-
μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??
τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος -
μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??
τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος -
μπορει καποιος να μου εξηγησει τους λογους για τους οποιους μπορει ενα αυτοκινητο να μπει σε safe mode??
τα τουρμπατα οταν μπαινουν σε safe mode απο οσο ξερω δουλευουν σε χαμηλη πιεση.
η απορια μου ομως ειναι για ποιους λογους μπορει να συμβει κατι τετοιο??
θα ηθελα ολα τα πιθανα σεναρια που μπορει να γνωριζει καποιος -
-Απώλεια δεδομένων εισόδου κάποιου αισθητήρα (λχ. λάμδα ή MAF), οπότε δουλεύει αναγκαστικά σε open loop mode.
-Κάποιες παράμετροι λειτουργίας βγαίνουν εκτός των αποδεκτών τιμών (πχ. υπερθέρμανση ψυκτικού υγρού). -
- ποιότητα βενζίνης που είναι και ο πιο συχνός λόγος που μπαίνουν (στην ελλάδα βέβαια) σε safe mode τα μερκ
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
- ποιότητα βενζίνης που είναι και ο πιο συχνός λόγος που μπαίνουν (στην ελλάδα βέβαια) σε safe mode τα μερκ
Το Χημείο στη Θεσσαλονίκη κάνει πολλούς ελέγχους για ποιότητα καυσίμων (για τον λόγο που αναφέρεις) και η ποιότητα είναι εκτός ελαχίστων περιπτώσεων καλή.
-
Σε safe mode μπαίνει ο κινητήρας αν κάποιος από τους πολλούς αισθητήρες του βρεθεί εκτός φακέλου λειτουργίας του.
-
To πρόβλημα είναι ότι είναι τόσοι πολλοί οι αισθητήρες και οι συνδέσεις αυτών που χωρίς διαγνωστικό άντε να βρεις ποιο δεν έστειλε σήμα.... Καμιά φορά μπορεί να είναι γελοία και φαινομενικά ασήμαντα πράματα....
-
Για το 'χαοτικό' της κατάστασης όπως ανέφεραν και οι φίλοι από πάνω ρίξτε μια ματιά στους κωδικούς (ΓΕΝΙΚΟ είναι αυτό που παραθέτω όχι για κάποιο συγκεκριμένο όχημα. Επίσης όλες αυτές οι βλάβες δεν οδηγούν σε safe mode αλλά με μια απλή ανάγνωση φαίνεται ποιες οδηγούν σίγουρα) για πολλούς από τους οποίους μπορεί να μπει σε safe mode ένα αυτοκίνητο:
http://the-welters.com/misc/obd2.html
Γενικά πλέον δεν οδηγούμε 'απλά' αυτοκίνητα αλλά κατα ένα μέρος 'αυτοκινούμενους υπολογιστές'. Αυτό φυσικά έχει τα καλά του (esp, abs, διαχείριση κινητήρα κ.α.) έχει και τα αρνητικά του (πολυπλοκότητα, όσο περισσότερο σύνθετο είναι κάτι τόσο αυξάνεται και η πιθανότητα βλάβης, επίσης αν σε βρει σοβαρό ηλεκτρονικό πρόβλημα πιάσε το αυγό και κούρευτο. Δεν ξέρω πόσοι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτου (ικανοί) υπάρχουν στην Ελλάδα για να 'αντιμετωπίσουν' σοβαρά προβλήματα).
Φυσικά υπάρχουν και βλάβες που ΔΕΝ φαίνονται στον εγκέφαλο (εννοείται οι χειρότερες από άποψη αντιμετώπισης) καθώς είναι και δεδομένο ότι δεν μπορεί να υπάρχουν παντού στο αυτοκίνητο αισθητήρες και μετρήσεις.
Γενικά πάντως όσοι ασχολούμαστε με το αυτοκίνητο και ταυτόχρονα με τους υπολογιστές καλό είναι νομίζω να ασχοληθούμε λίγο και με αυτό το θέμα. Της σύνδεσης δηλαδή με τον υπολογιστή του αυτοκινήτου μας. Δεν είναι φθηνό σπορ αλλά τουλάχιστον δεν θα πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και θα ακούς τα μύρια όσα 'άσχετα'. Θα πηγαίνεις 'διαβασμένος'. Π.χ. για Group Vag ρίξτε μια ματιά τι μπορείς να κάνεις εδώ :
http://www.ross-tech.com/index.html
(Ρίξτε μια ματιά στη εντυπωσιακή φωτό κάτω κάτω που δείχνει το ηλεκτρικό/ηλεκτρονικό σύστημα του Φαέθων ! )
Safe Mode