-
Καλησπερα και καλη χρονια σ' ολα τα μελη του φορουμ!
Ενας φιλος μου δινει το a4 του σε πολυ καλη τιμη ,1.6 μοντελο 2000 αρκετα προσεγμενο αλλα με ενα βασικο μειονεκτημα.
Εχει μολις......250.000 χλμ
Απο το συνεργειο μου ειπανε οτι μπορει να κρατησει και 400.000 αλλα εσεις θα το εμπιστευοσασταν με τοσα χλμ; Το θεμα ειναι οτι και καμια βλαβη να μην εχει βγαλει μεχρι τωρα , θ' αρχισει οπου να'ναι..
Το διλημμα ειναι λοιπον: Να το αγορασω στην ξεφτιλα τιμη που μου το δινει και να αλλαξω κινητηρα η να το αφησω και να ψαξω κανα γιαπωνεζο για να 'χω ησυχο το κεφαλι μου;
Στο συνεργειο τους ειδα πολυ θετικους οσον αφορα την αγορα του αλλα και αυτοι μαλλον εναν υποψηφιο τακτικο πελατη θελουνε οποτε τι να κανω; (πιθανον να καταλαβατε μετα απ' ολα αυτα οτι το ψιλοκαψουρευτηκα το ατιμο ) -
Καλησπερα και καλη χρονια σ' ολα τα μελη του φορουμ!
Ενας φιλος μου δινει το a4 του σε πολυ καλη τιμη ,1.6 μοντελο 2000 αρκετα προσεγμενο αλλα με ενα βασικο μειονεκτημα.
Εχει μολις......250.000 χλμ
Απο το συνεργειο μου ειπανε οτι μπορει να κρατησει και 400.000 αλλα εσεις θα το εμπιστευοσασταν με τοσα χλμ; Το θεμα ειναι οτι και καμια βλαβη να μην εχει βγαλει μεχρι τωρα , θ' αρχισει οπου να'ναι..
Το διλημμα ειναι λοιπον: Να το αγορασω στην ξεφτιλα τιμη που μου το δινει και να αλλαξω κινητηρα η να το αφησω και να ψαξω κανα γιαπωνεζο για να 'χω ησυχο το κεφαλι μου;
Στο συνεργειο τους ειδα πολυ θετικους οσον αφορα την αγορα του αλλα και αυτοι μαλλον εναν υποψηφιο τακτικο πελατη θελουνε οποτε τι να κανω; (πιθανον να καταλαβατε μετα απ' ολα αυτα οτι το ψιλοκαψουρευτηκα το ατιμο ) -
Καλησπερα και καλη χρονια σ' ολα τα μελη του φορουμ!
Ενας φιλος μου δινει το a4 του σε πολυ καλη τιμη ,1.6 μοντελο 2000 αρκετα προσεγμενο αλλα με ενα βασικο μειονεκτημα.
Εχει μολις......250.000 χλμ
Απο το συνεργειο μου ειπανε οτι μπορει να κρατησει και 400.000 αλλα εσεις θα το εμπιστευοσασταν με τοσα χλμ; Το θεμα ειναι οτι και καμια βλαβη να μην εχει βγαλει μεχρι τωρα , θ' αρχισει οπου να'ναι..
Το διλημμα ειναι λοιπον: Να το αγορασω στην ξεφτιλα τιμη που μου το δινει και να αλλαξω κινητηρα η να το αφησω και να ψαξω κανα γιαπωνεζο για να 'χω ησυχο το κεφαλι μου;
Στο συνεργειο τους ειδα πολυ θετικους οσον αφορα την αγορα του αλλα και αυτοι μαλλον εναν υποψηφιο τακτικο πελατη θελουνε οποτε τι να κανω; (πιθανον να καταλαβατε μετα απ' ολα αυτα οτι το ψιλοκαψουρευτηκα το ατιμο ) -
Πόσα σου ζητάει δλδ;
-
Κανα 4000
-
Αν είναι προσεγμένο εγώ θα έλεγα να το πάρεις. Εγώ έχω matiz με 230.000 χλμ και δουλεύουν άψογα και ο κινητήρας και το κιβώτιο .
Βέβαια κάποια πλαστικά σωληνάκια-κολάρα μπορεί να χρειαστούν αλλαγή αλλά τα χρόνια του audi είναι normal , οπότε δε βλέπω να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα και εδώ. -
Αν ο φίλος είναι όντως φίλος και το πρόσεχε και ξέρεις το αυτοκίνητο για αυτήν την τιμή μάλλον αξίζει τον κόπο. Ότι δεν είναι γρήγορο το ξέρεις αλλά είναι ένα άνετο, πολυτελές και καλοτάξιδο αυτοκίνητο.
Ενός φίλου έχουν ξεβάψει τα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων (αυτός έχει το αντίθετο αυτοκίνητο, 1600 νομίζω του 2002 αλλά με μόνο 50-60οοοχλμ!). -
γιατι εχει τοσα χλμ αυτος? στο περιπτερο πηγαινε με το α4 η εκανε μεγαλες αποστασεις καθε μερα?
το συνεργειο που πηγες δε πιστευω να ταν του φιλου σου ε?
απο κει και περα μπορεις να τον κοψεις κατι ακομα απο τη τιμη, να πας να το τσεκαρουν κιβωτιο και ηλεκτρικα οσο γινεται..νταξει δεν ειναι παλιο εφοσον ειναι του 2000, αν δεν εχει φαει στουκα πετας και ενα 1.8Τ πανω και εισαι ωραιος..
δες και αναρτησεις και λαστιχα...κοψε και απο κει..
-
Σε σχεση με το δικο μας audi 80 που εχει 350000+ χλμ με ελαχιστη συντηρηση (και παει ακομα) ο κινητηρας του Α4 ειναι αστρωτος ακομα Αν στο δινει μεχρι 3-4χιλιαδες ειναι καλη επιλογη καθως προκειται για ενα πολυ καλο αυτοκινητο.
-
αν ειναι καλός σου φίλος δεν αξίζει να χαλάσετε τις καρδιές σας στην περιπτωση που..... κανει κανένα κρακ ο κινητήρας στα χέρια σου.
εκτος κ αν έχεις καβάτζα καποιον κινητήρα κ δε σε 'πειράξει'.
-
Γενικά υπάρχει ο κανόνας ότι δεν πουλάς ποτέ αμάξι σε φίλο/γνωστό. Αν μπορείς να παραβλέψεις αυτό και βεβαιωθείς ότι δεν έχει φάει σοβαρό τρακάρισμα (μικρό αποκλείεται να μην έχει φάει...) και μοτέρ, κιβώτιο, αναρτήσεις, κρεμαγιέρα είναι εντάξει τότε δεν φαίνεται άσχημη λύση. Θυμάμαι το αγγλικό ατοεξπρές είχε πάρει ένα φόκους με 250.000 ...μίλια (400Κ χλμ) που είχε βρει στις αγγελίες για να δει εάν αξίζει η αγορά του σε μτχ και τελικά η ετυμηγορία ήταν θετική! Με λίγα λόγια εάν το αμάξι είναι καλοσυντηρημένο μην το φοβάσαι...
Απλά να έχεις κατά νου πολύ πιο ακριβή συντήρηση με οτιδήποτε άλλο θα μπορούσες να αγοράσεις στα ίδια χρήματα
-
Σας ευχαριστω παιδια για τις γνωμες σας, καλη χρονια να χουμε πανω απ' ολα. Βασικα θα παω να το κοιταξω και σε ακομα 1 αλλο συνεργειο μηπως κανει καμια καλυτερη τιμη γιατι θελει κανα 1000ρικο για λαστιχα, βαση σαζμαν,αριστερο ψαλιδι, φλαντζα βαλβιδων,καθαρισμα πεταλουδας και κατι αλλα ψιλα.
Στουκα γερη δεν εχει φαει σιγουρα ,θα το ηξερα γιατι ειναι καλος φιλος. Το μονο που με προβληματιζει ειναι το κοστος συντηρησης για αυτα τα χιλιομετρα που εχει + οτι σιγουρα θα αρχισει να βγαζει σε μενα διαφορα απο δω και απο κει αλλα το πιο αποθαρυντικο ειναι οτι το μηνιατικο μου δεν ξερω αν θα αντεξει τα ανταλακτικα του οπως ειπε και ο φιλος παραπανω. Εκτος και αν τη βγαζω με ιμιτασιον-μεταχειρισμενα! -
Σκέψου ότι αν πας για μεταχειρισμένο από άγνωστο υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες τα χλμ να είναι επίσης πολλά αλλά... γυρισμένα. Οπότε αυτός είναι άλλος ένας λόγος να εμπιστευτείς κάποιον φίλο σου που τουλάχιστον σου λέει την αλήθεια σίγουρα. Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει βγει αρκετά αξιόπιστο και 'σκυλί', με ένα καλό σέρβις (όπως σκοπεύεις να κάνεις) δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις ιδιαίτερα προβλήματα. Έλεγξε και τα αμορτισέρ, πιθανώς να θέλουν κι αυτά αντικατάσταση - εξαρτάται αν τα είχε αλλάξει πρόσφατα ο ιδιοκτήτης ή έχει αμελήσει.
Πάντως η τιμή είναι καλή και μάλλον αξίζει σαν αγορά για εσένα αφού ξέρεις σίγουρα ότι το αμάξι δεν έχει κάποιο 'κρυφό' ελάττωμα όπως έχουν πολλά μεταχειρισμένα από αγνώστους.
-
Το κοστος συντηρησης δεν θα ελεγα οτι ειναι ιδιαιτερα ακριβο, κανενα 50αρι αλλαγη λαδιων με φιλτρο και γενικο σερβις οχι πανω απο 150-160 Ευρω. Αυτα βεβαια εκτος αντιπροσωπειας! Τα ιδια ισχυουν πανω κατω για ολα τα vag αυτοκινητα.
-
Συγνώμη, σου ζητάει πολλά.
Φαντάσου ότι το δικό μου Mondeo 1800 κυβικά , τεσσάρων ετών με 100000 χλμ, με καινούργια αμορτισέρ, που δε θέλει τίποτε από συντήρηση, και με φουλ έξτρα (8a/b, ABS, τέλειο ηχοσύστημα) αναγκάζομαι την εβδομάδα που μας έρχεται να το δώσω στη μάντρα 8500 ανταλλαγή γιατί το έχω αγγελία ένα μήνα και δεν πήρε τηλέφωνο ούτε ένας!!
Και συ θα πάρεις αμάξι με διπλάσια χρόνια, υπερδιπλάσια χιλιόμετρα, που θέλει και 1000 Ευρώ συντήρηση αμέσως, με σαφώς λιγότερα συστήματα ασφαλείας και άλογα δίνοντας ουσιαστικά 5000 Ευρώ;
Δεν ξέρω για την πραγματική αξία του, αλλά αυτή τη στιγμή η αγορά του μεταχειρισμένου είναι σκοτωμένη και σου προτείνω να το σκεφτείς και να εκμεταλλευτείς τη συγκυρία και να δεις τις αγγελίες....
-
To mondeo είναι μεγααααλη, πονεμένη ιστορία...
-
Ο χρήστης blugosi έγραψε:
Συγνώμη, σου ζητάει πολλά.Φαντάσου ότι το δικό μου Mondeo 1800 κυβικά , τεσσάρων ετών με 100000 χλμ, με καινούργια αμορτισέρ, που δε θέλει τίποτε από συντήρηση, και με φουλ έξτρα (8a/b, ABS, τέλειο ηχοσύστημα) αναγκάζομαι την εβδομάδα που μας έρχεται να το δώσω στη μάντρα 8500 ανταλλαγή γιατί το έχω αγγελία ένα μήνα και δεν πήρε τηλέφωνο ούτε ένας!!
