Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Auris 1.33 101hp Vs Pro_Ceeed 1.4 SC2 109hp
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Auris 1.33 101hp Vs Pro_Ceeed 1.4 SC2 109hp
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis939 last edited by

      Τον επόμενο μήνα ετοιμάζομαι για αγορά νέου αυτοκίνητου και έχω κατάληξη ανάμεσα στα Toyota Auris 1.33 (101hp) 5d και Kia Pro_Ceed 1.4 SC2 (109hp).

      Η διάφορα τιμής δεν με απασχολεί ιδιαίτερα καθώς λόγο κονέ στην Toyota το Auris ακόμα και 5θυρο μπορεί να μου βγει ποιο φτηνό από το Ceed. Ουτε και η διαφορά στων αριθμό των θυρών με απασχολεί. Άπλα το Ceed μου αρέσει πιο πολύ 3θυρο ενώ το Auris 5θυρο…

      Αυτά που με απασχολούν κυρίως είναι: οδική συμπεριφορά, ταχύτητα, άνεση, συντήρηση και μεταπολιτική αξία (γενικά η ιδέα είναι μετά από 3-4 χρόνια να το δώσω και να πάω στο επόμενο – μάλλον το πρώτο μου οικογενειακό…). Ένα ακόμα ΠΟΛΥ σημαντικό στοιχειό είναι ο παράγοντας «ζω μέσα στο αυτοκίνητο» λόγο των αμέτρητων ωρών που περνάω μέσα σε αυτό κάθε μέρα λόγο δουλειάς.

      Έχοντας διαβάσει ότι έχει γραφτεί και για τα 2 μοντέλα σε όλα τα περιοδικά – internet κτλ έχω καταλήξει ότι το Auris είναι λίγο καλύτερο στην οδήγηση και το Ceed λίγο πιο γρήγορο. Ενώ η οικονομία καύσιμου χωρίς το start-and-stop είναι περίπου ίδια - εδώ να αναφέρω πως οι διαδρομές μου είναι σχεδόν αποκλειστικά στην Ε.Ο. (εντός Αττικής) άρα το start-and-stop των δυο μοντέλων δεν με απασχολεί αφού δεν συναντώ φανάρια..

      Το Auris είναι λίγο πιο βαρύ (1.230kg αντί 1.195kg) και με χαμηλότερη ροπή (13.5kgm αντί 14.0kgm) η οποία όμως έρχεται από πιο χαμηλά ( 3.800σαλ / 4.000σαλ) ενώ υπολείπετε του Ceed κατά 8 ίππους και έχει χαμηλότερη τελική (175χλμ αντί 187χλμ).

      To Ceed το έχω κάνει test-drive 2 φόρες και το ερωτεύτηκα από την πρώτη ματιά ενώ λάτρεψα τα φρένα του (και το γκαζάκι του είναι αρκετά καλό δεν λέω, άλλα όχι τόσο όσο περίμενα). Με προβλημάτισε όμως αρκετά το τιμόνι του αφού δεν μου έδινε πολύ καλή πληροφόρηση για το που-και –πως ακριβώς πατάνε οι τροχοί, και με φόβισε σε κάποιες απότομες (και γρήγορες) στροφές, ενώ και η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλά. Ακόμα σε ένα συγκριτικό με δυναμόμετρο που διάβασα σε κάποιο περιοδικό αλλά και σε ένα site από Αγγλία το Ceed εμφανίζονταν να βγάζει 107 πραγματικούς ίππους αντί για τους 109 ονομαστικούς.
      Τέλος ένας φίλος μου μηχανικός «βάζει το χέρι του στην φωτιά» πως το Ceed σε 2 χρόνια από την αγορά του θα βγάζει κάτω από 100hp…. Ενώ όλοι όσοι ξέρω με προτρέπουν να πάρω το Auris χωρίς δεύτερη σκέψη.

      Αξίζει να αναφέρω πως υπάρχουν υπερβολικά πολλά Ceed και Pro_Ceed 2ετιας ή 3ετιας στην αγορά των μεταχειρισμένων ήδη και αυτό με προβληματίζει αρκετά…

      Τελικά τι να κάνω? Εσείς τι προτείνετε?

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis939 last edited by

        Τον επόμενο μήνα ετοιμάζομαι για αγορά νέου αυτοκίνητου και έχω κατάληξη ανάμεσα στα Toyota Auris 1.33 (101hp) 5d και Kia Pro_Ceed 1.4 SC2 (109hp).

        Η διάφορα τιμής δεν με απασχολεί ιδιαίτερα καθώς λόγο κονέ στην Toyota το Auris ακόμα και 5θυρο μπορεί να μου βγει ποιο φτηνό από το Ceed. Ουτε και η διαφορά στων αριθμό των θυρών με απασχολεί. Άπλα το Ceed μου αρέσει πιο πολύ 3θυρο ενώ το Auris 5θυρο…

        Αυτά που με απασχολούν κυρίως είναι: οδική συμπεριφορά, ταχύτητα, άνεση, συντήρηση και μεταπολιτική αξία (γενικά η ιδέα είναι μετά από 3-4 χρόνια να το δώσω και να πάω στο επόμενο – μάλλον το πρώτο μου οικογενειακό…). Ένα ακόμα ΠΟΛΥ σημαντικό στοιχειό είναι ο παράγοντας «ζω μέσα στο αυτοκίνητο» λόγο των αμέτρητων ωρών που περνάω μέσα σε αυτό κάθε μέρα λόγο δουλειάς.

        Έχοντας διαβάσει ότι έχει γραφτεί και για τα 2 μοντέλα σε όλα τα περιοδικά – internet κτλ έχω καταλήξει ότι το Auris είναι λίγο καλύτερο στην οδήγηση και το Ceed λίγο πιο γρήγορο. Ενώ η οικονομία καύσιμου χωρίς το start-and-stop είναι περίπου ίδια - εδώ να αναφέρω πως οι διαδρομές μου είναι σχεδόν αποκλειστικά στην Ε.Ο. (εντός Αττικής) άρα το start-and-stop των δυο μοντέλων δεν με απασχολεί αφού δεν συναντώ φανάρια..

        Το Auris είναι λίγο πιο βαρύ (1.230kg αντί 1.195kg) και με χαμηλότερη ροπή (13.5kgm αντί 14.0kgm) η οποία όμως έρχεται από πιο χαμηλά ( 3.800σαλ / 4.000σαλ) ενώ υπολείπετε του Ceed κατά 8 ίππους και έχει χαμηλότερη τελική (175χλμ αντί 187χλμ).

        To Ceed το έχω κάνει test-drive 2 φόρες και το ερωτεύτηκα από την πρώτη ματιά ενώ λάτρεψα τα φρένα του (και το γκαζάκι του είναι αρκετά καλό δεν λέω, άλλα όχι τόσο όσο περίμενα). Με προβλημάτισε όμως αρκετά το τιμόνι του αφού δεν μου έδινε πολύ καλή πληροφόρηση για το που-και –πως ακριβώς πατάνε οι τροχοί, και με φόβισε σε κάποιες απότομες (και γρήγορες) στροφές, ενώ και η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλά. Ακόμα σε ένα συγκριτικό με δυναμόμετρο που διάβασα σε κάποιο περιοδικό αλλά και σε ένα site από Αγγλία το Ceed εμφανίζονταν να βγάζει 107 πραγματικούς ίππους αντί για τους 109 ονομαστικούς.
        Τέλος ένας φίλος μου μηχανικός «βάζει το χέρι του στην φωτιά» πως το Ceed σε 2 χρόνια από την αγορά του θα βγάζει κάτω από 100hp…. Ενώ όλοι όσοι ξέρω με προτρέπουν να πάρω το Auris χωρίς δεύτερη σκέψη.

        Αξίζει να αναφέρω πως υπάρχουν υπερβολικά πολλά Ceed και Pro_Ceed 2ετιας ή 3ετιας στην αγορά των μεταχειρισμένων ήδη και αυτό με προβληματίζει αρκετά…

        Τελικά τι να κάνω? Εσείς τι προτείνετε?

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr