Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    turbisma opel astra h 1,6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. turbisma opel astra h 1,6
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    12
    276
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      astracosmo1600 last edited by

      Eimai katwxos enos opel astra 1.6twinport me ta 105. Exw topothetisei sto amaxi eds programma, skoupa green carbon, kai mesai k teliko. Episis skeftomai na valw ekkentra dbilas. Asxetos an provw se ayth thn diadikasi twn ekkentrwn einai efikti h topothetisi enos turbo sto sgkekrimeno amaxi? mexri to polu 0.4 bar kala akougonte k ta 0.3. Poies eteries einai poio axiopistes. Xerei kaneis kapoion na apeuthinthw p kanei tetoies topothetiseis?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        astracosmo1600 last edited by

        Eimai katwxos enos opel astra 1.6twinport me ta 105. Exw topothetisei sto amaxi eds programma, skoupa green carbon, kai mesai k teliko. Episis skeftomai na valw ekkentra dbilas. Asxetos an provw se ayth thn diadikasi twn ekkentrwn einai efikti h topothetisi enos turbo sto sgkekrimeno amaxi? mexri to polu 0.4 bar kala akougonte k ta 0.3. Poies eteries einai poio axiopistes. Xerei kaneis kapoion na apeuthinthw p kanei tetoies topothetiseis?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astracosmo1600 last edited by

          Eimai katwxos enos opel astra 1.6twinport me ta 105. Exw topothetisei sto amaxi eds programma, skoupa green carbon, kai mesai k teliko. Episis skeftomai na valw ekkentra dbilas. Asxetos an provw se ayth thn diadikasi twn ekkentrwn einai efikti h topothetisi enos turbo sto sgkekrimeno amaxi? mexri to polu 0.4 bar kala akougonte k ta 0.3. Poies eteries einai poio axiopistes. Xerei kaneis kapoion na apeuthinthw p kanei tetoies topothetiseis?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Προκειμένου να γίνει ένα σωστό τούρμπισμα σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα χρειαστείς minimum 3 χιλιάρικα και πιθανότατα 5-6 (αν αποφασίσεις να ανοίξεις μοτέρ για να βάλεις πιστόνια κλπ.)
            Mε αυτά τα χρήματα μπορείς να αγοράσεις ένα Astra παρόμοιο με το δικό σου σε χιλιόμετρα με το 1,6 turbo μοτέρ, ή έστω, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου, να του βάλεις το τούρμπο μοτέρ της Όπελ.
            Η 1η λύση νομίζω θα σου κοστίσει 5-6Κ και η 2η κοντά στα 3Κ (υποθέτωντας πως δίνεις και το δικό σου μοτέρ)

            Βάζοντας το τούρμπο μοτέρ της Όπελ έχεις περισσότερα άλογα από όσα θα είχε το δικό σου στα 0,3bar και αξιόπιστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              delsol-vti last edited by

              Να κρατησεις τα λεφτα σου και οταν το αποφασισεις , δωσε με ησυχια το αμαξι σου σε μια σωστη τιμη , βαλε την διαφορα και παρε ελαφρος μεταχειρισμενο καποιο αλλο μοντελο που να ειναι τουρμπατο εργοστασιακα.
              Και την καλυτερη δουλεια να σου κανει αυτος που θα στο φτιαξει δεν προκειται να ειναι μονο τα λεφτα που εχεις υπολογισει . Στην καλυτερη περιπτωση να υπολογιζεις ενα 50% πανω απο οτι υπολογιζες πριν το κανεις γιατι πολύ απλα , παντα κατι θα χρειαστει ακομα.
              Στην χειροτερη περιπτωση απο θεμα κοστους κ αξιοπιστιας ειναι να μπριζωθεις εσυ στην πορεια και το 0,4 bar να θες να το κανεις 0,8 και αν ολα πηγαινουν καλά θα ψαχτεις για 1,2 bar και1,4 και και .... καταλαβαινεις που το παω ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Τουρμπίσματα σε ατμοσφαιρικά μοτέρ κάναμε όταν δεν υπήρχαν έτοιμα εργοστασιακά τούρμπο μοτέρ, τώρα όλοι έχουν, άρα η καλύτερη οικονομικά και τεχνικά λύση είναι το έτοιμο τουρμπίσιο μοτέρ, ή αλλαγή του μοτέρ σου με έτοιμο τουρμπάτο, ή αλλαγή του αμαξιού σου με άλλο με τούρμπο.

                Τα παιδιά έχουν λοιπόν δίκηο, καλά τα είπανε.

                Για τούρμπισμα 0.3 - 0.4 δεν χρειάζεται να ανοίξεις τον κινητήρα, ( καλά - καλά δεν χρειάζεσαι μεγάλο intrcooler ) αλλά δεν θα μείνεις εκεί, μετά από 2-3 μήνες τα 0.4 bar θα σου είναι λίγα και θα αρχίσεις να σκέφτεσαι για 0.8 - 1.0, τότε θα πρέπει να ξαναανοίξεις το πορτοφόλι σου, άστο λοιπόν και κάνε την κίνηση όπως σου είπαν τα παιδιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nick-k last edited by

                  Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες. Έπρεπε απ' την αρχή να πας για το GTC Turbo που είναι πιστεύω ότι πρέπει για αυτό που θες και φυσικά εργοστασιακό. Μπαίνεις σε άλλο τρυπάκι κάνοντας μια τέτοια κίνηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Συμφωνω και εγω με τους παραπανω αλλα καταλαβαινω την καψουρα σου για το αμαξι σου και τα λεφτα που εχεις δωσει μεχρι τωρα .Ονειρευεσαι ενα τουρμπακι και εισαι ανυπομονος λογικα.
                    Ισως δεν λαβεις και τοσο σοβαρα αυτα που διαβασες μεχρι τωρα και προχωρησεις στην τοποθετηση.
                    Ενα θα σου πω!
                    Λεφτα απο ολα αυτα οταν το πουλησεις δεν θα λαβεις εκτος και αν το αγορασει καψουρης που το ξερει !
                    Τωρα ,στα μεχρι τωρα που εβαλες αν βαλεις αγριοτερα εκκεντρα και βρεις και μια πιο ανοιχτη εισαγωγη θα δεις μια καλη ατμοσφαιρικη αποδοση με πολυ καλο ηχο!
                    Αν μπορεις να επαναπρογραμματισεις τον εγκεφαλο ακομα καλυτερα!
                    Ζυγισε την τσεπη σου με αυτα που ζητας και αποφασισε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      astracosmo1600 last edited by

                      sumfwnw mazi sas se ola auta exete dikio en merh. Ousiastika to autokinhto einai tou 2007 kai an to poulhsw auth th stigmh 14.000 to polu na piasei kai ena turbo gtc exei 23.000 too much! exw idi dwsei 1250eyrw gia veltiwsh 1o stadio skoupa mesaio teliko eds kai apenergopoihsh hlektrogkazou. k skopeuw na doso amesa alla 2000eyrw epanaprogramatismos ekkentra k roiki h' gia ena mikro turbo. Pisteuw glitwnw polla leuta k dn psaxnw kamia rouketa opws to gtc 180 alla ena autokinhto normal p na paei ikanopoihtika opws as poume to tsi 140 dld ws ekei dn me endiaferei kati kltero. Twra ti apo ta duo sumferei dld egw gia na sas dosw na katalavete thelw na dw apodosh apo tis 4.500 mexri tis 6.500 strofes axizei light turbo h ekkentra anaprogrammatismo roiki? kai poio einai poio axiopisto gia thn antoxh tou moter(upopsin o epanaprogrammatismo metatopizei kofti apo 6.400 sti 7.200 einai dbilas k dn alazw eisagwgh aera mono programma)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        πόσο θα σου καίει ... αυτό το μοτέρ (που θα σου φτιάξουν) .... το έχεις σκεφτεί ???

                        ή κάθεσαι στα αυγά σου ..... ή παίρνεις άλλο αυτοκίνητο .....

                        συμβιβασμός .... αλλάζεις το μοτέρ σου .....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          delsol-vti last edited by

                          Αφου θέλεις οπωσδηποτε να αναβαθμισεις το συγκεκριμενο μοτερ, τοτε ριξε τα λεφτα που εχεις υπολογισει στην ατμοσφαιρικη βελτιωση που λες.
                          Αν ξεκινησεις για light turbo τα 2000ε δεν θα σου φτασουν .... Και να σου εφταναν ομως ... σε διαβεβαιω οτι στην πορεια θα ριξεις και άλλα , ασχετα πως το σκεφτεσαι τωρα. Ετσι πανε αυτά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Aφου υπαρχει εισαγωγη και γινεται χαρτογραφηση και με αγριοτερα εκκεντρα καντο για μενα.
                            Η ατμοσφαιρα εχει αλλη γλυκα αλλα ειναι δυσκολη για ιπποδυναμη μεγαλη.
                            Συμβιβασου με 15 ,20 αλλογα παραπανω και καθησε εκει .Μετα δεν συμφερει.Εχω περασει απο αυτο το σταδιο και η καψουρα χωρις λεφτα ειναι μαρτυριο δε λεω!
                            Κοφτη 7200 δεν ειναι καθολου ασχημα για οπελ.
                            Μονο ο ηχος θα σε κανει να νομιζεις οτι εισαι σε ειδικη στον Μπραλο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Βάζοντας έναν πιο άγριο εκκεντροφόρο θα κερδίσεις στις ψηλές στροφές, εκεί που θέλεις δηλαδή, αλλά θα χάσεις στις χαμηλές.... που δεν το θέλεις αφού είναι καθημερινό αυτοκίνητο.
                              Σαφώς όμως συμφέρει από πλευράς και οικονομικής και αξιοπιστίας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr