-
Καλημερα χρονια πολλα,Χριστος Ανεστη σε ολους...μεταξυ γυρισματος της σουβλας,βρηκα την ευκαιρια να ποσταρω ενα διλλημα,που μας απασχολησε την 7αδα που περασε στη δουλεια...Προκειται ο αδερφος μου να παρει νεο οχημα και βρηκε ευκαιρια λογω μειωσης τιμων-και θελει κατι οικογενειακο με κινηση στους 4...χωρις να υπαρχουν πολλες επιλογες,κατεληξε στο A4 Sedan 2.0 TFSI 211hp Quattro και στο 9-3 Sport Sedan 2.0 Linear TS XWD...δεν μπαινω στον κοπο συγκρισης 2 premium μοντελων imo,απλα θα ηθελα να με βοηθησετε τι θα παιρνατε εσεις...οσο για το θεμα χρηματων,προβλημα δεν υπαρχει,αλλα διχως αυτο να σημαινει πως θα δοθουν απροβληματιστα.Δηλαδη ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα ποιοτητας υπερ του Α4,που να δικαιολογει μια διαφορα 6000Ε πριν την μειωση τελων?pls help...
-
Καλημερα χρονια πολλα,Χριστος Ανεστη σε ολους...μεταξυ γυρισματος της σουβλας,βρηκα την ευκαιρια να ποσταρω ενα διλλημα,που μας απασχολησε την 7αδα που περασε στη δουλεια...Προκειται ο αδερφος μου να παρει νεο οχημα και βρηκε ευκαιρια λογω μειωσης τιμων-και θελει κατι οικογενειακο με κινηση στους 4...χωρις να υπαρχουν πολλες επιλογες,κατεληξε στο A4 Sedan 2.0 TFSI 211hp Quattro και στο 9-3 Sport Sedan 2.0 Linear TS XWD...δεν μπαινω στον κοπο συγκρισης 2 premium μοντελων imo,απλα θα ηθελα να με βοηθησετε τι θα παιρνατε εσεις...οσο για το θεμα χρηματων,προβλημα δεν υπαρχει,αλλα διχως αυτο να σημαινει πως θα δοθουν απροβληματιστα.Δηλαδη ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα ποιοτητας υπερ του Α4,που να δικαιολογει μια διαφορα 6000Ε πριν την μειωση τελων?pls help...
-
Καλημερα χρονια πολλα,Χριστος Ανεστη σε ολους...μεταξυ γυρισματος της σουβλας,βρηκα την ευκαιρια να ποσταρω ενα διλλημα,που μας απασχολησε την 7αδα που περασε στη δουλεια...Προκειται ο αδερφος μου να παρει νεο οχημα και βρηκε ευκαιρια λογω μειωσης τιμων-και θελει κατι οικογενειακο με κινηση στους 4...χωρις να υπαρχουν πολλες επιλογες,κατεληξε στο A4 Sedan 2.0 TFSI 211hp Quattro και στο 9-3 Sport Sedan 2.0 Linear TS XWD...δεν μπαινω στον κοπο συγκρισης 2 premium μοντελων imo,απλα θα ηθελα να με βοηθησετε τι θα παιρνατε εσεις...οσο για το θεμα χρηματων,προβλημα δεν υπαρχει,αλλα διχως αυτο να σημαινει πως θα δοθουν απροβληματιστα.Δηλαδη ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα ποιοτητας υπερ του Α4,που να δικαιολογει μια διαφορα 6000Ε πριν την μειωση τελων?pls help...
-
To Audi είναι καλύτερο σε όλα. Αν η διαφορά τιμής όμως είναι σημαντική, το Saab μπαίνει στο παιχνίδι, αλλά έχε υπόψη σου πως μπορεί αύριο η εταιρεία να κλείσει... Εγώ θα προτιμούσα το Audi και αν δεν το έφτανα, θα έπαιρνα το 1.8. Μια χαρά είναι και αυτό και η τετρακίνηση σε ένα οικογενειακό δεν είναι τόσο απαραίτητη στην Ελλάδα...
-
Αν δεν του φτάνει ένα Α4 1.8TSI
θα κοίταγα εναλλακτικά (κι αν μου έφταναν τα λ7) με την παρακάτω σειρά ... τα
Α4 2.0ΤQ
325 Xi
V50 T5 AWD -
Το 1,8 το εχει σκεφτει,αλλα θελει λιγο γκαζι παραπανω,τι να γινει?Τα λ7 ειπαμε υπαρχουν,αλλα δεν θα τα δωσεο ο bro ετσι απλα...τωρα οτι η 4κινηση στους μεταξενιους δρομους που εχει η ελλαδιτσα χρειαζονται παντοτε νομιζω...και γιατι να κλεισει η SAAB?εγω ισα-ισα που διαβασα πως τωρα που απαλλαχτηκε απο τη GM,ερχονται καλυτερες μερς γι'αυτην.Εγω παντως απο θεμα εξωτερικης εμφανισης δινω ψηφο στο SAAB,αν και παντοτε το γουστο ειναι υποκειμενικο....ασε που και τα 4-5Κ που θα γλυτωσει,εγω σαν εργενης θα τα τρωγα αλλου ....
-
εγω παντως πιστευω οτι η τετρακινηση βοηθαει..αν δεν την εχεις συνεχεια ωστε να τη συνηθισεις δε σου ειναι απαραιτητη , αν την εχεις ομως πραγματικα την εκτιμας..
μπορει να μη χιονιζει και να βρεχει στην Ελλαδα οι δρομοι μας ομως ειναι γυαλι.και δεν υπαρχει μεγαλυτερη αισθηση ασφαλειας απο το να χεις πανω απο 200 αλογα και να μπορεις να πατας τερμα το γκαζι οποτε εσυ γουσταρεις.
βεβαια με τα ηλεκτρονικα που εχουν και τα μη 4κινητα η 4κινηση ισως φανταζει περιττη , ομως με την 4κινηση επεμβαινουν ελαχιστα και στο κατω κατω μπορεις να τα βγαλεις χωρις φοβο καθως δεν παρατηρεις να αλλαζει κατι δραματικο ακομα και σε σβελτο ρυθμο.
A4 2.0T quattro ειναι εξαιρετικη επιλογη
-
Ο χρήστης mixalisnaf έγραψε:
Το 1,8 το εχει σκεφτει,αλλα θελει λιγο γκαζι παραπανω,τι να γινει?Τα λ7 ειπαμε υπαρχουν,αλλα δεν θα τα δωσεο ο bro ετσι απλα...τωρα οτι η 4κινηση στους μεταξενιους δρομους που εχει η ελλαδιτσα χρειαζονται παντοτε νομιζω...και γιατι να κλεισει η SAAB?εγω ισα-ισα που διαβασα πως τωρα που απαλλαχτηκε απο τη GM,ερχονται καλυτερες μερς γι'αυτην.Εγω παντως απο θεμα εξωτερικης εμφανισης δινω ψηφο στο SAAB,αν και παντοτε το γουστο ειναι υποκειμενικο....ασε που και τα 4-5Κ που θα γλυτωσει,εγω σαν εργενης θα τα τρωγα αλλου ....το εσωτερικό των Saab μου θυμίζει αυτοκίνητα προηγούμενης δεκαετίας .... αλλά οκ, γούστα είναι αυτά ....
άποψη μου είναι αν Φτάνει το Audi, είναι η 1η επιλογή. Από κι και πέρα ο καθένας μας οριοθετεί διαφορετικά τα θέλω του, σύμφωνα με τα υποκειμενικά κριτήρια του ....
ΥΓ. τα λέει αυτά, ένας πρώην φιλικά στεκούμενος απέναντι στα SAAB. Οταν μεσουρανούσαν τα 900 Τurbo
-
Ειπα εξωτερικη εμφανιση....απο εσωτερικη παντως,εχοντας μπει και στα 2 οχηματα μεσα,αλλα σε πιο απλες εκδοσεις,εχεις εν μερει δικιο για το SAAB,για την εικονα του εσωτερικου,μεγαλη ευθυνη φερει η κονσολα στο πανω μερος με τους αεραγωγους να ειναι πραγματι οπισθοδρομικη...στο εσωτερικο του Α4 παντως,ειναι μεν πιο καλογουστο απο αυτο του SAAB,αλλα διχως κι αυτο να σε συνεπαιρνει με την συντηρητικη σχεδιαση του...Οσο για την 4κινηση,εγω τουλαχιστον απορω με οσους αγοραζουν οχηματα 200+hp,τα οποια παρα τα ηλεκτρονικα βοηθηματα τους,δεν προσφερουν την ιδια προσφυση με ενα 4κινητο....δλδ ενταξει ευθειες υπαρχουν να τα βγαλεις τα 200,στροφες ομως δεν υπαρχουν?
-
μια χαρα βγαινουν τα 200+ αλογα χωρις ηλεκτρονικα και χωρις 4κινηση, απλα η 4κινηση βοηθαει παρα πολυ και κολακευει εναν οχι και τοσο καλο οδηγο
οι δυσκολες συνθηκες οπως βροχη (για να μην πω χιονι και φανω υπερβολικος) σου περνανε απαρατηρητες
θυμαμαι τελευταια φορα που χιονισε και εβγαλα βολτα ολα τα αυτοκινητα μας το ενα μετα το αλλο.
αν στο στεγνο το s3 ηταν 10 σκαλια πιο πανω σε σχεση με τα αλλα, στο χιονι/παγο ηταν 200 -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μια χαρα βγαινουν τα 200+ αλογα χωρις ηλεκτρονικα και χωρις 4κινηση, απλα η 4κινηση βοηθαει παρα πολυ και κολακευει εναν οχι και τοσο καλο οδηγοΕιναι θεμα ''κολακειας'' οδηγου η θεμα ασφαλειας?για μενα το 2ο....οικογενειαρχης ανθρωπος ειναι με μετακινησεις ελεω δουλειας,θελει απλα να κινειται σβελτα σε ταξιδια με ασφαλεια.Υπαρχει αραγε κανεις που να πιστευει πως μπορει ετσι ανευθυνα να οδηγει τοσο γρηγορα τετοια οχηματα χωρις βοηθηματα και χωρις συνεπειες?δεν ειμαστε ολοι σουμαχερ και δεν θελουμε να γινουμε...
-
αν δεν θέλουμε να γίνουμε ... νομίζω ότι μια χαρά φτάνει το ESP και το αντισπίν ....
αν θέλουμε όμως το κάτι παραπάνω (περισσότερο σε οδηγική ευχαρίστηση) ένα 4χ4 μπορεί να βοηθήσει ...
αρκεί να είσαι διατεθειμένος να ....πληρώσεις παραπάνω στην αρχή
να πληρώνεις περισσότερες βενζίνες
να έχεις περισσότερες τριβές-θορύβους κατά την κίνηση
λίγο μικρότερες επιδόσεις στην τελική ταχύτητα -
δεν ειπα να το παταει οπου βρει, αλλα οπως και να το κανουμε τα 211 αλογα ειναι πειρασμος
καποια στιγμη θα το πατησει..
εκει η 4κινηση θα τον κολακεψει(σε αντιθεση με την πισω κινηση που μαλλον θα 'τρομαξει' εναν μεσο οικογενειαρχη)σε ολες τις αλλες περιπτωσεις εννοειεται οτι θα του παρεχει και ασφαλεια
αρα ειναι και τα 2 οπως ειπες παραπανω
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πληρώσεις παραπάνω στην αρχή
να πληρώνεις περισσότερες βενζίνες
να έχεις περισσότερες τριβές-θορύβους κατά την κίνηση
λίγο μικρότερες επιδόσεις στην τελική ταχύτητασυμφωνω με τριβες και βενζινες (στις οποιες συμβαλλουν και τα επιπλεον κιλα)
στο θεμα θορυβων δε θα το λεγα καθως το αυτοκινητο (αν κρινω απο το ταπεινο μου Α3) θα εχει παρα πολυ καλη ηχομονωση..δε μιλαμε για subaru
η τελικη του αυτοκινητου ειναι 250, αν εννοεις οτι θα τα πιανει πιο αργα σε σχεση με ενα μη 4κινητο μαλλον δεν αποκλειεται καθως ολοι οι παραπανω παραγοντες(βαρος τριβες κτλ) θα επηρεαζουν
για αυτο το λογο ενα rs4 στην ευθεια ειναι πιο αργο απο μια Μ3 παρα τα ιδια αλογα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ειπα να το παταει οπου βρει, αλλα οπως και να το κανουμε τα 211 αλογα ειναι πειρασμος
καποια στιγμη θα το πατησει..
εκει η 4κινηση θα τον κολακεψει(σε αντιθεση με την πισω κινηση που μαλλον θα 'τρομαξει' εναν μεσο οικογενειαρχη)σε ολες τις αλλες περιπτωσεις εννοειεται οτι θα του παρεχει και ασφαλεια
αρα ειναι και τα 2 οπως ειπες παραπανω
Πειρασμος και οχι μονο...αληθεια ειναι κατι ακομα που δεν μας αποσαφηνισαν-τηλεφωνικα-οι αντιπροσωπειες...στα 2 οχηματα που ανεφερα πιο πανω,ποιος ξερει τι γινεται με κοστος συντηρησης?η 4κινηση επηρεαζει το κοστος για τυχον προσθετους ελεγχους?
-
αν τα ζύγιζα και η τσέπη μου άντεχε το 4χ4, θα πήγαινα εκεί με τα 1000 !!!
το audi έχει κεντρικό διαφορικό και το Saab είναι με συμπλέκτη ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν τα ζύγιζα και η τσέπη μου άντεχε το 4χ4, θα πήγαινα εκεί με τα 1000 !!!το audi έχει κεντρικό διαφορικό και το Saab είναι τύπου torsen ?
audi torsen και saab haldex IV
-
μπορεί κάποιος να μας πει τις διαφορές ... ? πλεονεκτήματα μειονεκτήματα ... ?
στο θέμα μας τώρα ... θα είχα σαν πρώτη επιλογή
το Α4 2.0ΤQ και σαν 2η επιλογή την 325Χi
αν δεν ήθελα να ξοδέψω τόσα ..... θα επέλεγα
το V50 T5 AWD και σαν 2η επιλογή το 93 2.0 XWD μαζί με το Legacy
-
Ξεχασα να αναφερω πως σαν 3η επιλογη προταθηκε και το SUBARU LEGACY 2.0R,αλλα λογω ελλειψης ισχυος απορριφθηκε....
-
Ο χρήστης mixalisnaf έγραψε:
Ειναι θεμα ''κολακειας'' οδηγου η θεμα ασφαλειας?για μενα το 2ο....οικογενειαρχης ανθρωπος ειναι με μετακινησεις ελεω δουλειας,θελει απλα να κινειται σβελτα σε ταξιδια με ασφαλεια.Δεν υπάρχει θέμα μεγαλύτερης ασφάλειας στα τετρακίνητα και απορώ που αρκετοί πιστεύουν κάτι τέτοιο.
Όταν ένα αυτοκίνητο χρειαστεί να δείξει την ενεργητική του ασφάλεια (απότομο φρενάριμα, απότομη αλλαγή πορείας κλπ) οι νόμοι της φυσικής είναι οι ίδιοι.
AUDI vs SAAB