Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tata-Nano
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Tata-Nano
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    7
    5
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patrinos last edited by

      To Tata-Nano, το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου, διατίθεται από την Πέμπτη προς πώληση σε όλη την Ινδία, με την κατασκευάστρια αυτοκινητοβιομηχανία να ελπίζει ότι το όχημα αυτό θα αποτελέσει 'επανάσταση' στον τομέα της ιδιωτικής μετακίνησης και ότι θα τονώσει τις πωλήσεις της, παρά την τεράστια ύφεση που πλήττει τον τομέα αυτό παγκοσμίως.

      Αυτό το μίνι-όχημα εξαιρετικά χαμηλού κόστους, του οποίου η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 100.000 ρουπίες (112.735 ρουπίες αντιστοιχούν σε 1.500 ευρώ) για τη βασική του έκδοση, βρίσκεται ήδη εδώ και μία εβδομάδα στις εκθέσεις αυτοκινήτων στο Νέο Δελχί και τη Βομβάη, ενώ εκπρόσωπος της θυγατρικής Tata Motors χαρακτήρισε 'ενθαρρυντικές' τις πρώτες παραγγελίες.

      'Ήθελα αυτοκίνητο για να είμαι ανεξάρτητος και αυτό ανταποκρίνεται στις οικονομικές μου δυνατότητες', δήλωσε ο Ναράν Ράο Παουάρ, πρώην αστυνομικός επιθεωρητής στη Βομβάη, 82 ετών, ο οποίος δεν μπορεί πια να κυκλοφορεί με σκούτερ.

      Αυτό ήταν και το σκεπτικό της εταιρείας, όπως το περιέγραψε ο πρόεδρός της Ρατάν Τάτα όταν ανακοίνωσε την κατασκευή του νέου μοντέλου: υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ινδία που μπορούν να διαθέσουν 1.000 δολάρια για ένα δίκυκλο, αλλά δεν μπορούν να διαθέσουν 4.000 δολάρια για ένα αυτοκίνητο.

      Το Tata Nano διαθέτει ένα μικρό κινητήρα 624 κ.ε. 35 ίππων, με τελική ταχύτητα τα 105 χλμ/ώρα, δεν διαθέτει φρένα με ABS ούτε υδραυλική υποβοήθηση ούτε κλιματισμό.

      Ο όμιλος Tata ελπίζει να κατασκευάσει και να πουλήσει στην Ινδία 30.000 με 50.000 οχήματα εντός του 2009, και στη συνέχεια 250.000 με 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο.

      Ο όμιλος στοχεύει επίσης και στην αγορά της Ανατολής, η οποία μαστίζεται από την οικονομική κρίση, ενώ το Nano θα μπορούσε επίσης να εξαχθεί και στην Ευρώπη το 2010-2011, με τιμή εκκίνησης 5.000 ευρώ, αφού γίνουν οι απαραίτητες προσθήκες προκειμένου να αναποκρίνεται στα ευρωπαϊκά στάνταρς ασφάλειας και εκπομπής ρύπων.

      Δες το βίντεο
      http://www.youtube.com/watch?v=5h-hYbhG ... r_embedded
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        patrinos last edited by

        To Tata-Nano, το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου, διατίθεται από την Πέμπτη προς πώληση σε όλη την Ινδία, με την κατασκευάστρια αυτοκινητοβιομηχανία να ελπίζει ότι το όχημα αυτό θα αποτελέσει 'επανάσταση' στον τομέα της ιδιωτικής μετακίνησης και ότι θα τονώσει τις πωλήσεις της, παρά την τεράστια ύφεση που πλήττει τον τομέα αυτό παγκοσμίως.

        Αυτό το μίνι-όχημα εξαιρετικά χαμηλού κόστους, του οποίου η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 100.000 ρουπίες (112.735 ρουπίες αντιστοιχούν σε 1.500 ευρώ) για τη βασική του έκδοση, βρίσκεται ήδη εδώ και μία εβδομάδα στις εκθέσεις αυτοκινήτων στο Νέο Δελχί και τη Βομβάη, ενώ εκπρόσωπος της θυγατρικής Tata Motors χαρακτήρισε 'ενθαρρυντικές' τις πρώτες παραγγελίες.

        'Ήθελα αυτοκίνητο για να είμαι ανεξάρτητος και αυτό ανταποκρίνεται στις οικονομικές μου δυνατότητες', δήλωσε ο Ναράν Ράο Παουάρ, πρώην αστυνομικός επιθεωρητής στη Βομβάη, 82 ετών, ο οποίος δεν μπορεί πια να κυκλοφορεί με σκούτερ.

        Αυτό ήταν και το σκεπτικό της εταιρείας, όπως το περιέγραψε ο πρόεδρός της Ρατάν Τάτα όταν ανακοίνωσε την κατασκευή του νέου μοντέλου: υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ινδία που μπορούν να διαθέσουν 1.000 δολάρια για ένα δίκυκλο, αλλά δεν μπορούν να διαθέσουν 4.000 δολάρια για ένα αυτοκίνητο.

        Το Tata Nano διαθέτει ένα μικρό κινητήρα 624 κ.ε. 35 ίππων, με τελική ταχύτητα τα 105 χλμ/ώρα, δεν διαθέτει φρένα με ABS ούτε υδραυλική υποβοήθηση ούτε κλιματισμό.

        Ο όμιλος Tata ελπίζει να κατασκευάσει και να πουλήσει στην Ινδία 30.000 με 50.000 οχήματα εντός του 2009, και στη συνέχεια 250.000 με 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο.

        Ο όμιλος στοχεύει επίσης και στην αγορά της Ανατολής, η οποία μαστίζεται από την οικονομική κρίση, ενώ το Nano θα μπορούσε επίσης να εξαχθεί και στην Ευρώπη το 2010-2011, με τιμή εκκίνησης 5.000 ευρώ, αφού γίνουν οι απαραίτητες προσθήκες προκειμένου να αναποκρίνεται στα ευρωπαϊκά στάνταρς ασφάλειας και εκπομπής ρύπων.

        Δες το βίντεο
        http://www.youtube.com/watch?v=5h-hYbhG ... r_embedded
        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          patrinos last edited by

          To Tata-Nano, το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου, διατίθεται από την Πέμπτη προς πώληση σε όλη την Ινδία, με την κατασκευάστρια αυτοκινητοβιομηχανία να ελπίζει ότι το όχημα αυτό θα αποτελέσει 'επανάσταση' στον τομέα της ιδιωτικής μετακίνησης και ότι θα τονώσει τις πωλήσεις της, παρά την τεράστια ύφεση που πλήττει τον τομέα αυτό παγκοσμίως.

          Αυτό το μίνι-όχημα εξαιρετικά χαμηλού κόστους, του οποίου η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στις 100.000 ρουπίες (112.735 ρουπίες αντιστοιχούν σε 1.500 ευρώ) για τη βασική του έκδοση, βρίσκεται ήδη εδώ και μία εβδομάδα στις εκθέσεις αυτοκινήτων στο Νέο Δελχί και τη Βομβάη, ενώ εκπρόσωπος της θυγατρικής Tata Motors χαρακτήρισε 'ενθαρρυντικές' τις πρώτες παραγγελίες.

          'Ήθελα αυτοκίνητο για να είμαι ανεξάρτητος και αυτό ανταποκρίνεται στις οικονομικές μου δυνατότητες', δήλωσε ο Ναράν Ράο Παουάρ, πρώην αστυνομικός επιθεωρητής στη Βομβάη, 82 ετών, ο οποίος δεν μπορεί πια να κυκλοφορεί με σκούτερ.

          Αυτό ήταν και το σκεπτικό της εταιρείας, όπως το περιέγραψε ο πρόεδρός της Ρατάν Τάτα όταν ανακοίνωσε την κατασκευή του νέου μοντέλου: υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια νοικοκυριά στην Ινδία που μπορούν να διαθέσουν 1.000 δολάρια για ένα δίκυκλο, αλλά δεν μπορούν να διαθέσουν 4.000 δολάρια για ένα αυτοκίνητο.

          Το Tata Nano διαθέτει ένα μικρό κινητήρα 624 κ.ε. 35 ίππων, με τελική ταχύτητα τα 105 χλμ/ώρα, δεν διαθέτει φρένα με ABS ούτε υδραυλική υποβοήθηση ούτε κλιματισμό.

          Ο όμιλος Tata ελπίζει να κατασκευάσει και να πουλήσει στην Ινδία 30.000 με 50.000 οχήματα εντός του 2009, και στη συνέχεια 250.000 με 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο.

          Ο όμιλος στοχεύει επίσης και στην αγορά της Ανατολής, η οποία μαστίζεται από την οικονομική κρίση, ενώ το Nano θα μπορούσε επίσης να εξαχθεί και στην Ευρώπη το 2010-2011, με τιμή εκκίνησης 5.000 ευρώ, αφού γίνουν οι απαραίτητες προσθήκες προκειμένου να αναποκρίνεται στα ευρωπαϊκά στάνταρς ασφάλειας και εκπομπής ρύπων.

          Δες το βίντεο
          http://www.youtube.com/watch?v=5h-hYbhG ... r_embedded
          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Υπαρχει και το viewtopic.php?f=8&t=35056

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              toxotis last edited by

              παιδια μην γελιομαστε και ας μην παρασυρομαστε € 1500 θα εχει σε ινδια σε Ευρωπη για να επιτραπει η πωληση του πρεπει να αποκτησει καποια κλουδια οχι μονο 4 ροδες και 2 πορτες η τιμη του αναμενετα να ξεπερασει τις € 6000 μαζι με τα τελωνεια κτλ κτλ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stanfromgreece last edited by

                Ο χρήστης toxotis έγραψε:
                παιδια μην γελιομαστε και ας μην παρασυρομαστε € 1500 θα εχει σε ινδια σε Ευρωπη για να επιτραπει η πωληση του πρεπει να αποκτησει καποια κλουδια οχι μονο 4 ροδες και 2 πορτες η τιμη του αναμενετα να ξεπερασει τις € 6000 μαζι με τα τελωνεια κτλ κτλ

                Εχουν πεί για κάτω από 5000
                Αν έχει πάνω από 6000 που λές θα παει στα θυμαράκια... εδώ αυτή τη στιγμή με περίπου 7000 παίρνεις Twingo... (το γυμνό...αλλά και πάλι είναι πιο 'αυτοκίνητο'!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
                  ...'Ήθελα αυτοκίνητο για να είμαι ανεξάρτητος και αυτό ανταποκρίνεται στις οικονομικές μου δυνατότητες', δήλωσε ο Ναράν Ράο Παουάρ, πρώην αστυνομικός επιθεωρητής στη Βομβάη, 82 ετών, ο οποίος δεν μπορεί πια να κυκλοφορεί με σκούτερ.
                  ...

                  82 ετών που θέλει να είναι ανεξάρτητος, δεν μπορεί να κυκλοφορεί με σκούτερ αλλά του επιτρέπετε να οδηγεί αυτοκίνητο ...
                  Φαντάζομαι στην Ινδία όλοι με την ταυτότητα στο στόμα κυκλοφορούν στο δρόμο, πεζοί και οδηγοί ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stanfromgreece last edited by

                    Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                    ...'Ήθελα αυτοκίνητο για να είμαι ανεξάρτητος και αυτό ανταποκρίνεται στις οικονομικές μου δυνατότητες', δήλωσε ο Ναράν Ράο Παουάρ, πρώην αστυνομικός επιθεωρητής στη Βομβάη, 82 ετών, ο οποίος δεν μπορεί πια να κυκλοφορεί με σκούτερ.
                    ...

                    82 ετών που θέλει να είναι ανεξάρτητος, δεν μπορεί να κυκλοφορεί με σκούτερ αλλά του επιτρέπετε να οδηγεί αυτοκίνητο ...
                    Φαντάζομαι στην Ινδία όλοι με την ταυτότητα στο στόμα κυκλοφορούν στο δρόμο, πεζοί και οδηγοί ...

                    Δες αυτό φίλε:
                    http://www.youtube.com/watch?v=Rcf3Wvs7 ... re=related

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr