Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    *Vanos*
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. *Vanos*
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    85
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xrated last edited by

      θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xrated last edited by

        θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xrated last edited by

          θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Eιναι συστημα που εξελιξε η BMW σε συνεργασια με την Continental Teves, και αφορα το μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων.
            Αυτο επιτυγχανεται με τη μετακινηση +-6 μοιρων του εκκεντροφορου, αναλογα με τη σχεση κιβωτιου που εχει επιλεγει.
            Το νοημα, ειναι ιδιο με το VVT-i της Toyota και το V-Tec της Honda.
            Αν κανω λαθος διορθωστε με

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS

              VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
                Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                  Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
                  Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω...

                  Για εσενα το εγραψα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                    Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
                    Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω...

                    Λέω κι εγώ.... 'τόσο γνωστή είναι πια η Continental Teves'?
                    (αυτή φτιάχνει και το ESP που φοράει το αμάξι μου)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      Eνω το να ξερω ακριβως τις μοιρες μετατοπισης, φαινεται λογικο ε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                        Eιναι συστημα που εξελιξε η BMW σε συνεργασια με την Continental Teves, και αφορα το μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων.
                        Αυτο επιτυγχανεται με τη μετακινηση +-6 μοιρων του εκκεντροφορου, αναλογα με τη σχεση κιβωτιου που εχει επιλεγει.
                        Το νοημα, ειναι ιδιο με το VVT-i της Toyota και το V-Tec της Honda.
                        Αν κανω λαθος διορθωστε με

                        Αυτό είναι λάθος μετάφραση.

                        Αυτό που αλλάζει είναι η σχετική γωνία του εκκεντροφόρου εισαγωγής (στο 'απλό' Vanos) ή και των 2 εκκεντροφόρων (στο 'διπλό') ως προς τον στρόφαλο. Στο διπλό επίσης, η μεταβολή είναι συνεχής και δεν γίνεται σε συγκεκριμένες στροφές. Κατά τα άλλα είναι ένα τυπικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού.

                        Μετεξέλιξη του είναι το Valvetronic όπου η δυνατότητα 'χειρισμού' των βαλβίδων παίζει το ρόλο της πεταλούδας γκαζιού (η οποία όμως εξακολουθεί να υπάρχει, ως backup κυρίως).

                        Το VTEC είναι κάπως διαφορετικό στη λειτουργία του. Ενώ τα άλλα συστήματα (τουλάχιστον των BMW, Toyota, Porsche, Alfa Romeo που θυμάμαι στα γρήγορα) ουσιαστικά 'ολισθαίνουν' τον εκκεντροφόρο σε σχέση με το γρανάζι που τον οδηγεί, η Honda διάλεξε τη λύση ενός εκκεντροφόρου με διπλά σετ εκκέντρων για κάθε κύλινδρο. Η επιλογή του έκκεντρου γίνεται σε συγκεκριμένες στροφές (ανάλογα με το φορτίο κλπ), με την εμπλοκή ενός μικρού εμβόλου που κλειδώνει τα αντίστοιχα ωστήρια μέσω ενός υδραυλικού μηχανισμού (που χρησιμοποιεί το λάδι του κινητήρα). Με αυτό το τρόπο, το VTEC μεταβάλλει το χρονισμό και τη βύθιση των βαλβίδων.
                        Στις μοτοσυκλέτες της Honda πάλι, το VTEC έχει διαφορετική λειτουργία. Αυτό που κάνει είναι σε χαμηλές στροφές να απ/ενεργοποιεί 2 από τις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Έτσι στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας συμπεριφέρεται ως 2βάλβιδος και στις ψηλές ως 4βάλβιδος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                          Eνω το να ξερω ακριβως τις μοιρες μετατοπισης, φαινεται λογικο ε?

                          Σιγά. Εδώ κόντεψα να χάσω στοίχημα με οδοντογιατρό που ήξερε τη σωστή σειρά ανάφλεξης του κινητήρα της Veyron απ' έξω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης zorz έγραψε:

                            Αυτό είναι λάθος μετάφραση.

                            Σε 4 γραμμες (με απλα ελληνικα), αυτο μπορεσα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr