-
Καλημέρα σας!
Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου για να καλύψουμε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν με τον ερχομό ενός καταπληκτικού κοριτσιού στη ζωή μας.
Το 206 που έχουμε αυτή τη στιγμή καλό χρυσό, αλλά δεν μας χωράει. Όταν θέλουμε να πάμε κάπου για κανένα 2-3ήμερο, οι αποσκευές είναι παντού (στη θέση του συνοδηγού, στο χώρο αποσκευών, στα πόδια των επιβατών, παντού), μία κατάσταση προφανώς απαράδεκτη. Αν πούμε δε να πάμε καμία εβδομάδα διακοπές, θα πρέπει να μείνουμε εμείς σπίτι και να πάνε μόνο οι αποσκευές μας...
Οι προτεραιότητες είναι οι εξής (τις αναφέρω με τη σειρά):
- Χώροι. Μεγάλος χώρος αποσκευών με εύκολη πρόσβαση και μεγάλο άνοιγμα (άρα σεντάν αποκλείονται εξ' ορισμού). Α! Και να χωράει το καρότσι και κανένα μπαγκάζι (που αποκλείει ότι έχει κάτω από 450 λίτρα και δεν είναι αρκετά φαρδύ). Οι χώροι για τους επιβάτες δεν είναι προτεραιότητα μιας και για την επόμενη δεκαετία το παιδί θα είναι μικρό, ενώ αν έρθει και δεύτερο και πάλι θα είμαστε εντάξει.
- Αξιοπιστία. Θέλω κάτι που θα κρατήσουμε καμιά 10ετία, άρα θα πρέπει να είναι αξιόπιστο. (σχόλια του στυλ 'άμα θέλεις αξιοπιστία πάρε γιαπωνέζικο/γερμανικό/μεξικάνικο/αυστραλέζικο, κτλ' σας παρακαλώ να μην τα έχω, γιατί δεν συνδέω την αξιοπιστία με τη χώρα προέλευσης, από προσωπική εμπειρία).
- Τιμή αγοράς - Κόστος συντήρησης. Επειδή τα λεφτά είναι περιορισμένα και δεν έχουμε καμία διάθεση να χρεωθούμε, δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από τα 16 άντε το πολύ 17 χιλιάρικα.
- Ανθεκτικό και πρακτικό εσωτερικό. Θα μεταφέρει μικρά παιδιά (αυτό τα λέει όλα πιστεύω... )
- Καλό είναι να μην είναι και τεράστιο εξωτερικά, μιας και θα το παίρνει και η γυναίκα μου τις καθημερινές, ενώ εν γένει προτιμώ τα όσο πιο κόμπακτ αυτοκίνητα... Θέμα στάθμευσης δεν υπάρχει (πιλοτή), αλλά γενικά όσο πιο κόμπακτ τόσο καλύτερα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα φυσικά, αλλά καλό είναι να υπάρχει.
Τι ΔΕΝ είναι στις προτεραιότητές μας:
- Επιδόσεις - οδηγική απόλαυση. Θα κρατήσουμε το 206 που με καλύπτει από αυτή τη μεριά (ναι, δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όμως τα έχουμε βρει με το αμάξι μια χαρά), το οποίο θα χρησιμοποιώ στο καθημερινό πήγαιν' έλα στη δουλειά (ή σε βόλτες ξεγκαβλώματος) και θα συνεχίσει να κάνει τα περισσότερα χλμ (στη δουλειά κάνω 90χλμ καθημερινά). Άρα το νέο αυτοκίνητο θα κινείται βασικά στην εθνική σε χαλαρά ταξίδια με την οικογένεια, οπότε απλά θέλουμε κάτι αξιοπρεπές και ασφαλές.
- Σήμα, κύρος, να είναι το τελευταίο μοντέλο, κτλ... Ποτέ δεν μ' ενδιέφεραν αυτά, πόσο μάλλον τώρα. Αν είχα 40-50Κ ευρώ να διαθέσω θα μ΄ενδιέφεραν, τώρα όχι.
- Εξοπλισμός. Εντάξει θα πρέπει να έχει AC (clima κατά προτίμηση), ηλεκτρικές ευκολίες κτλ, αλλά δεν μ΄ενδιαφέρει να έχει το τελευταίας γενιάς navi ή bluetooth, ESP ή να κάνει 30 είδη καφέ... Απλά πράγματα θέλουμε.
Με δύο λόγια ζητάμει ένα απλό αυτοκίνητο με κάποια βασικά πράγματα - ανέσεις που να συνδυάζει χώρους, άνεση, αξιοπιστία σε χαμηλό κόστος. Η λύση του μεταχειρισμένου αποκλείστηκε, επειδή θέλουμε να το κρατήσουμε χρόνια και άλλο είναι να έχεις ένα καινούριο και άλλο ένα αμάξι 5 ετών. Δεν είναι απαραίτητα κακό, απλά το ρίσκο σε αξιοπιστία είναι μεγαλύτερο.
Με αυτά υπόψη, στην αρχή είχα στο μυαλό μου το Octavia 1.4tsi (σε SW πάντα), ωστόσο φεύγει στα 20 χιλιάρικα (πριν αρχίσεις με dsg που είναι απαραίτητο κατ' εμέ - είναι κρίμα να ΜΗΝ το πάρεις...). Σε αυτά τα λεφτά βέβαια θα πρέπει να δώσουμε το 206 που όχι μόνο το πονάω (γιατί με 160Κ χλμ το 1,6 3θ ζήτημα να πιάσει 4,5Κ...), συν το ότι σαν να χρειαζόμαστε και ένα δεύτερο...
Είδαμε διάφορα άλλα, ώσπου πετύχαμε το Xsara Picasso στο δρόμο. Στην αντιπροσωπεία που πήγαμε είχαν ένα μεταχειρισμένο (σε μέτρια κατάσταση), οπότε το καινούριο θα το δούμε σήμερα ή αύριο το απόγευμα), αλλά εντυπωσιαστήκαμε γιατί είναι αυτό ακριβώς που ψάχνουμε. Τεράστιοι χώροι σε μικρό μήκος (άνετα σταυροπόδι πίσω), 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, χώρος αποσκευών που συγκρίνεται με το σπήλαιο των Πετραλώνων, υλικά που δεν χαμπάριασαν και πολλά στο συγκεκριμένο (μοντέλο 2002), λογικός εξοπλισμός, εξαιρετική ορατότητα γύρω γύρω (μόνο στο παρκάρισμα δεν βλέπεις που τελειώνει το καπό, αλλά σε πιο καινούριο αμάξι το βλέπεις;;;) και τελική τιμή 16Κ (για καινούριο πάντα τα 16Κ)! Ναι, δεν είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο δρόμο (κάτι σαν στραβομουτσουνιασμένο και κακοβαλμένο γουρουνάκι), δεν είναι ότι πιο σύγχρονο, αλλά πιστεύω ότι κάνει τη δουλειά του (να μεταφέρει μία οικογένεια με άνεση και ασφάλεια - 4 αστέρια) χωρίς πολλά πολλά. Τα μηχανικά μέρη είναι δοκιμασμένα (ο κινητήρας και από εμένα, χωρίς έλεος), ενώ με τόσα χρόνια στην παραγωγή πιστεύω πως ότι προβλήματα ήταν να παρουσιάσουν έχουν παρουσιαστεί και λυθεί... Ουσιαστικά το βλέπω σαν μεταχειρισμένο με 0 χλμ και 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Όχι κακό.
Έχετε να προτείνετε κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα λεφτά;
Κανένας με εμπειρία από αυτό το αμάξι;
-
Καλημέρα σας!
Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου για να καλύψουμε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν με τον ερχομό ενός καταπληκτικού κοριτσιού στη ζωή μας.
Το 206 που έχουμε αυτή τη στιγμή καλό χρυσό, αλλά δεν μας χωράει. Όταν θέλουμε να πάμε κάπου για κανένα 2-3ήμερο, οι αποσκευές είναι παντού (στη θέση του συνοδηγού, στο χώρο αποσκευών, στα πόδια των επιβατών, παντού), μία κατάσταση προφανώς απαράδεκτη. Αν πούμε δε να πάμε καμία εβδομάδα διακοπές, θα πρέπει να μείνουμε εμείς σπίτι και να πάνε μόνο οι αποσκευές μας...
Οι προτεραιότητες είναι οι εξής (τις αναφέρω με τη σειρά):
- Χώροι. Μεγάλος χώρος αποσκευών με εύκολη πρόσβαση και μεγάλο άνοιγμα (άρα σεντάν αποκλείονται εξ' ορισμού). Α! Και να χωράει το καρότσι και κανένα μπαγκάζι (που αποκλείει ότι έχει κάτω από 450 λίτρα και δεν είναι αρκετά φαρδύ). Οι χώροι για τους επιβάτες δεν είναι προτεραιότητα μιας και για την επόμενη δεκαετία το παιδί θα είναι μικρό, ενώ αν έρθει και δεύτερο και πάλι θα είμαστε εντάξει.
- Αξιοπιστία. Θέλω κάτι που θα κρατήσουμε καμιά 10ετία, άρα θα πρέπει να είναι αξιόπιστο. (σχόλια του στυλ 'άμα θέλεις αξιοπιστία πάρε γιαπωνέζικο/γερμανικό/μεξικάνικο/αυστραλέζικο, κτλ' σας παρακαλώ να μην τα έχω, γιατί δεν συνδέω την αξιοπιστία με τη χώρα προέλευσης, από προσωπική εμπειρία).
- Τιμή αγοράς - Κόστος συντήρησης. Επειδή τα λεφτά είναι περιορισμένα και δεν έχουμε καμία διάθεση να χρεωθούμε, δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από τα 16 άντε το πολύ 17 χιλιάρικα.
- Ανθεκτικό και πρακτικό εσωτερικό. Θα μεταφέρει μικρά παιδιά (αυτό τα λέει όλα πιστεύω... )
- Καλό είναι να μην είναι και τεράστιο εξωτερικά, μιας και θα το παίρνει και η γυναίκα μου τις καθημερινές, ενώ εν γένει προτιμώ τα όσο πιο κόμπακτ αυτοκίνητα... Θέμα στάθμευσης δεν υπάρχει (πιλοτή), αλλά γενικά όσο πιο κόμπακτ τόσο καλύτερα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα φυσικά, αλλά καλό είναι να υπάρχει.
Τι ΔΕΝ είναι στις προτεραιότητές μας:
- Επιδόσεις - οδηγική απόλαυση. Θα κρατήσουμε το 206 που με καλύπτει από αυτή τη μεριά (ναι, δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όμως τα έχουμε βρει με το αμάξι μια χαρά), το οποίο θα χρησιμοποιώ στο καθημερινό πήγαιν' έλα στη δουλειά (ή σε βόλτες ξεγκαβλώματος) και θα συνεχίσει να κάνει τα περισσότερα χλμ (στη δουλειά κάνω 90χλμ καθημερινά). Άρα το νέο αυτοκίνητο θα κινείται βασικά στην εθνική σε χαλαρά ταξίδια με την οικογένεια, οπότε απλά θέλουμε κάτι αξιοπρεπές και ασφαλές.
- Σήμα, κύρος, να είναι το τελευταίο μοντέλο, κτλ... Ποτέ δεν μ' ενδιέφεραν αυτά, πόσο μάλλον τώρα. Αν είχα 40-50Κ ευρώ να διαθέσω θα μ΄ενδιέφεραν, τώρα όχι.
- Εξοπλισμός. Εντάξει θα πρέπει να έχει AC (clima κατά προτίμηση), ηλεκτρικές ευκολίες κτλ, αλλά δεν μ΄ενδιαφέρει να έχει το τελευταίας γενιάς navi ή bluetooth, ESP ή να κάνει 30 είδη καφέ... Απλά πράγματα θέλουμε.
Με δύο λόγια ζητάμει ένα απλό αυτοκίνητο με κάποια βασικά πράγματα - ανέσεις που να συνδυάζει χώρους, άνεση, αξιοπιστία σε χαμηλό κόστος. Η λύση του μεταχειρισμένου αποκλείστηκε, επειδή θέλουμε να το κρατήσουμε χρόνια και άλλο είναι να έχεις ένα καινούριο και άλλο ένα αμάξι 5 ετών. Δεν είναι απαραίτητα κακό, απλά το ρίσκο σε αξιοπιστία είναι μεγαλύτερο.
Με αυτά υπόψη, στην αρχή είχα στο μυαλό μου το Octavia 1.4tsi (σε SW πάντα), ωστόσο φεύγει στα 20 χιλιάρικα (πριν αρχίσεις με dsg που είναι απαραίτητο κατ' εμέ - είναι κρίμα να ΜΗΝ το πάρεις...). Σε αυτά τα λεφτά βέβαια θα πρέπει να δώσουμε το 206 που όχι μόνο το πονάω (γιατί με 160Κ χλμ το 1,6 3θ ζήτημα να πιάσει 4,5Κ...), συν το ότι σαν να χρειαζόμαστε και ένα δεύτερο...
Είδαμε διάφορα άλλα, ώσπου πετύχαμε το Xsara Picasso στο δρόμο. Στην αντιπροσωπεία που πήγαμε είχαν ένα μεταχειρισμένο (σε μέτρια κατάσταση), οπότε το καινούριο θα το δούμε σήμερα ή αύριο το απόγευμα), αλλά εντυπωσιαστήκαμε γιατί είναι αυτό ακριβώς που ψάχνουμε. Τεράστιοι χώροι σε μικρό μήκος (άνετα σταυροπόδι πίσω), 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, χώρος αποσκευών που συγκρίνεται με το σπήλαιο των Πετραλώνων, υλικά που δεν χαμπάριασαν και πολλά στο συγκεκριμένο (μοντέλο 2002), λογικός εξοπλισμός, εξαιρετική ορατότητα γύρω γύρω (μόνο στο παρκάρισμα δεν βλέπεις που τελειώνει το καπό, αλλά σε πιο καινούριο αμάξι το βλέπεις;;;) και τελική τιμή 16Κ (για καινούριο πάντα τα 16Κ)! Ναι, δεν είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο δρόμο (κάτι σαν στραβομουτσουνιασμένο και κακοβαλμένο γουρουνάκι), δεν είναι ότι πιο σύγχρονο, αλλά πιστεύω ότι κάνει τη δουλειά του (να μεταφέρει μία οικογένεια με άνεση και ασφάλεια - 4 αστέρια) χωρίς πολλά πολλά. Τα μηχανικά μέρη είναι δοκιμασμένα (ο κινητήρας και από εμένα, χωρίς έλεος), ενώ με τόσα χρόνια στην παραγωγή πιστεύω πως ότι προβλήματα ήταν να παρουσιάσουν έχουν παρουσιαστεί και λυθεί... Ουσιαστικά το βλέπω σαν μεταχειρισμένο με 0 χλμ και 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Όχι κακό.
Έχετε να προτείνετε κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα λεφτά;
Κανένας με εμπειρία από αυτό το αμάξι;
-
Καλημέρα σας!
Τον τελευταίο καιρό είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου για να καλύψουμε τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν με τον ερχομό ενός καταπληκτικού κοριτσιού στη ζωή μας.
Το 206 που έχουμε αυτή τη στιγμή καλό χρυσό, αλλά δεν μας χωράει. Όταν θέλουμε να πάμε κάπου για κανένα 2-3ήμερο, οι αποσκευές είναι παντού (στη θέση του συνοδηγού, στο χώρο αποσκευών, στα πόδια των επιβατών, παντού), μία κατάσταση προφανώς απαράδεκτη. Αν πούμε δε να πάμε καμία εβδομάδα διακοπές, θα πρέπει να μείνουμε εμείς σπίτι και να πάνε μόνο οι αποσκευές μας...
Οι προτεραιότητες είναι οι εξής (τις αναφέρω με τη σειρά):
- Χώροι. Μεγάλος χώρος αποσκευών με εύκολη πρόσβαση και μεγάλο άνοιγμα (άρα σεντάν αποκλείονται εξ' ορισμού). Α! Και να χωράει το καρότσι και κανένα μπαγκάζι (που αποκλείει ότι έχει κάτω από 450 λίτρα και δεν είναι αρκετά φαρδύ). Οι χώροι για τους επιβάτες δεν είναι προτεραιότητα μιας και για την επόμενη δεκαετία το παιδί θα είναι μικρό, ενώ αν έρθει και δεύτερο και πάλι θα είμαστε εντάξει.
- Αξιοπιστία. Θέλω κάτι που θα κρατήσουμε καμιά 10ετία, άρα θα πρέπει να είναι αξιόπιστο. (σχόλια του στυλ 'άμα θέλεις αξιοπιστία πάρε γιαπωνέζικο/γερμανικό/μεξικάνικο/αυστραλέζικο, κτλ' σας παρακαλώ να μην τα έχω, γιατί δεν συνδέω την αξιοπιστία με τη χώρα προέλευσης, από προσωπική εμπειρία).
- Τιμή αγοράς - Κόστος συντήρησης. Επειδή τα λεφτά είναι περιορισμένα και δεν έχουμε καμία διάθεση να χρεωθούμε, δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από τα 16 άντε το πολύ 17 χιλιάρικα.
- Ανθεκτικό και πρακτικό εσωτερικό. Θα μεταφέρει μικρά παιδιά (αυτό τα λέει όλα πιστεύω... )
- Καλό είναι να μην είναι και τεράστιο εξωτερικά, μιας και θα το παίρνει και η γυναίκα μου τις καθημερινές, ενώ εν γένει προτιμώ τα όσο πιο κόμπακτ αυτοκίνητα... Θέμα στάθμευσης δεν υπάρχει (πιλοτή), αλλά γενικά όσο πιο κόμπακτ τόσο καλύτερα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα φυσικά, αλλά καλό είναι να υπάρχει.
Τι ΔΕΝ είναι στις προτεραιότητές μας:
- Επιδόσεις - οδηγική απόλαυση. Θα κρατήσουμε το 206 που με καλύπτει από αυτή τη μεριά (ναι, δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, όμως τα έχουμε βρει με το αμάξι μια χαρά), το οποίο θα χρησιμοποιώ στο καθημερινό πήγαιν' έλα στη δουλειά (ή σε βόλτες ξεγκαβλώματος) και θα συνεχίσει να κάνει τα περισσότερα χλμ (στη δουλειά κάνω 90χλμ καθημερινά). Άρα το νέο αυτοκίνητο θα κινείται βασικά στην εθνική σε χαλαρά ταξίδια με την οικογένεια, οπότε απλά θέλουμε κάτι αξιοπρεπές και ασφαλές.
- Σήμα, κύρος, να είναι το τελευταίο μοντέλο, κτλ... Ποτέ δεν μ' ενδιέφεραν αυτά, πόσο μάλλον τώρα. Αν είχα 40-50Κ ευρώ να διαθέσω θα μ΄ενδιέφεραν, τώρα όχι.
- Εξοπλισμός. Εντάξει θα πρέπει να έχει AC (clima κατά προτίμηση), ηλεκτρικές ευκολίες κτλ, αλλά δεν μ΄ενδιαφέρει να έχει το τελευταίας γενιάς navi ή bluetooth, ESP ή να κάνει 30 είδη καφέ... Απλά πράγματα θέλουμε.
Με δύο λόγια ζητάμει ένα απλό αυτοκίνητο με κάποια βασικά πράγματα - ανέσεις που να συνδυάζει χώρους, άνεση, αξιοπιστία σε χαμηλό κόστος. Η λύση του μεταχειρισμένου αποκλείστηκε, επειδή θέλουμε να το κρατήσουμε χρόνια και άλλο είναι να έχεις ένα καινούριο και άλλο ένα αμάξι 5 ετών. Δεν είναι απαραίτητα κακό, απλά το ρίσκο σε αξιοπιστία είναι μεγαλύτερο.
Με αυτά υπόψη, στην αρχή είχα στο μυαλό μου το Octavia 1.4tsi (σε SW πάντα), ωστόσο φεύγει στα 20 χιλιάρικα (πριν αρχίσεις με dsg που είναι απαραίτητο κατ' εμέ - είναι κρίμα να ΜΗΝ το πάρεις...). Σε αυτά τα λεφτά βέβαια θα πρέπει να δώσουμε το 206 που όχι μόνο το πονάω (γιατί με 160Κ χλμ το 1,6 3θ ζήτημα να πιάσει 4,5Κ...), συν το ότι σαν να χρειαζόμαστε και ένα δεύτερο...
Είδαμε διάφορα άλλα, ώσπου πετύχαμε το Xsara Picasso στο δρόμο. Στην αντιπροσωπεία που πήγαμε είχαν ένα μεταχειρισμένο (σε μέτρια κατάσταση), οπότε το καινούριο θα το δούμε σήμερα ή αύριο το απόγευμα), αλλά εντυπωσιαστήκαμε γιατί είναι αυτό ακριβώς που ψάχνουμε. Τεράστιοι χώροι σε μικρό μήκος (άνετα σταυροπόδι πίσω), 3 ανεξάρτητα καθίσματα πίσω, χώρος αποσκευών που συγκρίνεται με το σπήλαιο των Πετραλώνων, υλικά που δεν χαμπάριασαν και πολλά στο συγκεκριμένο (μοντέλο 2002), λογικός εξοπλισμός, εξαιρετική ορατότητα γύρω γύρω (μόνο στο παρκάρισμα δεν βλέπεις που τελειώνει το καπό, αλλά σε πιο καινούριο αμάξι το βλέπεις;;;) και τελική τιμή 16Κ (για καινούριο πάντα τα 16Κ)! Ναι, δεν είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί στο δρόμο (κάτι σαν στραβομουτσουνιασμένο και κακοβαλμένο γουρουνάκι), δεν είναι ότι πιο σύγχρονο, αλλά πιστεύω ότι κάνει τη δουλειά του (να μεταφέρει μία οικογένεια με άνεση και ασφάλεια - 4 αστέρια) χωρίς πολλά πολλά. Τα μηχανικά μέρη είναι δοκιμασμένα (ο κινητήρας και από εμένα, χωρίς έλεος), ενώ με τόσα χρόνια στην παραγωγή πιστεύω πως ότι προβλήματα ήταν να παρουσιάσουν έχουν παρουσιαστεί και λυθεί... Ουσιαστικά το βλέπω σαν μεταχειρισμένο με 0 χλμ και 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Όχι κακό.
Έχετε να προτείνετε κάτι αντίστοιχο σε αυτά τα λεφτά;
Κανένας με εμπειρία από αυτό το αμάξι;
-
Η πρώτη ερώτησή μου είναι γιατί Xsara και όχι C4 PICASSO. Έχει να κάνει με τον κινητήρα ή με το γεγονός ότι είναι σχετικά καινούργιο μοντέλο και το φοβάσαι?
Δεν γνωρίζω πολλά από Citroen αλλά κι εγω κατά διαστήματα λέω ότι θέλω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο, είμαι στην ίδια κατάσταση μ' εσένα (ένα κοριτσάκι 1,5 έτους) και μου αρέσει πολύ το C4 PICASSO εσωτερικά και εξωτερικά. Από τιμή αν θυμάμαι καλά με τις τελευταίες μειώσεις η φορτωμένη έκδοση limited βγαίνει 18.000.
Αλλά πάντα με το συγκεκριμμένο αμάξι - μάρκα - φιλοσοφία κάπου κολλάω και ξανασκέφτομαι γερμανικό (κλασικός κάτοχος GOLF ίσως και κολλημένος).
Μια άλλη καλή επιλογή είναι κατά τη γνώμη μου το Seat Altea XL με επιπλέον έκπτωση 10%. (καλός κινητήρας, άφθονοι χώροι, καλή τιμή περίπου 16000 αλλά άσχημο κατά τη γνώμη μου εσωτερικό). -
Σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις και τα C4 Piccasso και C3 Picasso Το C4 Picasso το δίνουν ακόμη με τους παλιούς κινητήρες 1.8 και 2.0 σε πολύ χαμηλότερες τιμές από ότι πρίν , αλλά σε όλη την Ευρώπη έχουν αντικατασταθεί από τους 1.6 ΤΗΡ . Κοίταξε μήπως πετύχεις καμμιά επιπλέον προσφορά και έχεις το καινούργιο μοντέλλο . Επίσης κοίταξε το Seat Altea XL , φίλος έχει το 1.8 160 ΗΡ και είναι ευχαριστημένος . Πιστεύω ότι αυτά σε καλύπτουν , καλές τιμές , νέα μοντέλλα .
-
και το scenic 1600 το δίνουν σε ξεφτίλα τιμή (14?)
-
Ή Scenic με ξεφτιλοτιμή (και το Ι ήταν ωραίο αυτοκίνητο, προσωπική εμπειρία) ή το απόλυτο όπλο daewoo tacuma. Αλλά πρέπει να βρεις ένα με καλή τιμή.
Για να μην κουράζεται ο
Ο χρήστης popolaros έγραψε:
........cmax..... -
Αφού οι επιδόσεις έρχονται σε δεύτερη μοίρα και χρειάζονται και οι συμμαζεμμένες διαστάσεις, τότε C3 Picasso 1.4 στη βασική του έκδοση με 14.100 ευρώ...
Το Scenic και έχει ήδη αντικατασταθεί και ζήτημα είναι αν βρεις κανένα ετοιμοπαράδοτο σήμερα (ένα κομμάτι υπήρχε στο χρώμα και την έκδοση που ρώτησα -1.6 Privilege- προ δεκαημέρου ! ).
Προσωπικά, θα επέλεγα το C4 Picasso που αναφέρθηκε (16+ κάτι ψιλά με το κλειδί στο χέρι, για την έκδοση Trend Plus), αλλά οι διαστάσεις του μάλλον ξεφεύγουν από τα ζητούμενά σας... -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!
Ας ξεκινήσω με τις διευκρινήσεις:
-
Γιατί όχι C4 Picasso. Γιατί ξεφεύγει στα 18Κ + είναι 1,8 (αυξημένα τέλη, ασφάλιστρα) + αυξημένο βάρος (άρα κατανάλωση). Πάντως δεν είναι και τόσο απαγορευτικά όλα αυτά, ενώ η τιμή της βασικής έκδοσης ακούγεται πολύ πιο ενδιαφέρουσα στα 16Κ, οπότε θα του ρίξουμε μία ματιά σήμερα που θα ξαναπεράσουμε από την αντιπροσωπεία. Είναι σίγουρα ενδιαφέρον, μιας και μιλάμε για σύγχρονο αυτοκίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται στον τομέα της άνεσης και της ασφάλειας (βασικά και τα δύο). Θα το κοιτάξουμε με ενδιαφέρον.
-
Altea XL, βγαίνει περίπου στα 17,5Κ και σύμφωνα με όσα μου είχαν πει πριν από καμιά 15αριά μέρες δεν υπάρχουν διαθέσιμα (περιμένουν τα face lift και οι προσφορές ισχύουν μόνο για ετοιμοπαράδοτα... )
-
Για Renault έχω ακούσει τόσα κακά για το κόστος συντήρησης που δεν θέλω ούτε απ' έξω να περάσω... Ίσως είναι λάθος (και το Scenic πρέπει να είναι μια χαρά αυτοκίνητο), αλλά να... λέτε;
-
Daewoo Tacuma, είπαμε να μην πέσουμε τόσο χαμηλά... Πιστεύω ότι το Xsara είναι καλύτερο... Αντίστοιχα, το Matrix έχει πολύ μικρό χώρο αποσκευών (350lt...)
-
C-Max, το σκέφτηκα, αλλά αφενός έχω την εντύπωση ότι θα φύγει πάνω από τα 16Κ και αφεδύο ένας φίλος με 2 μωρά έκανε 3ήμερο οικογενειακώς με το νέο του C-Max και διαπίστωσε ότι δεν τους χωρούσε...
-
C3 Picasso δεν αρέσει στη σύζυγο (και εν τέλει βγαίνει καμιά 15Κ...). Ο χώρος αποσκευών είναι αισθητά μικρότερος, το ίδιο και για τους επιβάτες...
Εντάξει, οι συμαζεμμένες διαστάσεις δεν είναι απολύτως απαραίτητο, απλά όσο πιο μαζεμένο τόσο το καλύτερο...
Συνοψίζοντας το C4 Picasso είναι καλή πρόταση (αν και με χαλάει ότι σύντομα θα έρθει πολύ καλύτερος κινητήρας, αλλά τι να κάνουμε... δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα με 16 χιλιάρικα...). Θα... το σκεφτώ...
Τίποτε άλλο;
-
-
Νομίζω οτι το C4 Picasso είναι σαφώς πιο πλήρες σε εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας ( 9 μπαλόνια έναντι 4 και 5 έναντι 4 αστεριών ) και αυτό σίγουρα μετράει εφόσον θα είναι η κοράκλα μέσα. Το παλιό είναι μάλλον πιο σβέλτο στον δρόμο λόγω βάρους αλλά το καινούργιο είναι πιο 'ασφαλές' και με ηλεκτρονικό ρουφιάνο σταθερότητας στον εξοπλισμό και hill holder για πιο εύκολα ξεκινήματα και και...Εγώ κλείνω στο καινούργιο, που είναι και καινούργιο και πιο φρέσκο και πιο όμορφο, πιο άνετο με καλύτερη ηχομόνωση και πιο ποιοτικό σε αίσθηση αλλά και στην πραγματικότηα αφού έχει γενικά αποδειχτεί σχεδόν απροβλημάτιστο. Αν βέβαια το budget δεν φτάνει τότε το Xsara Picasso είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά του και νομίζω οτι θα σε βγάλει ασπρόσωπο.
Και επειδή σου αρέσει να μιλάς για taxi στην Ισπανία βρωμάει από τόπος από τα taxi C4 Picasso kai Xsara παρομοίως και στην Γαλλία οπου το C4 έχει σπάσει τα κοντέρ πωλήσεων στην κατηγορία του και αναμένω με ενδιαφέρον την μάχη με το νέο Scenic. -
Αν μπορείς την C4 Picasso, αυτή να πάρεις, είναι αρκετά σκαλιά πιο πάνω, χωρίς αυτό να σημαίνει πως και η παλιά δεν είναι συμπαθέστατη! Συνυπολογίζοντας πάντα το value for money...
Την αξιοπιστία μην την φοβάσαι, σε Citroen που είναι καιρό στην αγορά, δεν θα έχεις πρόβλημα...
-
Το Touran TSI,PSI,DSG,FSP,DDT δεν έχει προσφορά? Εδώ τα σκοτώνουν
-
Nissan Note; Πολύ καλοί χώροι για το μέγεθός του, καλός 1.600άρης κινητήρας, αξιόπιστο ως κλασσικό γιαπωνέζικο, χαμηλή τιμή και κόστος συντήρησης...
-
Αν το C3 Picasso του φάνηκε μικρό το Note θα του φανεί τρύπα
Μικρομεσαίο πολυμορφικό με μικρό πολυμορφικίζων δύσκολα συγκρίνονται σε χώρους. -
Έχεις ένα δίκιο σε αυτό, δεν έχει και τρελούς χώρους αντικειμενικά το Note, περίπου σαν το Golf είναι εσωτερικά, πιο στενό κι όλας Για το μέγεθός του είναι καλό βέβαια.
Παίζει και η κλασσική λύση του Hyundai Matrix πάντως, με περίπου 13 χιλιάρικα έχεις πάρει την φουλ 1.6 έκδοση και κάνεις τη δουλειά σου. Αυτό χωράει πραγματικά μπόλικο πράμα.
-
Κι ομως έχει μικρό πορτ-μπαγκάζ 350 λιτρά μόλις. Το έγραψε παραπάνω ο Μάρκος. Σε αυτή την κατηγορία τιμής το Xsara Picasso είναι αχτύπητο.
-
Aαααχ τι τραβάνε οι οικογενειάρχες... να μη σου φτάνουν 350 λίτρα για αποσκευές! Δεν μπορώ να πω ότι ανυπομονώ να έρθω σε αυτή τη θέση
Πιθανώς το Xsara Picasso ή το Scenic να είναι τελικά οι καλύτερες λύσεις.
Όπως και να έχει, να χαίρεσαι την κορούλα φίλε
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Aαααχ τι τραβάνε οι οικογενειάρχες... να μη σου φτάνουν 350 λίτρα για αποσκευές! Δεν μπορώ να πω ότι ανυπομονώ να έρθω σε αυτή τη θέσηΚι όμως... Δεν ξέρεις τι χάνεις!
Κάθε πράγμα στον καιρό του βέβαια...
Όπως και να έχει, να χαίρεσαι την κορούλα φίλε
Ευχαριστώ!
Και τώρα στο προκείμενο...
Μπήκα στο http://www.citroen.gr και η C4 Picasso 1,8 elegance ή limited ή όπως λένε την πλούσια έκδοση βγαίνει στα 17300 + μεταλλικό (το άσπρο είναι μη μεταλλικό) + πινακίδες - καμιά 200-250 ευρώ που θα κόψουν αν δεν θέλεις συναγερμούς και λοιπές χαζομάρες 'δώρα', δεν είναι κακή η τιμή. Και έχει τα πάντα αυτόματα (η στεφάνοσων, που λέει και ο κούκος, θα τρελαθεί από τη χαρά της). Η πιο απλή έκδοση είναι στα 15600, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η Xsara μάλλον τρώει χώμα, γιατί (εκτός απροόπτου) δεν έχω λόγο να την προτιμήσω από τη C4... Ελπίζω να έχουν καμία στην έκθεση...
Όταν η VW κάνει προσφορές στο Ελλάντα, εγώ θα μετακομίσω στην Κίνα... Και όσο και να κάνει προσφορές, δεν πιστεύω να το ρίξουν στα 17Κ με τα κλειδιά στο χέρι (σε κάποια έκδοση που να έχει και... τασάκι για όποιον θυμάται εκείνη τη διαφήμιση της Hyundai). Συν το ότι τα σέρβις της VW είναι φωτιά και λάβρα, συν το ότι μετά την εμπειρία μου με το Golf IV ορκίστηκα να μην ξαναπάρω VW... Χώρια που το DDT δεν είναι καλό για το μωρό...
Nissan Note είναι πάρα πολύ μικρό + δεν αρέσει στη γυναίκα μου + χώρος αποσκευών 280lt;;;;
Το Matrix επίσης έχει μικρό χώρο αποσκευών (το έχει και ένας συνάδελφος και είναι μικρός, αν και πρακτικός - τετράγωνος - ο χώρος αποσκευών όχι ο συνάδελφος... ).
Και επειδή σου αρέσει να μιλάς για taxi
Πολυμορφικά παρακαλώ... Δεν ξέρω εκεί στας Ευρώπας τι κάνετε, εδώ τα ταξί είναι σεντάν... Αρχοντικά...
στην Ισπανία βρωμάει από τόπος από τα taxi C4 Picasso kai Xsara παρομοίως και στην Γαλλία οπου το C4 έχει σπάσει τα κοντέρ πωλήσεων στην κατηγορία του
Πράγμα που σημαίνει καλά πράγματα για την αξιοπιστία τους (οι ταξιτζήδες μπορεί να συμπεριφέρονται σαν κανίβαλοι στο δρόμο, αλλά λόγω δουλειάς, από αξιοπιστία κάτι ξέρουν... )
Κλείνω και πάω να πάρω τα κορίτσια να τα δούμε...
Πρέπει να εγκρίνουν και τα δύο
Η μικρή είναι 9 μηνών...
-
Να προτείνω και χρώμα?
Γαλαζάκι ή κόκκινο. Του πάει και το κατα Κούκον μπλέ για τον υπόλοιπο κόσμο μώβ. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
- C-Max, το σκέφτηκα, αλλά αφενός έχω την εντύπωση ότι θα φύγει πάνω από τα 16Κ και αφεδύο ένας φίλος με 2 μωρά έκανε 3ήμερο οικογενειακώς με το νέο του C-Max και διαπίστωσε ότι δεν τους χωρούσε...
Πιστεύω πως κάτι έκανε λάθος.
Προσωπικά ψηφίζω βασική C4 Picasso.
Αν και μου φαίνεται υπερβολικό για ένα παιδί.
Citroen Xsara Picasso ή μήπως κάτι άλλο;