Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΟΠΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΡΟΠΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 4 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    134
    573
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      οταν κανουμε ρεπριζ το σημειο που αποδιδει την μεγιστη ροπη η μηχανη 3500 π.χ εχει την περισσοτερη δυναμη μετα αρχιζει και πεφτει.
      γιαυτο οι τουρμπο δεν εχουν δυναμη ψηλα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        καποιοι γερμανικοι κινητηρες εχουν...

        εγω δινω μεγιστη ροπη στις 2500- 5000 ομως μεγιστη ιπποδυναμη στις 6000 ή 6100(δε θυμαμαι) και μεχρι τις 7 δεν ψοφαω ιδιαιτερα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Aυτον τον τυπο χρησιμοποιησα και εγω για τις πραξεις μου(P=F x U) και ετσι εβγαλα οτι η μεγιστη δυναμη ειναι στο σημειο της μεγιστης ροπης αρα αντιφασκει με αυτο που ειπες(εκτος αν ειπες κατι αλλο και δεν το καταλαβα)

          Πχ αυτο ειναι ενα διαγραμμα ταχυτητας - επιταχυνσης ενος Golf GTI 2.0 200Hp .Στις τιμες εχουν υπολογιστει και οι τριβες απο την αντισταση των ελαστικων και του αερα.

          Φαινεται καθαρα οτι η μεγιστη επιταχυνση για καθε σχεση πραγματοποιειται στο σημειο της μεγιστης ροπης.

          Ξεχασα να γραψω:
          Ομως η μεγιστη επιταχυνση στην δευτερη σχεση ειναι μικροτερη απο την ελαχιστη επιταχυνση της 1ης σχεσης γι'αυτο και θα παραμεινουμε στην 1η σχεση οταν εχουμε 45 χλμ και θελουμε μεγιστη επιταχυνση.Αυτο ακριβως ισχυει αναλογικα και για τις ροπες της 1ης και 2ης σχεσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            οταν κανουμε ρεπριζ το σημειο που αποδιδει την μεγιστη ροπη η μηχανη 3500 π.χ εχει την περισσοτερη δυναμη μετα αρχιζει και πεφτει.
            γιαυτο οι τουρμπο δεν εχουν δυναμη ψηλα.

            Όχι ακριβώς, οι τούρμπο δεν έχουν δύναμη ψηλά επειδή χρησιμοποιούν μικρές τουρμπίνες για ελάχιστο λαγκ και δύναμη σε χαμηλές στροφές. Σε ψηλές στροφές, η μικρή τουρμπίνα πνίγει τον κινητήρα. Αν χρησιμοποιούσες μεγάλη τουρμπίνα, όσο ανέβαιναν οι στροφές τόσο θα ανέβαινε η δύναμη, φυσικά θα είχες τεράστιο λαγκ και λίγο μπουστ = λίγη δύναμη χαμηλά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickolas last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              οταν κανουμε ρεπριζ το σημειο που αποδιδει την μεγιστη ροπη η μηχανη 3500 π.χ εχει την περισσοτερη δυναμη μετα αρχιζει και πεφτει.
              γιαυτο οι τουρμπο δεν εχουν δυναμη ψηλα.

              Αυτό που λες θα ίσχυε αν τα αυτοκίνητα δεν είχαν κιβώτια ταχυτήτων. Επειδή έχουν όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά για να τα εξηγούμε με τη ροπή (μιας και με τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούμε να πολλαπλασιάσουμε τη ροπή επιλέγοντας μια μικρότερη σχέση).
              Βάζοντας 1η μπορεί ο κινητήρας να δουλεύει ψηλά που έχει λιγότερη ροπή, επειδή έχουμε 1η όμως πολλαπλασιάζουμε* πολύ τη ροπή του κινητήρα που καταλήγει στους τροχούς με αποτέλεσμα, τελικά, η ροπη ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ να είναι μεγαλύτερη

              *για την ακρίβεια υποπολλαπλασιάζουμε λιγότερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                italakias last edited by

                Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                Aυτον τον τυπο χρησιμοποιησα και εγω για τις πραξεις μου(P=F x U) και ετσι εβγαλα οτι η μεγιστη δυναμη ειναι στο σημειο της μεγιστης ροπης αρα αντιφασκει με αυτο που ειπες(εκτος αν ειπες κατι αλλο και δεν το καταλαβα)

                Πχ αυτο ειναι ενα διαγραμμα ταχυτητας - επιταχυνσης ενος Golf GTI 2.0 200Hp .Στις τιμες εχουν υπολογιστει και οι τριβες απο την αντισταση των ελαστικων και του αερα.

                Φαινεται καθαρα οτι η μεγιστη επιταχυνση για καθε σχεση πραγματοποιειται στο σημειο της μεγιστης ροπης.

                ακομα δεν εχει φτιαχτει ο κινητηρας που η ιπποδυναμη θα ανεβαινει παραλληλα με την ροπη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  evgenios last edited by

                  Ο χρήστης italakias έγραψε:
                  ακομα δεν εχει φτιαχτει ο κινητηρας που η ιπποδυναμη θα ανεβαινει παραλληλα με την ροπη.

                  Tι ακριβως εννοεις γιατι δεν το καταλαβα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                    ακομα δεν εχει φτιαχτει ο κινητηρας που η ιπποδυναμη θα ανεβαινει παραλληλα με την ροπη.

                    Tι ακριβως εννοεις γιατι δεν το καταλαβα?

                    οτι ο τελειος κινητηρας δεν εχει φτιαχτει ακομα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      Aυτον τον τυπο χρησιμοποιησα και εγω για τις πραξεις μου(P=F x U) και ετσι εβγαλα οτι η μεγιστη δυναμη ειναι στο σημειο της μεγιστης ροπης αρα αντιφασκει με αυτο που ειπες(εκτος αν ειπες κατι αλλο και δεν το καταλαβα)

                      Πχ αυτο ειναι ενα διαγραμμα ταχυτητας - επιταχυνσης ενος Golf GTI 2.0 200Hp .Στις τιμες εχουν υπολογιστει και οι τριβες απο την αντισταση των ελαστικων και του αερα.

                      Φαινεται καθαρα οτι η μεγιστη επιταχυνση** για καθε σχεση** πραγματοποιειται στο σημειο της μεγιστης ροπης.

                      Το για κάθε σχέση είναι το κλειδί (και αυτό που μπερδεύει και τον Ιταλάκια). Αν δεν είχαμε κιβώτιο θα ίσχυε ότι μέγιστη επιτάχυνση έχουμε στις στροφές μέγιστης ροπής.

                      Σχετικά με το P=F*U δεν καταλαβαίνω ακριβώς τί εννοείς. Με το U ή V εγώ εννοώ ταχύτητα κίνησης οχήματος, F είναι η δύναμη που επιταχύνει, που για μάζα σταθερή πρακτικά είναι η επιτάχυνση του οχήματος και P είναι η ισχύς. Δεν μπορώ να καταλάβω πού βάζεις τη ροπή στον τύπο.
                      Εdit: Nομίζω κατάλαβα. Κάποιοι Vag έχουν την ιδιαιτερότητα να έχουν στροφές που βγάζουν και max ροπή και max ισχύ. Θα δεις όμως ότι και για περισσότερες στροφές κινητήρα η ισχύς διατηρείται στο μέγιστο παρά το ότι πέφτει η ροπή. Σε αυτό το φάσμα της max ισχύος (και ας πέφτει η ροπή) θέλεις να επιταχύνεις όταν ζητάς το μέγιστο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Βασικα ο τελειος κινητηρας για μενα θα γινει οταν η ροπη θα εχει μια συγκεκριμενη τιμη για ολο το φασμα των στροφων του κινητηρα.Δηλαδη π.χ. απο τις 1000 εως τις 6000 ρπμ να εχει σταθερη ροπη 200Νm.Με λιγα λογια αυτο που θελω ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας που λειτουργει με βενζινη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                          Φαινεται καθαρα οτι η μεγιστη επιταχυνση για καθε σχεση πραγματοποιειται στο σημειο της μεγιστης ροπης.

                          Ξεχασα να γραψω:
                          Ομως η μεγιστη επιταχυνση στην δευτερη σχεση ειναι μικροτερη απο την ελαχιστη επιταχυνση της 1ης σχεσης γι'αυτο και θα παραμεινουμε στην 1η σχεση οταν εχουμε 45 χλμ και θελουμε μεγιστη επιταχυνση.Αυτο ακριβως ισχυει αναλογικα και για τις ροπες της 1ης και 2ης σχεσης.

                          Έτσι είναι, αλλά κοιτάς λάθος διάγραμμα και μπερδεύεσαι. Δεν σε ενδιαφέρει η επιτάχυνση / στροφές κινητήρα αλλά το διάγραμμα απόστασης / ταχύτητας αυτοκινήτου. Εκεί φαίνεται ότι όσο περισσότερο κρατάς την σχέση στο κιβώτιο, τόσο καλύτερα - εκτός αν έχεις κινητήρα που πέφτει πολύ η ροπή του ψηλά (λαχανιάζει?) - τότε συμφέρει να αλλάζεις σχέση λίγο νωρίτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Σε αυτό το φάσμα της max ισχύος (και ας πέφτει η ροπή) θέλεις να επιταχύνεις όταν ζητάς το μέγιστο.

                            συμφωνω!!!(απο πρακτικη επειρια,γιατι φυσικη εχω ξεχασει )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              όταν έχεις φυγοκεντρικό κομπρέσσορα, όσο ανεβαίνουν οι στροφές ανεβαίνει και η ροπή.

                              Το ξέχασες αυτό βρε Ιταλάκια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                @ nickolas
                                τι θα πει για καθε σχεση?
                                το σαζμαν κανει αλλη δουλεια.
                                ο κινητηρας μετριεται στον παγκο.
                                οι δυναμομετρησεις που κανουν στα περιοδικα με αφηνουν παγερα αδιαφορο.
                                οι καλυτεροι μοτεριστες στον κοσμο ειναι οι ιταλοι ,αυτοι ξερουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                  Το για κάθε σχέση είναι το κλειδί (και αυτό που μπερδεύει και τον Ιταλάκια). Αν δεν είχαμε κιβώτιο θα ίσχυε ότι μέγιστη επιτάχυνση έχουμε στις στροφές μέγιστης ροπής.

                                  Σχετικά με το P=F*U δεν καταλαβαίνω ακριβώς τί εννοείς. Με το U ή V εγώ εννοώ ταχύτητα κίνησης οχήματος, F είναι η δύναμη που επιταχύνει, που για μάζα σταθερή πρακτικά είναι η επιτάχυνση του οχήματος και P είναι η ισχύς. Δεν μπορώ να καταλάβω πού βάζεις τη ροπή στον τύπο.
                                  Εdit: Nομίζω κατάλαβα. Κάποιοι Vag έχουν την ιδιαιτερότητα να έχουν στροφές που βγάζουν και max ροπή και max ισχύ. Θα δεις όμως ότι και για περισσότερες στροφές κινητήρα η ισχύς διατηρείται στο μέγιστο παρά το ότι πέφτει η ροπή. Σε αυτό το φάσμα της max ισχύος (και ας πέφτει η ροπή) θέλεις να επιταχύνεις όταν ζητάς το μέγιστο.

                                  Βασικα δεν βαζω την ροπη πουθενα στον τυπο(αν και γινεται) απλως θελω να πω οτι στο σημειο της μεγιστης ροπης θα ειναι παντα η μεγιστη επιταχυνση.Δηλαδη την ροπη την παιρνω σαν σημειο οχι σαν νουμερο.Αλλα μπορεις να την παρεις και σαν νουμερο αν θελεις , αν στον τυπο P=F x V βαλεις οπου P=[T(ροπη) χ rpm]/9549

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    italakias last edited by

                                    σωστος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                      Φαινεται καθαρα οτι η μεγιστη επιταχυνση για καθε σχεση πραγματοποιειται στο σημειο της μεγιστης ροπης.

                                      Ξεχασα να γραψω:
                                      Ομως η μεγιστη επιταχυνση στην δευτερη σχεση ειναι μικροτερη απο την ελαχιστη επιταχυνση της 1ης σχεσης γι'αυτο και θα παραμεινουμε στην 1η σχεση οταν εχουμε 45 χλμ και θελουμε μεγιστη επιταχυνση.Αυτο ακριβως ισχυει αναλογικα και για τις ροπες της 1ης και 2ης σχεσης.

                                      Έτσι είναι, αλλά κοιτάς λάθος διάγραμμα και μπερδεύεσαι. Δεν σε ενδιαφέρει η επιτάχυνση / στροφές κινητήρα αλλά το διάγραμμα απόστασης / ταχύτητας αυτοκινήτου. Εκεί φαίνεται ότι όσο περισσότερο κρατάς την σχέση στο κιβώτιο, τόσο καλύτερα - εκτός αν έχεις κινητήρα που πέφτει πολύ η ροπή του ψηλά (λαχανιάζει?) - τότε συμφέρει να αλλάζεις σχέση λίγο νωρίτερα.

                                      Βασικα τα εχω μπερδεψει και δεν ξερω τι μου γινεται.Αλλα ρε γαμωτο ενα αυτοκινητο δεν ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο οταν η μεση επιταχυνση ειναι μεγαλυτερη απο οτι στο αλλο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

                                        Το για κάθε σχέση είναι το κλειδί (και αυτό που μπερδεύει και τον Ιταλάκια). Αν δεν είχαμε κιβώτιο θα ίσχυε ότι μέγιστη επιτάχυνση έχουμε στις στροφές μέγιστης ροπής.

                                        Σχετικά με το P=F*U δεν καταλαβαίνω ακριβώς τί εννοείς. Με το U ή V εγώ εννοώ ταχύτητα κίνησης οχήματος, F είναι η δύναμη που επιταχύνει, που για μάζα σταθερή πρακτικά είναι η επιτάχυνση του οχήματος και P είναι η ισχύς. Δεν μπορώ να καταλάβω πού βάζεις τη ροπή στον τύπο.
                                        Εdit: Nομίζω κατάλαβα. Κάποιοι Vag έχουν την ιδιαιτερότητα να έχουν στροφές που βγάζουν και max ροπή και max ισχύ. Θα δεις όμως ότι και για περισσότερες στροφές κινητήρα η ισχύς διατηρείται στο μέγιστο παρά το ότι πέφτει η ροπή. Σε αυτό το φάσμα της max ισχύος (και ας πέφτει η ροπή) θέλεις να επιταχύνεις όταν ζητάς το μέγιστο.

                                        Βασικα δεν βαζω την ροπη πουθενα στον τυπο(αν και γινεται) απλως θελω να πω οτι στο σημειο της μεγιστης ροπης θα ειναι παντα η μεγιστη επιταχυνση.Δηλαδη την ροπη την παιρνω σαν σημειο οχι σαν νουμερο.Αλλα μπορεις να την παρεις και σαν νουμερο αν θελεις , αν στον τυπο P=F x V βαλεις οπου P=[T(ροπη) χ rpm]/9549

                                        Eυγένιε έχω γράψει και πιο πάνω ότι τη μαχ επιτάχυνση θα τη νιώσεις με 1η και σε στροφές μαξ ροπής.
                                        Αυτό είναι όμως για μια μόνο στιγμή. Μετά τί γίνεται? Η απάντηση είναι ότι αλλάζεις σχέση ώστε πάντα να είσαι όσο πιο κοντά μπορείς στη μαχ ισχύ σου. Για αυτό και τα CVT σε κρατάνε σταθερά στη max ισχύ.

                                        @italakia πίστευε ό,τι θέλεις. Μην μπερδεύεις τους άλλους μόνο.
                                        Αν έχεις τουρμπάτο χωρίς προγραμμα, δοκίμασε εσύ να είσαι με 3η στη μαχ ροπή σου και ο άλλος με ίδιο αυτοκίνητο με 2α. Θα δεις ότι θα σε περάσει πολύ άνετα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                                          @italakia πίστευε ό,τι θέλεις. Μην μπερδεύεις τους άλλους μόνο.
                                          Αν έχεις τουρμπάτο χωρίς προγραμμα, δοκίμασε εσύ να είσαι με 3η στη μαχ ροπή σου και ο άλλος με ίδιο αυτοκίνητο με 2α. Θα δεις ότι θα σε περάσει πολύ άνετα.

                                          θα τον περασω με 3η γιατι θα εχω μεγαλυτερο βημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                            ενα αυτοκινητο δεν ειναι πιο γρηγορο απο ενα αλλο οταν η μεση επιταχυνση ειναι μεγαλυτερη απο οτι στο αλλο?

                                            Όταν λες πιο γρήγορο εννοείς ότι είναι μπροστά από το άλλο.

                                            Άρα κοιτάς το διάγραμμα της απόστασης / χρόνου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 4 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr