-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Χαχαχα, δεν του κάνεις δώρο καλύτερα καμιά εικόνα Παναγιάς να έχει στο ντουλαπάκι;Δεν θα δει διαφορές ο παππούλης ότι κι αν του βάλεις από γνωστές μάρκες όπως Pirelli (Cinturato P4), Michelin (Energy), Continental (EcoContact3), Bridgestone (B250), Yokohama (A.Drive), Uniroyal (RainExpert)...
Έχει από αυτές.
Εγώ για energy έλεγα, ένας φίλος λέει barum και δεν έχω ιδέα για το 2ο.
-
Όσον αφορά το P4 Cinturato, είχα γράψει και πιο πάνω ότι με προβληματίζει κάπως στους γλιστερούς δρόμους, μιας και το αυτοκίνητο τείνει να χαζοσπινιάρει ενώ στο φρενάρισμα οι τροχοί τείνουν να μπλοκάρουν. Κατά τα άλλα μου έχει δώσει την εντύπωση πολύ καλού all around ελαστικού ενώ φαίνεται να είναι και ανθεκτικό σε επαφές και ανεβάσματα πεζοδρομίων. Γενικά, τα P4 Cinturato είναι λίγο πιο μαλακά από τα B250 και λίγο πιο σκληρά από Michelin/Continental. Τα Barum και γενικά τα budget (Ceat κλπ) προσωπικά θα τα απέφευγα ενώ αν διάλεγα ελαστικό ξανά (η δική μου διάσταση είναι 165/70-13) μάλλον το Β250 θα έβαζα ως πιο σκληρό, μιας και το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται πλέον μόνο στην πόλη, αλλιώς θα έμενα στα Cinturato.
-
Το Barum (Brillantis) είναι το φθηνό του group Continental. Υπολόγιζε κάνα 30άρι ευρώ φθηνότερα από τα Energy (δηλαδή στα 160-170 ευρώ).
Πάντως σε αυτή τη διάσταση, εμένα με ενοχλεί κυρίως το μπαλόνιασμα στις γρηγορες στροφες και η ασάφεια. Θα έβαζα το λάστιχο με τα πιο σκληρά πλαϊνά... αν ήξερα ποιο είναι! -
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για διαδρομές Αθήνα-Ηγουμενίτσα (500km) περίπου 4 φορές το χρόνο και διαδρομές 10-15km σε επαρχιακό πολύ καλό οδικό δίκτυο. Περίπου 2500-3000km το χρόνο δηλαδή, δεν αστειεύεται ο παππούς!
Τώρα φοράει Bridgestone B250 Z, αλλά ρε παιδιά, και στα 4 ελαστικά έχει 4ψήφιο νούμερο 3383. HOW!?
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για διαδρομές Αθήνα-Ηγουμενίτσα (500km) περίπου 4 φορές το χρόνο και διαδρομές 10-15km σε επαρχιακό πολύ καλό οδικό δίκτυο. Περίπου 2500-3000km το χρόνο δηλαδή, δεν αστειεύεται ο παππούς!Τώρα φοράει Bridgestone B250 Z, αλλά ρε παιδιά, και στα 4 ελαστικά έχει 4ψήφιο νούμερο 3383. HOW!?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για διαδρομές Αθήνα-Ηγουμενίτσα (500km) περίπου 4 φορές το χρόνο και διαδρομές 10-15km σε επαρχιακό πολύ καλό οδικό δίκτυο. Περίπου 2500-3000km το χρόνο δηλαδή, δεν αστειεύεται ο παππούς!
Τώρα φοράει Bridgestone B250 Z, αλλά ρε παιδιά, και στα 4 ελαστικά έχει 4ψήφιο νούμερο 3383. HOW!?
Μάλλον λάθος στην τύπωση πρέπει να είναι, πριν το 2001 έβαζαν 3-ψήφιο νούμερο αν δεν κάνω λάθος.
Αλλά δεν είναι 0 με παύλα στην μέση, δεν είναι Ο ολοστρόγγυλο όπως στο energy μου, είναι 8.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για διαδρομές Αθήνα-Ηγουμενίτσα (500km) περίπου 4 φορές το χρόνο και διαδρομές 10-15km σε επαρχιακό πολύ καλό οδικό δίκτυο. Περίπου 2500-3000km το χρόνο δηλαδή, δεν αστειεύεται ο παππούς!
Τώρα φοράει Bridgestone B250 Z, αλλά ρε παιδιά, και στα 4 ελαστικά έχει 4ψήφιο νούμερο 3383. HOW!?
Μάλλον λάθος στην τύπωση πρέπει να είναι, πριν το 2001 έβαζαν 3-ψήφιο νούμερο αν δεν κάνω λάθος.
Αλλά δεν είναι 0 με παύλα στην μέση, δεν είναι Ο ολοστρόγγυλο όπως στο energy μου, είναι 8.
Μα δεν μπορει το Β250 να κυκλοφορει απο το 1983.Ακομα και πρωτης τοποθετησης να ηταν το αμαξι ειναι του 1991.
-
Το Β250 σαν μοντέλο βγήκε τέλη 2006 με αρχές 2007 αν θυμάμαι καλά. Οπότε προφανώς κοιτάς κάποιο άλλο νούμερο και όχι την ημερομηνία παραγωγής. Η ημερομηνία παραγωγής είναι τυπωμένη στην μία πλευρά του ελαστικού μόνο και αριστερά της έχει τη λέξη DOT.
Ημερομηνίες παραγωγής στα λάστιχα αρχίσανε να βάζουν απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά. Για τα λάστιχα πρίν το 2000 η ημερομηνία είναι της μορφής xxy και ένα τριγωνάκι δίπλα οπου xx ο αριθμός της εβδομάδας και το y είναι το έτος. Αν το y=7 πχ σημαίνει 1997.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Το Β250 σαν μοντέλο βγήκε τέλη 2006 με αρχές 2007 αν θυμάμαι καλά. Οπότε προφανώς κοιτάς κάποιο άλλο νούμερο και όχι την ημερομηνία παραγωγής. Η ημερομηνία παραγωγής είναι τυπωμένη στην μία πλευρά του ελαστικού μόνο και αριστερά της έχει τη λέξη DOT.Ημερομηνίες παραγωγής στα λάστιχα αρχίσανε να βάζουν απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά. Για τα λάστιχα πρίν το 2000 η ημερομηνία είναι της μορφής xxy και ένα τριγωνάκι δίπλα οπου xx ο αριθμός της εβδομάδας και το y είναι το έτος. Αν το y=7 πχ σημαίνει 1997.
Εντάξει αρχηγέ, βρήκα ένα JJC 5206, μου κάνει για πιο normal νούμερο. Ακριβως δεξιά από αυτό είναι κυκλωμένο το 3383 και με μπέρδεψε.
Οπότε φρέσκο είναι! Δεν του τα αλλάζω!
-
Τριών χρόνων. Λογικά θα τα χει φορεμένα 2,5 χρόνια.... Δεν θα είναι και για πέταμα, αλλά όχι ότι είναι και φρέσκα! Ειδικά για τις ειδικές διαδρομές που κάνει κάθε τόσο!
-
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους
μετά την τοποθέτηση των Goodyear Efficient Grip έχω κάνει δύο φορές ζυγοστάθμιση και εξακολουθώ μετά τα 140 χλμ να αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο κάνει 'οκταράκια', ενώ στις κλειστές στροφές νιώθω το τιμόνι να κοσκινίζει. Από πιέσεις είμαι o.k. Φταίει το ελαστικό ή ο μάστορας???
-
Ο χρήστης leotas έγραψε:
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλουςμετά την τοποθέτηση των Goodyear Efficient Grip έχω κάνει δύο φορές ζυγοστάθμιση και εξακολουθώ μετά τα 140 χλμ να αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο κάνει 'οκταράκια', ενώ στις κλειστές στροφές νιώθω το τιμόνι να κοσκινίζει. Από πιέσεις είμαι o.k. Φταίει το ελαστικό ή ο μάστορας???
Οι ζαντες ειναι καλα βιδωμενες;Μηπως λειπουν τα δαχτυλιδια απο τους αφαλους των ζαντων;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους
μετά την τοποθέτηση των Goodyear Efficient Grip έχω κάνει δύο φορές ζυγοστάθμιση και εξακολουθώ μετά τα 140 χλμ να αισθάνομαι ότι το αυτοκίνητο κάνει 'οκταράκια', ενώ στις κλειστές στροφές νιώθω το τιμόνι να κοσκινίζει. Από πιέσεις είμαι o.k. Φταίει το ελαστικό ή ο μάστορας???
Οι ζαντες ειναι καλα βιδωμενες;Μηπως λειπουν τα δαχτυλιδια απο τους αφαλους των ζαντων;
Απ 'ότι ελιδα στην τελευταία ζυγοστάθμιση το βίδωμα ήταν ο.k. 'το έδινε' επίμονα μέχρι τέρμα. Για τα δαχτυλίδια δεν μπορώ να πω, δεν είδα να βγάζει κάτι τέτοιο και μετά να επανατοποθετεί... Υπάρχει περίπτωση να μην κάνει σωστή ζυγοστάθμιση?
-
Θεωρητικά ναι, αν έχει το μηχάνημα πχ σε χαμηλή ευαισθησία. Από την άλλη βέβαια παίζει να είναι στραβός ο σκελετός κάποιου ελαστικού.
-
μαλλον αλλου ειναι το προβλημα και οχι στους τροχους.
-
Να ρωτήσω κάτι που με ανησύχησε.
Τόσο καιρό βάζω πίεση περί τα 32μπροστά-30πίσω psi στο αμάξι, μέγεθος 205/55/16.
Σήμερα χαζεύοντας το site της Vredestein από αυτό εδώ το linkhttp://www.vredestein.com/Onlineadvies_ ... D=98337519
βλέπω ότι η εταιρεία προτείνει 36 μπροστά 44 πίσω.
Μιλάμε για τεράστια διαφορά πιέσεων που μπορεί να αλλάξει πάρα πολλά πράγματα στην οδική συμπεριφορά του οχήματος.
Άρα είτε η εταιρεία Vredestein είναι καθυστερημένη και προτείνει παρανοϊκά πράγματα ή ο λαστιχάς μου είναι για μπάτσες που επιμένει καθ όλα σίγουρος ότι η σωστή πίεση είναι 32-30.
(το αμάξι επάνω γράφει 32μπροστά - 30 πίσω αλλά για διάσταση 195/65/15 που ήταν η μαμίσια, οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν ισχύει το ίδιο και για 205/55/16).
wtf
-
τι αμαξι εχεις;
τετοιες πιεσεις βαζουμε σε πισωκινητα παντως.
-
Golf V, σε αυτό αναφέρεται και το link απ την Vredestein. Ωστόσο οι πιέσεις που δίνει το site αυτό μου φαίνονται υπερβολικές για να είναι σωστές.
-
μαλακιες λεει το σαιτ.
32 30 θα βαζεις η 33 31. -
Για το pro cee'd μου δίνει 32 psi μπροστά και 33 psi πίσω.
Το site φαίνεται πολύ τακτοποιημένο και ενημερωμένο, μου κάνει εντύπωση που δίνει 44 psi για το golf!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]