Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπακι κινητήρα σε Vectra b
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπακι κινητήρα σε Vectra b
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    24
    647
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill999 last edited by

      Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bill999 last edited by

        Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bill999 last edited by

          Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            πουλα το και παρε ενα αλλο να ησυχασεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              swift-b-p-m last edited by

              Αφού βγάζει τα ίδια προβλήματα συνέχεια κάτι είναι κι αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill999 last edited by

                xaxaxaxa

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  ε και συ γερμανικο αμαξι πηρες παρε ενα ιταλικο να κανεις την δουλεια σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bill999 last edited by

                    Φίλε μου εγώ δεν έχω κόλλημα με τη χώρα προέλευσης , απλά με όσα έχουν δει τα μάτια μου απο γερμανικά, ιταλικά κτλ με βλέπω με κανένα κινέζικο...δεν βαριέσαι αν χαλασει παίρνεις άλλο...βασικά σκέφτομαι να πάω να πάρω κανένα BMW 318 2002 αλλά εχω ακούσει οτι κ αυτή η πλατφόρμα βγάζει προβλήματα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Τα μπουζοκαλώδια έχουν πάνω-κάτω ζωή 80.000 χλμ, ένα σέτ κάνει περίπου 50-70€, το ρουλεμάν δε μας είπες ποιό ήταν. Με 100.000 χλμ επόμενο είναι να έχεις και κάποια προβλήματα από φθορές, τώρα εσύ λες το συντηρείς αλλά δεν έπρεπε ο μηχανικός σου να σε είχε ενημερώσει ότι πρέπει να αλλάξεις τα μπουζοκαλώδια ?
                      Πως από το τηλέφωνο έκανε αμέσως διάγνωση ότι είχες πρόβλημα με τα μπουζοκαλώδια ? μήπως τα είχε δεί και το περίμενε ?
                      Μήπως σε έγδαρε με τα 360 € ?
                      Μήπως πρέπει να αλλάξεις συνεργείο ?
                      Δε φταίει το αμάξι, άλλος φταίει. Φταίς και εσύ και όλοι μας που δείχνουμε εμπιστοσύνη σε άτομα που δεν την αξίζουν και σε κάθε ευκαιρία το αποδεικνύουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        απο που καταλαβαινουμε οτι τα μπουζοκαλωδια θελουν αλλαγμα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Από όταν μένεις στο δρόμο.

                          Πλάκα κάνω, συνήθως σκληραίνουν, πιάνουν άλατα μέσα στις πίπες και διαβρώνεται η ένωση του άνθρακα με το μεταλλικό κλίπ, και γενικώς δεν έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τα 80.000 χλμ.

                          Τώρα τα σιλικονούχα έχουν μεν χαμηλότερη αντίσταση και άρα καλύτερο ρεύμα στα μπουζί( όχι από το περίβλημα που είναι σιλικονούχο για αντοχή στις θερμοκρασίες ) αλλά γιατί χρησιμοποιούν καλύτερης ποιότητας πυρήνα, αλλά το μεγάλο τους μειονέκτημα είναι στην μειωμένη τους αντοχή στο βάλε - βγάλε από τα μπουζί.

                          Επειδή το ηλεκτρικό σύστημα της υψήλής τάσης ( μπουζί, μπουζοκαλώδια, καπάκι ντιστριμπυτέρ, ράουλο, πλατίνες και πυκνωτής όσα έχουν πλατίνες, πολλαπλασιαστές, καλώδια μεταφοράς σήματος, αισθητήρας στροφάλου ) λόγω της φύσης του, ( υψηλή τάση, νερά, υγρασίες, υψηλές θερμοκρασίες ), ταλαιπωρείται πάρα πολύ, πρέπει να το προσέχουμε ιδιαίτερα γιατί κοστίζει σε απόδοση κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Και μιας και πιάσαμε τα μπουζοκαλώδια, ποια η άποψη σου Quadra για τα Bougicorde?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              italakias last edited by

                              ευχαριστω 21 Quadra,παω να παρω μου φαινεται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Σε όλα μου τα Renault έχω Bougicorde, έχει βγάλει και σιλικονούχα με 55€ για κάποια μοντέλα, αλλά και τα νορμάλ για 50-60000 είναι άριστα και πολύ φθηνά. Τα αλλάξω στα τούρμπο κάθε 50.000 χλμ γιατί εκεί μέσα βράζει ο τόπος και στα ατμοσφαιρικά κάθε 60-70000 χλμ. Δεν αξίζει κάτι πιο ειδικό και πολύ πιο ακριβό σε νορμάλ μοτέρ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  italakias last edited by

                                  που θα τα βρουμε αυτα τα Bougicorde;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Στα μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bill999 last edited by

                                      Παιδιά εκει που λέω οτι πήρα ένα μηχανικό φίλο μου τηλέφωνο δεν εννοώ μηχανικό της αντιπροσωπείας. Απλά το παιδί έτυχε να έχει παλαιότερα ένα Tigra και του έβγαλε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.... Τωρα ακριβώς τι θα μου αλλάξουν απο την αντιπροσωπεία κ ανεβαίνει τόσο το κόστος δεν ξέρω αλλα αύριο που θα δώ το τιμολόγιο θα σας πώ...ήμουνα συνέχεια στο δρόμο σήμερα κ δεν πρόλαβα να κάνω κ πολλές ερωτήσεις για να μάθω λεπτομέριες αλλά φοβάμαι πως με τέτοιο κόστος αποκλείεται να είναι μόνο τα μπουζοκαλώδια...κ ένα ρουλεμαν...θα μάθω αύριο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Έχουν καμιά διαφορά τα επώνυμα μπουζοκαλώδια απο αυτό που το πουλάνε με το μέτρο και κόβεις όσο θέλεις?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                          Έχουν καμιά διαφορά τα επώνυμα μπουζοκαλώδια απο αυτό που το πουλάνε με το μέτρο και κόβεις όσο θέλεις?

                                          Εξαρτάται, αν το επώνυμο είναι μέσης ποιότητας και το καρούλι με το μέτρο είναι μπλέ BERU σιλικόνης, σαφώς και το BERU είναι καλύτερο, το πρόβλημα στα σιλικονούχα και γενικώς σε αυτά που φτιάχνουμε είναι στην ένωση του καλωδίου με τα κλίπ που όπως και να το κάνουμε δεν μπορούμε να πετύχουμε την ποιότητα της ένωσης που επιτυγχάνουν τα μηχανήματα στα εργοστάσια. Αυτή είναι η γνώμη μου γιατί μετά από πολλές αλλαγές και πειράματα ξαναγύρισα στο Bougicorde θεωρώντας ότι το κόστος, ο κόπος και η αστάθεια που παρουσίαζαν τα φτιαχτά ή τα σιλικονούχα μετά από 2-3 αλλαγές μπουζί δεν άξίζει τον κόπο, αν είχα μοτέρ πριόνι που στροφάριζε πάνω από 7.500-8.000 σαλ θα έβαζα πχ έτοιμα Magnacore χωρίς να σκεφτώ πόσο κάνουν, και θα έβαζα μαζί και ανάφλεξη MDS.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Δεν ξέρω, εγώ τα μπουζοκαλώδια τα θεωρώ τρελή απάτη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr