-
Προσωπικά έστειλα το παρακάτω.
Αν συμφωνειτε, υποστηριξτε τοΚαπανδρίτι 23/1/2009
Κοινοποίηση: ΕΘΕΑ.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2009-
Αξιότιμοι Κύριοι
Εντονο και δυσάρεστο προβληματισμό, προκάλεσε ο μειωμένος αριθμός συμμετεχόντων στο Ράλλυ Ιρλανδίας. Στη χώρα με τα περισσότερα αυτοκίνητα WRC και Ν4 στα χέρια ιδιωτών, είδαμε να σπάει το ρεκόρ χαμηλού αριθμού συμμετοχών.
Αν δεν θέλουμε να συμβεί κάτι παρόμοιο και στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, και δεδομένης της Παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα πρέπει έγκαιρα να υπάρξει αντίδραση προς την FIA, με υποβολή αιτήματος που σκοπό θα έχει τον περιορισμό των εξόδων για την συμμετοχή Ελληνικών πληρωμάτων και στόχο την αύξηση του αριθμού συμμετεχόντων.
Συγκεκριμένα προτείνονται τα εξής:- Να επιτραπεί η χρησιμοποίηση καυσίμων από την ελεύθερη αγορά, στα πλαίσια πάντα των κανονισμών. Πέρα από την οικονομία, με τον τρόπο αυτό θα γίνει εφικτή η συμμετοχή και διαφήμιση πολλών εταιριών πετρελαιοειδών που τώρα απέχουν, σε όφελος των Ελλήνων αγωνιζομένων. 10 τουλάχιστον εταιρίες θα ήθελαν να διαφημίσουν τα καύσιμα τους που ενδεχομένως θα έχουν τροφοδοτήσει αυτοκίνητα που θα διακριθούν στη Ελληνική κατάταξη.
- Με τίμημα την μη προσμέτρηση στις διεθνείς βαθμολογίες, τα αυτοκίνητα Ν4 και Α8, να μπορούν να χρησιμοποιούν λάστιχα άλλων κατασκευαστών , εκτός Pirelli, με στόχο και πάλι την οικονομία αλλά και την προσέλκυση διαφημιζομένων χορηγών.
- Να μειωθεί σημαντικά το παράβολο συμμετοχής. Και αν αυτό δεν είναι εφικτό, να δοθεί πριμ εκκίνησης 500 Ευρώ και πριμ τερματισμού 1000 Ευρώ, η το αντίστροφο σε κάθε Ελληνικό πλήρωμα.
- Να προβλεφθεί σημαντική ειδική έκπτωση στα έξοδα παραμονής στα ξενοδοχεία για τα Ελληνικά πληρώματα, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μειωμένη πληρότητα.
Και 5. Να εξασφαλισθεί δωρεάν αυτοκινητάμαξα που θα μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν, από περιοχές που απέχουν πλέον των 250 χιλιομέτρων από το Λουτράκι. (Αξονας Θεσσαλονίκης –Λαμίας, Ιωάννινα, Νότια Πελοπόννησος.)
Αντιλαμβάνεστε ότι το θέαμα 35 αυτοκινήτων στο καλύτερο Ράλλυ του κόσμου θα πλήξει ανεπανόρθωτα το γόητρο του, κάτι που θα μπορούσε να απαλύνει η παρουσία πολλών Ελληνικών πληρωμάτων και του κοινού τους.
Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή
Χρήστος Α. Πλατής. -
Προσωπικά έστειλα το παρακάτω.
Αν συμφωνειτε, υποστηριξτε τοΚαπανδρίτι 23/1/2009
Κοινοποίηση: ΕΘΕΑ.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2009-
Αξιότιμοι Κύριοι
Εντονο και δυσάρεστο προβληματισμό, προκάλεσε ο μειωμένος αριθμός συμμετεχόντων στο Ράλλυ Ιρλανδίας. Στη χώρα με τα περισσότερα αυτοκίνητα WRC και Ν4 στα χέρια ιδιωτών, είδαμε να σπάει το ρεκόρ χαμηλού αριθμού συμμετοχών.
Αν δεν θέλουμε να συμβεί κάτι παρόμοιο και στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, και δεδομένης της Παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα πρέπει έγκαιρα να υπάρξει αντίδραση προς την FIA, με υποβολή αιτήματος που σκοπό θα έχει τον περιορισμό των εξόδων για την συμμετοχή Ελληνικών πληρωμάτων και στόχο την αύξηση του αριθμού συμμετεχόντων.
Συγκεκριμένα προτείνονται τα εξής:- Να επιτραπεί η χρησιμοποίηση καυσίμων από την ελεύθερη αγορά, στα πλαίσια πάντα των κανονισμών. Πέρα από την οικονομία, με τον τρόπο αυτό θα γίνει εφικτή η συμμετοχή και διαφήμιση πολλών εταιριών πετρελαιοειδών που τώρα απέχουν, σε όφελος των Ελλήνων αγωνιζομένων. 10 τουλάχιστον εταιρίες θα ήθελαν να διαφημίσουν τα καύσιμα τους που ενδεχομένως θα έχουν τροφοδοτήσει αυτοκίνητα που θα διακριθούν στη Ελληνική κατάταξη.
- Με τίμημα την μη προσμέτρηση στις διεθνείς βαθμολογίες, τα αυτοκίνητα Ν4 και Α8, να μπορούν να χρησιμοποιούν λάστιχα άλλων κατασκευαστών , εκτός Pirelli, με στόχο και πάλι την οικονομία αλλά και την προσέλκυση διαφημιζομένων χορηγών.
- Να μειωθεί σημαντικά το παράβολο συμμετοχής. Και αν αυτό δεν είναι εφικτό, να δοθεί πριμ εκκίνησης 500 Ευρώ και πριμ τερματισμού 1000 Ευρώ, η το αντίστροφο σε κάθε Ελληνικό πλήρωμα.
- Να προβλεφθεί σημαντική ειδική έκπτωση στα έξοδα παραμονής στα ξενοδοχεία για τα Ελληνικά πληρώματα, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μειωμένη πληρότητα.
Και 5. Να εξασφαλισθεί δωρεάν αυτοκινητάμαξα που θα μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν, από περιοχές που απέχουν πλέον των 250 χιλιομέτρων από το Λουτράκι. (Αξονας Θεσσαλονίκης –Λαμίας, Ιωάννινα, Νότια Πελοπόννησος.)
Αντιλαμβάνεστε ότι το θέαμα 35 αυτοκινήτων στο καλύτερο Ράλλυ του κόσμου θα πλήξει ανεπανόρθωτα το γόητρο του, κάτι που θα μπορούσε να απαλύνει η παρουσία πολλών Ελληνικών πληρωμάτων και του κοινού τους.
Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή
Χρήστος Α. Πλατής. -
Προσωπικά έστειλα το παρακάτω.
Αν συμφωνειτε, υποστηριξτε τοΚαπανδρίτι 23/1/2009
Κοινοποίηση: ΕΘΕΑ.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2009-
Αξιότιμοι Κύριοι
Εντονο και δυσάρεστο προβληματισμό, προκάλεσε ο μειωμένος αριθμός συμμετεχόντων στο Ράλλυ Ιρλανδίας. Στη χώρα με τα περισσότερα αυτοκίνητα WRC και Ν4 στα χέρια ιδιωτών, είδαμε να σπάει το ρεκόρ χαμηλού αριθμού συμμετοχών.
Αν δεν θέλουμε να συμβεί κάτι παρόμοιο και στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, και δεδομένης της Παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα πρέπει έγκαιρα να υπάρξει αντίδραση προς την FIA, με υποβολή αιτήματος που σκοπό θα έχει τον περιορισμό των εξόδων για την συμμετοχή Ελληνικών πληρωμάτων και στόχο την αύξηση του αριθμού συμμετεχόντων.
Συγκεκριμένα προτείνονται τα εξής:- Να επιτραπεί η χρησιμοποίηση καυσίμων από την ελεύθερη αγορά, στα πλαίσια πάντα των κανονισμών. Πέρα από την οικονομία, με τον τρόπο αυτό θα γίνει εφικτή η συμμετοχή και διαφήμιση πολλών εταιριών πετρελαιοειδών που τώρα απέχουν, σε όφελος των Ελλήνων αγωνιζομένων. 10 τουλάχιστον εταιρίες θα ήθελαν να διαφημίσουν τα καύσιμα τους που ενδεχομένως θα έχουν τροφοδοτήσει αυτοκίνητα που θα διακριθούν στη Ελληνική κατάταξη.
- Με τίμημα την μη προσμέτρηση στις διεθνείς βαθμολογίες, τα αυτοκίνητα Ν4 και Α8, να μπορούν να χρησιμοποιούν λάστιχα άλλων κατασκευαστών , εκτός Pirelli, με στόχο και πάλι την οικονομία αλλά και την προσέλκυση διαφημιζομένων χορηγών.
- Να μειωθεί σημαντικά το παράβολο συμμετοχής. Και αν αυτό δεν είναι εφικτό, να δοθεί πριμ εκκίνησης 500 Ευρώ και πριμ τερματισμού 1000 Ευρώ, η το αντίστροφο σε κάθε Ελληνικό πλήρωμα.
- Να προβλεφθεί σημαντική ειδική έκπτωση στα έξοδα παραμονής στα ξενοδοχεία για τα Ελληνικά πληρώματα, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μειωμένη πληρότητα.
Και 5. Να εξασφαλισθεί δωρεάν αυτοκινητάμαξα που θα μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν, από περιοχές που απέχουν πλέον των 250 χιλιομέτρων από το Λουτράκι. (Αξονας Θεσσαλονίκης –Λαμίας, Ιωάννινα, Νότια Πελοπόννησος.)
Αντιλαμβάνεστε ότι το θέαμα 35 αυτοκινήτων στο καλύτερο Ράλλυ του κόσμου θα πλήξει ανεπανόρθωτα το γόητρο του, κάτι που θα μπορούσε να απαλύνει η παρουσία πολλών Ελληνικών πληρωμάτων και του κοινού τους.
Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή
Χρήστος Α. Πλατής. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Προσωπικά έστειλα το παρακάτω.
Αν συμφωνειτε, υποστηριξτε τοΚαπανδρίτι 23/1/2009
Κοινοποίηση: ΕΘΕΑ.
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2009-
Αξιότιμοι Κύριοι
Εντονο και δυσάρεστο προβληματισμό, προκάλεσε ο μειωμένος αριθμός συμμετεχόντων στο Ράλλυ Ιρλανδίας. Στη χώρα με τα περισσότερα αυτοκίνητα WRC και Ν4 στα χέρια ιδιωτών, είδαμε να σπάει το ρεκόρ χαμηλού αριθμού συμμετοχών.
Αν δεν θέλουμε να συμβεί κάτι παρόμοιο και στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις, και δεδομένης της Παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα πρέπει έγκαιρα να υπάρξει αντίδραση προς την FIA, με υποβολή αιτήματος που σκοπό θα έχει τον περιορισμό των εξόδων για την συμμετοχή Ελληνικών πληρωμάτων και στόχο την αύξηση του αριθμού συμμετεχόντων.
Συγκεκριμένα προτείνονται τα εξής:- Να επιτραπεί η χρησιμοποίηση καυσίμων από την ελεύθερη αγορά, στα πλαίσια πάντα των κανονισμών. Πέρα από την οικονομία, με τον τρόπο αυτό θα γίνει εφικτή η συμμετοχή και διαφήμιση πολλών εταιριών πετρελαιοειδών που τώρα απέχουν, σε όφελος των Ελλήνων αγωνιζομένων. 10 τουλάχιστον εταιρίες θα ήθελαν να διαφημίσουν τα καύσιμα τους που ενδεχομένως θα έχουν τροφοδοτήσει αυτοκίνητα που θα διακριθούν στη Ελληνική κατάταξη.
- Με τίμημα την μη προσμέτρηση στις διεθνείς βαθμολογίες, τα αυτοκίνητα Ν4 και Α8, να μπορούν να χρησιμοποιούν λάστιχα άλλων κατασκευαστών , εκτός Pirelli, με στόχο και πάλι την οικονομία αλλά και την προσέλκυση διαφημιζομένων χορηγών.
- Να μειωθεί σημαντικά το παράβολο συμμετοχής. Και αν αυτό δεν είναι εφικτό, να δοθεί πριμ εκκίνησης 500 Ευρώ και πριμ τερματισμού 1000 Ευρώ, η το αντίστροφο σε κάθε Ελληνικό πλήρωμα.
- Να προβλεφθεί σημαντική ειδική έκπτωση στα έξοδα παραμονής στα ξενοδοχεία για τα Ελληνικά πληρώματα, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε αντίθετη περίπτωση θα έχουν μειωμένη πληρότητα.
Και 5. Να εξασφαλισθεί δωρεάν αυτοκινητάμαξα που θα μεταφέρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που θα συμμετάσχουν, από περιοχές που απέχουν πλέον των 250 χιλιομέτρων από το Λουτράκι. (Αξονας Θεσσαλονίκης –Λαμίας, Ιωάννινα, Νότια Πελοπόννησος.)
Αντιλαμβάνεστε ότι το θέαμα 35 αυτοκινήτων στο καλύτερο Ράλλυ του κόσμου θα πλήξει ανεπανόρθωτα το γόητρο του, κάτι που θα μπορούσε να απαλύνει η παρουσία πολλών Ελληνικών πληρωμάτων και του κοινού τους.
Σας ευχαριστώ θερμά για την προσοχή
Χρήστος Α. Πλατής.ΒΡΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕ ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ,
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΕΝ ΕΤΕΙ 2009 ?
ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΕ ΑΛΛΟ POST ΣΟΥ,ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ FIA ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΟΤΙ ΤΗΝ FIA ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ 100,10 Η ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ.
ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ? ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ JET OIL ΤΙΣ ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ?
ΚΟΨΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.
ΕΔΩ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ,ΕΣΥ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ 1,500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ ?
ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΑΜΙΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΠΕΛΟΠΟΠΝΗΣΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜΑΞΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ?
ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ,ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ LANDING GEAR ΚΑΙ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Σεμνα και ταπεινα , λεω Λωρακο μου φιλαρακο μου, οτι επειδη ακριβως η FIA εχει τα κοληματα της, πρεπει να προσπαθησουμε να τα ξεπερασουμε, σε οφελος του αγωνα μας. Η διοργανωτρια ΕΛΠΑ ειναι εκπροσωπος της FIA στη χωρα μας, και φανταζομαι οτι εχει αντιληφθει την κρισιμοτητα της καταστασης και ΠΡΕΠΕΙ να το πολεμησει.
Δεν μπορω να αντιληφθω τι θα πειραζε τη ΦΙΑ αν συμμετειχαν και 20-30 Ελληνικα πληρωματα, που δεν θα βαθμολογουνταν στα δικα της επαθλα. Ο αγωνας ουτως η αλλως στηνεται, ο κοσμος θαναι σιγουρα περισσοτερος, η κινηση και τα εσοδα το ιδιο, τα 30 διλεπτα θα την μαρανουν? Κι επειδη χρονια ακουω το 'δεν γινεται', μπορει καποιος να μου το αιτιολογησει με επιχειρηματα?
Παμε τωρα στα επι μερους.- Πριμ 1500 ευρω. Αν τελικα καταφερουμε να κερδισουμε Ελληνικες συμμετοχες, με ηδη στημενο και πληρωμενο τον αγωνα, μαλλον κερδος θα βγει, παρα χασουρα.
- Εταιριες πετρελαιοειδων και ελαστικων. Προφανως οταν ζηταμε 50 κι 60000 ευρω για ενα Ακροπολις με ελαχιστες πιθανοτητες διακρισης και διαφημισης, ειναι λογικο οι εταιρειες να πηγαινουν σ αλλη παραλια. Ομως ενα ποσο 10-15000 ευρω σαν χορηγια για το Ακροπολις, αποτελει μεγαλο βοηθημα για τον Ελληνα ερασιτεχνη κι ενα λογικο ποσο για μια τετοια εταιρια. Τι εγινε? Κοιταμε μονο τα χοντρα πακεττα? Ε αυτα τελειωσανε, και εμεις οι παληοι δεν ειμαστε αμοιροι ευθυνων.
- Αυτοκινηταμαξα. Ναι, ειναι κι αυτη ενα μικρο κινητρο, για να συμμετασχει και κανενας Θεσσαλονικοκαλαματιανος. Μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια!
Τελικα, αν καθε προταση που διαθετει φαντασια και θελει δουλεια κι επιμονη χαρακτηριζεται γραφικη, τοτε καλα να παθουμε εδω που ειμαστε. Και καλα να παθουμε που στην Θηβα θαναι πιο πολλοι φανταροι απο θεατες.
Κακα τα ψεματα, το Ακροπολις πρεπει να ξαναγινει και δικη μας υποθεση, κι αν δεν το καταλαβαινουν οι Φραγκοι, ας τους το κανουμε ενεση.
Λοιπον, παμε. Ξερεις αρνησεις δεν γινονται αποδεκτες. Επιχειρηματα ευχαριστως. Μπορει οντως κατι να μην γνωριζω, ας το μαθω, κακο δεν κανει.
Κι αυριο, πιπερι θα σου βαλω στην μπριζολα
Υ.Γ. Κυριολεκτικα, αν θελουν να μας δουν στο Ακροπολις... Γιατι για οσους δεν ξερουν, λαστιχα + βενζινες+ συμμετοχη =16000 Ευρω!
-
Όλα τα παραπάνω μπορούν να πραγματοποιηθούν με έναν παράλληλο αγώνα που θα προσμετράει μόνο σε κάποιο ελληνικό έπαθλο, με δικό του παράβολο, δικά του λάστιχα, δικές του βενζίνες...
Σε όσους αγώνες έχω παρακολουθήσει στο εξωτερικό, ο παράλληλος αυτός αγώνας τρέχει ανάμεσα στα δύο loop του κάθε σκέλους του αγώνα, με αποτέλεσμα να υπάρχει ενδιαφέρον από τους θεατές και σε αυτό το κενό χρονικό διάστημα.
Όσον αφορά το Ακρόπολις και το φετινό του format, εφικτό θα ήταν ο αγώνας αυτός να ακολουθεί τον αγώνα του WRC την πρώτη ημέρα, και να γίνεται ανάμεσα στα 2 loop τις 2 επόμενες.
Δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα και με την καταστροφή των ειδικών, αφού τα περάσματα έτσι κι αλλιώς δεν θα είναι πολλά...Αν και εδώ που τα λέμε, ακόμα κι αν επιτραπούν και ιστορικά σε έναν τέτοιο αγώνα, με την υπάρχουσα κατάσταση, δεν νομίζω να συγκεντρώσει περισσότερες από 15-20 συμμετοχές...
-
Και γιατί να δώσει κάποιος κάποιες χιλιάδες ευρώ για να συμμετάσχει (περνώντας τελευταίος, στο 'βομβαρισμένο' δρόμο, που αφήνουν πίσω τους τα WRC) σε ένα 'παράλληλο' αγώνα, που δε θα 'μετράει' πουθενά και δε θα 'φαίνεται' πουθενά ?
Το πρόβλημα με τις βενζίνες και τα λάστιχα το ξέρουν στη FIA, το έχουν όλες οι χώρες με τους ιδιώτες τους, αλλά δε δείχνουν να πολυενδιαφέρονται -ή, για την ακρίβεια, έχουν άλλη ατζέντα, πως θα τα έχουν καλά με την πολυεθνική Pirelli πχ. παρά με τις επιμέρους λέσχες που διοργανώνουν τους κατά τόπους αγώνες. ΙΜΗΟ κάνουν μεγάλο λάθος, που θα το βρούν μπροστά τους στο μέλλον, αλλά τώρα με τόσους αγώνες να 'σφάζονται' για μια θέση στο WRC (24 είναι, ζωή να ΄χουν), δεν τους νοιάζει.
Το θέμα της αυτοκινητάμαξας μου φαίνεται αστείο κίνητρο για συμμετοχή επιπέδου Ακρόπολις. Δηλαδή ποιός συμμετέχων στο Ακρόπολις δεν έχει ένα φορτηγό με ένα τρέιλερ ?
Το θέμα της βενζίνης δεν εμπόδισε τη ΒΡ να είναι χορηγός του αγώνα, την OMV να είναι χορηγός του Stohl, την ΕΚΟ να είναι χορηγός του Νασούλα και του Χατζητσοπάνη, τη Jet Oil να είναι χορηγός του Αθανασούλα. Μην ξεχνάμε, πως τα περισσότερα αγωνιστικά, που θα έτρεχαν στο Ακρόπολις (Ν/4 και Α/8 βασικά) έτσι και αλλιώς ακριβή βενζίνη καίνε, η διαφορά δηλ. θα είναι αν θα κάνει 4 ή 5 ευρώ ή 6 το λίτρο... Λίγα μόνο καίνε βενζίνη πρατηρίου, και από αυτά πόσα δεν τρέχουν εξαιτίας αυτού του κόστους ?
Τα λάστιχα είναι όντως σοβαρό πρόβλημα.
Που να δείτε, που από το 2010 θα είναι υποχρεωτικά τα κράνη FIA 8860-2004 (Παράρτημα L κεφάλαιο ΙΙΙ παράγραφος 1.1)
-
Νασο καλημερα
Το θεμα της αυτοκινηταμαξας ειναι τοσο αστειο, οσο και το οτι ξερουμε ολοι οτι η FIA κανει λαθος και δεν κανουμε τιποτα, αρκουμενοι στην διαπιστωση. Ναι με ψιλοτσαντησε ο χαρακτηρισμος 'αστειο' , γι αυτο διαβασε μια ιστοριουλα
Ο προηγουμενος συνοδηγος μου, Γ. Μελισσουργος μπηκε στους αγωνες σπρωγμενος απο το παιδικο κι ανικανοποιητο ως τοτε ονειρο να τρεξει Ακροπολις. Ο τωρινος μου συνοδηγος, ο Πανουργιας, ενα παλληκαρι 28 χρονων, δινει και την ψυχη του να κανει το ιδιο. Υπαρχουν πολλοι τετοιοι Νασο μου, με η χωρις Ν4, για τους οποιους καθε κινητρο η ελαφρυνση , ειναι 2 μετρα λιγοτερα προς τον στοχο. Ασε που υπαρχουν και παιδια με Ν1, Ν2 κ.λ.π.και αναλογες οικονομικες δυνατοτητες. Και βεβαια, μη σου ξεφυγει 'μα απο το Ακροπολις θα ξεκινησουν'. Το απο που ξεκιναει κανεις και με τι οχημα, ειναι προσωπικη υποθεση, να ξεκινησει εχει σημασια για το σπορ σεβομενος ασφαλεια και κανονισμους.
Παει αυτο και 'σε συγχωρω' γιατι δεν εχεις μπει σε μπακετ και δεν εχεις κλειστει 2 μηνες σ ενα υπογειο για να ετοιμασεις το οπλο σου, με δικα σου χερια, μεσα και χρηματα, για να συμμετασχεις σ ενα τετοιο γεγονος. Το κανω αυτη την εποχη και σε διαβεβαιωνω οτι η ελαχιστη βοηθεια ειναι βαλσαμο.
Αυτοκινηταμαξα τελος λοιπον, παμε παρακατω.
Αγωνας μεσα σε αγωνα. Τι λετε κυριε? Δηλαδη ολοι εμεις που συμμετεχουμε τοσα χρονια, παμε να κυνηγησουμε τον Λεμπ η τον Αράι? Παμε για να ζησουμε τη γιορτη, την ποιοτητα και την ασφαλεια ενος παγκοσμιου αγωνα, τον παλμο του κοσμου, το ονορε της συμμετοχης (γιατι οχι?), και την εξαντλητικη οδηγηση, τα ορια μας. Μας ενοιαξε νομιζεις η Γενικη? Εκτος των 3-4 πρωταθλητων μας, ρωτα και κανεναν αλλον!
Βενζινες. Ναι , αλλά δεν με διαβασες καλα. Μιλαω για μικρες χορηγιες προς τους συμμετεχοντες, μιλας για χορηγιες επιπεδου 300000 Ευρω προς την οργανωση. Μη συγκρισιμα μεγεθη. Σ επαναφερω. Γραφω οτι θα βοηθηθει ο απλος ερασιτεχνης. Και το προγραμμα στον κινητηρα γι αυτο υπαρχει. Για να τον κανεις να τρεχει με ασφαλεια με 100αρα του βενζιναδικου κι 1 Ευρω στο λιτρο. Οποιος θελει να κανει οικονομια με -20 αλογα ΜΠΟΡΕΙ.
Για τα λαστιχα, ευτυχως μου δινεις δικηο. Ο.Κ. γλυτωσαμε 6000. Κατι ειναι κι αυτο.
Για τα ξενοδοχεια? Να γλυτωσουμε κανα χιλιαρικακι ακομα?
Κι επειδη ρομαντικος μπορει ναμαι (τιμη μου και καμαρι μου), μ@λ@κ@ς ομως ελπιζω οχι, σε διαβεβαιω οτι συνεχιζω να πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να παλεψουμε για τα παραπανω.
Το τι θα γινει με τα κρανη το 2010, θα το δουμε το 2010. Ας ευχαριστηθουμε πρωτα το 2009 και βλεπουμε. Τριγυρναει και μια γριπη, που ξερεις...
Καλημερα! -
Χρήστο, η συμμετοχή στους Αγώνες δεν μπορεί να είναι θέμα οικονομικής διευκόλυνσης. Δεν μιλάτε για τις σπουδές σε μια άλλη πόλη. Μιλάτε για την συμμετοχή σε ένα, εξ ορισμού, ακριβό σπορ!
Όποιος μπορεί, όσο μπορεί και όπου μπορεί. Προς Θεού. Ετσι όπως διαβάζω αυτά που γράφεις, θα πρέπει να δημιουργηθεί και Ταμείο Υποστήριξης Νεοεισερχόμενων στον Μηχανοκίνητο!
-
2 μόνο σημεία, επειδή προφανώς τσαντίστηκες και δε διάβασες καλά:
Ο χρήστης platis έγραψε:
Αγωνας μεσα σε αγωνα. Τι λετε κυριε? Δηλαδη ολοι εμεις που συμμετεχουμε τοσα χρονια, παμε να κυνηγησουμε τον Λεμπ η τον Αράι? Παμε για να ζησουμε τη γιορτη, την ποιοτητα και την ασφαλεια ενος παγκοσμιου αγωνα, τον παλμο του κοσμου, το ονορε της συμμετοχης (γιατι οχι?), και την εξαντλητικη οδηγηση, τα ορια μας. Μας ενοιαξε νομιζεις η Γενικη? Εκτος των 3-4 πρωταθλητων μας, ρωτα και κανεναν αλλον!Υπόψην πως αναφέρομαι στην πρόταση του harriswrc για ξεχωριστό αγώνα, όχι για τους ερασιτέχνες στα πίσω νούμερα του κανονικού αγώνα. Ενας ξεχωριστός αγώνας λοιπόν δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως θα έχει όλα αυτά που λες (πχ. παλμό του κόσμου, ονόρε της συμμετοχής σε τι ? Στο 'Ακρόπολις Β'' ? Δηλαδή θα λες πως 'έτρεξες Ακρόπολις' επειδή πέρασες από τον ίδια διαδρομή με τους ίδιους κριτές ? δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται 'λίγο', ελπίζω να μου επιτρέπεις να έχω την άποψή μου, επειδή 'δεν έχω καθίσει σε μπάκετ' κτλ. κτλ. βέβαια ούτε και εσύ έχεις οργανώσει αγώνα, άρα και εγώ σε συγχωρώ ) και για την οργάνωση είναι σε μερικές περιπτώσεις τεράστιο πρόβλημα (πχ. την 1η μέρα του φετινού Ακρόπολις δε γίνεται καν επειδή δεν θα βγαίνουν τα ωράρια για τα συνεργεία των κριτών αλλά και μεταξύ επαναλαμβανόμενων σκελών τη 2η και 3η μέρα πιθανότατα δεν υπάρχει χρόνος για καθάρισμα του δρόμου, άνοιγμα να περάσει η τοπική κυκλοφορία κτλ. κτλ.)
Βενζινες. Ναι , αλλά δεν με διαβασες καλα. Μιλαω για μικρες χορηγιες προς τους συμμετεχοντες, μιλας για χορηγιες επιπεδου 300000 Ευρω προς την οργανωση
Εσύ δε διάβασες καλά : η ΕΚΟ και η Jet Oil, που ανέφερα, δεν ήταν τέτοια χορηγία των 300Κ προς την οργάνωση, ήταν χορηγίες προς αγωνιζόμενους. Δεν τους εμπόδισε το ενιαίο καύσιμο. Αν μιλάς για χορηγία σε είδος (βαρέλια με καύσιμο), αναρωτιέμαι αν ενδιαφέρονται αυτοί που φέρνουν βαρέλια με καύσιμο να το διαφημίσουν κιόλας ?
Επαναλαμβάνω: δέχομαι πως η διαφορά σε κόστος μεταξύ της 100-άρας του πρατηρίου (~1 ευρώ) και της βενζίνης FIA (5 ευρώ, αν θυμάμαι καλά) για τα 800 λίτρα που χρειάζεται ένα Ν/4 στον αγώνα είναι σημαντική. Αλλά βλέποντας τι βενζίνες χρησιμοποιούν τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα σε αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος, θα έλεγα πως η διαφορά είναι ελάχιστη, αν υπάρχει καν (υπάρχουν βενζίνες των 8 ευρώ το λίτρο...), και άρα η πρότασή σου αναφέρεται μόνο σε ελάχιστα αυτοκίνητα, κυρίως μικρότερων κατηγοριών, και άρα μην το παρουσιάζεις σαν σημαντικότερο ζήτημα απ΄ό,τι είναι. Τέλος πάντων, μακάρι να γίνει, δεν αντιλέγω.Τα κράνη στο Ακρόπολις θα μας απασχολήσουν το 2011.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπόψην πως αναφέρομαι στην πρόταση του harriswrc για ξεχωριστό αγώνα, όχι για τους ερασιτέχνες στα πίσω νούμερα του κανονικού αγώνα. Ενας ξεχωριστός αγώνας λοιπόν δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως θα έχει όλα αυτά που λες (πχ. παλμό του κόσμου, ονόρε της συμμετοχής σε τι ? Στο 'Ακρόπολις Β'' ? Δηλαδή θα λες πως 'έτρεξες Ακρόπολις' επειδή πέρασες από τον ίδια διαδρομή με τους ίδιους κριτές ? δεν ξέρω, εμένα μου φαίνεται 'λίγο', ελπίζω να μου επιτρέπεις να έχω την άποψή μου, επειδή 'δεν έχω καθίσει σε μπάκετ' κτλ. κτλ. βέβαια ούτε και εσύ έχεις οργανώσει αγώνα, άρα και εγώ σε συγχωρώ ) και για την οργάνωση είναι σε μερικές περιπτώσεις τεράστιο πρόβλημα (πχ. την 1η μέρα του φετινού Ακρόπολις δε γίνεται καν επειδή δεν θα βγαίνουν τα ωράρια για τα συνεργεία των κριτών αλλά και μεταξύ επαναλαμβανόμενων σκελών τη 2η και 3η μέρα πιθανότατα δεν υπάρχει χρόνος για καθάρισμα του δρόμου, άνοιγμα να περάσει η τοπική κυκλοφορία κτλ. κτλ.)
Εντάξει δεν τίθεται θέμα για το τυπικό, ας ξεκινάνε οι τοπικοί 5 λεπτά μετά τους συμμετέχοντες του WRC (50-60 θα είναι οι WRCδες) οπότε ουσιαστικά θα είναι σαν να έχουμε ένα Ακρόπολις 80 συμμετοχών...Όσο για τους κατεστραμμένους δρόμους, έτσι κι αλλιώς κατεστραμμένους τους βρίσκουν πάντα οι Ελληνικές συμμετοχές...
Το ότι 'έξω' ξεκινάνε ανάμεσα στα 2 σκέλη και περνάνε 1 φορά τις ειδικές οι τοπικοί, έχει να κάνει και με την μείωση του κόστους αφού τα αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι λιγότερα. Και οι συμμετοχές σε Σουηδία ή Φινλανδία σε έναν τέτοιο αγώνα που δεν μετράει σχεδόν πουθενά, ξεπερνάνε τις 60-70... -
Αρα αυτός ο 'άλλος' αγώνας θα έχει:
ο Μειωμένο παράβολο ? Γιατί ? λιγότερες παροχές θα έχουν από τον αγώνα ? Πχ. έγγραφα & βιβλία, ασφάλεια, κριτές, χρονομέτρηση ? και επιπλέον από οργανωτική άποψη η οργάνωση θα πρέπει για αυτούς να έχει άλλους αγωνοδίκες, άλλα ωράρια τεχνικών ελέγχων, χώρο στα SP, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα 'Ε' στο ΕΛΠΑ, δηλ. έξτρα έξοδα -εν τέλει το μειωμένο παράβολο το βλέπω χλωμό...
ο Οχι υποχρέωση χρήσης βενζίνης FIA (οπότε η οργάνωση θα πρέπει, μόνο για αυτούς, να 'στήσει' υποδομή ανεφοδιασμών τόσο εντός SP όσο και εκτός SP, που είναι και το δυσκολότερο (να πρέπει το συγκεκριμένο 'Χ' βενζινάδικο-σημείο ανεφοδιασμού να είναι ανοικτό, να είναι μέσα στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα από τον προηγούμενο ανεφοδιασμό κτλ. όσο αστεία και αν ακούγονται αυτά 'απ΄έξω' δεν είναι καθόλου απλά 'από μέσα')
ο Οχι υποχρέωση χρήσης HANS (για το 2009 γιατί μετά θα είναι έτσι και αλλιώς υποχρεωτικό)
ο Οχι υποχρέωση χρήσης ενιαίων ελαστικών μόνο για τα 4κίνητα ισχύει αυτό, τα 2κίνητα εξακολουθούν να έχουν ό,τι ελαστικά θέλουνΟπότε τελικά, και σε σχέση με τα όσα έγραψα παραπάνω στον platis, η ουσία της εξοικονόμισης είναι τα λάστιχα των 4κίνητων. Τα οποία όμως 4κίνητα κατά τεκμήριο χρησιμοποιούν ακριβές βενζίνες (του platis που πάει και με 100άρα πρατηρίου είναι εξαίρεση) και άρα το θέμα της βενζίνης δεν τους αγγίζει και τόσο. Δηλαδή όλη αυτή η ιστορία για να μειωθεί το κόστος για 5-6 4κίνητα αυτοκίνητα με βενζίνες πρατηρίου ? Εχει νόημα ? (εννοείται πως για τους ίδιους τους συμμετέχοντες έχει και παραέχει, για τον 'υπόλοιπο' αγώνα δεν ξέρω)
Στην Φινλανδία που οι έξτρα συμμετοχές είναι 30 (όπως λες) σίγουρα έχει. Αν είναι 30 και στο Ακρόπολις, σίγουρα έχει. Αλλά για 5-6 δεν είμαι σίγουρος.
-
Νασο και Νικο. Κινητρα προτεινα, οχι ελεημοσυνη.
Αν τωρα υπαρχουν κι άλλα, εκτος απο τα ΄'δικά' μου, γραψτε τα.
Ομως ολοι πρεπει να συμφωνησουμε οτι για ν αναπτυχθει κατι, θελει κινητρα.ΥΓ. Δεν τσαντιστηκα, 'ψιλοτσαντιστηκα , και δεν εγραψα τα περι συμμετοχης σου για ανταποδοση τσαντιλας. Απλα, εγω ξερω καλα τον ρολο του αγωνιζομενου και λιγο, λογω διαρκειας εμπλοκης, τις δυσκολιες του οργανωτη, και δεχομαι οτι ξερεις πολυ καλα τα οργανωτικα, αλλά καθολου τα του μπακετ και προετοιμαστη σε ερασιτεχνικο επιπεδο.
Ο.Κ, θα βοηθησω στην οργανωση
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Χρήστο, η συμμετοχή στους Αγώνες δεν μπορεί να είναι θέμα οικονομικής διευκόλυνσης. Δεν μιλάτε για τις σπουδές σε μια άλλη πόλη. Μιλάτε για την συμμετοχή σε ένα, εξ ορισμού, ακριβό σπορ!Όποιος μπορεί, όσο μπορεί και όπου μπορεί. Προς Θεού. Ετσι όπως διαβάζω αυτά που γράφεις, θα πρέπει να δημιουργηθεί και Ταμείο Υποστήριξης Νεοεισερχόμενων στον Μηχανοκίνητο!
Σωστά , οι Αγγλοι που δίνουν κίνητρα για τα Α5 και Ν1 ( http://www.walesrallygb.com/documents/R ... _FINAL.pdf ) , αλλά και οι Φιλανδοί, Πορτογάλοι κα , μάλλον τα έχουν 'χαμένα'. Εμείς ας περιμένουμε τον Τζίγκερ να δηλώσει,για να χαρούμε !
Θα είχε πάντως ενδιαφέρον να δούμε όταν και αν θα πάρεις απάντηση στην επιστολή, αν η επίσημη θέση της οργάνωσης συμπίπτει με τις άποψεις που γράφτηκαν παραπάνω ?
-
Εννοείται πως δεν εκφράζω την οργάνωση αλλά μόνο εμένα.
Και εννοείται πως δεν είμαι αντίθετος στη θέσπιση κινήτρων, μακάρι να αποδεχτεί η οργάνωση κάποιες ή και όλες από τις προτάσεις του platis.
Αυτό που λέω, ίσως με 'στεγνό' και άκομψο τρόπο, είναι πως ούτε είναι τόσο απλό από οργανωτικής πλευράς ούτε πως κατά την άποψή μου μιλάμε εν τέλει για τόσο πολλές συμμετοχές, ώστε να αξίζει τον κόπο. Αν στη 'Μέκκα' των ράλι Φινλανδία, που σε κάθε αγώνα πρωταθλήματος έχει 100+ συμμετοχές, το ράλι τους έχει 20 παραπάνω συμμετοχές, τότε στην Ελλάδα των 40 συμμετοχών στους πρωταθληματικούς αγώνες χώματος πόσες θα έρθουν στο Ακρόπολις ? (μπακαλίστικο αλλά δίνει μια ιδέα) Αρα τελικά, είναι αμφίβολο αν 'συμφέρει' μια τέτοια κίνηση τον αγώνα, από την άποψη πως το έξτρα κόστος ίσως να μην ισοσκελιστεί από τις έξτρα συμμετοχές, που θα έρθουν εξαιτίας των κινήτρων. Και, κακά τα ψέμματα, το οικονομικό είναι σοβαρός παράγοντας αποφάσεων, όχι μόνο για τους συμμετέχοντες, αλλά και για την οργάνωση.
-
Nάσο, καθαρά ακαδημαική συζήτηση κάνουμε έτσι και αλλιώς (και όπως κάθε χρόνο χωρίς αποτέλεσμα).
Απλά το 10χ3k είναι λιγότερο απο το 30x2k και όσο και αν αυξάνεται το κόστος σε χαρτικά - νούμερα και επιλέον τμ στο SP, κάτι παραπάνω μένει. Το ότι υπάρχουν (ακόμη) μερικά Α6 και Α5 που φλερτάρουν και ονειρεύονται μια συμμετοχή είναι πραγματικότητα ακόμη και αν δεν τρέξουν το πρωτάθλημα, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.
Εντύπωση κάνει πώς οι φίλοι μας στο εξωτερικό προσελκύουν με κάθε τρόπο τις μικρές συμμετοχές (και ξέρεις τι σημαίνει για το επίπεδο αγώνων της Αγγλίας τι είναι για αυτούς τα Α5 και Ν1. Κάτι σαν να δίναμε κίνητρα εμείς στα Α0 και Ε9 ή και λιγότερο), ενώ εμείς επιλέγουμε και δεν μπαίνουμε καν στην διαδικασία.
Μήπως ξέρουν κάτι παραπάνω απο οικονομικά και πλευράς συμφέροντος, αυτοί που θέλουν 100+ συμμετοχές (έστω και με μικρότερα απο WRC αυτοκίνητα) ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
[Θα είχε πάντως ενδιαφέρον να δούμε όταν και αν θα πάρεις απάντηση στην επιστολή, αν η επίσημη θέση της οργάνωσης συμπίπτει με τις άποψεις που γράφτηκαν παραπάνω ?
Τιμια πραματα. Απαντηση πηρα αμεσως σε προσωπικο μηνυμα, με την υποσχεση οτι αυτος που μου απαντησε θα κανει οτι μπορει, σε σιγουρα 'επιφυλακτικο αν οχι αρνητικο περιβάλλον'.(δικη μου η εκφραση).
Αυτου λοιπον που μου απαντησε αμεσως...μπραβο ΤΗΣ
Καλημερα.Υ.Γ. Παιδια, ολοι συμφωνησαμε οτι το Ακροπολις κι οι αγωνες πρεπει να γινουν γιορτη. Εξ ου και οι παραλληλες εκδηλωσεις που υποσχονται οσοι ερημοι πηραν στην πλάτη τους το εγχειρημα, το ιδιο κι αυτοι που θα βαλουν τα καλα τους λεφτακια ( Casino-Βωβος και οποιος αλλος). Στους τελευταιους πρεπει να επιστρεψει αποτελεσμα , για να τους εχουμε και του χρονου. Αρα, ολοι πρεπει να σπρωξουμε για να πετυχει, οπως μπορει ο καθενας. Και ν αποφυγουμε λαθη του παρελθοντος, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.
-
Η Προταση αποριφθηκε. Ευχαριστουμε FIA!
Τελος κι απο δω... -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Η Προταση αποριφθηκε. Ευχαριστουμε FIA!
Τελος κι απο δω...Κριμα ηταν καλη προταση.
Κυπρου με 35 συμμετοχες.
Στο τελοσ ξυριζουν το γαμπρο.
Μιά πρόταση.