-
H πρώτη εμφάνιση του Women Racing Tετρακίνηση
Τα μάτια τους θα τρίβουν οι θεατές του 22ου Enduro 4X4 που διοργανώνει η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 στην περιοχή της Λιβαδειάς. Ανάμεσα στους αγωνιζόμενους θα βρίσκεται ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα που θα αγωνίζεται με ένα άκρως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ελπίζει να παίξει στα ίσια με τους υπόλοιπους διεκδικητές στον πρώτο αγώνα του νεότευκτου Πρωταθλήματος 4Χ4.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Nissan Navara 240 ίππων της Μπάσδελης ΕΠΕ, της αντιπροσωπείας της φίρμας στην Κόρινθο. Πλήρωμα είναι η Εύα Κώτση, οδηγός, πρόεδρος του motor women club, με εμπειρία σε αγώνες GTCC, kart και rally sprint και η Σούλα Καραμηνά, συνοδηγός, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες 4Χ4. Στην ομάδα συμμετέχουν ο Στέφανος Αττάρτ, πολυνίκης του διεθνούς ελληνοϊταλικού αγώνα 4Χ4, ο Ανδρέας Μπάσδελης, πρωταθλητής οδηγός αγώνων rally και αντιπρόσωπος της Nissan στην Κόρινθο, ο Γιάννης Αθανασίου, δημοσιογράφος, οδηγός αγώνων 4Χ4 με σημαντικές επιτυχίες και χρόνια συνοδηγός σε αγώνες rally και η Κωνσταντίνα Αθανασίου, ψυχή του σημαντικότερου αγώνα 4Χ4 στην Ελλάδα, του 24 ώρες 4Χ4. Υποστηρικτές της όλης προσπάθειας είναι το περιοδικό Τετρακίνηση Mag, το Attart Off Road Park και τα ελαστικά Εγγλεζόπουλος.
Στους επόμενους αγώνες θα υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Pajero V20 3.5 Rally, με πλήρωμα τη Μαρία Χρήστου, νεαρή οδηγό με εμπειρία σε αγώνες rally και τη Μαρία Αθανασοπούλου, συνοδηγό, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες του είδους, το οποίο δεν μπόρεσε να ετοιμαστεί για τον αγώνα αυτό. Πρόθεση της ομάδας είναι να ακολουθήσει όλο το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009.
Μείνετε συντονισμένοι
-
H πρώτη εμφάνιση του Women Racing Tετρακίνηση
Τα μάτια τους θα τρίβουν οι θεατές του 22ου Enduro 4X4 που διοργανώνει η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 στην περιοχή της Λιβαδειάς. Ανάμεσα στους αγωνιζόμενους θα βρίσκεται ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα που θα αγωνίζεται με ένα άκρως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ελπίζει να παίξει στα ίσια με τους υπόλοιπους διεκδικητές στον πρώτο αγώνα του νεότευκτου Πρωταθλήματος 4Χ4.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Nissan Navara 240 ίππων της Μπάσδελης ΕΠΕ, της αντιπροσωπείας της φίρμας στην Κόρινθο. Πλήρωμα είναι η Εύα Κώτση, οδηγός, πρόεδρος του motor women club, με εμπειρία σε αγώνες GTCC, kart και rally sprint και η Σούλα Καραμηνά, συνοδηγός, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες 4Χ4. Στην ομάδα συμμετέχουν ο Στέφανος Αττάρτ, πολυνίκης του διεθνούς ελληνοϊταλικού αγώνα 4Χ4, ο Ανδρέας Μπάσδελης, πρωταθλητής οδηγός αγώνων rally και αντιπρόσωπος της Nissan στην Κόρινθο, ο Γιάννης Αθανασίου, δημοσιογράφος, οδηγός αγώνων 4Χ4 με σημαντικές επιτυχίες και χρόνια συνοδηγός σε αγώνες rally και η Κωνσταντίνα Αθανασίου, ψυχή του σημαντικότερου αγώνα 4Χ4 στην Ελλάδα, του 24 ώρες 4Χ4. Υποστηρικτές της όλης προσπάθειας είναι το περιοδικό Τετρακίνηση Mag, το Attart Off Road Park και τα ελαστικά Εγγλεζόπουλος.
Στους επόμενους αγώνες θα υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Pajero V20 3.5 Rally, με πλήρωμα τη Μαρία Χρήστου, νεαρή οδηγό με εμπειρία σε αγώνες rally και τη Μαρία Αθανασοπούλου, συνοδηγό, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες του είδους, το οποίο δεν μπόρεσε να ετοιμαστεί για τον αγώνα αυτό. Πρόθεση της ομάδας είναι να ακολουθήσει όλο το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009.
Μείνετε συντονισμένοι
-
H πρώτη εμφάνιση του Women Racing Tετρακίνηση
Τα μάτια τους θα τρίβουν οι θεατές του 22ου Enduro 4X4 που διοργανώνει η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 στην περιοχή της Λιβαδειάς. Ανάμεσα στους αγωνιζόμενους θα βρίσκεται ένα αμιγώς γυναικείο πλήρωμα που θα αγωνίζεται με ένα άκρως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και ελπίζει να παίξει στα ίσια με τους υπόλοιπους διεκδικητές στον πρώτο αγώνα του νεότευκτου Πρωταθλήματος 4Χ4.
Το αυτοκίνητο είναι ένα Nissan Navara 240 ίππων της Μπάσδελης ΕΠΕ, της αντιπροσωπείας της φίρμας στην Κόρινθο. Πλήρωμα είναι η Εύα Κώτση, οδηγός, πρόεδρος του motor women club, με εμπειρία σε αγώνες GTCC, kart και rally sprint και η Σούλα Καραμηνά, συνοδηγός, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες 4Χ4. Στην ομάδα συμμετέχουν ο Στέφανος Αττάρτ, πολυνίκης του διεθνούς ελληνοϊταλικού αγώνα 4Χ4, ο Ανδρέας Μπάσδελης, πρωταθλητής οδηγός αγώνων rally και αντιπρόσωπος της Nissan στην Κόρινθο, ο Γιάννης Αθανασίου, δημοσιογράφος, οδηγός αγώνων 4Χ4 με σημαντικές επιτυχίες και χρόνια συνοδηγός σε αγώνες rally και η Κωνσταντίνα Αθανασίου, ψυχή του σημαντικότερου αγώνα 4Χ4 στην Ελλάδα, του 24 ώρες 4Χ4. Υποστηρικτές της όλης προσπάθειας είναι το περιοδικό Τετρακίνηση Mag, το Attart Off Road Park και τα ελαστικά Εγγλεζόπουλος.
Στους επόμενους αγώνες θα υπάρχει και δεύτερο αυτοκίνητο, ένα Mitsubishi Pajero V20 3.5 Rally, με πλήρωμα τη Μαρία Χρήστου, νεαρή οδηγό με εμπειρία σε αγώνες rally και τη Μαρία Αθανασοπούλου, συνοδηγό, με εμπειρία και νίκες σε αγώνες του είδους, το οποίο δεν μπόρεσε να ετοιμαστεί για τον αγώνα αυτό. Πρόθεση της ομάδας είναι να ακολουθήσει όλο το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009.
Μείνετε συντονισμένοι
-
Μια ξεχωριστή εμπειρία για το Women Racing Τετρακίνηση
Ένα πλήρωμα που γνωρίστηκε μόλις μια ώρα πριν την εκκίνηση. Ένα αυτοκίνητο που δεν είχε δοκιμαστεί ποτέ σε τέτοιες συνθήκες αγώνα. Μία ομάδα που έγινε ομάδα την Παρασκευή το βράδυ στις 23:00, τριάντα τέσσερις μόλις ώρες πριν την εκκίνηση. Αντίβαρο σε όλα αυτά; Το φοβερό κέφι που διέκρινε τους πάντες. Ρυθμίστηκαν καθίσματα, ζώνες, μπήκαν πυροσβεστήρας και GPS μόλις μία ώρα πριν την εκκίνηση, ενώ το προηγούμενο διάστημα το αυτοκίνητο «ποδέθηκε» και πέρασε τεχνικό έλεγχο. Τα μέλη του πληρώματος και της ομάδας είχαν να ξεκινήσουν από τις άκρες της Στερεάς, αφού κανείς δε γνώριζε κάτι πριν το σημείο μηδέν, την Παρασκευή το βράδυ που δόθηκε το τελικό ΟΚ για το αυτοκίνητο από την Nissan!
Στόχος; Η απόκτηση εμπειρίας για το πλήρωμα και την ομάδα, η αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων και ο τερματισμός. Από τα τρία κερδίσαμε στα δύο, χάνοντας τον τερματισμό για 2-3 χιλιόμετρα, εξαιτίας ενός σπασμένου κολάρου του συστήματος ψύξης. Κερδίσαμε όμως τα θετικά σχόλια όλων για την επίδοση των κοριτσιών, που κατάφεραν να είναι μέσα στη δεκάδα πριν εγκαταλείψουν και να αποφύγουν τα όποια προβλήματα και χασίματα σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο αγώνα, στον οποίο τερμάτισαν μόλις οχτώ από τα είκοσι τέσσερα αυτοκίνητα που ξεκίνησαν.
Για την ιστορία νικητές του αγώνα ήταν οι Δημητρiάδης/Κάλφας με Suzuki Jimny, πολυεπαθλούχοι τη χρονιά που πέρασε. Επόμενη συνάντηση όλων, για το Πρωτάθλημα 4Χ4 του 2009, στο Πευκί της Εύβοιας στις 1-3 Μάη. Να είστε εκεί να απολαύσετε τις προσπάθειες των δύο πληρωμάτων της Women Racing Τετρακίνηση.
Φωτογραφίες από την προσπάθεια της ομάδας στο 22 Enduro της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 μπορείτε να βρείτε εδώ.
-
10000000 ΜΠΡΑΒΟ σε όλη την ομάδα!
10000000 Μπράβο στην Φιλενάδα μου, την Ευα!!!!!!
(αχ, πόσο ζηλεύωωωωωω )
-
Πολύ ωραία κίνηση,εύχομαι η διασκέδαση του πληρώματος να συνδυαστεί και με τα καλύτερα αποτελέσματα.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
Πολύ ωραία κίνηση,εύχομαι η διασκέδαση του πληρώματος να συνδυαστεί και με τα καλύτερα αποτελέσματα.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
Είδες NAVARA και χάρηκες εε;
-
Θα ήθελα και εγώ από την πλευρά μου να ευχαριστήσω τους Γιάννη και Κωνσταντίνα Αθανασίου από το Tetrakinisi Mag, τον Κο. Ανδρέα Μπάσδελη από την Nissan Κορίνθου, τον Κο. Εγγλεζόπουλο αλλά και τη συνοδηγό μου Σούλα Καραμηνά που μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω για πρώτη φορά σε αγώνα 4x4 κάνοντας έτσι ένα από τα όνειρά μου πραγματικότητα!
Θα ήθελα επίσης να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για το μέγεθος του ποστ μου, αλλά λόγω του ότι ήταν η πρώτη μου εμπειρία σε αγώνα 4x4 νομίζω δικαιολογούμαι...Ήταν Παρασκευή βράδυ γύρω στις 23:00 και ενώ βρισκόμουν στο πανέμορφο Καρπενήσι παρέα με τα μέλη του MotorWomen Club δέχτηκα ένα, απρόσμενο ομολογουμένως, τηλεφώνημα από την Κωνσταντίνα Αθανασίου.
- 'Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και πήραμε το τελικό ΟΚ!'
- 'Τέλεια! Πότε τρέχουμε?!?!?!?!'
- 'Εχχχμμμμ.... Μεθαύριο?'
Κάπου εδώ μου έπεσε το τηλέφωνο από το χέρι...
Αφού να φανταστείτε κλείσαμε και εγώ δεν ρώτησα ούτε με τι αυτοκίνητο θα τρέξουμε...
Αφού στη συνέχεια την πήρα 17 φορές τηλέφωνο για να τη ρωτήσω από το τι θα γίνει με φόρμες, κράνη, λισάνς κτλ. (ένα ένα τα θυμόμουν βλέπετε) και αφού το συζήτησα και με τα υπόλοιπα μέλη του MotorWomen Club που παρευρίσκονταν στην εκδρομή στο Καρπενήσι κατά τις 1:30πμ δόθηκε το τελικό οκ!
Σάββατο βράδυ... Δεν μπορώ να κοιμηθώ από την αγωνία και την υπερένταση. Βάζω ξυπνητήρι στις 5:00πμ (για να είμαι 7:30πμ στη Λειβαδιά) και αλλάζω την ώρα στο ρολόι σε θερινή. Όμως δεν υπολόγισα ότι με την αλλαγή ώρας θα αλλάξει και η ώρα της αφύπνισης... Αποτέλεσμα? Ξύπνησα στις 6 αντί για 5 που είχα υπολογίσει!
Άγχος x10! Θα προλάβω να φτάσω στην ώρα μου? Η εκκίνηση στις 8:30, την συνοδηγό μου ούτε που την γνωρίζω, το αυτοκίνητο ούτε το είχα οδηγήσει ποτέ και μάλιστα δεν είχα οδηγήσει και ποτέ σε αγώνα 4x4. Η ώρα 7:10 και εγώ μόλις έχω φτάσει στη Λαμία... 8:00 ακριβώς ήμουν στη Λιβαδειά ενώ μόλις είχε τελειώσει η ενημέρωση αγωνιζομένων.
Ευτυχώς ήμασταν από τις τελευταίες συμμετοχές οπότε είχαμε περίπου 1 ώρα στη διάθεσή μας για να... γνωριστούμε με τη συνοδηγό μου!
Στα γρήγορα ρυθμίζουμε ζώνες, κάθισμα (δεν έφτανα το συμπλέκτη ούτε με σφαίρες), δοκιμάζουμε κράνη και παίρνουμε σειρά για την εκκίνηση!
'5, 4, 3, 2, 1, φύγατε!'
'Σε 1000μέτρα θα κάνουμε αριστερά, θα δεις και μια στάση', μου λέει η Σούλα.
'Και μετά σε 400μέτρα θα κάνεις δεξιά σε χωματόδρομο'
'Σε 200μέτρα...'
'Σε 100μέτρα...'
'Φτού! Μόλις το περάσαμε! Ριμαδο GPS #@%#$%&$^$^&$%%@%$@$!@#$!@#$'
Όπισθεν... Και στρίβουμε τελικά δεξιά στον χωματόδρομο.
Κάνουμε την πρώτη απλή διαδρομή χωρίς να χαθούμε ούτε μία φορά και φτάνουμε στην 1η ειδική διαδρομή, άγνωστη σε όλους.
Όσο περιμέναμε την σειρά μας μαθαίναμε, ο τάδε κόλλησε, ο επόμενος κόλλησε, προσέξτε μετά το χάσιμο στην αριστερή έχει λούμπα αριστερά, μην πέσετε μέσα, θα πρέπει να περάσετε τέρμα γκάζι για να μην κολλήσετε... Με τα πολλά ξεκινάμε και εμείς την 1η ειδική και επειδή το 'πεπρωμένο φυγείν αδύνατο' βουτήξαμε και εμείς μέσα στη λάσπη... και μείναμε εκεί!
Ευτυχώς που ήταν εκεί κάτι καλοί άνθρωποι της οργάνωσης και μας τραβήξανε γιατί αλλιώς ακόμα μέσα στο βούρκο θα ήμασταν!
2,5χμ μετά φτάνουμε στην 2η ειδική διαδρομή. Προσέξτε γιατί όλοι έχουν κολλήσει πριν την αριστερή στο τέρμα της πλαγιάς μας λένε. Δεν την πατάμε 2η φορά λέμε... Τι να κάνουμε, τι να κάνουμε? Κάτι κάναμε εν τέλη (τα μυστικά της ομάδας δεν αποκαλύπτονται ), πάντως στην λάσπη μια φορά δεν κολλήσαμε!
Βγήκαμε από την ειδική και μάλιστα με καλό χρόνο... Ενθουσιασμός στην ομάδα που είχε έρθει μέχρι την ειδική, με φωνές και χειροκροτήματα. Παίρνουμε την καρτέλα μας και ξεκινάμε τον 'γολγοθά' της επόμενης απλής διαδρομής...
Η εναλλαγή του δρόμου και της ποιότητας του οδοστρώματος συνεχής. Από πατημένο γαρμπίλι σε κακοτράχαλα μονοπάτια στο βουνό, σε τεράστιες λακούβες με νερά και λάσπη, με τον γκρεμό (αλλά για πολλά μέτρα γκρεμό) να καραδοκεί σε κάθε στροφή. Αυτό που θυμάμαι χαρακτηριστικά είναι σε κάποιο σημείο της διαδρομής και ενώ ανεβαίνουμε το βουνό τη Σούλα να μου λέει: 'κόψε λίγο βρε παιδί μου, έχω και 5 χρονών παιδί!'
Μερικά χιλιόμετρα πιο κάτω συνειδητοποιώ ότι δυστυχώς έχουμε πρόβλημα... Ο δείκτης της θερμοκρασίας έχει αρχίσει και παίρνει επικίνδυνα την ανιούσα... Σταματάμε δεξιά και ανοίγουμε το καπό. Ατμοί παντού! Το ψυγείο δεν πρέπει να έχει σταγόνα νερού μέσα και κάθε προσπάθεια να ανοίξουμε την τάπα σε αυτή τη θερμοκρασία θα ήταν επικίνδυνη... Με τα πολλά και με τη χρήση γαντιού εργασίας ανοίξαμε την τάπα του ψυγείου και το ξαναγεμίσαμε νερό. Η θερμοκρασία πέφτει, μπαίνουμε μέσα, δενόμαστε και συνεχίζουμε τον αγώνα... Η παραπάνω διαδικασία πρέπει επαναλήφθηκε τουλάχιστον 10 φορές μέχρι τη στιγμή της εγκατάλειψής μας! Αφού να φανταστείτε ότι γεμίζαμε τα μπουκάλια με νερό μέσα απ'τα κανάλια που ποτίζανε τα χωράφια μέχρι να συναντήσουμε έναν καλό χωρικό με αγροτικό που κουβαλούσε μπιτόνια με νερό και να μας δώσει 2 μεγάλα!
Η απογοήτευση ήρθε μόλις 4χμ. πριν το τελευταίο Σ.Ε.Χ. και ενώ ανεβαίναμε σε ασφάλτινη απλή διαδρομή του Ελικώνα... Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν ήταν πια σε θέση να συνεχίσει και έτσι αναγκαστήκαμε να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας. Το αίσθημα απογοήτευσης ήταν πολύ έντονο καθώς όλοι οι κόποι μας ουσιαστικά πηγαίνανε χαμένοι αλλά τουλάχιστον μας αποζημίωσε η εμπειρία!Αυτό που έχω να πω είναι ότι περάσαμε τέλεια, διασκεδάσαμε πάρα πολύ παρά τα απρόοπτα μας αφού από κάποιο σημείο και μετά αρχίσαμε να το διακωμωδούμε...
Σίγουρα πάντως πήραμε το βάπτισμα του πυρός και θα μας ξαναδείτε μάχιμες στον επόμενο αγώνα στις 1 Μαΐου!Να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά όλους τους ανθρώπους που τρέξανε και κουράστηκαν ούτως ώστε να μπορέσουμε εμείς να ζήσουμε αυτή την εμπειρία και να πω και ένα μπράβο στην συνοδηγό μου Σούλα Καραμηνά η οποία με την πολύτιμη εμπειρία της μας έδειχνε πάντα το σωστό δρόμο και δεν χαθήκαμε ποτέ!!!
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Πολύ ωραία κίνηση,εύχομαι η διασκέδαση του πληρώματος να συνδυαστεί και με τα καλύτερα αποτελέσματα.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
Είδες NAVARA και χάρηκες εε;
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Πολύ ωραία κίνηση,εύχομαι η διασκέδαση του πληρώματος να συνδυαστεί και με τα καλύτερα αποτελέσματα.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
Είδες NAVARA και χάρηκες εε;
Τι να κάνω αδυναμίες είναι αυτές που δεν κρύβονται
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Μπράβο, μπράβο, και πάλι μπράβο, σε όλες και όλους. Πάντα τέτοια και καλύτερα.
Καλό Πάσχα.
-
Το Κύπελλο Trail Ride 2009 μετά το πέρασμα από την Εύβοια, τα Γεράνεια και τα Καλάβρυτα συνεχίζει με άρωμα καλοκαιριού, στο Πευκί της Βόρειας Εύβοιας για τον 4ο –και μάλιστα διπλό- αγώνα του, που θα γίνει στο Δήμο Αρτεμισίου Παρασκευή και Σάββατο 1-2 Μαΐου. Με κέντρο την παραλία στο Πευκί, όπου η θάλασσα θα μας προκαλεί να την χαρούμε, θα ανακαλύψουμε όλη την Βόρειο Εύβοια, σε μέρη απίστευτα, που ποτέ δεν χορταίνεις! Θα συμμετέχουν μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα και Quad, ενώ θα υπάρχουν και ειδικές κατηγορίες για τα δικύλινδρα On-Off και για αναβάτες με GPS!
Θα υπάρχει μία διαδρομή, περίπου 250 χιλιόμετρα την Παρασκευή και 200km το Σάββατο. Φυσικά, η κατηγορία Normal καθώς και αναβάτες των μοτοσυκλετών, θα μπορούν να διακόπτουν περίπου στα μισά χιλιόμετρα κάθε ημέρα, κάνοντας μικρότερο αγώνα! Oσοι επιθυμούν, μπορούν να συμμετάσχουν ΜΟΝΟ την μία αγωνιστική ημέρα! Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο αγώνας προσμετρά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4 της ΕΛΠΑ.
Το Σάββατο το βράδυ, μαζί με την απονομή, θα γίνει ένα μεγάλο Party για όλους τους αγωνιζόμενους, μαζί με την Λέσχη 4Χ4 Εύβοιας. Όσο για την Κυριακή, χαλαροί και ξεκούραστοι, θα μπορούμε να παρακολουθήσουμε (αλλά ακόμη και να συμμετέχουν όσοι Enduro και Quad επιθυμούν) το 3ο Scramble για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα που θα γίνει μέσα στην παραλία των Βασιλικών!
Καθώς πολλοί θα εκδράμουν οικογενειακώς στο Πευκί λόγω του τριημέρου, θα υπάρχει δυνατότητα για αθλητικές δραστηριότητες για γυναίκες και παιδιά, στην θάλασσα αλλά και στο βουνό, με πεζοπορία, trekking και παιχνίδια στην παραλία από ειδικευμένο προσωπικό!
Σας περιμένουμε όλους ως αγωνιζόμενους ή ως θεατές, στον τέταρτο (διπλό) αγώνα της χρονιάς, που θεωρούμε ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς κι ευελπιστούμε να απογειώσει ακόμη περισσότερο τον θεσμό.
Σύντομα θα υπάρξουν πληροφορίες για τα θεαματικά σημεία, ενώ στην ιστοσελίδα μας http://www.Trailride.gr θα βρείτε τα ξενοδοχεία, καθώς και περισσότερα στοιχεία και φωτογραφίες από την διαδρομή.Σημαντική βοήθεια στην όλη προσπάθεια προσφέρει ο Δήμος Αρτεμισίου, η Λέσχη 4Χ4 Εύβοιας, το Go Explore, όπως και οι Εθελοντές Σαμαρείτες του Ερυθρού Σταυρού.
Αρωγοί του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride 2009 είναι η MAKAN Touratech Hellas, τα Ελαστικά Egglezopoulos, η Michelin, το Pefki Travel και το Boss Travel. Χορηγοί επικοινωνίας θα είναι τα περιοδικά 0300, 4X4 Magazine, Τετρακίνηση MAG, και οι ιστοσελίδες http://www.to4Χ4.gr, το http://www.motorsite.gr, και φυσικά το http://www.trailride.gr
Το πλήρωμα του WRT με το ανανεωμένο Nissan Navara θα είναι εκεί για να δώσει το παρόν!
-
Καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση με το ΝAVARA χωρίς δυσάρεστα απρόοπτα.
ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Εξόρμηση στο Πευκί!!!
Στο δεύτερο και μεγαλύτερο μέχρι στιγμής αγώνα του Πρωταθλήματος 4Χ4 θα συμμετάσχει η Women Racing Τετρακίνηση. Η Εύα Κώτση και η Σούλα Καραμηνά – Εγγλεζοπούλου, με το δυνατό Nissan Navara D40 της Μπάσδελης ΕΠΕ από την Κόρινθο, θα υπερασπιστούν τα χρώματα του Τετρακίνηση Mag στη Βόρεια Εύβοια. Μετά την καλή εμφάνιση στη Λιβαδειά, όπου η ομάδα εντυπωσίασε τους πάντες, στο Πευκί το ζητούμενο είναι ένας καλός τερματισμός που θα φέρει και τους πρώτους βαθμούς στην ομάδα.
Με δεδομένο ότι όλοι οι διεκδικητές του τίτλου θα ταξιδέψουν στην Εύβοια, ο αγώνας αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δύσκολος, όπως όλες άλλωστε οι συναντήσεις της Off Road Team στην περιοχή. Ο αγώνας είναι διήμερος, 1-2 Μάη και έχει μήκος σχεδόν 500 χιλιόμετρα, 250 χιλιόμετρα τη μέρα. Έχει δύο ειδικές διαδρομές μήκους 120 και 40 χιλιομέτρων κάθε μέρα σε δύσκολους δασικούς δρόμους. Η περιοχή έχει ακόμη αρκετή λάσπη, ενώ το δελτίου καιρού προβλέπει τοπικές βροχές το διήμερο, που οδήγησαν τον προμηθευτή ελαστικών της ομάδας Μανόλη Εγγλεζόπουλο να επιλέξει τα πιο «λασπερά» από τα ελαστικά της Cooper για τον αγώνα.
Άξια λόγου ήταν και η προσπάθεια των μηχανικών της ομάδας να έχουν έτοιμο το αυτοκίνητο για τον αγώνα, αφού μετά τη Λιβαδειά και την παρουσία στην έκθεση DIANA λύθηκε όλο για να εντοπιστούν σημεία που ίσως ήθελαν επισκευή, μετά από πολλά χιλιόμετρα σκληρής χωμάτινης χρήσης. Προσαρμόστηκε επίσης το κάθισμα στα μέτρα της οδηγού και το αυτοκίνητο βάφτηκε στα χρώματα της ομάδας… αρκετά εντυπωσιακά πράγματι.
ΥΓ. Να γιατί διαλέξαμε την Εύα: είναι η γρηγορότερη ακόμη και στη δημοσίευση των δελτίων!
-
Όταν και ο τερματισμός είναι μία νίκη
Κάποια 300+ χιλιόμετρα ειδικών, κάποια 500 χιλιόμετρα σε σύνολο, κάποιες 17 ώρες στο βουνό και λάσπη, πολύ λάσπη, με τη βοήθεια ενός πρωινού που μόνο Πρωτομαγιά δε θύμιζε. Αγώνας σκληρός, για άντρες θα λέγαμε, για θεριά θα συμπληρώναμε. Και εδώ είχαμε δύο κοπέλες και ένα αυτοκίνητο normal σε όλα, πλην από τον εξοπλισμό ασφαλείας, στον οποίο δεν έγιναν… συμβιβασμοί. Και μεγάλη δόση ατυχίας… Το ότι το πορτοκαλί, πλέον, Nissan Navara D40 της Μπάσδελης ΕΠΕ από την Κόρινθο, είδε τον τερματισμό, ήταν ένα πραγματικό θαύμα. Τα δεμένα χέρια της οδηγού, τα χτυπημένα και καμένα των μηχανικών, το βλέμμα της συνοδηγού, τα έλεγαν όλα…
Τι πιο δύσκολο για την Εύα και την Σούκι από τον να έχουν να αντιμετωπίσουν ένα πραγματικά δύσκολο, λασπωμένο, terrain με ένα αυτοκίνητο χωρίς τετρακίνηση; Δεν άντεξαν οι τσιμούχες των ημιαξονίων την πολύμηνη ακινησία και ξεράθηκαν. Η βαλβολίνη πέρασε στα άκρα, λέρωσε τους αισθητήρες τους ABS, ο εγκέφαλος έδειξε λάθος και… πάει η τετρακίνηση. Και αυτό στη μεγαλύτερη και δυσκολότερη ειδική του αγώνα. Αποτέλεσμα; Τρεις ώρες καθυστέρηση! Από εκεί και πέρα; Μία κομμένη βάση του σασμάν δυσκολεύει τις αλλαγές και ο 12ος χρόνος στη δεύτερη ειδική μοιάζει θαύμα. Τη δεύτερη μέρα μία 8η επίδοση στη πρώτη μέτρηση δείχνει το δυναμικό, αλλά με το κιβώτιο στηριγμένο σε ιμάντες ο ρυθμός αναγκαστικά πέφτει στη συνέχεια. Το βλέμμα όλων αγναντεύει τον τερματισμό. Ένα τερματισμό πραγματικό άθλο τόσο για το πλήρωμα, όσο και για το αυτοκίνητο, να μην μιλήσουμε για την ομάδα ολόκληρη που ακόμη ψάχνει βασικά και λεπτομέρειες.
Ευχαριστώ; Ουκ ολίγα. Πρώτα από όλα στην Cooper για τα ελαστικά, που παρόλο το 80 off – 20 on του χαρακτήρα τα κατάφεραν τόσο με τη λάσπη όσο και την άμμο. Σε δεύτερο πλάνο στον Μανώλη Εγγλεζόπουλο που τα έδινε όλα στα service. Σε παράλληλο στον Ανδρέα Μπάσδελη που προσέφερε εαυτό και αγωνιστική εμπειρία στη λύση των όποιων προβλημάτων – και ήταν πολλά. Και βέβαια σε όλους τους αγωνιζόμενους που επέδειξαν μοναδικό ήθος, βοηθώντας ο ένας τον άλλο, όπου και όταν χρειάστηκε.
Το κυνήγι της διάκρισης δεν τελειώνει όμως εδώ. Ο πρώτος στόχος, ένας τερματισμός, επετεύχθη και μάλιστα αρκετά γρήγορα, παρόλα τα προβλήματα. Επόμενη συνάντηση το Enduro 4Χ4 στο Ναύπλιο, στην τρίτη πληρώματος, αυτοκινήτου και της μοναδικής γυναικείας ομάδας σε αγώνες αυτοκινήτου στη χώρα μας.
Women Racing Τετρακίνηση -
Συγχαρητήρια.
Μήπως όμως κάποια πράγματα ( μηχανικά ) μπορούν να προβλεφτούν και να πιάνει τόπο ο κόπος όλων σας ?
-
Θα δικαιολογηθούμε με βάση το... νεαρό της προσπάθειας και την πρώτη του αυτοκινήτου σε αντίστοιχους αγώνες.
Δοκιμάζουμε, βλέπουμε, εξελήσουμε. Και ανεβάζουμε τους στόχους απο αγώνα σε αγώνα.
-
θα ηταν καλο να διαβασουμε και τι αλλαγες κανετε στο αυτοκινητο ωστε να μην αντιμετωπισετε παλι τα ιδια προβληματα!!
Καλες επιτυχιες!!!
-
Τα κορίτσια μας την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου θα τρέξουν στον 4ο αγώνα της χρονιάς στο Πρωτάθλημα 4Χ4. Ο αγώνας αυτός είναι «εντός έδρας» για την ομάδα, αφού θα γίνει στην περιοχή της Κορινθίας, όπου και εδρεύει η Nissan Μπάσδελης ΕΠΕ, που μας προσφέρει το αυτοκίνητο.
Το 27ο Enduro της Λέσχης Εκάλη 4Χ4 θα έχει έδρα στο Παραλληλοδρόμιο, στο Σπαθοβούνι. Εκεί θα γίνει η εκκίνηση, ο τερματισμός και οι τρεις ειδικές του αγώνα, που θα έχει συνολικό μήκος σχεδόν 190 χιλιόμετρα. Εκεί θα βρίσκεται και η ομάδα μας για να καλύψει τυχόν προβλήμα του πληρώματος και του αυτοκινήτου.
-
Τέλειωσαν τα δύσκολα και μάλιστα με θετικό τρόπο. Οι αγώνες enduro, που δε ταιριάζουν λόγω μεγέθους στο Navara, ολοκληρώθηκαν και τώρα αρχίζουν οι αντοχής… Στο Σπαθοβούνι η Εύα και η Σούλα έκαναν τα αδύνατα – δυνατά και κατάφεραν να τερματίσουν για μία ακόμη φορά ενδέκατες – την τρίτη στη σειρά. Οι τρεις ειδικές μέσα στο Παραλληλοδρόμιο ήταν πολύ γρήγορες για αγώνα του είδους – μέση ωριαία που άγγιξε τα 50 χλμ./ώρα. Την πρώτη φορά ο χρόνος ήταν μέτριος, λόγω κυρίως του… σοκ από δύο τουμπαρίσματα που προηγήθηκαν. Στη δεύτερη ειδική η επίδοση ήταν καλύτερη αλλά τίποτε δεν προϊδέασε για τη συνέχεια όπου τα κορίτσια έκαναν μόλις 4 δευτερόλεπτα περισσότερα από τον πρώτο, σημειώνοντας την 5η καλύτερη επίδοση στην ειδική, κάνοντας τον ίδιο χρόνο με τον ταχύτατο Σταύρο Δημητριάδη, που τερμάτησε έκτος. Για μία ακόμη φορά το αυτοκίνητο δε παρουσίασε κανένα πρόβλημα και ανταποκρίθηκε άνετα στις όποιες δυσκολίες του αγώνα.
WRT (Women Racing Τετρακίνηση)