Τι αυτοκίνητο έχεις όμως δεν μας είπες.
-
pointer
Σε ποιον απευθυνεσαι? Γιατι εχεις κανει παραθεση αλλο σχολιο, ασχετο με το δικο μου θεμα και παλιο
Εμενα το κανει σε πορεια με γκαζι και απο καποια χλμ και πανω, οχι σε φρεναρισμα -
Για τις δισκόπλακες το λέω κυρίως στον G60.Αλλά το λέω και σε σένα ότι δεν χρειάζεται να προβείς σε μια τέτοια αλλαγή.Αυτό που χρειάζεσαι(heras) είναι μια ζυγοστάθμηση πάνω στο αυτοκίνητο όπως είπα και πριν.
-
τώρα είδα την ημερομινία!μάλλον λίγο αργά το λέω στον G60.
-
μπορει να ειναι οι δισκοπλακες ομως υπαρχουν και αλλες βλαβες που προκαλουν τρεμουλο στο τιμονι για αυτο φιλε ναυαρχε 1976 ρωταω:
μηπως αλλαξες ζαντολαστιχα στο αμαξι σου και δεν εβαλες το σωστο τυπο?,
μηπως επεσες σε καμια λακουβα?
μηπως εχασες τα βαριδια που βαζουν στους τροχους στη ζυγοσταθμηση?
μηπως τα λαστιχα σου ειναι παλια και εχουν πεταξη εξογκοματα? -
οι δισκόπλακες έχουν σχέση ΜΟΝΟ με το φρενάρισμα.Αν το τρέμουλο το κάνει με φρανάρισμα+επιταχυνση τότε αλλού είναι το θέμα.στραβιές ζάντες(θέλω επιδιώρθοση),δεν υπάρχουν βαρίδια,ή υπάρχουν και είναι λάθος τοποθετημένα.
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
μπορει να ειναι οι δισκοπλακες ομως υπαρχουν και αλλες βλαβες που προκαλουν τρεμουλο στο τιμονι για αυτο φιλε ναυαρχε 1976 ρωταω:
μηπως αλλαξες ζαντολαστιχα στο αμαξι σου και δεν εβαλες το σωστο τυπο?,
μηπως επεσες σε καμια λακουβα?
μηπως εχασες τα βαριδια που βαζουν στους τροχους στη ζυγοσταθμηση?
μηπως τα λαστιχα σου ειναι παλια και εχουν πεταξη εξογκοματα?Χλωμο το κοβω να σου απανταει αυτος που ξεκινησε το τοπικ μια και πανε 3 χρονια απο τοτε....διαβαζε λιγο τις ημερομηνιες
Αν εχεις να προσθεσεις κατι πανω στο δικο μου παραπλησιο θεμα λιγο πιο πανω, ευχαριστως να σε ακουσωΕγω παντως λεω να ξανακανω ζυγοσταθμιση αν και εκανα πριν 4-5 μηνες και απο κει και περα αν δεν διορθωθει ισως πρεπει να κοιταξω τυχον καποια στραβη ζαντα
-
Ένα ελαφρύ τρέμουλο εξακολουθεί να έχει και η Ε39 μετά τα 100-110, παρά την αλλαγή ελαστικών => δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης. Σε πεζοδρόμια δεν ανεβαίνει, σε χοντρή λακκούβα δεν έχει πέσει απ' όσο γνωρίζω, πιο συντηρητικά δε γίνεται να οδηγηθεί ... τι να φταίει;
-
Επειδή είχα 2 αυτοκίνητα με το ίδιο πρόβλημα(μαντεψε τι), το έλυσα κάνοντας ζυγοστάθμηση πάνω στο αυτοκίνητο ,το λεγόμενο γαιδουράκι.Από τότε τέλος το τρέμουλο.Βέβαια είχα και στραβιές ζάντες τις οποίες και τις επιδιώρθοσα πριν την ζυγοστάθμηση.Το όλο θέμα είναι αφού κάνεις την ζυγοστάθμηση,να σημειώσεις που είναι η ακτίνα της ζάντας σε σχέση με το δισκόφρενο ώστε σε πρίπτωση που την βγάλεις να της ξανατοποθετήσεις έτσι όπως ήταν πριν.Γιατί αλλιώς χάνεται το ζύγισμα και στην ουσία ξαναθέλει ζυγοστάθμηση(σε περίπτωση που έβγαλες τις ζάντες σου).Όλα αυτά τα λέω γιατί είπες ότι πέρασαν 5 μήνες.
-
παιδια το τρεμουλο ειναι απο ζυγοσταθμηση και αν ειχατε κανει σχετικα προσφατα αυτο δεν σημενει οτι δεν ξαναθελει
ολα τα μηχανηματα δεν κανουν την τελεια ζυγοσταθμηση....παιζει και αυτο
απο εκει και περα αν εχεις στραβη ζαντα θα το δεις την ωρα που ζυγοσταθμιζεται να παλατζαρει πανω στο μηχανημα..... -
Ακομα και σε λασπες να πεσεις μπορει να τρεμει το αμαξι.Ξεραινονται εσωτερικα στις ζαντες και λειτουργουν σαν αντίβαρα.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Ένα ελαφρύ τρέμουλο εξακολουθεί να έχει και η Ε39 μετά τα 100-110, παρά την αλλαγή ελαστικών => δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης. Σε πεζοδρόμια δεν ανεβαίνει, σε χοντρή λακκούβα δεν έχει πέσει απ' όσο γνωρίζω, πιο συντηρητικά δε γίνεται να οδηγηθεί ... τι να φταίει;Στραβες ζαντες,δαχτυλιδια,ρουλεμαν τροχου.
Τρεμει το τιμονι ή το σασι;
Στα 140-160 τρεμει; -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ένα ελαφρύ τρέμουλο εξακολουθεί να έχει και η Ε39 μετά τα 100-110, παρά την αλλαγή ελαστικών => δεν είναι θέμα ζυγοστάθμισης. Σε πεζοδρόμια δεν ανεβαίνει, σε χοντρή λακκούβα δεν έχει πέσει απ' όσο γνωρίζω, πιο συντηρητικά δε γίνεται να οδηγηθεί ... τι να φταίει;
Στραβες ζαντες,δαχτυλιδια,ρουλεμαν τροχου.
Τρεμει το τιμονι ή το σασι;
Στα 140-160 τρεμει;Το τιμόνι τρέμει, κι αυτό λίγο. Δεν είμαι σίγουρος για ταχύτητα πάνω από 130-140 γιατί παρεμβαίνει βίαια το 'esp'
Ενοχλητικό δεν είναι και ορισμένες φορές μάλιστα δεν το κάνει (σε διαφορετική ποιότητα οδοστρώματος). -
το ιδιο προβλημα ειχα εγω και αλλοι 2 γνωστοι μου..οι φαρδιες ζαντες φταινε..αν βαλεις πιο φαρδιες ζαντες απο αυτες τις διαστασεις που λεει ο κατασκευαστης το αμαξι μετα τα 100 120 τρεμει..
τρεμουλο στο τιμονι!!!