-
θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω
-
θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω
-
θα μπορουσε καποιος να με κατατοπισει με απλα ελληνικα στη λειτοργια του Vanos που χρησημοποιοουν οι BMW?Ειναι κατι σαν το v-tec?Eιναι κατι σαν turbo? Ευχαριστω
-
Eιναι συστημα που εξελιξε η BMW σε συνεργασια με την Continental Teves, και αφορα το μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων.
Αυτο επιτυγχανεται με τη μετακινηση +-6 μοιρων του εκκεντροφορου, αναλογα με τη σχεση κιβωτιου που εχει επιλεγει.
Το νοημα, ειναι ιδιο με το VVT-i της Toyota και το V-Tec της Honda.
Αν κανω λαθος διορθωστε με -
http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
VANOS (Variable Nockenwellen Steuerung) is an automobile variable valve timing technology developed by BMW in close collaboration with Continental Teves. VANOS varies the timing of the valves by moving the position of the camshafts in relation to the drive gear. This movement varies from 6 degrees of advanced to 6 degrees of retarded camshaft timing.
-
Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω...Για εσενα το εγραψα
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aπλα ελληνικα λεει το παιδι ρε...
Κανε τουλαχιστον μια μεταφραση οπως εγω...Λέω κι εγώ.... 'τόσο γνωστή είναι πια η Continental Teves'?
(αυτή φτιάχνει και το ESP που φοράει το αμάξι μου) -
Eνω το να ξερω ακριβως τις μοιρες μετατοπισης, φαινεται λογικο ε?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Eιναι συστημα που εξελιξε η BMW σε συνεργασια με την Continental Teves, και αφορα το μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων.
Αυτο επιτυγχανεται με τη μετακινηση +-6 μοιρων του εκκεντροφορου, αναλογα με τη σχεση κιβωτιου που εχει επιλεγει.
Το νοημα, ειναι ιδιο με το VVT-i της Toyota και το V-Tec της Honda.
Αν κανω λαθος διορθωστε μεΑυτό είναι λάθος μετάφραση.
Αυτό που αλλάζει είναι η σχετική γωνία του εκκεντροφόρου εισαγωγής (στο 'απλό' Vanos) ή και των 2 εκκεντροφόρων (στο 'διπλό') ως προς τον στρόφαλο. Στο διπλό επίσης, η μεταβολή είναι συνεχής και δεν γίνεται σε συγκεκριμένες στροφές. Κατά τα άλλα είναι ένα τυπικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού.
Μετεξέλιξη του είναι το Valvetronic όπου η δυνατότητα 'χειρισμού' των βαλβίδων παίζει το ρόλο της πεταλούδας γκαζιού (η οποία όμως εξακολουθεί να υπάρχει, ως backup κυρίως).
Το VTEC είναι κάπως διαφορετικό στη λειτουργία του. Ενώ τα άλλα συστήματα (τουλάχιστον των BMW, Toyota, Porsche, Alfa Romeo που θυμάμαι στα γρήγορα) ουσιαστικά 'ολισθαίνουν' τον εκκεντροφόρο σε σχέση με το γρανάζι που τον οδηγεί, η Honda διάλεξε τη λύση ενός εκκεντροφόρου με διπλά σετ εκκέντρων για κάθε κύλινδρο. Η επιλογή του έκκεντρου γίνεται σε συγκεκριμένες στροφές (ανάλογα με το φορτίο κλπ), με την εμπλοκή ενός μικρού εμβόλου που κλειδώνει τα αντίστοιχα ωστήρια μέσω ενός υδραυλικού μηχανισμού (που χρησιμοποιεί το λάδι του κινητήρα). Με αυτό το τρόπο, το VTEC μεταβάλλει το χρονισμό και τη βύθιση των βαλβίδων.
Στις μοτοσυκλέτες της Honda πάλι, το VTEC έχει διαφορετική λειτουργία. Αυτό που κάνει είναι σε χαμηλές στροφές να απ/ενεργοποιεί 2 από τις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Έτσι στις χαμηλές στροφές ο κινητήρας συμπεριφέρεται ως 2βάλβιδος και στις ψηλές ως 4βάλβιδος. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Eνω το να ξερω ακριβως τις μοιρες μετατοπισης, φαινεται λογικο ε?Σιγά. Εδώ κόντεψα να χάσω στοίχημα με οδοντογιατρό που ήξερε τη σωστή σειρά ανάφλεξης του κινητήρα της Veyron απ' έξω.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αυτό είναι λάθος μετάφραση.
Σε 4 γραμμες (με απλα ελληνικα), αυτο μπορεσα...
*Vanos*