-
κ γαμώ τις συγκρίσεις λέμε... ακρβώς για τους ίδιους λόγους παίρνει κάποιος elise κ juke.
αντίλογος κ γενικεύσεις απλά για να γίνονται... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ακόμα να γράψεις εντυπώσεις;Χεχέ εκεί είναι το θέμα οτί απλά έχω δώσει προκαταβολή και περιμένω και απλά ήλπιζα να βρέθει καποιος φίλος κάτοχος του 4κίνητου να το πάμε μία βόλτα πριν προχωρήσω στην αγορά γιατι όσο να ναι αγορά χωρίς test drive και χωρίς test από τους 4Τ είναι ένα θέμα...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
κ γαμώ τις συγκρίσεις λέμε... ακρβώς για τους ίδιους λόγους παίρνει κάποιος elise κ juke.
αντίλογος κ γενικεύσεις απλά για να γίνονται...Αν αυτό κατάλαβες δε σου φταίω εγώ και σίγουρα δε θα κάτσω να εξηγήσω.
-
Ο χρήστης alexm7 έγραψε:
23.590€ με το κλειδί στο χέρι το (μή-μεταλλικό) λευκό με τις προσφορές που παίζουν (δώρο απόσυρση + προσφορά + πρόσφατη μείωση τιμής μετά τη μεταφορά της παραγωγής στην Αγγλία). Όσο να ναι βοηθάει στην απόφαση ότι το σκεφτόμουν και στα 30k... Βοηθάει και η - παρανοική - τιμή του Countryman S ALL4 αν και με ίδια τιμή το Juke θα επέλεγα...Πάρα πολύ καλή τιμή. Καλορίζικο και καλοταξιδο να ειναι!
κ γαμώ τις συγκρίσεις λέμε... ακρβώς για τους ίδιους λόγους παίρνει κάποιος elise κ juke.
αντίλογος κ γενικεύσεις απλά για να γίνονται...Το έχω γραψει παλιότερα και εγω. Το να ακούμε σκέτο 190κάτι αλογα ... δεν φτάνει!
-
-
Τωρα έβαλαν 12 (μετρημένα) leds στο QQ στα πίσω φωτα των φρένων! Θα βαλουν στο Juke f/l!
Δεν ειναι ασχημα πάντως και αυτά τα aftermarket! Βασικά το Juke έχει πολύ όμορφα φώτα πίσω!
-
νομίζω μόνο Ιαπωνία πωλείται...και είναι και ακριβό, μάλλον θα τους κόστισαν πολύ τα καλούπια γιατί έχει πολλά πάνω του και η τιμή επηρεάστηκε...
-
Ερωτηση προς κατοχους: το juke θα το χαρακτηριζατε ανετο για μια τριμελη οικογενεια?
Στα χαρακτηριστικα του εχει μικρο πορτμπαγκαζ αλλα φαινεται να παιρνει αρκετα πραγματα λογω υψους. Το εχω δει μονο σε φωτογραφιες. Για ταξιδια προφανως θα ειναι απαραιτητη η αγορα μπαγκαζιερας αλλα για την Αθηνα θα χωραει τα συμπραγκαλα (καροτσια κτλ)? -
οχι. δεν είναι άνετο.
-
Περιορισμένο πλάτος στο πορτμπαγκαζ και στενό ανοιγμα των πίσω θυρών είναι οι πρώτες δυσκολίες! Υπολογίζοντας πίσω στο 1/3 του καθίσματος το παιδικό καθισμα και την υπολοιπη πλάτη σε ανακληση για μακρυ χωρο αποσκευών οριακά θα σε βολέψει!
Θα χρειαστούν πάντως συμβιβασμοί! Supermini είναι!Πολλά γκρι καινούρια εδω πάνω ρε παιδιά!!!
-
Δεν ξερω φιλε μου τι κουβαλας σε καθημερινη βαση... αλλα αν εχεις το ενα πισω καθισμα για το παιδι, με κατεβασμενο το υπολοιπο χωραει παρα πολλα πραγματα.. εχω βεβαια και πολλα χρονια να κουβαλησω μωρα- παιδια, αλλα φετος κουβαλησα παρα πολλα πραγματα και δεν βγηκαν πανω απο τον οριζοντα των πισω καθισματων..= δεν εκοβαν θεα απο τον οδηγο... τωρα βεβαια αν το καθισματακι του παιδιου πιανει 2 θεσεις ετσι που τα εχουν κανει δεν χωραει ουτε σε κανονικο πορτ μπαγκαζ σενταν αυτοκινητου... το υψος του ειναι πολυ καλο παντως και χωραει πραγματα και κατω απο το επιπεδο του χωρου αποσκευων.. και εχει και χωρους δεξια αριστερα στους θολους..
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις (μια φορα πηγα να γραψω στο φορουμ και επεσε για 4 μερες). Μαλλον πρεπει να παω να το δω απο κοντα. Για την Αθηνα με ενδιαφερει κυριως ο χωρος αποσκευων μιας και για ταξιδι θα εχω μπαγκαζιερα. Να μη χρειαζεται ομως να την εχω μονιμα πανω στο αμαξι.
Γενικα δε θεωρω σωστο απο θεμα ασφαλειας να εχεις κατεβασμενο το μισο καθισμα και επιβατες στην καμπινα, δικιο δεν εχω? -
Ο χρήστης arris έγραψε:
Γενικα δε θεωρω σωστο απο θεμα ασφαλειας να εχεις κατεβασμενο το μισο καθισμα και επιβατες στην καμπινα, δικιο δεν εχω?
Τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γενικα δε θεωρω σωστο απο θεμα ασφαλειας να εχεις κατεβασμενο το μισο καθισμα και επιβατες στην καμπινα, δικιο δεν εχω?
Τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει;
Σε καμιά στροφή ή ατύχημα να σου έρθει η βαλίτσα κολάρο. Αλλά μικρές οι πιθανότητες πιστεύω.
-
ειδικά με μικρό παιδί στη θέση δεν νομίζω οτι είναι αμελητέο το ρίσκο και προσωπικά δεν θα το έπαιρνα.
@224 η μέση κατανάλωση που έχει σταθεροποιηθεί τώρα μετά απο κάποιες χιλιάδες χλμ?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ειδικά με μικρό παιδί στη θέση δεν νομίζω οτι είναι αμελητέο το ρίσκο και προσωπικά δεν θα το έπαιρνα.@224 η μέση κατανάλωση που έχει σταθεροποιηθεί τώρα μετά απο κάποιες χιλιάδες χλμ?
Αυτό ακριβώς εννοουσα και εγώ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γενικα δε θεωρω σωστο απο θεμα ασφαλειας να εχεις κατεβασμενο το μισο καθισμα και επιβατες στην καμπινα, δικιο δεν εχω?
Τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει;
Σε καμιά στροφή ή ατύχημα να σου έρθει η βαλίτσα κολάρο. Αλλά μικρές οι πιθανότητες πιστεύω.
Με την ίδια λογική είναι ακόμη πιο ανουσιο να ασχολείσαι αν ένα αμάξι έχει 4 η 5 αστέρια η 10 αεροσακκους
-
Ο χρήστης arris έγραψε:
Με την ίδια λογική είναι ακόμη πιο ανουσιο να ασχολείσαι αν ένα αμάξι έχει 4 η 5 αστέρια η 10 αεροσακκουςΤα αστέρια είναι σημαντικά στην αστρονομία και στον Στρατό. Τα δε μπαλόνια στην μετεωρολογία και στα λούνα παρκ. Ποτέ δεν αγόρασα αυτοκίνητο με τέτοια κριτήρια.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ειδικά με μικρό παιδί στη θέση δεν νομίζω οτι είναι αμελητέο το ρίσκο και προσωπικά δεν θα το έπαιρνα.@224 η μέση κατανάλωση που έχει σταθεροποιηθεί τώρα μετά απο κάποιες χιλιάδες χλμ?
Δηλαδη θα φορτωνατε τιγκα μεχρι τον ουρανο?? εαν ξεπερασει καποιος το υψος των καθισματων θα πρεπει να τα 'δεσει' με καποιο τροπο... δυχτακι χταποδι κ.λ.π το καθισμα του παιδιου δεν προστατευει??? μονο για ατυχημα δλδ?? και τουμπα??? ενταξει για μεσα στη πολη δεν το συζητω... δεν τιγκαρεις καθε μερα το οχημα...
Για την μεση καταναλωση θα περιμενεις λιγες μερες!!! παει για σερβις των 7000-8000 χλμ αν και πηγε μια γρηγορη Κομοτηνη ( 6 και κατι ωρες...+ επιστροφη) οποτε θα εχει μια επιπτωση (2000 συνολο στη Β Ελλαδα). -
Πηγα στο Βολο με το JUKE και ειδα μεγαλη διαφορα στη καταναλωση ... πηγαινοντας εβαλα το CControl στα 140 χλμ.. εκαψε πολλα μαλλον βαλαμε 32 λιτρα.... και σχεδον τα τελειωσε στα 370 χλμ. επιστρεφοντας το εβαλα στα 120 χλμ και εκαψε 25% λιγωτερα... Τωρα πλεον εχει 9600χλμ. και πραγματικα δεν σε κουραζει σε διαδρομες εκτος πολης. θορυβος σχεδον ανυπαρκτος που μερικες φορες πας να βαλεις μιζα ενω ειναι αναμενο. Η λειτουγεια του CC βοηθαει γιατι εχοντας το στα 120 οταν κανεις την προσπεραση με περισσωτερα επανερχεσαι στη λωριδα σου αφηνοντας γκαζι.. ηρεμα...το CC το ειχα ενεργο απο Βαρυμπομπη μεχρι τη διασταυρωση για βολο... και αναποδα... η κυκλοφορεια μια χαρα...μεσημερι Σαββατου και Κυριακη απογευμα επιστροφη διοδια 11+ κατι... σε καθε κατευθυνση...
Nissan Juke