Και συ θα πάρεις αμάξι με διπλάσια χρόνια, υπερδιπλάσια χιλιόμετρα, που θέλει και 1000 Ευρώ συντήρηση αμέσως, με σαφώς λιγότερα συστήματα ασφαλείας και άλογα δίνοντας ουσιαστικά 5000 Ευρώ;
Δεν ξέρω για την πραγματική αξία του, αλλά αυτή τη στιγμή η αγορά του μεταχειρισμένου είναι σκοτωμένη και σου προτείνω να το σκεφτείς και να εκμεταλλευτείς τη συγκυρία και να δεις τις αγγελίες....
4 χιλιάρικα δεν είναι πολλά....μην τρελαθούμε κιόλας! Και μην συγκρίνεις Φορντ με Αουντι σε μεταπωλητική αξία. Απλά καμία σχέση!
το ΑυτοΤρίτη το έχει στους πίνακες του για αγορά από ιδιώτη με 15Κ τον χρόνο και βασικό εξοπλισμό 9800. Νταξ υπερβολικά πολλά αλλά και τα 4 δεν τα λες άσχημα.
-
κοιταξε καποια σημεια,τα οποια αν χρηζουν αμεσης αντικαταστασης τοτε θα χρειαστεις πολλα λεφτα
αμορτισερ(500 Ε αν βαλεις Bilstain κιτρινα,τα μαμα ειναι χαλια μαυρα και μαλλον και πιο ακριβα,τα μαυρα Bilstain ειναι χειροτερα απο τα μαμα)
δισκους,τακακια (αν εχουν μεγαλες φθορες θα χρειαστεις αρκετα χρηματα)
ιμαντα χρονισμου(ποτε εγινε τελευταια αλλαγη)
συμπλεκτη(κατασταση στην οποια βρισκεται ,αν εχει αλλαχθει σε αυτα τα χιλιομετρα)
ελαστικα (ποτε αλλαχθηκαν,ποσα χιλιομετρα εχουν,σε τι κατασταση βρισκονται)
Επισης αυτα τα μοντελα ειχαν προβληματα στα οργανα θερμοκρασιας,βενζινης,αν δεν δουλευεουν και θελησεις να τα αντικαταστησεις θα δωσεις και εκει καποια χρηματα
Εκ πρωτης οψεως τα 4.000 δεν ειναι πολλα,αλλα αν χρειαστει να αλλαξεις αμορτισερ,διδκοφρενα,ελαστικα,ιμαντα και ενα μικρο σερβις(λαδια,φιλτρα)αμεσως εισαι 1500 Ε πανω δηλαδη στα 5500 ,μαζι με μεταβιβασεις και καποια αλλα κοντα στα 6.000 για ενα αυτοκινητο με 250.000 χιλιομετρα
Το μοτερ μη το φοβασαι,ειναι αποδεδειγμενα πολυ αξιοπιστο,το δικο μας 1.600 εχει 230.000 και το μοτερ ειναι αστερι,δεν καιει σταγονα,κοφταρει ακομα και την 5η σε μεγαλη ευθεια
-
Το βασικό ερώτημα είναι, έχεις χρήματα να διαθέτεις για τη συντήρησή του; Είδες μέχρι τώρα αρκετές ενδεικτικές τιμές από αυτούς που απάντησαν. Μπορεί να μην τα χρειαστεί τώρα αυτά, αλλά θα τα χρειαστεί σύντομα σίγουρα, όχι μόνο αυτά αλλά και περισσότερα. Γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι πολλά τα χιλιόμετρα, άρα και η συνολική φθορά του αυτοκινήτου... Ο κινητήρας ίσως να μη σε προβληματίσει ποτέ, αλλά τόσα άλλα υπάρχουν για να σκεφτείς...
-
4,000 είναι προς το ακριβό.
Αυτα τα μοντελα είχαν θέματα με τα ψαλίδια που το ξέρεις και με το a/c. Τσεκαρε καλά το a/c γιατί η κεντρική του μονάδα θέλει γύρω στα 1,500 euro.
Επίσης ιμάντα-τρόμπα νερού αυτά θέλουν κάθε 90,000 χλμ αν τα έχει κάνει σωστά σε 20,000 ξαναχρειάζεσαι ιμάντα,τρόμπα κλπ = 1,000 Euro.εγώ δεν θα το έπερνα!
Audi a4 με πολλα....