-
Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????
-
Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????
-
Παιδιά έχω αγανακτήσει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Κάθε μήνα έχω να αντιμετωπίσω κ ένα πρόβλημα κ μόλις με 100.000km στο καντράν. Ακούστε τι έπαθα προχτές. Ξεκίνησα από Τρίκαλα με προορισμό την Αθήνα. Βάζω βενζίνη σε πρατήριο των Τρικάλων, πρατήριο με καλή φήμη, κ ξεκινάω…Φτάνοντας στην Καρδίτσα ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα κ το μοτέρ αρνούνταν να ανεβάσει στροφές. Υπέθεσα πως βούλωσε το φίλτρο βενζίνης....Αφου πήρα τηλέφωνο έναν γνωστό μηχανικό ο οποίος υπέθεσε ότι ήταν καμένα τα μπουζοκαλώδια αποφάσισα να γυρίσω πίσω…Σιγά σιγά λοιπόν γύρισα στο σπίτι μου κ πήρα λεωφορείο διότι είχα υποχρεώσεις στην Αθήνα. Το επόμενο πρωί πήρα τηλέφωνο στην Αντιπροσωπεία της Opel στα Τρίκαλα όπου τα γνωρίζω τα παιδιά κ πήγαν σπίτι μου το πήρανε κ το πήγαν στο συνεργείο.. Στο τηλέφωνο που μιλήσαμε μου είπαν ότι βραχυκύκλωσαν τα μπουζοκαλώδια κ είχε παραδώσει πνεύμα κ το ρουλεμάν…όταν τους ρώτησα την αιτία όλων αυτών, να σημειώσω ότι είμαι άψογος με τα service κ με την χρήση του αυτοκινήτου, μου είπαν ότι δεν ήξεραν τον λόγο…Τελικά το κόστος της επισκευής είναι 360 € …Και ρωτώ…Ξέρει κανείς το λόγο σχηματισμού τέτοιου προβλήματος????…Αξίζει να συντηρώ ένα αυτοκίνητο το οποίο βγάζει συνεχώς τα ίδια προβλήματα( abs, κομπρέσσορας του κλιματιστικού x2)?????
-
πουλα το και παρε ενα αλλο να ησυχασεις.
-
Αφού βγάζει τα ίδια προβλήματα συνέχεια κάτι είναι κι αυτό.
-
xaxaxaxa
-
ε και συ γερμανικο αμαξι πηρες παρε ενα ιταλικο να κανεις την δουλεια σου
-
Φίλε μου εγώ δεν έχω κόλλημα με τη χώρα προέλευσης , απλά με όσα έχουν δει τα μάτια μου απο γερμανικά, ιταλικά κτλ με βλέπω με κανένα κινέζικο...δεν βαριέσαι αν χαλασει παίρνεις άλλο...βασικά σκέφτομαι να πάω να πάρω κανένα BMW 318 2002 αλλά εχω ακούσει οτι κ αυτή η πλατφόρμα βγάζει προβλήματα...
-
Τα μπουζοκαλώδια έχουν πάνω-κάτω ζωή 80.000 χλμ, ένα σέτ κάνει περίπου 50-70€, το ρουλεμάν δε μας είπες ποιό ήταν. Με 100.000 χλμ επόμενο είναι να έχεις και κάποια προβλήματα από φθορές, τώρα εσύ λες το συντηρείς αλλά δεν έπρεπε ο μηχανικός σου να σε είχε ενημερώσει ότι πρέπει να αλλάξεις τα μπουζοκαλώδια ?
Πως από το τηλέφωνο έκανε αμέσως διάγνωση ότι είχες πρόβλημα με τα μπουζοκαλώδια ? μήπως τα είχε δεί και το περίμενε ?
Μήπως σε έγδαρε με τα 360 € ?
Μήπως πρέπει να αλλάξεις συνεργείο ?
Δε φταίει το αμάξι, άλλος φταίει. Φταίς και εσύ και όλοι μας που δείχνουμε εμπιστοσύνη σε άτομα που δεν την αξίζουν και σε κάθε ευκαιρία το αποδεικνύουν. -
απο που καταλαβαινουμε οτι τα μπουζοκαλωδια θελουν αλλαγμα;
-
Από όταν μένεις στο δρόμο.
Πλάκα κάνω, συνήθως σκληραίνουν, πιάνουν άλατα μέσα στις πίπες και διαβρώνεται η ένωση του άνθρακα με το μεταλλικό κλίπ, και γενικώς δεν έχουν μεγαλύτερη αντοχή από τα 80.000 χλμ.
Τώρα τα σιλικονούχα έχουν μεν χαμηλότερη αντίσταση και άρα καλύτερο ρεύμα στα μπουζί( όχι από το περίβλημα που είναι σιλικονούχο για αντοχή στις θερμοκρασίες ) αλλά γιατί χρησιμοποιούν καλύτερης ποιότητας πυρήνα, αλλά το μεγάλο τους μειονέκτημα είναι στην μειωμένη τους αντοχή στο βάλε - βγάλε από τα μπουζί.
Επειδή το ηλεκτρικό σύστημα της υψήλής τάσης ( μπουζί, μπουζοκαλώδια, καπάκι ντιστριμπυτέρ, ράουλο, πλατίνες και πυκνωτής όσα έχουν πλατίνες, πολλαπλασιαστές, καλώδια μεταφοράς σήματος, αισθητήρας στροφάλου ) λόγω της φύσης του, ( υψηλή τάση, νερά, υγρασίες, υψηλές θερμοκρασίες ), ταλαιπωρείται πάρα πολύ, πρέπει να το προσέχουμε ιδιαίτερα γιατί κοστίζει σε απόδοση κινητήρα και αυξάνει την κατανάλωση.
-
Και μιας και πιάσαμε τα μπουζοκαλώδια, ποια η άποψη σου Quadra για τα Bougicorde?
-
ευχαριστω 21 Quadra,παω να παρω μου φαινεται.
-
Σε όλα μου τα Renault έχω Bougicorde, έχει βγάλει και σιλικονούχα με 55€ για κάποια μοντέλα, αλλά και τα νορμάλ για 50-60000 είναι άριστα και πολύ φθηνά. Τα αλλάξω στα τούρμπο κάθε 50.000 χλμ γιατί εκεί μέσα βράζει ο τόπος και στα ατμοσφαιρικά κάθε 60-70000 χλμ. Δεν αξίζει κάτι πιο ειδικό και πολύ πιο ακριβό σε νορμάλ μοτέρ.
-
που θα τα βρουμε αυτα τα Bougicorde;
-
Στα μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά αυτοκινήτων.
-
Παιδιά εκει που λέω οτι πήρα ένα μηχανικό φίλο μου τηλέφωνο δεν εννοώ μηχανικό της αντιπροσωπείας. Απλά το παιδί έτυχε να έχει παλαιότερα ένα Tigra και του έβγαλε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.... Τωρα ακριβώς τι θα μου αλλάξουν απο την αντιπροσωπεία κ ανεβαίνει τόσο το κόστος δεν ξέρω αλλα αύριο που θα δώ το τιμολόγιο θα σας πώ...ήμουνα συνέχεια στο δρόμο σήμερα κ δεν πρόλαβα να κάνω κ πολλές ερωτήσεις για να μάθω λεπτομέριες αλλά φοβάμαι πως με τέτοιο κόστος αποκλείεται να είναι μόνο τα μπουζοκαλώδια...κ ένα ρουλεμαν...θα μάθω αύριο
-
Έχουν καμιά διαφορά τα επώνυμα μπουζοκαλώδια απο αυτό που το πουλάνε με το μέτρο και κόβεις όσο θέλεις?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχουν καμιά διαφορά τα επώνυμα μπουζοκαλώδια απο αυτό που το πουλάνε με το μέτρο και κόβεις όσο θέλεις?Εξαρτάται, αν το επώνυμο είναι μέσης ποιότητας και το καρούλι με το μέτρο είναι μπλέ BERU σιλικόνης, σαφώς και το BERU είναι καλύτερο, το πρόβλημα στα σιλικονούχα και γενικώς σε αυτά που φτιάχνουμε είναι στην ένωση του καλωδίου με τα κλίπ που όπως και να το κάνουμε δεν μπορούμε να πετύχουμε την ποιότητα της ένωσης που επιτυγχάνουν τα μηχανήματα στα εργοστάσια. Αυτή είναι η γνώμη μου γιατί μετά από πολλές αλλαγές και πειράματα ξαναγύρισα στο Bougicorde θεωρώντας ότι το κόστος, ο κόπος και η αστάθεια που παρουσίαζαν τα φτιαχτά ή τα σιλικονούχα μετά από 2-3 αλλαγές μπουζί δεν άξίζει τον κόπο, αν είχα μοτέρ πριόνι που στροφάριζε πάνω από 7.500-8.000 σαλ θα έβαζα πχ έτοιμα Magnacore χωρίς να σκεφτώ πόσο κάνουν, και θα έβαζα μαζί και ανάφλεξη MDS.
-
Δεν ξέρω, εγώ τα μπουζοκαλώδια τα θεωρώ τρελή απάτη.
Λαμπακι κινητήρα σε Vectra b