-
το λαστιχο δεν σημαινει οτι φταιει σαν λαστιχο επειδη δεν ζεστενεται....
και στην τελικη, ενα λαστιχο επιδοσεων ζεστενεται δυσκολα, δυσκολα παραμενει ζεστο, κρυωνει ευκολα.
και ειδικα οταν δεν υπαρχουν τα potentials απο το αυτοκινητο , τοτε παει στραφει η οποια καλοσυνη του. -
Σωστος!
Για τα Pilot Sport / Exalto ξερει κανεις εχτυπωσεις?Τα εχει δοκιμασει καθολου?
Γιατι σκεφτομαι να βαλω καποιο απο αυτα.
Τα Sport θα ζεστενονται το ιδιο δυσκολα με τα Potenza? -
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Είχε χαλάσει μια βάση μηχανής, με αποτέλεσμα στην γκαζιά να εκτοξεύεται η μηχανή προς τα πάνω και να σηκώνει προσωρινά την μούρη του αυτοκινήτου, αφαιρώντας πρόσφυση από τα λάστιχα.
ΤραγικόΕιδικά σε εκκινήσεις από ανηφορίτσα έχανες τον ορίζοντα
Πολύ επιρρεπή στις σούζες ήταν τα Fiat 127/128/Uno I/Regata/Duna/Ibiza I/Gredos και Yugo. Δεν καταλαβαίνω όμως πώς μπορεί μια σπασμένη βάση μηχανής να οδηγήσει σε ανύψωση του εμπρός μέρους.
Εγώ πίστευα ότι το φαινόμενο ήταν συνδυασμός της γεωμετρίας της εμπρός ανάρτησης και των τελειωμένων σινεμπλόκ στα ψαλίδια: Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τρελή σύγκλιση κατά την επιτάχυνση που στην 'προσπάθειά' της να μειώσει το μετατρόχιο οδηγούσε στην έκταση της εμπρός ανάρτησης. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Πολύ επιρρεπή στις σούζες ήταν τα Fiat 127/128/Uno I/Regata/Duna/Ibiza I/Gredos και Yugo. Δεν καταλαβαίνω όμως πώς μπορεί μια σπασμένη βάση μηχανής να οδηγήσει σε ανύψωση του εμπρός μέρους.
Εγώ πίστευα ότι το φαινόμενο ήταν συνδυασμός της γεωμετρίας της εμπρός ανάρτησης και των τελειωμένων σινεμπλόκ στα ψαλίδια: Αυτά είχαν ως αποτέλεσμα τρελή σύγκλιση κατά την επιτάχυνση που στην 'προσπάθειά' της να μειώσει το μετατρόχιο οδηγούσε στην έκταση της εμπρός ανάρτησης.Μιλάω για Passat Variant μοντέλο του 1992. Γενικά ο κινητήρας σκέφτομαι έχει μια τάση να μετακινηθεί προς κάποια κατεύθυνση αν του ανεβάσεις τις στροφές, το οποίο συμβαίνει λόγω διάφορων δυνάμεων. Στο passat αυτό συνέβαινε έντονα προς τα πάνω.
Οπότε στιγμιαία το βάρος στους μπροστά τροχούς δεν επαρκούσε και σπίναρε αρκετά εύκολα.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Σωστος!Για τα Pilot Sport / Exalto ξερει κανεις εχτυπωσεις?Τα εχει δοκιμασει καθολου?
Γιατι σκεφτομαι να βαλω καποιο απο αυτα.
Τα Sport θα ζεστενονται το ιδιο δυσκολα με τα Potenza?Tα exalto2 τα εχω σε διαστασεις 205/55/16, με δεικτη V , και εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος, απο την αποδοση (στεγνο και ιδιαιτερα στο βρεγμενο), την διαρκεια, αλλα
και την αισθηση που εχουν στο δρομο. Επισης, τουλαχιστον σε προσθιοκινητο sedan 1250κιλων που τα φοραει, ζεσταινονται σχετικα γρηγορα.
Το μονο που πρεπει οπωσδηποτε να αποφευγεις ομως αν τα επιλεξεις ειναι να ανεβαινεις σε πεζοδρομια, κατι που γενικα ισχυει για τα περισσοτερα Michelin. -
Eυχαριστω!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το μονο που πρεπει οπωσδηποτε να αποφευγεις ομως αν τα επιλεξεις ειναι να ανεβαινεις σε πεζοδρομια, κατι που γενικα ισχυει για τα περισσοτερα Michelin.
Άπειρες τετράδες michelin διαφωνούν μαζί σου.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
o σχεδιασμος της αναρτησης σου.για παραδειγμα, το πρηγουμενο αβενσις και σεμι σλικ να το βαλεις πανω, θα σπινιαρει σαν τρελο. το φοκους /ξαρα/ 306/ 106/206/ C30 και σκατα λαστιχα να του βαλεις απλα θα φυγεις.
ελπιζω να καταλαβες
Κατανοητότατος!!!
Δε μου αρέσει βέβαια ως απάντηση, θα προτιμούσα μια απάντηση που θα μου έλεγε ότι με Χ ευρώπουλα μπορώ να διορθώσω την κατάσταση
-
Ασερφ αν δεν ήταν έτσι παλιότερα, δοκίμασε να τσεκάρεις την ευθυγράμμισή σου. Από μπαλάκια ψαλιδιών είσαι οκ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ασερφ αν δεν ήταν έτσι παλιότερα, δοκίμασε να τσεκάρεις την ευθυγράμμισή σου. Από μπαλάκια ψαλιδιών είσαι οκ;Το κακό είναι ότι δεν έχω ξεκάθαρο μέτρο σύγκρισης... το αμάξι το έχω στην κατοχή μου τα τελευταία 13000 χλμ, απ' τα οποία ελέω φανταροιδιότητας τα περισσότερα τα έκανα σε διαφορετικές πόλεις της επαρχίας και στην Εγνατία Οδό. Όχι, δε θυμάμαι να το έκανε αυτό, επρόκειτο όμως για εντελώς άλλες συνθήκες τόσο κλιματικές, όσο και οδικές.
Ευθυγράμμιση έχω κάνει 3 φορές ελέω μιας μικρής παρέκλισης προς τα δεξιά όταν αφήσω το τιμόνι (κόβει ελάχιστα δεξιά το τιμόνι και αντίστοιχα φεύγει και το αμάξι). Σκοπεύω να το πάω για πλήρη έλεγχο με λέιζερ όλου του συστήματος διεύθυνσης, ανάρτησης, κτλ.Ναι, τα ψαλίδια είναι οκ, όπως και τα σινεμπλόκ που τα έχω αλλάξει με τα μασίφ του Cupra
Η επόμενη αλλαγή θα είναι αυτή των εργοστασιακών αμορτισέρ με τα κίτρινα Bilstein και ελπίζω να υπάρξει και από εκεί κάποια βελτίωση
-
χαζομαρα θα κανεις....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χαζομαρα θα κανεις....Για τα αμορτισέρ αναφέρεσαι;;;
-
Στο 5.30xi ήρθε η ώρα αλλαγής των ελαστικών. Φορούσε τα dunlop sport sp1 runflat και τώρα ψάχνομαι για το τι θα βάλω. Οι διαστάσεις είναι 245/40 (ή 40)/18, έχετε καμιά πρόταση..? Ο λαστιχάς πρότεινε michelin (δεν ξέρω ποιο μοντέλο αλλά μάλλον για τα Pilot θα λέει). Να πω ότι προτιμώ τα runflat περισσότερο... Καμιά ιδέα..??
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μονο που πρεπει οπωσδηποτε να αποφευγεις ομως αν τα επιλεξεις ειναι να ανεβαινεις σε πεζοδρομια, κατι που γενικα ισχυει για τα περισσοτερα Michelin.
Άπειρες τετράδες michelin διαφωνούν μαζί σου.
Aυτες οι τετραδες ΠΟΣΟ κρατησαν και ΕΚΑΝΑΝ σωστα την δουλεια τους?
-
Σιγά σιγά (μα πολύ σιγά όμως ) μπαίνω και εγώ σε αναζήτηση ελαστικών με διάστασή 195/60 R15 δείκτη Η. Διαβάζοντας το θέμα εδώ, βλέπω ότι δεν πολυβγαίνει άκρη, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχουν κάποιες τυποποιημένες μετρήσεις από τον κατασκευαστή. Ωστόσο η αλήθεια είναι πως έχω μία προτίμηση στα continental premium contact 2 βάσει του τέστ των 4Τ αλλά σκέφτομαι 'αν τα παίρνουν από τους αμαξάδες γιατί να μην τα παίρνουν και από τους λαστιχάδες?'. Επιπλέον διαβάζω σε άλλο φόρουμ πως όντας πολύ μαλακό είναι αρκετά ευπαθές σε χτυπήματα...
**Οπότε κάνω την εξής σκέψη: Να βάλω ένα αντίστοιχο πιο οικονομικής εταιρείας αλλά πιο σπορ χαρακτήρα (πχ αντίστοιχα με sport contact).
**
Ειδικές απαιτήσεις:- Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο θόρυβος κύλισης ούτε τόσο πολύ η αυξημένη τριβή κύλισης (κάνω λίγα σχετικά χιλιόμετρα)
- Δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με τη σχετικά γρήγορη φθορά (κάνω 10Κ το χρόνο οπότε τα αλλάζω στα 40Κ λόγω τετραετίας και όχι λόγω φθοράς, πάντα έχουν αρκετό πέλμα πάνω αν και η απόδοση τους έχει πέσει αρκετά)
- Με ενδιαφέρει** απίστευτα** το καλό φρενάρισμα σε στεγνό, βρεγμένο και ζεστή σαπουνέ ελληνική άσφαλτο (χου ντάσεντ?)
- Με ενδιαφέρει να έχω καλό turn in (μία καλή υπογραφή εδώ μέσα έλεγε η υπερστροφή είναι όταν φοβάται ο συνοδηγός και υποστροφή όταν φοβάται ο οδηγός )
- Με ενδιαφέρει να είναι ανθεκτικά στις επαφές και στο χωματόδρομο (με το 60άρι προφίλ έχω πάρει αέρα )
- Η χρήση τους θα είναι σε σχετικά μικρές αποστάσεις στην πόλη, ταξίδια με χαμηλές ταχύτητες, μερικές σβέλτες βουνίσιες βόλτες και όχι πάνω από 2-3 td στην διάρκεια ζωής τους (αν δεν ρίξουν τις τιμές στα παλιά καλά επίπεδα στα μέγαρα θα τρώνε μαύρο!)
Ερωτήματα:
- Θα υπάρχουν τέτοιου προσανατολισμού λάστιχα για την διάσταση μου και δείκτη Η? Αν δεν βρίσκουμε σε Η, με V θα έχουμε πρόβλημα ζεστάματος?
- Τι ελαστικά προτείνετε πάνσοφοι συμφορουμίτες χωρίς να μας πιάσουν τον ποπό? Αν έχετε και προτάσεις χωρίς σπορ προσανατολισμό αλλά με καλή απόδοση στην πράξη, ευπρόσδεκτες και αυτές.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το μονο που πρεπει οπωσδηποτε να αποφευγεις ομως αν τα επιλεξεις ειναι να ανεβαινεις σε πεζοδρομια, κατι που γενικα ισχυει για τα περισσοτερα Michelin.
Άπειρες τετράδες michelin διαφωνούν μαζί σου.
Aυτες οι τετραδες ΠΟΣΟ κρατησαν και ΕΚΑΝΑΝ σωστα την δουλεια τους?
Τι σχέση έχει αυτό με το αν έχουν πρόβλημα με τα πεζοδρόμια; Τι πρόβλημα δηλαδή δημιουργείται, γιατί εγώ καρούμπαλα από τα πεζοδρόμια ή φθορά στο πέλμα λόγω ανώμαλου δρόμου δεν έχω δει.
-
Aν έβγαινε το exalto σε 60αρι θα έβαζες αυτό...
Το premiumcontact2 είναι φοβερό στο βρεγμένο, πολύ καλό στο στεγνό είτε κρύο είτε ζεστό. Αλλά στην σαπουνέ άσφαλτο αν κυνηγήσεις πολύ θα σαπουνιάσει εύκολα.
Επίσης, δεν είναι και ιδιαίτερα μπετόν το πλαϊνό του, με ό,τι σημαίνει αυτό για το τιμόνι...
Ευπάθεια σε χτυπήματα δεν έχει, σε λογικά πλαίσια πάντα. Αν ανέβεις με φόρα το πεζοδρόμιο ή πέσεις με 60 σε κρατήρα, τι να σου κάνει το λάστιχο. Εγώ ούτε σε χωματόδρομο αντιμετώπισα πρόβλημα ενώ κινούμαι αρκετά σε τέτοιους δρόμους. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν έβγαινε το exalto σε 60αρι θα έβαζες αυτό...Το premiumcontact2 είναι φοβερό στο βρεγμένο, πολύ καλό στο στεγνό είτε κρύο είτε ζεστό. Αλλά στην σαπουνέ άσφαλτο αν κυνηγήσεις πολύ θα σαπουνιάσει εύκολα.
Επίσης, δεν είναι και ιδιαίτερα μπετόν το πλαϊνό του, με ό,τι σημαίνει αυτό για το τιμόνι...
Ευπάθεια σε χτυπήματα δεν έχει, σε λογικά πλαίσια πάντα. Αν ανέβεις με φόρα το πεζοδρόμιο ή πέσεις με 60 σε κρατήρα, τι να σου κάνει το λάστιχο. Εγώ ούτε σε χωματόδρομο αντιμετώπισα πρόβλημα ενώ κινούμαι αρκετά σε τέτοιους δρόμους.Το exalto βγαινει σε 195/55R15 85V , σχετικα μικρη διαφορα εαν θελει να το επιλεξει.
Για τα PC2 συμφωνω απολυτα.
Για πες τωρα στα ισα: Exalto vs PC2?
-
Άμεσα ρε συ δεν μπορώ να τα συγκρίνω, 195/65/15 το ένα, 205/55/16 το άλλο... Δλδ οι διαφορές σε τιμόνι κλπ που βλέπω μπορεί να είναι λόγω των διαφορετικών διαστάσεων.
Αλλά δεδομένου ότι το pe2 πρακτικά παίρνει τα θετικά του pc2 και σου προσθέτει ακόμα καλύτερο στεγνό και λιγότερο σαπούνιασμα, ε δεν θέλει και πολύ σκέψη... Το μόνο (-) που έχω δει είναι ο περισσότερος θόρυβος κύλισης, αλλά προσωπικά στα @@. Ίσως σε ένα αμάξι με χειρότερη ηχομόνωση τα πράγματα να ήταν πιο ενοχλητικά βέβαια.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Σιγά σιγά (μα πολύ σιγά όμως ) μπαίνω και εγώ σε αναζήτηση ελαστικών με διάστασή 195/60 R15 δείκτη Η. Διαβάζοντας το θέμα εδώ, βλέπω ότι δεν πολυβγαίνει άκρη, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχουν κάποιες τυποποιημένες μετρήσεις από τον κατασκευαστή. Ωστόσο η αλήθεια είναι πως έχω μία προτίμηση στα continental premium contact 2 βάσει του τέστ των 4Τ αλλά σκέφτομαι 'αν τα παίρνουν από τους αμαξάδες γιατί να μην τα παίρνουν και από τους λαστιχάδες?'. Επιπλέον διαβάζω σε άλλο φόρουμ πως όντας πολύ μαλακό είναι αρκετά ευπαθές σε χτυπήματα...**Οπότε κάνω την εξής σκέψη: Να βάλω ένα αντίστοιχο πιο οικονομικής εταιρείας αλλά πιο σπορ χαρακτήρα (πχ αντίστοιχα με sport contact).
**
Ειδικές απαιτήσεις:- Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο θόρυβος κύλισης ούτε τόσο πολύ η αυξημένη τριβή κύλισης (κάνω λίγα σχετικά χιλιόμετρα)
- Δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με τη σχετικά γρήγορη φθορά (κάνω 10Κ το χρόνο οπότε τα αλλάζω στα 40Κ λόγω τετραετίας και όχι λόγω φθοράς, πάντα έχουν αρκετό πέλμα πάνω αν και η απόδοση τους έχει πέσει αρκετά)
- Με ενδιαφέρει** απίστευτα** το καλό φρενάρισμα σε στεγνό, βρεγμένο και ζεστή σαπουνέ ελληνική άσφαλτο (χου ντάσεντ?)
- Με ενδιαφέρει να έχω καλό turn in (μία καλή υπογραφή εδώ μέσα έλεγε η υπερστροφή είναι όταν φοβάται ο συνοδηγός και υποστροφή όταν φοβάται ο οδηγός )
- Με ενδιαφέρει να είναι ανθεκτικά στις επαφές και στο χωματόδρομο (με το 60άρι προφίλ έχω πάρει αέρα )
- Η χρήση τους θα είναι σε σχετικά μικρές αποστάσεις στην πόλη, ταξίδια με χαμηλές ταχύτητες, μερικές σβέλτες βουνίσιες βόλτες και όχι πάνω από 2-3 td στην διάρκεια ζωής τους (αν δεν ρίξουν τις τιμές στα παλιά καλά επίπεδα στα μέγαρα θα τρώνε μαύρο!)
Ερωτήματα:
- Θα υπάρχουν τέτοιου προσανατολισμού λάστιχα για την διάσταση μου και δείκτη Η? Αν δεν βρίσκουμε σε Η, με V θα έχουμε πρόβλημα ζεστάματος?
- Τι ελαστικά προτείνετε πάνσοφοι συμφορουμίτες χωρίς να μας πιάσουν τον ποπό? Αν έχετε και προτάσεις χωρίς σπορ προσανατολισμό αλλά με καλή απόδοση στην πράξη, ευπρόσδεκτες και αυτές.
Ε τι στο καλό κάποιον θα ψήσω στο τέλος..
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]