Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταλλικός θόρυβος από τα ωστήρια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μεταλλικός θόρυβος από τα ωστήρια
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    35
    9574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grekaros last edited by

      γεια σας ,λέγομαι δημήτρης και είμαι κάτοχος getz 1400 16v του 2006,σχεδόν από τότε που το πείρα άκουγα έναν μεταλλικό θόρυβο στον κινητήρα και πήγα και το ρώτησα με το πρώτο service και μου είπαν δεν είναι τίποτα και ότι επειδή έχει υδραυλικά ωστήρια έτσι ακούγονται,εγώ παρακολουθούσα και αλλα αλλα δε το κάνανε εμενα τώρα έχει φτάσει στο σημείο και ακούγονται πολύ αλλα έχει λήξη η εγγύηση και πήγα εκεί που έκανα τα service και τους έκανα παράπονα και μου είπαν έτσι κάνουν τα getz και μου έβαλαν και και άκουσα κάποια αλλα εκεί,όντως έκαναν αλλα όχι έτσι ,μου είπαν να προσέχω τα λάδια και μη φοβάμαι,,,οποιος μηχανικός το έχει ακούσει μου λέει πως είναι τα ωστήρια και κάποιος που τον εμπιστεύομαι πιο πολύ μου λέει πως μη το φοβάσαι αλλα αυτά γίνανε από κακής ποιότητας λάδι που σου βάζανε,θα αλλάξουμε τα λάδια και πιστεύω θα στρώσει μου είπε και μου έβαλε τα modul πάλι τα ακούω .....αυτό που θέλω να ξέρω γιατί διαβάζω στο διαδίκτυο πως είναι πρόβλημα ,αν ναι ποσο σοβαρό είναι, και τι πρέπει να κάνω,γιατί πρόκειται να ταξιδέψω από αθηνα χαλκιδική τον αύγουστο και μην έχω τίποτα δυσάρεστα,και αφού το είχα αναφέρει από το πρώτο service τώρα που έληξε η εγγύηση τι μπορώ να κάνω αν όντως είναι πρόβλημα...sorry για τα πολλά που έγραψα αλλα αν μπορει καποιος να με βοηθηση ,ναστε καλα ευχαρηστο πολι παντα χαρες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grekaros last edited by

        γεια σας ,λέγομαι δημήτρης και είμαι κάτοχος getz 1400 16v του 2006,σχεδόν από τότε που το πείρα άκουγα έναν μεταλλικό θόρυβο στον κινητήρα και πήγα και το ρώτησα με το πρώτο service και μου είπαν δεν είναι τίποτα και ότι επειδή έχει υδραυλικά ωστήρια έτσι ακούγονται,εγώ παρακολουθούσα και αλλα αλλα δε το κάνανε εμενα τώρα έχει φτάσει στο σημείο και ακούγονται πολύ αλλα έχει λήξη η εγγύηση και πήγα εκεί που έκανα τα service και τους έκανα παράπονα και μου είπαν έτσι κάνουν τα getz και μου έβαλαν και και άκουσα κάποια αλλα εκεί,όντως έκαναν αλλα όχι έτσι ,μου είπαν να προσέχω τα λάδια και μη φοβάμαι,,,οποιος μηχανικός το έχει ακούσει μου λέει πως είναι τα ωστήρια και κάποιος που τον εμπιστεύομαι πιο πολύ μου λέει πως μη το φοβάσαι αλλα αυτά γίνανε από κακής ποιότητας λάδι που σου βάζανε,θα αλλάξουμε τα λάδια και πιστεύω θα στρώσει μου είπε και μου έβαλε τα modul πάλι τα ακούω .....αυτό που θέλω να ξέρω γιατί διαβάζω στο διαδίκτυο πως είναι πρόβλημα ,αν ναι ποσο σοβαρό είναι, και τι πρέπει να κάνω,γιατί πρόκειται να ταξιδέψω από αθηνα χαλκιδική τον αύγουστο και μην έχω τίποτα δυσάρεστα,και αφού το είχα αναφέρει από το πρώτο service τώρα που έληξε η εγγύηση τι μπορώ να κάνω αν όντως είναι πρόβλημα...sorry για τα πολλά που έγραψα αλλα αν μπορει καποιος να με βοηθηση ,ναστε καλα ευχαρηστο πολι παντα χαρες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grekaros last edited by

          γεια σας ,λέγομαι δημήτρης και είμαι κάτοχος getz 1400 16v του 2006,σχεδόν από τότε που το πείρα άκουγα έναν μεταλλικό θόρυβο στον κινητήρα και πήγα και το ρώτησα με το πρώτο service και μου είπαν δεν είναι τίποτα και ότι επειδή έχει υδραυλικά ωστήρια έτσι ακούγονται,εγώ παρακολουθούσα και αλλα αλλα δε το κάνανε εμενα τώρα έχει φτάσει στο σημείο και ακούγονται πολύ αλλα έχει λήξη η εγγύηση και πήγα εκεί που έκανα τα service και τους έκανα παράπονα και μου είπαν έτσι κάνουν τα getz και μου έβαλαν και και άκουσα κάποια αλλα εκεί,όντως έκαναν αλλα όχι έτσι ,μου είπαν να προσέχω τα λάδια και μη φοβάμαι,,,οποιος μηχανικός το έχει ακούσει μου λέει πως είναι τα ωστήρια και κάποιος που τον εμπιστεύομαι πιο πολύ μου λέει πως μη το φοβάσαι αλλα αυτά γίνανε από κακής ποιότητας λάδι που σου βάζανε,θα αλλάξουμε τα λάδια και πιστεύω θα στρώσει μου είπε και μου έβαλε τα modul πάλι τα ακούω .....αυτό που θέλω να ξέρω γιατί διαβάζω στο διαδίκτυο πως είναι πρόβλημα ,αν ναι ποσο σοβαρό είναι, και τι πρέπει να κάνω,γιατί πρόκειται να ταξιδέψω από αθηνα χαλκιδική τον αύγουστο και μην έχω τίποτα δυσάρεστα,και αφού το είχα αναφέρει από το πρώτο service τώρα που έληξε η εγγύηση τι μπορώ να κάνω αν όντως είναι πρόβλημα...sorry για τα πολλά που έγραψα αλλα αν μπορει καποιος να με βοηθηση ,ναστε καλα ευχαρηστο πολι παντα χαρες

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            loupisb last edited by

            Καλησπέρα.....Είμαι κάτοχος ενώς hyundai elantra και τον κάνει και μένα αυτό το θόρυβο αλλά μόνο όταν το βάλω μπροστά μετά από πολλές ώρες ακινησίας.Εμένα ακούγονται κανένα λεπτό περίπου μέχρι να ανέβει το λάδι, πάντως σχεδόν σε όλα τα hyundai ακούγονται δεν είναι πρόβλημα μην ανησυχείς εγώ έχω 105.000 χλμ και όλα καλά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              grekaros last edited by

              Καλησπέρα ...εμενα το κάνει πάντα κρύο και ζεστό,και έχω μόλις 25000 χλμ, και είναι ενοχλητικός ειδικά όταν περνώ από στενά η από αυτοκίνητα διπλα, εκτος απο ενοχλητικο για μένα ανησυχητικό ...σε ευχάριστο πολύ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                loupisb last edited by

                Εάν στο κάνει και ζεστό (ζεστό εννοώ να έχει δουλέψει κανένα 20 λεπτο) πές τους να στα αλλάξουνε στην εγγύηση...Κάθε πόσα χλμ αλλάζεις λάδια? Βάζεις τα λάδια της αντιπρωσοπείας? Σίγουρα είναι υδραυλικά τα ωστήρια γιατί σε ορισμένα getz δεν ήτανε ίσως στα παλαιότερα μοντέλα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  grekaros last edited by

                  1..όσες ώρες και να δουλέψει ακούγονται 2..έβαζα τις αντιπροσωπείας και συγκεκριμένα στον τσάπαλο,25000 και τα έχω αλλάξει 5 φορες 3.. έχει λήξη η εγγύηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eikonikos last edited by

                    Δεν είναι πρόβλημα ο θόρυβος αυτός, πολλά παίζουν ρόλο πχ στα honda το πρόγραμμα και το όριο στροφών τους επηρεάζει κοκ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      loupisb last edited by

                      το service manual που έχω γράφει ότι εάν ο θόρυβος δε σταματάει ίσως δεν ανεβάζει αρκετή πίεση η αντλία λαδιού (μπορούνε να το ελέγξουνε) , επίσης λέει ότι αν η μηχανή του αυτοκινήτου δεν είχε λειτουργήσει για 48 ώρες και μετά από αυτό ξεκίνησε να στο κάνει λέει να το δουλέψεις για 15 λεπτά μεταξύ 2000 - 3000 στροφές, αλλιώς έχουνε πρόβλημα τα ωστήρια και δείχνει ένα τρόπο για να καταλάβεις αν είναι χαλασμένα αλλά χρειάζεται να το κάνει τεχνικός. Αν καταφέρω αύριο θα στο σκανάρω αυτό το κομμάτι και θα στο στείλω με πμ! Πάντως με τόσα λίγα χλμ δε νομίζω να τα έχουνε παίξει τα ωστήρια αφού έκανες και συχνές αλλαγές....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        grekaros last edited by

                        φιλε μου loupisb σε ευχάριστο πολύ και εσένα και τον φίλο eikonikos.. το αμάξι μένει σχεδόν μια εβδομάδα στο γκαράζ δηλαδή πάνω από 48 ώρες αλλα όσο και να το μαρσάρω το κάνει ,ότι μου στείλεις θα το ερευνήσω ,και εγώ δε πιστεύω να τα έχουν παίξει γιατί ακουγόντουσαν από καινούριο όχι ότι έχει παλιώσει τώρα αλλα κάποιος μηχανικός μου είπε θα το στρώσουμε με κάποιο άλλο λάδι γιατί αυτό έγινε από κακής ποιότητας λάδι ......ευχάριστο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          grekaros last edited by

                          επίσης λέει ότι αν η μηχανή του αυτοκινήτου δεν είχε λειτουργήσει για 48 ώρες και μετά από αυτό ξεκίνησε να στο κάνει λέει να το δουλέψεις για 15 λεπτά μεταξύ 2000 - 3000 στροφές για το πιο πανο να το δουλεψω σταματιμενο μαρσαροντας?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Φιλε,και σε μενα στο χιουνται τουσον το κανει μονο οταν το βαζω μπρος κρυο.Σε ενα λεπτο το αργοτερο εχει σταματησει και δεν ακουγεται τιποτα!
                            Ποιο λαδι βαζεις?
                            Εγω βαζω το 5/40 φουλ συνθετικο της χιουνται.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grekaros last edited by

                              έβαλα τα motul τώρα νούμερο δε ξέρω μου τα έβαλε ο μηχανικός για καλύτερα.....και από βενζίνα πάντα εκο 100σταρά αν πεζή ρολο και αυτό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Μην ξοδευεσαι και βαζεις 100αρα.
                                Δεν παιζει κανενα ρολο.
                                Αν η 95 αρα του δεν ειναι νοθευμενη τοτε ειναι μια χαρα.
                                Παντως και σε ενα matrix ενος φιλου το ιδιο κροταλισμα κανει κρυο και εχει πανω απο 100.000 χλμ χωρις προβλημα.
                                Μην σε ανησυχει.
                                Αν τωρα γινει ανυποφορο το κροταλισμα τι να πω?...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  loupisb last edited by

                                  Ο χρήστης grekaros έγραψε:
                                  επίσης λέει ότι αν η μηχανή του αυτοκινήτου δεν είχε λειτουργήσει για 48 ώρες και μετά από αυτό ξεκίνησε να στο κάνει λέει να το δουλέψεις για 15 λεπτά μεταξύ 2000 - 3000 στροφές για το πιο πανο να το δουλεψω σταματιμενο μαρσαροντας?

                                  Σταματημένο και όχι μαρσάροντας απλά σταθερά μεταξύ αυτουνού του φάσματος στροφών για 15 λεπτά....**Προσοχή όχι παραπάνω στροφές γιατί υπάρχει κίνδυνος καταστροφής τους **Το βραδάκι θα σου σκανάρω και αυτό που σου είπα χθες για να δεις και μόνος σου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    loupisb last edited by

                                    A και κάτι άλλο επειδή έχω ένα μπάρμπα ο οποίος είναι αντιπρόσωπος και επειδή δούλευα στο συνεργείο του 2 καλοκαίρια ο μηχανικός από εκεί μου είχε πει ότι τους είχαν ενημερώσει από τα κεντρικά να βάζουνε λάδι συγκεκριμένης μάρκας.....Εγώ προσωπικά δε το δοκίμασα ποτέ αλλά μερικοί πελάτες μου είπε είδαν διαφορά τώρα τη να σου πω το λάδι ήταν Αral σε μπλε κουτί ρευστότητας 10w - 40

                                    Σημείωση: τα συγκεκριμένα λάδια δε τα πουλούσε ο ίδιος ο ανιπρόσωπος αλλά έπρεπε να του τα πας εσύ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      grekaros last edited by

                                      ευχάριστο πολύ νάσε καλά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης loupisb έγραψε:

                                        επίσης λέει ότι αν η μηχανή του αυτοκινήτου δεν είχε λειτουργήσει για 48 ώρες και μετά από αυτό ξεκίνησε να στο κάνει λέει να το δουλέψεις για 15 λεπτά μεταξύ 2000 - 3000 στροφές για το πιο πανο να το δουλεψω σταματιμενο μαρσαροντας?

                                        Σταματημένο και όχι μαρσάροντας απλά σταθερά μεταξύ αυτουνού του φάσματος στροφών για 15 λεπτά....**Προσοχή όχι παραπάνω στροφές γιατί υπάρχει κίνδυνος καταστροφής τους **Το βραδάκι θα σου σκανάρω και αυτό που σου είπα χθες για να δεις και μόνος σου.

                                        Eνώ το αμάξι έχει μείνει ακίνητο για μέρες σου λέει το μάνιουαλ να βάλεις μπρος και να κρατήσεις 2000-3000 σαλ σταθερά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          loupisb last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                          επίσης λέει ότι αν η μηχανή του αυτοκινήτου δεν είχε λειτουργήσει για 48 ώρες και μετά από αυτό ξεκίνησε να στο κάνει λέει να το δουλέψεις για 15 λεπτά μεταξύ 2000 - 3000 στροφές για το πιο πανο να το δουλεψω σταματιμενο μαρσαροντας?

                                          Σταματημένο και όχι μαρσάροντας απλά σταθερά μεταξύ αυτουνού του φάσματος στροφών για 15 λεπτά....**Προσοχή όχι παραπάνω στροφές γιατί υπάρχει κίνδυνος καταστροφής τους **Το βραδάκι θα σου σκανάρω και αυτό που σου είπα χθες για να δεις και μόνος σου.

                                          Eνώ το αμάξι έχει μείνει ακίνητο για μέρες σου λέει το μάνιουαλ να βάλεις μπρος και να κρατήσεις 2000-3000 σαλ σταθερά;

                                          ναι έτσι γράφει το εξηγεί κιόλας αλλά δε το χω τώρα μπροστά μου να σου πω τη ακριβως γράφει το απογευμα θα το ποστάρω να το δείτε.....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr