Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Check Engine Light σε Golf Μk6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Check Engine Light σε Golf Μk6
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1
    12
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      katana last edited by

      Καλησπέρα σε όλους!

      Εδώ και 2 εβδομάδες είμαι ευτυχής κάτοχος ενός VW Golf Mk6 1.4 TSi 160.Το στρώνω ευλαβικά και έχει περίπου 900 χλμ.Χθες είπα να το ανοίξω λιγάκι μέχρι τις 4.500 rpm με 3η.

      Έκανα κάποια ανοιγματάκια(μέχρι τις 4500 πάντα) και έπαθα πλάκα με την απόδοση του μοτερ, αλλά σε μια ανηφορική ευθεία, ξαφνικά γύρω στις 3800 στροφές εκεί που άρχιζε να φουσκώνει η τουρμπίνα, ένιωσα ένα ξαφνικό κόψιμο ισχύος, σαν να φρέναρε κάτι απότομα τον κινητήρα.Εκτοτε, δεν ανέβαζε μετά τις 4000 στροφές και δεν ακούγεται καθόλου η τουρμπίνα, σαν να είναι κλειστή.

      Αυτό φυσικά μέχρι να σβήσει ο κινητήρας, γιατί μόλις τον ανάψω ξανά, άνετα με αφήνει να κάνω 5-6 ανοιγματάκια με full απόδοση και μετά πάλι τα ίδια.

      Μετά από καμιά ώρα οδήγησης άναψε και το check engine light.Τώρα το οδηγάω πολύ μαλακά και δεν δοκίμασα να το ξαναπιέσω, μέχρι να γυρίσω αύριο στην Αθήνα και να πάει για σέρβις.

      Εφόσον το μοτέρ δείχνει να δουλεύει καλά, λογικά δεν χάλασε κάτι σοβαρό, αλλά κάτι μικρό που βάζει το μοτέρ σε safe mode.Εχω κάνει 2 γεμίσματα βενζίνης με 95αρα BP.

      1. Λέτε να είναι κάτι σοβαρό?
        2)Θα αντέξει να γυρίσω Αθήνα με ήπιους ρυθμούς ή θα κάνω ζημιά στο μοτέρ?
        3)Μήπως θέλει τελικά να βάζω αποκλειστικά 100άρα βενζίνη, ή έστω να βάλω τώρα για το ταξίδι?

      Είχα και ένα TSi 140 και δεν αντιμετώπισα ποτέ κάτι τέτοιο.

      Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        katana last edited by

        Καλησπέρα σε όλους!

        Εδώ και 2 εβδομάδες είμαι ευτυχής κάτοχος ενός VW Golf Mk6 1.4 TSi 160.Το στρώνω ευλαβικά και έχει περίπου 900 χλμ.Χθες είπα να το ανοίξω λιγάκι μέχρι τις 4.500 rpm με 3η.

        Έκανα κάποια ανοιγματάκια(μέχρι τις 4500 πάντα) και έπαθα πλάκα με την απόδοση του μοτερ, αλλά σε μια ανηφορική ευθεία, ξαφνικά γύρω στις 3800 στροφές εκεί που άρχιζε να φουσκώνει η τουρμπίνα, ένιωσα ένα ξαφνικό κόψιμο ισχύος, σαν να φρέναρε κάτι απότομα τον κινητήρα.Εκτοτε, δεν ανέβαζε μετά τις 4000 στροφές και δεν ακούγεται καθόλου η τουρμπίνα, σαν να είναι κλειστή.

        Αυτό φυσικά μέχρι να σβήσει ο κινητήρας, γιατί μόλις τον ανάψω ξανά, άνετα με αφήνει να κάνω 5-6 ανοιγματάκια με full απόδοση και μετά πάλι τα ίδια.

        Μετά από καμιά ώρα οδήγησης άναψε και το check engine light.Τώρα το οδηγάω πολύ μαλακά και δεν δοκίμασα να το ξαναπιέσω, μέχρι να γυρίσω αύριο στην Αθήνα και να πάει για σέρβις.

        Εφόσον το μοτέρ δείχνει να δουλεύει καλά, λογικά δεν χάλασε κάτι σοβαρό, αλλά κάτι μικρό που βάζει το μοτέρ σε safe mode.Εχω κάνει 2 γεμίσματα βενζίνης με 95αρα BP.

        1. Λέτε να είναι κάτι σοβαρό?
          2)Θα αντέξει να γυρίσω Αθήνα με ήπιους ρυθμούς ή θα κάνω ζημιά στο μοτέρ?
          3)Μήπως θέλει τελικά να βάζω αποκλειστικά 100άρα βενζίνη, ή έστω να βάλω τώρα για το ταξίδι?

        Είχα και ένα TSi 140 και δεν αντιμετώπισα ποτέ κάτι τέτοιο.

        Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr