Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX5 2.0 RC. Πολυ καλο, αλλα γιατι ΤΟΣΟ ακριβο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX5 2.0 RC. Πολυ καλο, αλλα γιατι ΤΟΣΟ ακριβο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    79
    359
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yugo_para_siempre last edited by

      Διαβαζοντας τον τελευταιο καιρο για το facelift που θα γινει στο MX5 (το κανει πιο ομορφο) μπηκα στην ιστοσελιδα να δω λιγο τις τιμες. Δεν ξερω αν αυτες ειναι για το νεο η για το προηγουμενο Roadster Coupe αλλα μου φαινονται πολυ υψηλες. Σιγουρα το MX5 ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο στον τομεα του και ειδικα με την σκληρη οροφη γινεται και πιο ενδιαφερον αισθητικα αλλα και πιο ησυχο. Παραθετω link για να δειτε τις εκδοσεις 2.0 RC High και 2.0 RC Sport http://www.mazda.gr/models/mx5/prices/index.htm . Οπως βλεπεται το πρωτο κοστιζει 34Κ και το δευτερο 35,5 Κ ευρω. Οι ουσιαστικες διαφορες τους ειναι τα Bilstein, το εξαρι κιβωτιο και τα xenon, ευτυχως και τα δυο εχουν μπλοκε, 4 αεροσακους και πολλους μηχανισμους ευκολιας, ΑΛΛΑ και παλι η τιμη ειναι υπερβολικα υψηλη. Εδω το Mazda 3 MPS των 260 ιππων με πολυ υψηλο εξοπλισμο και με εξαιρετικα οδηγικα χαρακτηριστικα εχει 29Κ. Ποιος ο λογος η Mazda να υπερτιμα το πολυ καλο Roadster της και σιγουρα να χανει πελατεια; Το ξερω οτι ειναι ειδικο αυτοκινητο σε σχεση με το MPS, οτι εχει αλλη φιλοσοφια και οτι αυτο τον ξεχωριστο τροπο που κινειται και φαινεται τον πληρωνεις ακριβα αλλα και παλι μου φαινεται παρα μα παρα πολυ μεγαλη η διαφορα τιμης σε σχεση με το MPS. Μια τιμη γυρω στα 26Κ για την εκδοση High και γυρω στα 27,5 Κ για το Sport θα ηταν ανεκτη, τωρα ομως ειναι υπερβολικα υψηλη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yugo_para_siempre last edited by

        Διαβαζοντας τον τελευταιο καιρο για το facelift που θα γινει στο MX5 (το κανει πιο ομορφο) μπηκα στην ιστοσελιδα να δω λιγο τις τιμες. Δεν ξερω αν αυτες ειναι για το νεο η για το προηγουμενο Roadster Coupe αλλα μου φαινονται πολυ υψηλες. Σιγουρα το MX5 ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο στον τομεα του και ειδικα με την σκληρη οροφη γινεται και πιο ενδιαφερον αισθητικα αλλα και πιο ησυχο. Παραθετω link για να δειτε τις εκδοσεις 2.0 RC High και 2.0 RC Sport http://www.mazda.gr/models/mx5/prices/index.htm . Οπως βλεπεται το πρωτο κοστιζει 34Κ και το δευτερο 35,5 Κ ευρω. Οι ουσιαστικες διαφορες τους ειναι τα Bilstein, το εξαρι κιβωτιο και τα xenon, ευτυχως και τα δυο εχουν μπλοκε, 4 αεροσακους και πολλους μηχανισμους ευκολιας, ΑΛΛΑ και παλι η τιμη ειναι υπερβολικα υψηλη. Εδω το Mazda 3 MPS των 260 ιππων με πολυ υψηλο εξοπλισμο και με εξαιρετικα οδηγικα χαρακτηριστικα εχει 29Κ. Ποιος ο λογος η Mazda να υπερτιμα το πολυ καλο Roadster της και σιγουρα να χανει πελατεια; Το ξερω οτι ειναι ειδικο αυτοκινητο σε σχεση με το MPS, οτι εχει αλλη φιλοσοφια και οτι αυτο τον ξεχωριστο τροπο που κινειται και φαινεται τον πληρωνεις ακριβα αλλα και παλι μου φαινεται παρα μα παρα πολυ μεγαλη η διαφορα τιμης σε σχεση με το MPS. Μια τιμη γυρω στα 26Κ για την εκδοση High και γυρω στα 27,5 Κ για το Sport θα ηταν ανεκτη, τωρα ομως ειναι υπερβολικα υψηλη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yugo_para_siempre last edited by

          Διαβαζοντας τον τελευταιο καιρο για το facelift που θα γινει στο MX5 (το κανει πιο ομορφο) μπηκα στην ιστοσελιδα να δω λιγο τις τιμες. Δεν ξερω αν αυτες ειναι για το νεο η για το προηγουμενο Roadster Coupe αλλα μου φαινονται πολυ υψηλες. Σιγουρα το MX5 ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο στον τομεα του και ειδικα με την σκληρη οροφη γινεται και πιο ενδιαφερον αισθητικα αλλα και πιο ησυχο. Παραθετω link για να δειτε τις εκδοσεις 2.0 RC High και 2.0 RC Sport http://www.mazda.gr/models/mx5/prices/index.htm . Οπως βλεπεται το πρωτο κοστιζει 34Κ και το δευτερο 35,5 Κ ευρω. Οι ουσιαστικες διαφορες τους ειναι τα Bilstein, το εξαρι κιβωτιο και τα xenon, ευτυχως και τα δυο εχουν μπλοκε, 4 αεροσακους και πολλους μηχανισμους ευκολιας, ΑΛΛΑ και παλι η τιμη ειναι υπερβολικα υψηλη. Εδω το Mazda 3 MPS των 260 ιππων με πολυ υψηλο εξοπλισμο και με εξαιρετικα οδηγικα χαρακτηριστικα εχει 29Κ. Ποιος ο λογος η Mazda να υπερτιμα το πολυ καλο Roadster της και σιγουρα να χανει πελατεια; Το ξερω οτι ειναι ειδικο αυτοκινητο σε σχεση με το MPS, οτι εχει αλλη φιλοσοφια και οτι αυτο τον ξεχωριστο τροπο που κινειται και φαινεται τον πληρωνεις ακριβα αλλα και παλι μου φαινεται παρα μα παρα πολυ μεγαλη η διαφορα τιμης σε σχεση με το MPS. Μια τιμη γυρω στα 26Κ για την εκδοση High και γυρω στα 27,5 Κ για το Sport θα ηταν ανεκτη, τωρα ομως ειναι υπερβολικα υψηλη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Το MX5 ως ανοιχτό αυτοκίνητο υπόκειται σε επιπλέον δασμους ως είδος πολυτελείας. Αυτό σε συνδυασμό με το ειδικό της κατασκευής (το MPS είναι ένα 3άρι με δυνατό μοτερ και μπλοκέ οπότε το κόστος εξέλιξης και κατασκευής επιμερίζεται στις πολλές χιλιάδες μονάδες που κατασκευάζονται) ανεβάζουν την τιμή. Επίσης το roadster coupe είναι 3000 πιο ακριβό απο το roadster, πληρώνεις το κόστος της μεταλλικής οροφής. Μετά από όλα αυτά δεν είναι και τόσο ακριβή η τιμή του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              ποσο κανουν εξω??ποιες οι διαφορες τους?

              το mx5 παντως ασχετα αν εχει high tech οροφες πισω κινηση και και γω δε ξερω τι, ειναι υπερβολικα ακριβο.παντα ηταν τσιμπημενο για αυτο που παιρνεις και παντα μου εκανε εντυπωση το οτι πουλαγε..

              πλεον οταν στη mazda υπαρχουν rx8 και 3 mps,το mx5 δε βρισκω οτι εχει καποια αξια σαν αγορα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Η Ζ3 που ήταν χειρότερο αυτοκίνητο και πολύ πιο ακριβό γιατί πουλούσε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Y
                  yugo_para_siempre last edited by

                  Ενταξει οταν εβαλα τη συγκριση τιμων μεταξη 3 MPS και MX5 δεν εννοουσα οτι το MX5 δεν εχει λογο υπαρξης, απλα η τιμη του μου φαινεται πολυ πολυ υψηλη σε σχεση με του MPS. Απο εκει και περα ειναι τελειως διαφορετικα αυτοκινητα. Μπροστοκινητο τουρμπατο του συρμου το ενα, πισωκινητο, εξαιρετικα ζυγισμενο, διθεσιο καμπριο το αλλο. Ειμαι σιγουρος οτι παντου και παντα σε δημοσιο δρομο θα μπορεις να κινηθεις ταχυτερα με το 3 MPS αλλα αυτη η αποτελεσματικοτητα δεν εχει παντα σημασια για τον καθενα. Το MX5 σε βαζει στο παιχνιδι με τελειως διαφορετικο τροπο, απλα ακομα και ετσι θεωρω την τιμη του υψηλη. Παντως εχει λογο υπαρξης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    καλα ουτε εγω ειπα οτι δεν εχει λογω υπαρξης, για αυτο θελω να μαθω την τιμη του εξω γιατι ειμαι σχεδον βεβαιος οτι ειναι λογικα προσιτο στις ανεπτυγμενες χωρες και θα υπαρχει μια πιο λογικη διαβαθμιση στις τιμες των μοντελων της mazda.
                    πιστευω με λιγα λογια οτι τιμολογιακα θα ειναι σαφως πιο κατω απο rx8 και 3 mps οπως και θα πρεπε.

                    το 3 mps παντως δε θα το χαρακτηριζα του συρμου ειδικα συγκρινοντας το με ενα αμαξακι σαν το mx5.
                    mazda ειναι και το ενα mazda και το αλλο ποσο διαφορετικη φιλοσοφια να εχουν??
                    το 3 λοιπον μιας και φερει το λογοτυπο mps σιγουρα δεν ειναι γτπ, αδιαφορο και μη συμμετοχικο.

                    με τα τοσα επιπλεον αλογα που εχει και μπορει να διαχειριζεται και τα οποια σκοπιμα δεν εχει το mx5, δε μπορει παρα να βρισκεται αρκετες κλασεις πανω

                    το οτι το ενα ειναι πισωκινητο και πεταει κωλαρακια δε σημαινει αυτοματα και καλυτερο αυτοκινητο..

                    και αν το παμε σε απολυτα σπορ κριτηρια ειναι καμπριο αρα εξ'ορισμου ειναι καταδικασμενο να εχει ενα αρκετα κατωτερο σασι,το καλυτερο ζυγισμα δε πιστευω να καλυπτει ενα τετοιο μειονεκτημα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τιμές εξωτερικού με τις εδώ. Το MPS και το MX5 έχουν τέλος ταξινόμησης 40%, ενω το RX8 πολύ χαμηλότερο λόγω κυβισμού. Δεν φταίεi η Mazda για τα τερτίπια του Ελληνικού φορολογικού συστήματος, ούτε θα δώσει το αυτοκίνητο κάτω του κόστους για να το κρατήσει τεχνιτά πιο φτηνό απο το RX8. Στην Ιταλία το MX5 2.0 RC έχει 30 χιλιάρικα, το MPS 27500 και το RX8 με τα 231 άλογα 36 χιλιάρικα. Όσο για την φιλοσοφία του MPS με το ΜΧ5, απέχουν όσο η φιλοσοφία μιας AMG με μια Lotus. Δεν έχουν καμία σχέση δηλαδή. Και το κλιματιστικό μου Mitsubishi είναι... έχει σχέση με το Zero?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yugo_para_siempre last edited by

                        Οταν γραφω οτι το 3 MPS ειναι του συρμου δεν εννοω οτι ειναι κακο, αν δεις την πρωτη μου δημοσιευση το αντιθετο θα καταλαβεις. Το 3 MPS ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη που μυστηριωδως στην χωρα μας δεν εχει πετυχει εμπορικα και δεν πιστευω οτι ο λογος ειναι οτι εχει κινητηρα 2,3 λιτρων, αλλα τα δικα μας ηλιθια κολληματα... Λεγοντας οτι ειναι του συρμου εννοω οτι ειναι ενα απ' ολα τα δυνατα, τουρμπατα, μπροστοκινητα μικρομεσαια που τα τελευταια 4 χρονια εχουν αυξηθει εντυπωσιακα. Απλα το MX5 εχει χαρακτηρα, ειναι ελαφρυ, εχει εξαιρετικο ζυγισμα και πολυ ωραιο κρατημα. Μπορει να ειναι και τα δυο Mazda αλλα δεν σημαινει οτι εχουν την ιδια φιλοσοφια γιατι στο 3 δεν μπορουν να γινουν υποχωρησεις στο σχεδιασμο διοτι πρεπει να τα συνδιαζει ολα, δηλαδη χωρους, πρακτικοτητα, ανεση... Δεν πιστευω οτι το MX5 ειναι αμαξακι μπροστα στο 3 MPS σε καμια περιπτωση, απλα ειναι διαφορετικο και (λανθασμενα) αρκετα ακριβοτερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          inimic last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Το MX5 ως ανοιχτό αυτοκίνητο υπόκειται σε επιπλέον δασμους ως είδος πολυτελείας. Αυτό σε συνδυασμό με το ειδικό της κατασκευής (το MPS είναι ένα 3άρι με δυνατό μοτερ και μπλοκέ οπότε το κόστος εξέλιξης και κατασκευής επιμερίζεται στις πολλές χιλιάδες μονάδες που κατασκευάζονται) ανεβάζουν την τιμή. Επίσης το roadster coupe είναι 3000 πιο ακριβό απο το roadster, πληρώνεις το κόστος της μεταλλικής οροφής. Μετά από όλα αυτά δεν είναι και τόσο ακριβή η τιμή του.

                          Τι δασμοί είναι αυτοί; Πρώτη φορά το ακούω....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            χαιρομαι τουλαχιστον που συμφωνεις στο λανθασμενα ακριβοτερο,πραγμα που σημαινει οτι και συ βλεπεις το παραλογο του πραγματος..

                            τωρα τα 2,3 λιτρα του mps ουτε εγω θεωρω οτι ειναι το πραγματικο κολλημα.
                            αν καποιος κοιταξει πιο προσεκτικα, θα διαπιστωσει οτι το σημα ειναι ιδιο στα 2.0 και 2.3 λιτρα.
                            (στα 2.4 αλλαζει η κλαση αν θυμαμαι καλα)

                            αν καποιος ηθελε να κοιταξει κατι σε κατηγορια gti και βαλε τα 2 λιτρα θα πρεπε να τα ειχε ως κατι στανταρ.

                            το κακο με αυτο το αυτοκινητο ειναι οτι κανεις δεν καιγοταν ποτε στη χωρα μας να παρει mazda.
                            ενταξει επαιρνε και συνεχιζει να παιρνει το mx5,ομως απο τοτε που βγηκαν κι αλλα προσιτα καμπριο εχει χασει αρκετα.

                            το 3 λοιπον που δεν ειναι ουτε προσιτο καμπριο αλλα ουτε πισωκινητο θα πρεπε να εχει κατι πολυ ιδιαιτερο για να πουλησει..περα απο την εκδοση του mps ομως, δεν εχει και σε συνδυασμο με την ασχημια του(ειναι ασχημο κι οχι απλως αδιαφορο, δε το συζητω) δε δινει σε καποιον πραγματικο κινητρο για να το αγορασει καποιος.

                            υπαρχουν κι αλλοι λογοι, οπως τοσα λεφτα για μαζντα και μαλιστα hatch(τα κουπε και καμπριο παλευονται).

                            ετσι αντιστοιχα πηγε ακλαφτο και το leon cupra, μιας και ο κοσμος προτιμαει να εχει καλα πλαστικα και σημα με καποιο κυρος,και ας χασει και επιδοσεις οταν ειναι να σκασει πολυ χρημα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης inimic έγραψε:

                              Το MX5 ως ανοιχτό αυτοκίνητο υπόκειται σε επιπλέον δασμους ως είδος πολυτελείας. Αυτό σε συνδυασμό με το ειδικό της κατασκευής (το MPS είναι ένα 3άρι με δυνατό μοτερ και μπλοκέ οπότε το κόστος εξέλιξης και κατασκευής επιμερίζεται στις πολλές χιλιάδες μονάδες που κατασκευάζονται) ανεβάζουν την τιμή. Επίσης το roadster coupe είναι 3000 πιο ακριβό απο το roadster, πληρώνεις το κόστος της μεταλλικής οροφής. Μετά από όλα αυτά δεν είναι και τόσο ακριβή η τιμή του.

                              Τι δασμοί είναι αυτοί; Πρώτη φορά το ακούω....

                              οταν ενα αυτοκινητο μπαινει στην πανεμορφη χωρα μας υποκειται σε καποιους δασμους κατα τον εκτελωνισμο.δεν ειναι μονο τα κυβικα.
                              υπαρχουν φοροι για καμπριοτητα,φοροι που τολμησες να εχεις δερματινα σαλονια, ζαντες αλουμινιου, ραδιοφωνο και αλλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                bab2112 last edited by

                                το 3 ειναι ιδια πλατφορμα με το φοκους οποτε λειτουργει υπερ του η οικονομια κλιμακας. περα απο αυτο οταν καποιος δινει λεφτα για ενα αυτοκινητο που δεν καλυπτει μονο τις βιοτικες του αναγκες αλλα επειδη στις φλεβες του κυλαει βενζινη νομιζω προτιμαει το πλαισιο που οδηγαει να ειναι μοναδικο, να μην δανειζεται τεχνολογια απο μεγαλους αδερφους, να εχει σχεδιαστει απο λευκο χαρτι ως ροουντστερ(οχι καμπριο) να εχει αρχιτεκτονικη αναρτησης παρομοια με μονοθεσια, να εχει ζυγισμα, να ειναι συγκεντρωμενες οι μαζες στο κεντρο του , να εχει χαμηλο κεντρο βαρους, να σου δινει σε feedback οτι ολοι οι υπερτροφοδοτες του κοσμου σε ρεπριζ, να μπορεις να εφαρμοσεις μυτη τακουνι γιατι μονο ετσι νιωθεις οτι μπαινεις στην στροφη σαν διαολος και να μπορεις να φρεναρεις με το αριστερο ετσι για να εισαι στο ωφελιμο ευρος χωρις να εχεις σχεσατο σασμαν, και γενικα χωρις να μπορω να δειξω σε νουμερα αυτα που εννοω νομιζω καταλαβαινετε τι θελω να πω.
                                οντως η φορολογια παιζει τον ρολο της για το πριμιουμνες του πραγματος γιαυτο και αν ειναι να συγκρινεις το mx5 μονο με ροουντστερ μπορεις να το συγκρινεις πιστευω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  δε μπορω ομως να δεχτω οτι ειναι καλυτερη επιλογη ενα mx5 σε σχεση με ενα mps μονο και μονο επειδη ειναι πισωκινητο ουτε οτι εχει τιποτα σχετικο με μονοθεσιο(οι λογοι ειναι προφανεις)
                                  μονο και μονο και η συγκριση μεσα στο μυαλο μου των 150 και των 260 αλογων ειναι αρκετη για να παραβλεψω την οποια πισωκινηση και παιχνιδιαρικη συμπεριφορα.

                                  θα μου πεις οτι κοιταω και συγκρινω αλογα και αποτελεσματικοτητα, ομως δεν ειναι ετσι..
                                  απλα τα 100 αλογα παραπανω σε ενα καλοστημενο αυτοκινητο ειμαι βεβαιος οτι εχουν να σου προσφερουν πολυ μεγαλυτερες συγκινησεις σε σχεση με τα 150 και ας μη δινονται στο 'σωστο' αξονα.

                                  αλλωστε και το 3αρι εχει και το μπλοκε του.

                                  να στο παω ομως λιγο διαφορετικα..
                                  αν σου ελεγα mx5 ή focus II rs (στα ιδια θεωρητικα λεφτα,αν και δε θα ναι τοσο μακρια τελικα ) τι θα ελεγες??
                                  το φοκους που με τις οικονομιες κλιμακας βγαινει και σε 1.4 οπως και η 3αρα βγαινει σε Μ3 και 316 :roll
                                  προσεξε, ειναι ερωτηση παγιδα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bab2112 last edited by

                                    η προφανης απαντηση θα ηταν το φοκους αλλα νομιζω οτι ενω το φοκους το παιρνεις αν για καποιο περιεργο λογο θελεις να πιστεψεις οτι δεν εχει torque steer και δεν θελεις να παρεις τετρακινητο επισης για καποιο περιεργο λογο ειδικα σε αυτα τα αλογα.(ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινεις τι λεω) ενω το mx5 το παιρνεις για σενα, γιατι μπορεις περα απο ερευνες και αποτελεσματικοτητες και (με εχεις-σε εχω) να εχεις την ωριμοτητα να προτιμας να χαθεις σε μια φιδοδιαδρομη παρα με ενα τσιουυυφφ να ριξοκολωνιασεις το χ,ψ,ω τζι τι αϊ,

                                    ενα πραγμα εχω καταλαβει, για ολους υπαρχει καποιος που τους παιρνει μετρα για να τους γαζωσει, ποτε δεν θα ειμαι ο πιο γρηγορος οσο γρηγορος κ να ειμαι. για αυτους τους λογους mx5... δεν ειναι θεμα λογικης, ειναι θεμα αποψης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • Y
                                      yugo_para_siempre last edited by

                                      Δεν εχεις αδικο ισα ισα, αλλα χαθηκε να κανει 26-27Κ; Μ ν αυτο ειναι το προβλημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        Ο χρήστης bab2112 έγραψε:

                                        ενα πραγμα εχω καταλαβει, για ολους υπαρχει καποιος που τους παιρνει μετρα για να τους γαζωσει

                                        αυτο ειναι η μεγαλυτερη αληθεια στον κοσμο!

                                        αλλα κατι το παιρνεις επειδη εσυ γουσταρεις.δεν ειμαι της αποψης να παρεις το πιο γρηγορο γιατι πρεπει οπωσσδηποτε να τρεχεις και να κανεις χρονους..

                                        ουτε εγω θα παιρνα κατι με απολυτο κριτηριο τους χρονους(ασχετα με το τι δειχνω να πιστευω),θα ηθελα ομως το αυτοκινητο μου να ειναι γρηγορο μπας και καποια μερα καταφερω να εκμεταλλευθω εστω και ενα καλο ποσοστο αυτων των δυνατοτητων.

                                        ολοι οσοι γουσταρουν τα αυτοκινητα θελουν και τα αλογα.ακομα και σε καποιον που του αρεσει το mx θα προτιμουσε το 2.0 σε σχεση με το 1.8 (οχι μονο λογω διαφορικου)
                                        απλα αναλογα το ατομο αυτο ειναι λιγοτερο ή περισσοτερο σημαντικο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bab2112 last edited by

                                          πρεπει παντως να ειναι απο τις φορες που ενω λεμε πολυ καλο αλλα γιατι τοσο ακριβο, εννοουμε πολυ καλο αλλα γιατι δεν εχω τα λεφτα να το αποκτησω, τουλαχιστον αυτο ισχυει για μενα.
                                          δεν το θεωρω ακριβο περισσοτερο απο οτι θεωρω την κενωνια πουτ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sakismazvol last edited by

                                            Με τι το συγκρινουμε το μχ-5 κ ειναι ακριβο ρε παιδια?για καποιον που δεν εχει σχεση με roadster coupe ναι ειναι πανακριβο αλλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο νορμαλ τιμη εχει για αυτο που ειναι κ για αυτο που προσφερει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr