-
Καλησπέρα σε ολους.
Είμαι κάτοχος του νέου μοντέλου Ford Fiesta 1.6 120hp η οποία είναι η spor έκδοση..(ξερω οτι ισως βιαστικα γιατι απο οσο ακουσα θα βγει η St εκδοση με 140hp και μεσα στο 2010 θα βγει και η Rs εκδοση) Το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο στον δρομο αλλα αυτο που με προβληματισε ειναι οτι εχει πισω ταμπουρα (για αλλη μια φορα η ford εκανε θαυμασια δουλεια αλλα ολα τελεια δεν γινονται.. ) τα οποια σε μια γρηγορη οδηγηση 'κουράζονται' ευκολα.Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν ειναι δυνατον να βαλω πισω δισκοφρενα,ποσο θα μου κοστισει περιπου και αν αξιζει..
Επισης θελω να μαθω κατα ποσο μπορω να το βελτιωσω(tuning) ..Ευχαριστώ..
-
Καλησπέρα σε ολους.
Είμαι κάτοχος του νέου μοντέλου Ford Fiesta 1.6 120hp η οποία είναι η spor έκδοση..(ξερω οτι ισως βιαστικα γιατι απο οσο ακουσα θα βγει η St εκδοση με 140hp και μεσα στο 2010 θα βγει και η Rs εκδοση) Το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο στον δρομο αλλα αυτο που με προβληματισε ειναι οτι εχει πισω ταμπουρα (για αλλη μια φορα η ford εκανε θαυμασια δουλεια αλλα ολα τελεια δεν γινονται.. ) τα οποια σε μια γρηγορη οδηγηση 'κουράζονται' ευκολα.Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν ειναι δυνατον να βαλω πισω δισκοφρενα,ποσο θα μου κοστισει περιπου και αν αξιζει..
Επισης θελω να μαθω κατα ποσο μπορω να το βελτιωσω(tuning) ..Ευχαριστώ..
-
Εκδόσεις ST και πολύ περισσότερο RS δεν προβλέπονται για το Fiesta. Το 1.6 θα είναι τα ταχύτερο εργοστασιακό προς το παρόν τουλάχιστον και από ότι λένε για όλη την διάρκεια ζωής του μοντέλου. RS ειδικά αποκλείεται. Τώρα για τα τσαλιμάκια που λες, είναι καθαρά θέμα στησίματος (συμμετοχική ουρά ονομάζεται) και δευτερευόντως ελαστικών (αν αυτά έχουν φτάσει στο όριο της πρόσφυσης και αρχίσουν να γλυστράνε - αλλιώς δεν πάιζουν ρόλο, αν δηλάδη νιώσεις ελάφρωμα του πίσω μέρους αλλά χωρίς παράλληλη μετατόπιση είναι καθαρά θέμα μεταφοράς βάρους και λειτουργίας ανάρτησης). Αυτό που έχεις να κάνεις αν σε ανησυχεί το φαινόμενο είναι να οδηγίες με γραμμές (φρενάρουμε με τους τροχούς σε ευθεία, 'κόβουμε' την καμπή με μια τιμονιά και μετά την κορυφή επιταχύνουμε προοδευτικά). Είναι σημαντικό να μάθει κανείς τα βασικά της σπορ οδήγησης πρωτού μπει σε βαθύτερα νερά (γρηγορότερο αυτοκίνητο, βελτιώσεις κλπ).
-
Ο χρήστης perastikos έγραψε:
Τώρα για τα τσαλιμάκια που λες, είναι καθαρά θέμα στησίματος (συμμετοχική ουρά ονομάζεται)
Έλεος ρε παιδιά. Ο άνθρωπος λέει ότι τράκαρε εξ' αιτίας του κωλο-κουνήματος και η Ford το λέει 'συμμετοχική ουρά';;;; Έχω μείνει μαλ@κας Δηλαδή αν δώσεις ένα ωραίο όνομα σε ένα φοβερό μειονέκτημα ενός προϊόντος το μετατρέπεις σε προτέρημα; Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να φεύγει η ουρά σε φρενάρισμα πανικού σε ένα αυτοκίνητο πόλης με μαζικές πωλήσεις για το οποίο όλα τα περιοδικά εκθειάζουν την οδική του συμπεριφορά! Αυτά 'τα φεύγει η ουρά', 'πετάει κώλο', 'πετάει μούτρα' κλπ υποτίθεται ότι τα στηλιτεύουμε (και αποδεχόμαστε) για τις πρώτες γενιές κορεατών.
Άμα είναι έτσι να τα βράσω και τα περιοδικά και την οδηγοκεντρική Φορντ και τις πίπες που λέμε μεταξύ μας στην καφετέρια.
Συγνώμη που τα πήρα τόσο αλλά κατ' εμέ μας δουλεύουν κανονικότατα όλοι τους. Τουλάχιστο να μην αναμεταδίδουμε τις μπούρδες που λέει το μάρκετίνγκ τους για να καλύψει τα λάθη τους.
Φιλικά πάντα.
Μάλλον δεν διάβασες σωστά. Ο φίλος δεν είπε ότι τράκαρε. Επίσης σαν κάτοχος Ford Focus με συμμετοχική ουρά (και έχοντας οδηγήσει εκτενώς το Fiesta) πιστεύω ότι ξέρω τι λέω και δεν μεταφέρω απλά απόψεις δημοσιογράφων. Το αυτοκίνητο δεν είναι σε καμία περίπτωση tail happy. Απλά με κατάλληλους χειρισμούς μπορεί και να πετάξει κωλαράκι και πρέπει να ξέρεις τι σου γίνεται αλλιώς κάτσε σπίτι σου ή άφησε το ESP στο on. Έλεος με τα νερόβραστα υποστροφικά κάρα πια...
ΥΓ: Το Fiesta 1600 πλασάρετε ως σπορτίβ και για αυτό και έχει απενεργοποιούμενο ESP, αντίθετα με τα μικρότερα αδερφάκια του στα οποία ο δερβέναγας δεν βγάινει off. Όποιος το αγοράζει και απενεργοποιεί τα ηλεκτρονικά είναι υπέυθυνος των πράξεων του. Για όσους το κατέχουν το άθλημα είναι ευτυχία, για τους αδαείς είναι επικίνδυνο.
Φιλικά πάντα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Όποιος το αγοράζει και απενεργοποιεί τα ηλεκτρονικά είναι υπέυθυνος των πράξεων του
Σε αυτο διαφωνω με την εννοια οτι ειναι σαν να εισαι σε μηχανη και δεν φορας κρανος.Με λιγα λογια μπορει να σκοτωσεις καποιον αλλο αν δεν εχεις κρανος/ESP.
Σε πιστα οκ.Με αυτή την λογική θα έπρεπε τα καθημερινά αυτοκίνητα να ήταν περιορισμένα στα 130 γιατί αυτο είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας στην χώρα μας. Καταστάσεις big brother... Μακριά απο μας όπως θα ελέγε και ο ΚΚ!
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Με αυτή την λογική θα έπρεπε τα καθημερινά αυτοκίνητα να ήταν περιορισμένα στα 130 γιατί αυτο είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας στην χώρα μας
Δεν θα με πειραζε καθολου αυτο αρκει να υπηρχαν πιστες ανα τουλαχιστον 100km (και εννοειται δωρεαν).
Ετσι ακριβως γινεται με το καινουργιο GTR στην Ιαπωνια.Στον δρομο εχει κοφτη 180km/h και μολις μπεις σε πιστα βγαινει αυτοματα.Καλά... εσυ κάνε 5 ώρες να πας απο Αθήνα-Θεσσαλονίκη... εγώ προτιμώ να το κάνω σε 3 1/2...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλά... εσυ κάνε 5 ώρες να πας απο Αθήνα-Θεσσαλονίκη... εγώ προτιμώ να το κάνω σε 3 1/2...
Zωντανος ή νεκρος?
Μέχρι πριν από ένα χρόνο έκανα αυτή την διαδρομή κάθε 15 μέρες... την έχω περάσει δηλαδή πάρα πολλές φορές και είναι ακόμα ζωντανός όπως βλέπεις...
Όσο για τα ταμπούρα... σίγουρα οι δίσκοι είναι πολύ ανώτερη υλοποίηση αλλά στο Focus Mk1 προσωπικά δεν έχω συναντήσει σημάδια κόπωσης ακόμα και σε πολύ απαιτητική οδήγηση. Βέβαια έχει 100 άλογα όλά κι όλα και δεν μαζεύει πάρα πολλά χιλιόμετρα. Στο πολύ γρηγορότερο Fiesta με τα 120 άλογα θα έπρεπε να είχαν δίσκους!
-
BEAMS: Καλημέρα! Ναι οι χρόνοι που αναφέρω είναι με το Focus αλλά μιλάω για άδειο δρόμο (πίστεψέ με καθημερινές δεν έχει κίνηση) όπου πηγαίνεις συνεχώς με 180+ και δεν χάνεις χρόνο στον Μαλιακό καθώς πλέον δεν πηγαίνεις παραλιακά απο Αγ. Κωνσταντίνο, Καμμένα Βούρλα κλπ αλλά είναι αυτοκινητόδρομος. Ουσιαστικά στα μόνα σημεία που κόβεις είναι στον Αγ. Παντελεήμονα (φοβερές στροφές! ) και στα Τέμπη. Στις καμπές της Υλίκης δεν χάνεις χρόνο καθώς απλά πέφτεις στα 160 (αν βαστάει η καρδούλα σου βέβαια ). Με τον δρόμο όπως ήταν πριν μερικά χρόνια δεν μπορύσα να πέσω κάτω από τις 4 ώρες με το Focus ενώ το είχα κάνει σε 3 1/2 με άλλο αυτοκίνητο (215-220 συνεχώς στις ευθείες).
-
Ο χρήστης perastikos έγραψε:
Δεν ντρέπομαι να πω ότι αμάξι με ταμπούρα πίσω μου φαίνεται εντελώς ξεπερασμένο σήμερα ιδιαίτερα όταν συνδυάζεται με τεράστιες ζάντες ενώ μέχρι πρόσφατα δεν πίστευα ότι το ESP μπορεί να συνεργαστεί με ταμπούρα
Με λίγα λόγια τα ταμπούρα δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζουμε, αλλά κουράζονται εύκολα και δεν βλέπονται...
Τελικά ESP και ABS συνεργάζονται καλά με ταμπούρα (ακόμα δεν έχω καταλήξει και αν ζητήσεις βοήθεια απ' τον googlη μάλλον περισσότερο θα μπερδευτείς) ; Αν όχι, μήπως αυτό φταίει για την αστάθεια στα φρεναρίσματα πανικού οπότε και λύνεται με αντικατάσταση με δισκόφρενα ; Αλήθεια πόσο εύκολη είναι αυτή η αντικατάσταση (και πόσο πάει το μαλλί );
Ερώτηση (αν και λίγο ) κάποιος ανέφερε ότι η συντήρηση των ταμπούρων είναι ένα θέμα. Δεν θυμάμαι ποτέ να μου τσεκάρουν τα ταμπούρα (σε αντίθεση με τα τακάκια και τους δίσκους μπροστά). Πρέπει να το πω εγώ στον μηχανικό; Είναι μεγάλη ιστορία το τσεκάρισμα;
ΥΓ: Το 106 rallye είναι απ' τα (καλά κρυμμένα) φετίχ μου . Αν κάποτε έχω γκαφρά θέλω να πάρω ένα για 2ο αυτοκίνητο για να παίζω.
Δεν υπάρχει πρόβλημα συνεργασίας ABS/ESP με ταμπούρα. Απλά η Ford θεωρούσε σωστό ότι για τα χρήματα που της έδινες για το ESP έπρεπε να σου βάλει και δίσκους. Γίνεται να αλλάξεις τα ταμπούρα ευκολα αρκέι να υπάρχει μοντέλο με πίσω δίσκους στην γκάμα του μοντέλου (πχ δίσκους απο 1800 για τα Focis Mk1). Αλλιώς μπλέκεις με after market λύσεις...
Η συντήρηση των ταμπούρων γίνεται στα προκαθορισμένα σέρβις. Ουσιαστικά ανοίγουν το τύμπανο και ελέγχουν/καθαρίζουν τα θερμουί ενώ επίσης ρυθμίζουν τα συρματόσχοινα. Εύκολη δουλειά.
ΥΓ: Αν και το ραλλάκι είναι πολύ καλό υπάρχει και κάτι καλύτερο... Renault Clio Williams και RS (όλων των γενεών).
-
Ο χρήστης perastikos έγραψε:
Και μετά απορούμε γιατί βγαίνουν ξενέρωτα/βαρετά αυτοκίνητα...
Χμμ. Δηλαδή τα ξενέρωτα/βαρετά αυτοκίνητα είναι αυτά που διατηρούν την τροχιά που θέλει οδηγός άσχετα αν αυτός είναι ο μπαμπάς μου ή ο Σένα; Αν είναι έτσι μάλλον έχω μαύρα μεσάνυχτα, τί να πω;
Να θυμήσω επίσης ότι απορούμε κάθε τόσο και για το γιατί σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Και καταλήγουμε συχνά πυκνά ότι ένας από τους λόγους είναι και τα επικίνδυνα αυτοκίνητα. Μήπως κάποια από αυτά είναι τα όχι-βαρετά; Εκείνα που ο αδαής οδηγός διαβάζοντας τον 'ρεπόρτερ' που έπαιζε με την ουρά, θεώρησε πως είναι παιχνίδι δρόμου και άρα (ως παιχνίδι) ακίνδυνο;
Φιλικά κοάλα (βαρέθηκα να λέω συνέχεια 'πάντα' και να αδικώ τα κοάλα).
Το θέμα είναι ποιά τροχιά θέλει ο οδηγός. Γιατί εγώ μπορεί να θέλω υπερστροφική τροχιά... θα με αφήσει το αυτοκίνητο να την υλοποιήσω; Είμαι της άποψη ότι τα καθημερινά αυτοκίνητα (τα περισσότερα σπορ αυτοκίνητα έχουν ούτως η άλλως πλήρως απενερογοποιούμενα ηλεκτρονικά) πρέπει να έχουν ESP αλλα θα πρέπει να απενεργοποιείται πλήρως για όσους ξέρουν τι κάνουν. Οι υπόλοιποι ας το αφήσουν στο on. Simple as that!
Όχι σε όλες τις κατασκευές Γιώργο... έχει και κάτι Ferrari, Lamborghini, Porsche με ανθρακονημάτινα...
-
Ναι θέλει ο άξονας αλλαγή αλλά είναι έτοιμη λύση από το εργοστάσιο.
Πάντως το ραλλάκι δεν μου φάνηκε καλύτερο από το Clio 182 σε στήσιμο.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ναι θέλει ο άξονας αλλαγή αλλά είναι έτοιμη λύση από το εργοστάσιο.
Πάντως το ραλλάκι δεν μου φάνηκε καλύτερο από το Clio 182 σε στήσιμο.
ποιο ραλλακι????? εχουν αρκετες διαφορες!!! οχι ηταν καλυτερο λογω του οτι ηταν πιο ελαφρυ μπροστα και λογω καλυτερου τιμονιου....αισθηση!!! σε αναρτηση παλι θα διαλεγα peugeot για τα παιχνιδια που εκανε οταν το γνωριζες...ειναι σκετο καρτ !!!! αν και το clio εδινε και αυτο ρεστα!!!
GTi 122 ίππων για την ακρίβεια είναι αυτό που οδήγησα πολύ γρήγορα σε ειδικές του Χαλκιδικής στον Χολομώντα.
-
Μαύρο με πινακίδες Θεσσαλονίκης αλλά φίλου-μόνιμου κάτοικου ορεινής Χαλκιδικής. (Είμαστε εντελώς )
-
Καταλαβαίνω... πάντως και το GTI εντυπωσιακό είναι!
-
Λοιπόν αυτό που αναφέρεις είναι πολύ περίεργο. Είπαμε ότι τα φρένα του δεν είναι το δυνατό του σημείο αλλά όχι κι έτσι... επικίνδυνο δεν είναι σε καμία περίπτωση. Υποψιάζομαι είτε πρόβλημα στο σύστημα πέδησης, είτε στα λάστιχά σου. Τι μάρκα και τύπος είναι;
-
Αυτοκίνητο 120 ίππων σπινάρει με 3η; Σε πάγο μόνο θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό ανεξαρτήτως της κατάστασης των ελαστικών. Πάντως αν είναι Pirelli P Zero Nero είναι πολύ καλό λάστιχο αλλά αρκετά ιδιόμορφο (θέλει ζέσταμα). Σκέφτομαι μήπως είναι εντελώς ξεραμένα (δες βδομάδα παραγωγής DOT).
-
Σε τί αυτοκίνητο Γρηγόρη αυτό; Γιατί στο δικό μου 100 ίππων ακόμα και με καρφωτή αλλαγή στον κόφτη, χωρίς άφημα του γκαζιού, και απότομη επανασύμπλεξη δεν σπινάρει (βέβαια το Focus έχει θεόμακρο κιβώτιο). Ναι, συμφωνώ ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, εκτός αν οι δρόμοι της περιοχής του είναι τόσο τραγικοί. Αλλά θα το είχε αντιμετωπίσει και σε άλλα αυτοκίνητα αν ήταν καθαρά θέμα δρόμου.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε τί αυτοκίνητο Γρηγόρη αυτό; Γιατί στο δικό μου 100 ίππων ακόμα και με καρφωτή αλλαγή στον κόφτη, χωρίς άφημα του γκαζιού, και απότομη επανασύμπλεξη δεν σπινάρει (βέβαια το Focus έχει θεόμακρο κιβώτιο). Ναι, συμφωνώ ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, εκτός αν οι δρόμοι της περιοχής του είναι τόσο τραγικοί. Αλλά θα το είχε αντιμετωπίσει και σε άλλα αυτοκίνητα αν ήταν καθαρά θέμα δρόμου.
Γινεται, ορεξη να εχεις... Εδω το εκανα με το πρωτο μου αυτοκινητο, ενα fiesta 1.0L
του 83' με 40ιππους, μην φανταστεις οτι εγραφε την 3η κατω αλλα για κανα δευτερολεπτο γλυστραγε. Παιζει βεβαια ρολο και η κλιμακωση. Αν εχεις αρκετα μακριες σχεσεις ειναι απο δυσκολο εως απιθανο.
Ε, κατι τρεχει με το συγκεκριμενο fiesta και θα πρεπει να το κοιταξει μαλλον...Το Fiesta Mk1 με τον μυτερό λεβιέ και λαστιχάκια 145; Το είχαμε στην οικογένεια... την έννοια πρόσφυση δεν την είχε ούτε καν ακουστά! Πάντως επιμένω ότι δεν γίνεται στο δικό μου τουλάχιστον... (σε βρεγμένο γυαλί ναι... σε στεγνό όχι)
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε τί αυτοκίνητο Γρηγόρη αυτό; Γιατί στο δικό μου 100 ίππων ακόμα και με καρφωτή αλλαγή στον κόφτη, χωρίς άφημα του γκαζιού, και απότομη επανασύμπλεξη δεν σπινάρει (βέβαια το Focus έχει θεόμακρο κιβώτιο). Ναι, συμφωνώ ότι κάτι δεν πάει καλά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, εκτός αν οι δρόμοι της περιοχής του είναι τόσο τραγικοί. Αλλά θα το είχε αντιμετωπίσει και σε άλλα αυτοκίνητα αν ήταν καθαρά θέμα δρόμου.
Γινεται, ορεξη να εχεις... Εδω το εκανα με το πρωτο μου αυτοκινητο, ενα fiesta 1.0L
του 83' με 40ιππους, μην φανταστεις οτι εγραφε την 3η κατω αλλα για κανα δευτερολεπτο γλυστραγε. Παιζει βεβαια ρολο και η κλιμακωση. Αν εχεις αρκετα μακριες σχεσεις ειναι απο δυσκολο εως απιθανο.
Ε, κατι τρεχει με το συγκεκριμενο fiesta και θα πρεπει να το κοιταξει μαλλον...Το Fiesta Mk1 με τον μυτερό λεβιέ και λαστιχάκια 145; Το είχαμε στην οικογένεια... την έννοια πρόσφυση δεν την είχε ούτε καν ακουστά! Πάντως επιμένω ότι δεν γίνεται στο δικό μου τουλάχιστον... (σε βρεγμένο γυαλί ναι... σε στεγνό όχι)
Ναι, 145 σε 12αρα ζαντα .Κι ομως, σε πληροφορω εστριβε οπως ερχοταν και μαλιστα με 'καλα' χιλιομετρα σε στροφες. Τιμονι ακριβεστατο, κιβωτιο που επαιρνε αδιαμαρτηρητα καρφωτες ολη την ωρα και για χιλιαρι πηγαινε πολυ καλα...
Προσφυση δεν ειχε ελκτικη. Πλευρικη ειχε μπολικη. (Τουλαχιστον το δικο μου).
Ωραιο σχολειο ομως, η οδηγηση του για πρωτο, πιστευω θα συμφωνησεις. Γενικα αν μαθαινεις να πηγαινεις γρηγορα παντου με αδυναμα αυτοκινητα, μπορεις αργοτερα να εκμεταλευεσαι πολυ καλυτερα τις δυνατοτητες δυνατων αυτοκινητων.Λοιπόν Γρηγόρη. έχουμε πολλά οδηγικά κοινά τελικα... είμαστε σχεδόν συνομήλικοι και είχαμε κοινές εμπειρίες (εγώ δεν έχω οδηγήσει ακόμα Ferrari όμως ) και απόψεις βλέπω. Ναι, έστριβε όπως ερχόταν το Φιεστάκι αλλά σε ανηφόρα δεν μπορούσε να ξεκινήσει από το σπινάρισμα... και εκείνες οι μη αυτόματες ζώνες ήταν... so 60s... Ναι ήταν καλό σχολείο και σίγουρα αν μάθεις να πηγαίνεις αέρα με αδύναμα αυτοκίνητα γίνεσαι πολύ καλύτερος οδηγός!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
A, εμενα ειχε αυτοματες... Ηταν η ανανεωση (και καλα...) του 83' με μαυρους μεταλλικους ματ προφυλακτηρες και πλαστικα πλαινα.
Ισως γι αυτο...
Να σου πω την αληθεια αυτο με την 430 πιο πολυ ψιλογνωριμια ηταν αφου τα χιλιομετρα
ηταν μεχρι 100-120, η πιστα ηταν για καρτ...Το ΤΕΛΕΙΟ στησιμο της βεβαια και τον ερεθιστικο ηχο, τα καταλαβαινες οπως και να ειχε.
Αυτο που θα θυμαμαι για παντα και θα ευχομαι να επαναλαβω με κατι καλυτερο
ηταν 2 γυροι στα Μεγαρα με 996 turbo χωρις περιορισμους απο τον υπευθυνο-δοκιμαστη της Porsche, τον Νοεμβριο του 2000, μαλλον η πρωτη που πατησε στην Ελλαδα.Α ρε μπαγασάκο... Πάντως στην επόμενή μου βόλτα στην Ιταλία πάω καρφί στο Maranello και νοικιάζω Ferrari για μισή μέρα!
ΥΓ: Εγώ είχα του 79 με τους μεταλλικούς προφυλακτήρες και τις ζώνες-απομεινάρια του παρελθόντος...
Νεο Ford Fiesta 2009 1.6 120hp