Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 326
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 939
    • 940
    • 328 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    138368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Το Τ001 είναι ο αντικαταστάτης του ER300 ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης harlek έγραψε:

        Οι PremiumContaκηδες γιατί δε δοκιμάζετε το νέο PremiumContact 5?

        Εχει βγει? Καποιος μου ειπε απο Απριλη θα βγει...

        Α δεν ξέρω, εγώ στο elastikaonline το είδα και υπέθεσα ότι υπάρχει...αλλά και Απρίλη να έρθει, ε κάντε υπομονή λίγο να βάλετε το φρέσκο πράμα...λέει ότι έχει μειωμένη αντίσταση κύλισης σε σχέση με το PC2...

        Δε μου άρεσε καθόλου αυτό...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

          λέει ότι έχει μειωμένη αντίσταση κύλισης σε σχέση με το PC2...

          Δε μου άρεσε καθόλου αυτό...

          Η βενζίνη στο 1,80+ αλλά κάποιοι παραμένετε αμετανόητοι!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Κάποιοι προτιμάμε να πληρώνουμε λίγα λεπτά του Ευρώ βενζίνη παρά να σκοτωθούμε με τις οικολογικές βλακείες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harlek last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Κάποιοι προτιμάμε να πληρώνουμε λίγα λεπτά του Ευρώ βενζίνη παρά να σκοτωθούμε με τις οικολογικές βλακείες.

              Ε, μη γινόμεθα και υπερβολικοί!!

              Πάντως πέρα από την πλάκα, μια μείωση στην κατανάλωση π.χ. κατά 5% λόγω ελαστικών σε βάθος χρόνου δεν είναι λίγα λεπτά. Είναι ΜΠΟΛΙΚΑ ΕΥΡΩ! Εκατοντάδες ευρώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Νομιζω οτι ειναι στη σφαιρα της φαντασιας τετοια μειωση στη καταναλωση.

                Sent from my Neo V using Tapatalk.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Νομιζω οτι ειναι στη σφαιρα της φαντασιας τετοια μειωση στη καταναλωση.

                  Μπορεί να μοιάζει πολύ αλλά μπορεί και να μην απέχει από την πραγματικότητα τόσο όσο φανατζόμαστε.
                  Αν ένα αυτοκίνητο καίει γύρω στα 10 λίτρα/100χλμ το 5% σε φέρνει στο 9,5λτ/100χλμ. Κι εγω το θεωρούσα υπερβολικό κάτι τέτοιο αλλά όταν άλλαξα λάστιχα (από ένα που φθείρεται γρήγορα σε άλλο που αργεί) παρατήρησα μια μικρή μείωση γύρω στο 3-5% (δηλ 0,3-0,5λτ) που αν θεωρήσουμε όλα τα άλλα ίδια έπρεπε να φταίει το λάστιχο (σε εποχή που έκανα πολλά χλμ σε ΕΟ οπότε οι συνθήκες είναι πολύ πιο σταθερές και ελεγχόμενες). Η διαφορά αυτή γίνεται με λίγο κόντρα αέρα ή με λίγη βροχή ή με λίγο ξεφούσκωτα λάστιχα αλλά ίσως και αν από ένα παλιό μαλακό λάστιχο (ίσως όχι επώνυμο) πας σε ένα καινούργιο eco.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gakost last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    Νομιζω οτι ειναι στη σφαιρα της φαντασιας τετοια μειωση στη καταναλωση.

                    Sent from my Neo V using Tapatalk.

                    Εγώ πάλι νομίζω ότι το κάνουν και λόγο ενεργειακής ετικέτας που έρχεται. Άλλο να βλέπεις Α και άλλο κάτι χαμηλότερο είναι και 'πιασιάρικο' από θέμα μαρκετινγκ. Θα έπρεπε να βάλουν ετικέτα απόδοσης ΙΜΗΟ που να παίζει ρόλο και η Οικολογιά αλλά πολλλλλυυυυ μικρό, μπας και ξεκαθαρίσει η αγορά και από τις κινέζικες σαβούρες που θα είναι ενεργειακά αποδοτικές αλλά τσουλήθρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      Πάντως πάντως που τα άλλαξα τα οικολογικά είχαν 35€ παραπάνω από τα κλασικά άλλη μάρκα βέβαια. 5% να έχει διαφορά αμφιβάλω αλλά για να το λες πάω πάσο. Αν κάποιος θέλει οικονομία πιστεύω ότι τα οικολογικά λάστιχα είναι το απολύτως τελευταίο μέρος να ψάξει. Ας ξεκινήσει από τον τρόπο οδήγησης , σωστή συντήρηση, σωστές πιέσεις ελαστικών , όχι περιττά βάρη, σωστή αεροδυναμική (όχι σχάρες κλπ κλπ) και θα έχει πιο μεγάλο όφελος. Πιστεύω ότι έστω και 10 εκ μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος (που από όσο διαβάζω είναι η αχιλλειος πτέρνα τους) μπορεί να στοιχίσει παραπάνω από το όποιο πιθανό όφελος από την οικονομία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Νομίζω ότι πλέον η ταχνολογία επιτρέπει και καλή πρόσφυση και φρενάρισμα και μειωμένες τριβές. Η δυσκολία είναι να προσφέρεις αυτά αλλά χωρίς την πολύ εκτεταμένη διάρκεια ζωής που πάει μαζί με τα προηγούμενα γιατί φυσικά δεν συμφέρει τις λαστιχοεταιρείες.... Οπότε τα μίγματα μαγειρεύονται ανάλογα.
                        (φυσικά το παραπάνω που λέω δεν σημαίνει ότι είναι έτσι απλά τα πράματα.... οπότε μην τα πάρετε και τοις μετρητοίς!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Όλα αυτά βεβαια αν υπάρχει σωστή άσφαλτος. Στην Ελλάδα, όλα αυτά πάνε στράφι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                            Παντως εχω παρατηρησει διαφορα μεταξυ των Premium Contact & Premium Contact 2, υπερ του παλαιοτερου μοντελου.
                            Εχεις κανεις αντιστοιχη αποψη ή ειναι ιδεα μου?

                            Στο 206 η βασική διαφορά είναι ότι το 1 έκανε αρκετά περισσότερο θόρυβο. Το 2 ήταν αρκετά βελτιωμένο σε θόρυβο κρατώντας τα καλά του πρώτου (πρόσφυση - κράτημα στο βρεγμένο = ) και βελτιώνοντας αισθητά και τις επιδόσεις στο στεγνό.

                            Οι PremiumContaκηδες γιατί δε δοκιμάζετε το νέο PremiumContact 5?

                            Εχει βγει? Καποιος μου ειπε απο Απριλη θα βγει...

                            Ωραία, πάνω στην ώρα για την αλλαγή στη Νίτσα!

                            Παρεπιπτόντως, δηλώνω σφόδρα απογοητευμένος από τα ελαστικά της Michelin...

                            Αρχίζοντας με τα primacy που φοράει από το εργοστάσιο η Νίτσα (που πλέον σπινάρει ασταμάτητα παντού... είναι πολλά τα άτια... ) και τα οποία έχω οδηγήσει και σε Α3 με τις ίδιες κακές εντυπώσεις και δυστυχώς η κακή εικόνα ισχύει και για τα exalto που έχω στο 206. Με 15.000χλμ τα λάστιχα μπορούν να χαρακτηριστούν σαπούνια... Τα pc2 είχαν σαφώς καλύτερο κράτημα με 30.000χλμ... Τα exalto ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ στο στεγνό (ακόμα και σε συνθήκες παγετώνα τα ρημάδια κρατούσαν), αλλά για 10.000χλμ. Παραδόξως έχει βελτιωθεί ένα κλικ το κράτημα στο βρεγμένο (στην αρχή ήταν σαν να οδηγάς σε πάγο, πλέον κάτι κάνει...).

                            Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω Michelin, αποκλειστικά λόγω μικρής διάρκειας...

                            Κρατάω μία πισινή, μέχρι εφαρμογής μίας συμβουλής ενός γνωστού μου ( ) που μου είπε να πάω να τα σκίσω λίγο να φύγει το 'γυαλισμένο' πάνω τμήμα και να βγει η καλή γόμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              touring-the-m3-1-6 last edited by

                              Επίσημα(όπως αναφέρει η αντιπροσωπεία)το premium 5,από τα μέσα Απρίλη.Λογικά μετά το Πάσχα....
                              ΥΓ.Το T001,όντως προβλέπεται για αντι του ER300.....Παρεπιμπτώντως και παρατηρώντας τα πλαινά του,δεν θα είναι τόσο σκληρό....Έτσι και πέτυχαν τη χρυσή τομή,θα μιλάμε για πολύ καλό ελαστικό...
                              ΥΓ2.Η 'ραφή'...τρόπω τινά,του πάνω μέρους του πλαινού,θυμίζει πολύ Cinturato P7 και αυτό μόνο καλό είναι για το θέμα άνεση.....Ίδωμεν...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                Κρατάω μία πισινή, μέχρι εφαρμογής μίας συμβουλής ενός γνωστού μου ( ) που μου είπε να πάω να τα σκίσω λίγο να φύγει το 'γυαλισμένο' πάνω τμήμα και να βγει η καλή γόμα...

                                Και επιμένω σε αυτή τη συμβουλή γιατί το έχω δει σε πολλά λάστιχα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Απορώ γιατί δεν το έχεις κάνει ήδη Μάρκο. Έχεις χαλάσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                    Κάποιοι προτιμάμε να πληρώνουμε λίγα λεπτά του Ευρώ βενζίνη παρά να σκοτωθούμε με τις οικολογικές βλακείες.

                                    Ε, μη γινόμεθα και υπερβολικοί!!

                                    Πάντως πέρα από την πλάκα, μια μείωση στην κατανάλωση π.χ. κατά 5% λόγω ελαστικών σε βάθος χρόνου δεν είναι λίγα λεπτά. Είναι ΜΠΟΛΙΚΑ ΕΥΡΩ! Εκατοντάδες ευρώ!

                                    Τα οικολογικά λάστιχα .... δεν μου κάθονται καλά .... ειδικά στο ελληνικό 'σαπούνι' ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gakost last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      Κρατάω μία πισινή, μέχρι εφαρμογής μίας συμβουλής ενός γνωστού μου ( ) που μου είπε να πάω να τα σκίσω λίγο να φύγει το 'γυαλισμένο' πάνω τμήμα και να βγει η καλή γόμα...

                                      Και επιμένω σε αυτή τη συμβουλή γιατί το έχω δει σε πολλά λάστιχα.

                                      Και αν μου επιτρέπεις να συμπληρώσω
                                      ότι κι εγώ θα συμφωνήσω αρκετές οχι όλες τις φορές δουλεύει (εμένα πχ τα πιρελι - γλυστρέλι δεν κατάλαβαν τίποτα και πήγαν ανακύκλωση αλλά σε γνωστό μου έχει δουλέψει) απλά πρέπει να βρεις καλή άσφαλτο καινούργια και να τα δόσεις καλά σπιναρίσματα να καπνίσουν και να βρωμίσουν , απλά πρόσεχε η βρώμα να είναι από τα λάστιχα και όχι από τον συμπλέκτη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christoss8 last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                        Κάποιοι προτιμάμε να πληρώνουμε λίγα λεπτά του Ευρώ βενζίνη παρά να σκοτωθούμε με τις οικολογικές βλακείες.

                                        Προσωπικα με τα energy εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος.
                                        Η συμπεριφορα των ελαστικων ειναι πολυ καλη τοσο στο στεγνο οσο και στο βρεγμενο , εννοειται οτι δεν ειναι λαστιχο για απαιτητικους οδηγους που κυνηγανε τα αυτοκινητα τους αλλα ανταποκρινεται μια χαρα σε οδηγηση με νορμαλ ταχυτητες.
                                        Παντως ποτε και πουθενα δεν με προδωσαν, ισα ισα το προοδευτικο τους γλυστρημα με προειδοποιει και μου δινει το περιθωριο και τον χρονο να αντιδρασω .

                                        Νομιζω οτι εισαι υπερβολικος ,κανεις δεν σκοτωθηκε εξαιτιας τετοιων ελαστικων,ισα ισα πολλοι ειναι αυτοι που σκοτωθηκαν με την χρηση πιο απολυτων ελαστικων,σε συνδιασμο με την υπερβολικη ταχυτητα και την υπερεκτιμηση των ικανοτητων τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Με τον τρόπο που οδηγάμε όμως εμείς οι πυροβολημένοι, θα σκοτωθούμε με αυτά αγαπητέ ΧρήστοΣ8...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Απορώ γιατί δεν το έχεις κάνει ήδη Μάρκο. Έχεις χαλάσει.

                                            Ναι όντως... Υπάρχει βέβαια και μία μικρή δυσκολία στο να βρεθεί καλή άσφαλτος εδώ γύρω...

                                            Λάστιχο με +10% απόσταση φρεναρίσματος και δεν είναι κακό;;;;; Αναφέρομαι στα οικολογικά... Και σκοτώθηκε κόσμος επειδή τα λάστιχα κρατούσαν περισσότερο και φρέναραν καλύτερα;;;; Ας πάω για ύπνο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 328 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr