Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda i-stop
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mazda i-stop
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nima244 last edited by

      Μία ενδιαφέρον ανάλυση για το i-stop της mazda. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως είναι το πιο γρήγορο stop/start μέχρι στιγμής που υπάρχει...

      * Αν θες να κοντράρεις από φανάρι σε φανάρι ένα αυτοκίνητο που σώνει και καλά πρέπει να εξοπλίζεται με σύστημα stop/start φρόντισε να μην είναι το νέο Mazda 3. Oι Ιάπωνες έχουν να παινεύονται για το σύστημα i-stop το οποίο μπορεί να επανεκκινήσει τον κινητήρα στον μισό χρόνο από οποιοδήποτε άλλο σύστημα, συγκεκριμένα σε λιγότερο από 0,35 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός μπορεί αν θέλει να το απενεργοποιήσει από ένα διακόπτη στο ταμπλό.
      
      * Το i-stop απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα κάθε φορά που το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (και όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του συμπλέκτη) ενώ οι ιθύνοντες της Mazda ισχυρίζονται πως η «εμπλοκή» είναι αθόρυβη δίχως να γίνεται αντιληπτή. Ο οδηγός μπορεί να δει στον πίνακα οργάνων να ανάβει η πράσινη ένδειξη που υπενθυμίζει την εμπλοκή του i-stop.
      

      * Λίγο πριν το αυτοκίνητο απενεργοποιηθεί η ECU δεν «παγώνει» τον κινητήρα έως ότου τα έμβολα έρθουν στην ίδια ευθεία, στην μέση της διαδρομής τους. Πως γίνεται το αλφάδιασμα; Διακόπτοντας τον ψεκασμό, κλείνοντας τις βαλβίδες εισαγωγής και χρησιμοποιώντας την γεννήτρια σαν τροχοπέδη. Σημειώστε πως βασικό τρικ στο όλο κόλπο είναι ένας ειδικός αισθητήρας που διαβάζει την γωνία, άρα και την θέση, του στροφαλοφόρου. Έτσι, ο όγκος του αέρα είναι ο ίδιος τόσο για τα δύο έμβολα που ανεβαίνουν στην φάση συμπίεσης, όσο και για τα άλλα δύο που καθ’ οδεύουν στην φάση της εκτόνωσης. Ένας κύλινδρος βρίσκεται στην φάση της καύσης ώστε κατά την εκκίνηση του κινητήρα να ψεκαστεί η αμόλυβδη, να αναφλεχθεί και να σπρώξει το έμβολο προς τα κάτω παράγοντας έργο. Την ίδια ακριβώς στιγμή ο ηλεκτροκινητήρας δίνει μία μικρή επιπλέον κίνηση στον στροφαλοφόρο για να πάρει τα πάνω του και να δώσει ξανά ζωή στο μοτέρ. Στα συμβατικά συστήματα start/stop ο κινητήρας ξέρει ποιος κύλινδρος είναι σε φάση καύσης εφόσον ο ηλεκτροκινητήρας έχει γυρίσει τον στροφαλοφόρο.
      

      Εδώ είναι το πλήρες άρθρο με βίντεο

      Πηγή: www.caroto.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nima244 last edited by

        Μία ενδιαφέρον ανάλυση για το i-stop της mazda. Οι Ιάπωνες ισχυρίζονται πως είναι το πιο γρήγορο stop/start μέχρι στιγμής που υπάρχει...

        * Αν θες να κοντράρεις από φανάρι σε φανάρι ένα αυτοκίνητο που σώνει και καλά πρέπει να εξοπλίζεται με σύστημα stop/start φρόντισε να μην είναι το νέο Mazda 3. Oι Ιάπωνες έχουν να παινεύονται για το σύστημα i-stop το οποίο μπορεί να επανεκκινήσει τον κινητήρα στον μισό χρόνο από οποιοδήποτε άλλο σύστημα, συγκεκριμένα σε λιγότερο από 0,35 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός μπορεί αν θέλει να το απενεργοποιήσει από ένα διακόπτη στο ταμπλό.
        
        * Το i-stop απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα κάθε φορά που το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (και όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του συμπλέκτη) ενώ οι ιθύνοντες της Mazda ισχυρίζονται πως η «εμπλοκή» είναι αθόρυβη δίχως να γίνεται αντιληπτή. Ο οδηγός μπορεί να δει στον πίνακα οργάνων να ανάβει η πράσινη ένδειξη που υπενθυμίζει την εμπλοκή του i-stop.
        

        * Λίγο πριν το αυτοκίνητο απενεργοποιηθεί η ECU δεν «παγώνει» τον κινητήρα έως ότου τα έμβολα έρθουν στην ίδια ευθεία, στην μέση της διαδρομής τους. Πως γίνεται το αλφάδιασμα; Διακόπτοντας τον ψεκασμό, κλείνοντας τις βαλβίδες εισαγωγής και χρησιμοποιώντας την γεννήτρια σαν τροχοπέδη. Σημειώστε πως βασικό τρικ στο όλο κόλπο είναι ένας ειδικός αισθητήρας που διαβάζει την γωνία, άρα και την θέση, του στροφαλοφόρου. Έτσι, ο όγκος του αέρα είναι ο ίδιος τόσο για τα δύο έμβολα που ανεβαίνουν στην φάση συμπίεσης, όσο και για τα άλλα δύο που καθ’ οδεύουν στην φάση της εκτόνωσης. Ένας κύλινδρος βρίσκεται στην φάση της καύσης ώστε κατά την εκκίνηση του κινητήρα να ψεκαστεί η αμόλυβδη, να αναφλεχθεί και να σπρώξει το έμβολο προς τα κάτω παράγοντας έργο. Την ίδια ακριβώς στιγμή ο ηλεκτροκινητήρας δίνει μία μικρή επιπλέον κίνηση στον στροφαλοφόρο για να πάρει τα πάνω του και να δώσει ξανά ζωή στο μοτέρ. Στα συμβατικά συστήματα start/stop ο κινητήρας ξέρει ποιος κύλινδρος είναι σε φάση καύσης εφόσον ο ηλεκτροκινητήρας έχει γυρίσει τον στροφαλοφόρο.
        

        Εδώ είναι το πλήρες άρθρο με βίντεο

        Πηγή: www.caroto.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr