Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Safe Mode
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Safe Mode
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    8
    534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??

      τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
      η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
      θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??

        τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
        η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
        θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??

          τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
          η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
          θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zorz last edited by

            -Απώλεια δεδομένων εισόδου κάποιου αισθητήρα (λχ. λάμδα ή MAF), οπότε δουλεύει αναγκαστικά σε open loop mode.
            -Κάποιες παράμετροι λειτουργίας βγαίνουν εκτός των αποδεκτών τιμών (πχ. υπερθέρμανση ψυκτικού υγρού).

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              iliasp last edited by

              • ποιότητα βενζίνης που είναι και ο πιο συχνός λόγος που μπαίνουν (στην ελλάδα βέβαια) σε safe mode τα μερκ
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης iliasp έγραψε:

                • ποιότητα βενζίνης που είναι και ο πιο συχνός λόγος που μπαίνουν (στην ελλάδα βέβαια) σε safe mode τα μερκ

                Το Χημείο στη Θεσσαλονίκη κάνει πολλούς ελέγχους για ποιότητα καυσίμων (για τον λόγο που αναφέρεις) και η ποιότητα είναι εκτός ελαχίστων περιπτώσεων καλή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Σε safe mode μπαίνει ο κινητήρας αν κάποιος από τους πολλούς αισθητήρες του βρεθεί εκτός φακέλου λειτουργίας του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    To πρόβλημα είναι ότι είναι τόσοι πολλοί οι αισθητήρες και οι συνδέσεις αυτών που χωρίς διαγνωστικό άντε να βρεις ποιο δεν έστειλε σήμα.... Καμιά φορά μπορεί να είναι γελοία και φαινομενικά ασήμαντα πράματα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      professeur last edited by

                      Για το 'χαοτικό' της κατάστασης όπως ανέφεραν και οι φίλοι από πάνω ρίξτε μια ματιά στους κωδικούς (ΓΕΝΙΚΟ είναι αυτό που παραθέτω όχι για κάποιο συγκεκριμένο όχημα. Επίσης όλες αυτές οι βλάβες δεν οδηγούν σε safe mode αλλά με μια απλή ανάγνωση φαίνεται ποιες οδηγούν σίγουρα) για πολλούς από τους οποίους μπορεί να μπει σε safe mode ένα αυτοκίνητο:

                      http://the-welters.com/misc/obd2.html

                      Γενικά πλέον δεν οδηγούμε 'απλά' αυτοκίνητα αλλά κατα ένα μέρος 'αυτοκινούμενους υπολογιστές'. Αυτό φυσικά έχει τα καλά του (esp, abs, διαχείριση κινητήρα κ.α.) έχει και τα αρνητικά του (πολυπλοκότητα, όσο περισσότερο σύνθετο είναι κάτι τόσο αυξάνεται και η πιθανότητα βλάβης, επίσης αν σε βρει σοβαρό ηλεκτρονικό πρόβλημα πιάσε το αυγό και κούρευτο. Δεν ξέρω πόσοι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτου (ικανοί) υπάρχουν στην Ελλάδα για να 'αντιμετωπίσουν' σοβαρά προβλήματα).

                      Φυσικά υπάρχουν και βλάβες που ΔΕΝ φαίνονται στον εγκέφαλο (εννοείται οι χειρότερες από άποψη αντιμετώπισης) καθώς είναι και δεδομένο ότι δεν μπορεί να υπάρχουν παντού στο αυτοκίνητο αισθητήρες και μετρήσεις.

                      Γενικά πάντως όσοι ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο και ταυτόχρονα με τους υπολογιστές καλό είναι νομίζω να ασχοληθούμε λίγο και με αυτό το θέμα. Της σύνδεσης δηλαδή με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου μας. Δεν είναι φθηνό σπορ αλλά τουλάχιστον δεν θα πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και θα ακούς τα μύρια όσα 'άσχετα'. Θα πηγαίνεις 'διαβασμένος'. Π.χ. για Group Vag ρίξτε μια ματιά τι μπορείς να κάνεις εδώ :

                      http://www.ross-tech.com/index.html

                      (Ρίξτε μια ματιά στη εντυπωσιακή φωτό κάτω κάτω που δείχνει το ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό σύστημα του Φαέθων ! )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr