-
Peugeot 307,1,6 L,LEADER,Χιλιόμετρα 81.000,μοντέλο 2005.
Από το καλοκαίρι ξεκίνησαν τα σβυσίματα,εν κινήσει και στάσει αλλά με χαμηλές στροφές.
Το απέδωσα σε υπερθέρμανση,λόγω χρήσης κλιματισμού.
Έλεγχος με το διαγνωστικό δείχνει πρόβλημα στον αισθητήρα ροής αέρα ο οποίος και αλλάζεται.Για λίγο καιρό(1-2 μήνες) το πρόβλημα ξεχνιέται.
Επανέρχεται και πάλι με τα γνωστά σβυσίματα.Προχθές δεν έπαιρνε και μπρός και κάλεσα
τεχνικό ο οποίος ''σκάλησε'' λίγο την βενζιναντλία και μετά πήρε.
Φίλοι οδηγοί-τεχνικοί και γνώστες βγάζετε κανένα συμπέρασμα απ΄αυτή τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
Αύριο θα πάω να ελέγξω την πίεση της βενζιναντλίας και ενδεχομένως να την αλλάξω.
Υπάρχει παρόμοια εμπειρία σε κάποιον από σας;
Συμβουλή ή σχόλιο που να βοηθήσει την κατάσταση; -
Peugeot 307,1,6 L,LEADER,Χιλιόμετρα 81.000,μοντέλο 2005.
Από το καλοκαίρι ξεκίνησαν τα σβυσίματα,εν κινήσει και στάσει αλλά με χαμηλές στροφές.
Το απέδωσα σε υπερθέρμανση,λόγω χρήσης κλιματισμού.
Έλεγχος με το διαγνωστικό δείχνει πρόβλημα στον αισθητήρα ροής αέρα ο οποίος και αλλάζεται.Για λίγο καιρό(1-2 μήνες) το πρόβλημα ξεχνιέται.
Επανέρχεται και πάλι με τα γνωστά σβυσίματα.Προχθές δεν έπαιρνε και μπρός και κάλεσα
τεχνικό ο οποίος ''σκάλησε'' λίγο την βενζιναντλία και μετά πήρε.
Φίλοι οδηγοί-τεχνικοί και γνώστες βγάζετε κανένα συμπέρασμα απ΄αυτή τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
Αύριο θα πάω να ελέγξω την πίεση της βενζιναντλίας και ενδεχομένως να την αλλάξω.
Υπάρχει παρόμοια εμπειρία σε κάποιον από σας;
Συμβουλή ή σχόλιο που να βοηθήσει την κατάσταση; -
Peugeot 307,1,6 L,LEADER,Χιλιόμετρα 81.000,μοντέλο 2005.
Από το καλοκαίρι ξεκίνησαν τα σβυσίματα,εν κινήσει και στάσει αλλά με χαμηλές στροφές.
Το απέδωσα σε υπερθέρμανση,λόγω χρήσης κλιματισμού.
Έλεγχος με το διαγνωστικό δείχνει πρόβλημα στον αισθητήρα ροής αέρα ο οποίος και αλλάζεται.Για λίγο καιρό(1-2 μήνες) το πρόβλημα ξεχνιέται.
Επανέρχεται και πάλι με τα γνωστά σβυσίματα.Προχθές δεν έπαιρνε και μπρός και κάλεσα
τεχνικό ο οποίος ''σκάλησε'' λίγο την βενζιναντλία και μετά πήρε.
Φίλοι οδηγοί-τεχνικοί και γνώστες βγάζετε κανένα συμπέρασμα απ΄αυτή τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
Αύριο θα πάω να ελέγξω την πίεση της βενζιναντλίας και ενδεχομένως να την αλλάξω.
Υπάρχει παρόμοια εμπειρία σε κάποιον από σας;
Συμβουλή ή σχόλιο που να βοηθήσει την κατάσταση; -
Χωρίς πλάκα, έχεις καθαρίσει ποτέ πεταλούδα εισαγωγής; Γενικά σβησίματα αποίδονται αρκετές φορές σε βρωμερή πεταλούδα και βρώμικο MAP. Αν δεν στρώσει μετά από το καθάρισμα, μπορείς να δεις αν υπάρχει κάποιο update για τον εγκέφαλό σου στην πεζό. Τώρα για την αντλία βενζίνης, όταν γυρνούσες το κλειδί στην δεύτερη σκάλα, την άκουγες να δουλεύει για μερικά δευτερόλεπτα πριν μιζάρεις;
-
Drdino,για πεταλούδα εισαγωγής, ό,τι, και αν, έκανε το συνεργείο,η αντλία βενζίνης ,ναί ακούγεται, μόνο την ημέρα που δεν έπαιρνε μπρός την άκουγα κάπως ''λειψά''.Τώρα ακούγεται κανονικά αλλά ο κινητήρας δεν παίρνει μπρός με προθυμία.
Σημειώνω το update εγκεφάλου που είπες για να το κάνω. -
Με λαμπάκια σου κάνει τπτ κουλά; Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι;
-
Λαμπάκια όλα οκ.Μπαταρία σε καλή κατάσταση.
Ξέχασα να πω ότι το όχημα φοράει ''σκούπα'' . -
Το φίλτρο είναι καλά λαδωμένο/καθαρισμένο τότε; Πολύ πιθανό να χαλάει ο MAP από αυτό. Δοκίμασε να τον καθαρίσεις με ένα σπρέι επαφών για αρχή. Λαμπάκι μηχανής δεν σου ανάβει καθόλου δλδ;
-
Θα καθαρίσω αύριο πεταλούδα και θα ελέγξω MAP.Μ'εχεις βάλει ιδέες τώρα για τη σκούπα,λες να την κάνει αυτή τη δουλειά;Aν και την καθαρίζω αλλά...πόσο καλά;
Τώρα για λαμπάκι μηχανής δεν μου έχει ανάψει. -
Για map και πεταλούδα έχω κάνει 2 οδηγούς:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1025307#p1025307
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1058592#p1058592Τσεκαρε λιγο και την κατασταση της φισας του ΜΑΠ. Έχω ακούσει ότι μερικές φορές και από κει έχει πρόβλημα με τον καιρό.
Για ο,τι άλλο θες, ρώτα. Αν είσαι και από Θεσσαλονίκη, στείλε πμ.
Πρόβλημα σβυσίματος σε Peugeot 307