Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντιπροσωπείες συμπεριφορά-κόστος. Επηρεάζουν την επιλογή?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αντιπροσωπείες συμπεριφορά-κόστος. Επηρεάζουν την επιλογή?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    25
    36
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      Παίζει ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου η συμπεριφορά που επιδεικνύει η αντιπροσωπεία στους πελάτες της και το κόστος συντήρησης?

      Επηρεάζεστε στην επιλογή σας από αυτούς τους δύο παράγοντες?

      Πρόσφατα η οικογένεια αγόρασε αυτοκίνητο. Είχαμε υπόψιν μας 2 -3 μοντέλα και γυρίσαμε αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η εικόνα που είχαμε από την vw ήταν κακή καθώς μας φερόντουσαν υπεροπτικά και όταν τους ζητήσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο σε μία συγκεκριμένα μας φέρθηκαν λες και μας έκαναν χάρη. Είχα και κακή προηγούμενη εμπειρία από το polo που πλήρωνα το 1997 όσα πλήρωνε ο πατέρας μου για την 518 . Aπεναντίας όταν πήγαμε στην skoda η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική και όχι μόνο απαντούσαν και στην πιο χαζή ερώτηση αλλά μας έδωσαν και ίσα με 3 φορές το αυτοκίνητο για test drive χωρίς την παραμικρή αντίδραση.
      Κάπου σε πιάνει και το γαμώτο και λες βρε δεν πάτε καμιά βόλτα που θα σας δώσω και τα ζεστά ευρουλάκια μου
      Με δεδομένο ότι το skoda ήταν μέσα στις προεπιλογές και αφού το οδηγήσαμε βέβαια καταλήξαμε σε αυτό και λόγω συμπεριφοράς αντιπροσωπείας, κάτι που αποτελεί και καλή ένδειξη για αντιμετώπιση σε τυχόν μελλοντικό πρόβλημα είτε εντός είτε εκτός εγγύησης αλλά και λόγω χαμηλότερου κόστους συντήρησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kon5 last edited by

        Παίζει ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου η συμπεριφορά που επιδεικνύει η αντιπροσωπεία στους πελάτες της και το κόστος συντήρησης?

        Επηρεάζεστε στην επιλογή σας από αυτούς τους δύο παράγοντες?

        Πρόσφατα η οικογένεια αγόρασε αυτοκίνητο. Είχαμε υπόψιν μας 2 -3 μοντέλα και γυρίσαμε αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η εικόνα που είχαμε από την vw ήταν κακή καθώς μας φερόντουσαν υπεροπτικά και όταν τους ζητήσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο σε μία συγκεκριμένα μας φέρθηκαν λες και μας έκαναν χάρη. Είχα και κακή προηγούμενη εμπειρία από το polo που πλήρωνα το 1997 όσα πλήρωνε ο πατέρας μου για την 518 . Aπεναντίας όταν πήγαμε στην skoda η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική και όχι μόνο απαντούσαν και στην πιο χαζή ερώτηση αλλά μας έδωσαν και ίσα με 3 φορές το αυτοκίνητο για test drive χωρίς την παραμικρή αντίδραση.
        Κάπου σε πιάνει και το γαμώτο και λες βρε δεν πάτε καμιά βόλτα που θα σας δώσω και τα ζεστά ευρουλάκια μου
        Με δεδομένο ότι το skoda ήταν μέσα στις προεπιλογές και αφού το οδηγήσαμε βέβαια καταλήξαμε σε αυτό και λόγω συμπεριφοράς αντιπροσωπείας, κάτι που αποτελεί και καλή ένδειξη για αντιμετώπιση σε τυχόν μελλοντικό πρόβλημα είτε εντός είτε εκτός εγγύησης αλλά και λόγω χαμηλότερου κόστους συντήρησης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Παίζει ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου η συμπεριφορά που επιδεικνύει η αντιπροσωπεία στους πελάτες της και το κόστος συντήρησης?

          Επηρεάζεστε στην επιλογή σας από αυτούς τους δύο παράγοντες?

          Πρόσφατα η οικογένεια αγόρασε αυτοκίνητο. Είχαμε υπόψιν μας 2 -3 μοντέλα και γυρίσαμε αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η εικόνα που είχαμε από την vw ήταν κακή καθώς μας φερόντουσαν υπεροπτικά και όταν τους ζητήσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο σε μία συγκεκριμένα μας φέρθηκαν λες και μας έκαναν χάρη. Είχα και κακή προηγούμενη εμπειρία από το polo που πλήρωνα το 1997 όσα πλήρωνε ο πατέρας μου για την 518 . Aπεναντίας όταν πήγαμε στην skoda η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική και όχι μόνο απαντούσαν και στην πιο χαζή ερώτηση αλλά μας έδωσαν και ίσα με 3 φορές το αυτοκίνητο για test drive χωρίς την παραμικρή αντίδραση.
          Κάπου σε πιάνει και το γαμώτο και λες βρε δεν πάτε καμιά βόλτα που θα σας δώσω και τα ζεστά ευρουλάκια μου
          Με δεδομένο ότι το skoda ήταν μέσα στις προεπιλογές και αφού το οδηγήσαμε βέβαια καταλήξαμε σε αυτό και λόγω συμπεριφοράς αντιπροσωπείας, κάτι που αποτελεί και καλή ένδειξη για αντιμετώπιση σε τυχόν μελλοντικό πρόβλημα είτε εντός είτε εκτός εγγύησης αλλά και λόγω χαμηλότερου κόστους συντήρησης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            Έτσι μπράβο...
            Καλοτάξιδο το νέο σας Skoda...

            Ποιο πήρατε;

            _

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kon5 last edited by

              Eυχαριστούμε kubiak To superb 1.8tsi με dsg

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                Eυχαριστούμε kubiak To superb 1.8tsi με dsg

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stormold last edited by

                  Φυσικά και επιρεάζει...

                  υ.γ. άσχετο, αλλά εγώ επιρεάσθηκα εντελώς αρνητικά από την SKODA. Ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν οριστική τιμή για το κουπέ και να πάω από εκεί για test drive στο FABIA 1.6SE... Με γείωσαν εντελώς...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                    ... Η εικόνα που είχαμε από την vw ήταν κακή καθώς μας φερόντουσαν υπεροπτικά και όταν τους ζητήσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο σε μία συγκεκριμένα μας φέρθηκαν λες και μας έκαναν χάρη...

                    Το ίδιο συνάντησα και εγώ πέρσι. Πήγα για το Eos αλλά ο πωληταράς 'εξυπηρετούσε' μόνο για το Phaethon και επάνω και μόνο Fsi μοντέλα (στοκ).
                    (Εντυπώσεις μέχρι πέρσι το καλοκαίρι).
                    Εκείνο που με ενοχλεί δεν είναι το ύφος (μπορώ να εχω και εγώ απ'αυτό) όσο η επίδειξη αυτοκινήτου απο το κάθισμα του γραφείου, με ξενάγηση απο μακρυά και δείχνοντας με το δάκτυλο το αυτοκίνητο που είναι πέρα ... μακρυά αλλά και το ενδιαφέρον του πωλητή να δείξει, να απαντήσει κλπ.
                    Στα κάτω ... (οι περισσότερες ανατολικά), Skoda (μου είπε 'παπαγαλία' τον καταλογο εξοπλισμού και την τιμή ... και μετά με κοίταγε σαν χάνος ...), VW (κλειδωμένο αυτοκίνητο και το κλειδί ... χαμένο), Mazda (για γέλια κατασταση ... επιλογή πωλητή σύμφωνα με την θέση του ενδιαφερόμενου αυτοκινήτου για να στο δείχνει απο την καρέκλα του ...και μια απο τις πολλές απαντήσεις ...'το 2 πουλάει καλά ... η Mazda δεν κάνει προσφορές (μονοπώλιο γαρ εδώ πάνω) (με ύφος ... αμα θέλεις!)!!! και ακόμα περιμένω τηλέφωνο για test drive... (Τώρα άραγε?)), Nissan, Οpel (ρώτησα ευγενικά έναν αν ασχολείτε με πωλήσεις -σύρραπτε χαρτιά εκείνη την ώρα- και μου απάντησε 'έτσι λέω ...' μου έδωσε και μια φωτοτυπία με την κάρτα του για το Astra CC και πήγα μόνος μου να ψάχνω ποτηροθήκες, χώρους κλπ.
                    Πολύ καλή εντύπωση σε αντιπροσωπίες της Suzuki, Daihatsu, Peugeot, Mercedes, Toyota (μεγάλης ηλικίας, σοβαρός αλλά εξυπηρετικότατος), Citroen (με έτρεξε και σε μια αλάνα κοντά στο μαγαζί να μου δείξει το αυτοκίνητο στο χρώμα που ήθελα), άλλη της VW (ξεκλείδωτο αυτοκίνητο, άμεσο test drive) και άλλη της Nissan.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nrg_polini last edited by

                      Εαν εχω καταληξει στο αυτοκινητο που θελω δεν με επιρεαζει η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας και φυσικα ουτε του κοστους χρησης αφου για να το εχω επιλεξει παει να πει οτι το αντεχω. Ωστοσο εννοειται οτι θα το αγορασω απο εκει που θα εχουν τη καλυτερη τιμη και συμπεριφορα, και αυτα τα δυο τα ειχε ο Παζαροπουλος στη Θεσσαλονικη. Απο τον Μανδυλα δεν εχω παραπονο, ομως στην ΕΤΕΑ με εγραψαν κανονικα, οπως επισης και μια θεια μου (συνολο χασουρας για αυτους ~50k).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ratanplan last edited by

                        H συμπεριφορα θα με εκανε να μην το παρω απο την πορσε παζαροπουλος αλλα απο την πορσε σφακιανακης. Αν εχω αποφασισει δλδ για ενα αμαξι δεν θα το αλλαξω γιατι ειναι μαλακας ο πωλητης, απλα θα αλλαξω πωλητη. Αυτο στην Αθηνα που υπαρχει ανταγωνισμος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          euklides last edited by

                          Η κακη συμπεριφορά αποτελεί πολλές φορές δειγμα κακών υπηρεσιών μετά την πώληση που είναι και το σημαντικότερο. Γενικά δείχνει εταιρεία που δεν σέβεται τον πελάτη, πράγμα που δυστυχώς αποτελεί τον κανόνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stanfromgreece last edited by

                            Παιδιά, πράγματι η συμπεριφόρα στην αντιπροσωπεία επιρεάζει...αλλά να μην το γενικεύουμε σε μάρκες... γιατί δεν είναι θέμα αντιπροσωπείας αλλά συγκεκριμένης έκθεσης. Πρίν 2 μήνες, όταν 'έκλεισα' το Insignia, πήγα σε πολλές διαφορετικές Opel στην Αθήνα... Στην πλειοψηφεία τους συνάντησα ευγενικά, καλόβολα παιδιά που απαντούσαν (όσο ήξεραν, καθώς νέο αυτοκίνητο )σε κάθε μου ερώτηση... πέτυχα όμως και μία έκθεση, στην οποία ο πωλητής ήταν γυναίκα και μάλλιστα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... Βαριόταν που ζούσε, και η μύτη της πρέπει να ήταν τουλάχιστον 10 εκατοστά πάνω από το κούτελο! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν της ζήτησα να μου δώσει τιμή για το 'παλιό' μου αυτοκίνητο... ούτε λίγο ούτε πολύ... μου είπε μία τιμή 4000 πιο κάτω , από την τιμή που μου είχαν πεί σε άλλες εκθέσεις! Με το που άκουσα την τιμή...της λέω... είστε σίγουρη; Δεν είναι το απλό Megane, είναι το CC... και εκείνη με ψυχρό ύφος... λέτε να μην το είδα; Η αντίδρασή μου ήταν να της γυρίσω την πλάτη και να φύγω χωρίς να πώ τίποτα... και αν ξαναπατήσω εκεί να με χ... ακόμα και αν είναι η τελευταία Opel που θα έχει απομείνει στον κόσμο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              webfox last edited by

                              Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                              ...Αυτο στην Αθηνα που υπαρχει ανταγωνισμος.

                              Φαντάσου τώρα τι τραβάμε εμείς τώρα στην επαρχία όπου ΔΕΝ έχεις επιλογή...

                              AUDI-άκιας προσωπικά μέχρι το κόκκαλο, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρω από Karenta κι ας με πονάει (άσε που έχουν τέτοια ΚΑΚΗ φήμη εδώ στο Ηράκλειο, που πραγματικά αναρωτιέμαι πόσοι υποψήφιοι πελάτες θα ανέχονται ακόμα την συμπεριφορά των φαντασμένων πωλητών τους...).

                              Το ίδιο ισχύει για Alfa (δεν ενδιαφέρονται καν να πουλήσουν) και Merc (άσχετοι στο Service)...

                              Οπότε σε μας τους 'επαρχιώτες' αυτομάτως περιορίζονται οι επιλογές μας...εκτός βέβαια κι αν είσαι τολμηρός και πιστεύεις ότι το αμάξι που πήρες δεν θα τους έχει ανάγκη όσο το έχεις στην κατοχή σου (χλωμό).

                              Και για να μην γκρινιάζουμε μόνο:

                              ΕΞΑΙΣΙΑ η συμπεριφορά πωλητών της Toyota-Παπακαλιάτης (ενώ ο άλλος Τοϋοτάκιας σε γράφει κανονικά), με έναν επαγγελματισμό που δύσκολα μπορεί κάποιος να ξεπεράσει.

                              Το ίδιο η Seat, η BMW (αν είχαν και όμορφα σχέδια...) και φυσικά η Hyundai που με κέρδισε με το σπαθί της (παρόλο που ήμουν τότε αρνητικός με τα Κορεάτικα).

                              Το κόστος δεν είναι τόσο θέμα νομίζω, γιατί έχεις έναν 'Α' προϋπολογισμό και σύμφωνα μ' αυτόν πορεύεσαι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Για πες λίγο για το service της merc στο Ηράκλειο, με ενδιαφέρει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
                                  πέτυχα όμως και μία έκθεση, στην οποία ο πωλητής ήταν γυναίκα και μάλλιστα με ύφος χιλίων καρδιναλίων... Βαριόταν που ζούσε, και η μύτη της πρέπει να ήταν τουλάχιστον 10 εκατοστά πάνω από το κούτελο! Το κερασάκι στην τούρτα ήταν όταν της ζήτησα να μου δώσει τιμή για το 'παλιό' μου αυτοκίνητο... ούτε λίγο ούτε πολύ... μου είπε μία τιμή 4000 πιο κάτω , από την τιμή που μου είχαν πεί σε άλλες εκθέσεις! Με το που άκουσα την τιμή...της λέω... είστε σίγουρη; Δεν είναι το απλό Megane, είναι το CC... και εκείνη με ψυχρό ύφος... λέτε να μην το είδα; Η αντίδρασή μου ήταν να της γυρίσω την πλάτη και να φύγω χωρίς να πώ τίποτα... και αν ξαναπατήσω εκεί να με χ... ακόμα και αν είναι η τελευταία Opel που θα έχει απομείνει στον κόσμο!

                                  Γιατί δεν της είπες να δώσεις 4000€ λιγότερα για το Insignia; Και αν σου έλεγε 'μα για το Insignia μιλάμε' να απαντούσες 'λέτε να μην το είδα;'!

                                  Βρε δεν παν στο διάολο λέω εγώ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kon5 last edited by

                                    Μη βρίζεις πάτερ Πρέπει να δίνεις το καλό παράδειγμα .

                                    Φίλος εδώ που πήρε το s3 μου μίλησε για άσχημη συμπεριφορά και σκεφτείτε ότι έδωσε 47000 ντούκου
                                    Προσωπικά δεν μπορώ συφιλιάζομαι με τέτοιες συμπεριφορές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      H συμπεριφορα του πωλητη επηρρεαζει και ας μην το καταλαβαινουμε αμεσα.
                                      Αλλιως ειναι να πηγαινεις καπου και να σε αντιμετωπιζουν ως καποιον που θα τους φαει χρονο απο την ζωη τους,και αλλιως να ειναι προθυμοι και χαμογελαστοι.Αλλωστε οταν μπεις σε μια αντιπροσωπεια σημαινει οτι ηδη σε ενδιαφερει το αυτοκινητο,δεν μιλαμε για καταστασεις να παρεις ενα αυτοκινητο που δεν το σκεφτοσουνα καν μονο και μονο επειδη ο πωλητης ειναι συμπαθητικο παιδι.

                                      Το κοστος service προσωπικα δεν με επηρρεαζει,γιατι τα κανω ολα εκτος αντιπροσωπειας με το μισο κοστος και φυσικα η εγγυηση ισχυει ως γνωστον.Ομως,για το διαστημα που ειμαι στην εγγυηση με ενδιαφερει να ειμαι κοντα στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο,εφοσον δηλαδη δεν αγοραζω supercar τυπου φεραρι αλλα ενα συνηθες μεσο μετακινησης, δεν θεωρω λογικο να χανω χρονο απο την ζωη μου για να παω στην αντιπροσωπεια και στο συνεργειο της.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stanfromgreece last edited by

                                        Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                                        Μη βρίζεις πάτερ Πρέπει να δίνεις το καλό παράδειγμα .

                                        Φίλος εδώ που πήρε το s3 μου μίλησε για άσχημη συμπεριφορά και σκεφτείτε ότι έδωσε 47000 ντούκου
                                        Προσωπικά δεν μπορώ συφιλιάζομαι με τέτοιες συμπεριφορές.

                                        Πάτερ είναι...μπορεί να λέει ότι θέλει...
                                        Εξ'άλλου έχει 'ειδική' σχέση με τα 'θεία'...

                                        Μωρέ...το σκέφτηκα να της τα χώσω εκείνη την ώρα... αλλά ξέχασα να πώ πως έκανα το καλύτερο! Μετά από 3-4 μέρες έκλεισα το αυτοκίνητο σε άλλη έκθεση φυσικά... πήγα εκεί σε αυτή την στρίγγλα...μπαίνω μέσα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά...με κοιτάει, χαμογελάει και εκείνη...και τότε της λέω... το αυτοκίνητο το παράγγειλα σε άλλη έκθεση... μου έκαναν 1800 έκπτωση και μου πήραν το Megane 4000 περισσότερα από όσα δίνατε εσείς... πάρε να δείς και τα χαρτιά... τα βλέπει...και πρίν πεί τίποτα της λέω 'γειά σας' και έφυγα

                                        Νομίζω πως όλοι αυτοί οι 'εξυπνάκηδες' τέτοια αντιμετόπιση θέλουν...και ακόμη καλύτερη, ίσως αν πηγαίνουμε κατ'ευθείας στους προιστάμενούς τους για να δούν σε τί οφείλονται οι χαμηλές πωλήσεις τους!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                                          Μη βρίζεις πάτερ Πρέπει να δίνεις το καλό παράδειγμα .

                                          Φίλος εδώ που πήρε το s3 μου μίλησε για άσχημη συμπεριφορά και σκεφτείτε ότι έδωσε 47000 ντούκου
                                          Προσωπικά δεν μπορώ συφιλιάζομαι με τέτοιες συμπεριφορές.

                                          • 1

                                          47 ντουκου καμια εκπτωση, πακετωμα με το αυτοκινητο που αρχικα ηταν να κλεισουμε γιατι το ηθελε φιλος του αφεντικου..
                                          επισης ΑΦΟΥ το κλεισαμε εγινε αυξηση της τιμης και εκει πηγαμε να τσακωθουμε ασχημα..
                                          τελικα το μονο που καταφεραμε ηταν η αυξηση απο 800 να γινει 300

                                          θα πηγαιναμε σε αλλη αντιπροσωπεια (τα παραπανω στη karenta) , αλλα δε θελαμε να περιμενουμε 2-4 μηνες.
                                          ενας γνωστος μου πχ πηρε ενα Α3 tfsi απο παζαροπουλο και του εκαναν δωρο τεμπελη, parking radar, **πισω πατακια ** και γενικα ηταν πολυ ευγενικοι μαζι του.
                                          το ιδιο και με εναν φιλο μου που περιμενει το golf VI..

                                          στη karenta γνωριζω ατομο που το του μιλησαν τοσο ειρωνικα που ενω ηθελε σοβαρα το παιδι να παει audi τα πηρε τοσο ασχημα που πηρε focus st.
                                          το σημειο που τα πηρε ηταν το εξης( για Α3 1.8Τ)..

                                          Πελατης:30.000 μα τοσο κανει το focus st!!!
                                          Πωλητης: Ε τοτε πηγαινε παρε το focus st!!

                                          και καλα εκανε στο κατω κατω, ομως το παιδι ψηνοταν για audi και ουσιαστικα ο πωλητης τον 'εδιωξε'
                                          Δεν ξερω τι νομιζουν οτι πουλανε μερικοι, δεν ειναι στη ferrari παντως!

                                          Στο συνεργειο τουλαχιστον ειναι εξυπηρετικοι και ευγενενικοι και εχουν πολυ καλες εγκαταστασεις

                                          Εμενα δε με απετρεψαν να αγορασω το αυτοκινητο που ηθελα, γιατι ηθελα παρα πολυ το συγκεκριμενο.
                                          Αν ομως ειχα κανα 2 ακομα στο μυαλο μου παιζει πολυ σοβαρα να αγοραζα τις εναλλακτικες για το γαμωτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            webfox last edited by

                                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                            Για πες λίγο για το service της merc στο Ηράκλειο, με ενδιαφέρει.

                                            Ιστορίες τρελλές, που αμα δεν τα έβλεπα και τα άκουγα ο ίδιος, θα φάνταζαν ωσάν μυθιστόρημα φαντασιόπληκτου συγγραφέα...

                                            Ας πούμε πως προσωπικά ΔΕΝ θα τους εμπιστευόμουν εκεί ΟΥΤΕ την μηχανή κουρέματος του γκαζόν...

                                            Οποισδήποτε μερσεντάκιας ταρίφας της περιοχής που είχε την 'ευτυχία' να απολαύσει την τεχνογνωσία τους επί του αστεράτου οχήματός του νομίζω θα στο επιβεβαιώσει (αν και οι περισσότεροι πλέον το σέρβις το κάνουν 'εκτός' γι' αυτό ακριβώς τον λόγο)...

                                            Κρίμας τα μηχανήματα που έχουν...(να' ξεραν και να τα χειριστούνε...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr