Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F2 & EE 2009
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. F2 & EE 2009
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Ελληνικοί Αγώνες
    29
    110
    249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sakinen last edited by

      'Στο Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα ΕΕ. Βαθμολογούνται μόνο για το κύπελλο της κλάσης τους.
      Στο Πρωτάθλημα F2 δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα Α7 Kitcar και τα ΕΕ. '

      Τα ΕΕ γιατί τα βγάλαν εκτός πρωταθλήματος?
      Κάποιοι επένδυσαν κόπο και χρήμα για να φτιάξουν κάποια καλά αυτοκίνητα σε παλιό περιτύλιγμα. Τόσο κακό είναι και τους φτύνουν? ή μήπως το ότι πάει κάποιος γρήγορα οφείλεται μόνο στο αμάξι?
      Προκειται για μια φωτογραφική διάταξη να βγούν ουσιαστικά εκτός πρωταθλήματος μερικά καλά αυτοκίνητα που κινούνταν γρήγορα (4-5) που ανέβαζαν τον συναγωνισμό στο πρωτάθλημα. Δυστυχώς κάποιοι δεν θέλουν συναγωνισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sakinen last edited by

        'Στο Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα ΕΕ. Βαθμολογούνται μόνο για το κύπελλο της κλάσης τους.
        Στο Πρωτάθλημα F2 δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα Α7 Kitcar και τα ΕΕ. '

        Τα ΕΕ γιατί τα βγάλαν εκτός πρωταθλήματος?
        Κάποιοι επένδυσαν κόπο και χρήμα για να φτιάξουν κάποια καλά αυτοκίνητα σε παλιό περιτύλιγμα. Τόσο κακό είναι και τους φτύνουν? ή μήπως το ότι πάει κάποιος γρήγορα οφείλεται μόνο στο αμάξι?
        Προκειται για μια φωτογραφική διάταξη να βγούν ουσιαστικά εκτός πρωταθλήματος μερικά καλά αυτοκίνητα που κινούνταν γρήγορα (4-5) που ανέβαζαν τον συναγωνισμό στο πρωτάθλημα. Δυστυχώς κάποιοι δεν θέλουν συναγωνισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakinen last edited by

          'Στο Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα ΕΕ. Βαθμολογούνται μόνο για το κύπελλο της κλάσης τους.
          Στο Πρωτάθλημα F2 δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα Α7 Kitcar και τα ΕΕ. '

          Τα ΕΕ γιατί τα βγάλαν εκτός πρωταθλήματος?
          Κάποιοι επένδυσαν κόπο και χρήμα για να φτιάξουν κάποια καλά αυτοκίνητα σε παλιό περιτύλιγμα. Τόσο κακό είναι και τους φτύνουν? ή μήπως το ότι πάει κάποιος γρήγορα οφείλεται μόνο στο αμάξι?
          Προκειται για μια φωτογραφική διάταξη να βγούν ουσιαστικά εκτός πρωταθλήματος μερικά καλά αυτοκίνητα που κινούνταν γρήγορα (4-5) που ανέβαζαν τον συναγωνισμό στο πρωτάθλημα. Δυστυχώς κάποιοι δεν θέλουν συναγωνισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            apr last edited by

            Ο χρήστης sakinen έγραψε:
            'Στο Πρωτάθλημα Ν-Α-Ε δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα ΕΕ. Βαθμολογούνται μόνο για το κύπελλο της κλάσης τους.
            Στο Πρωτάθλημα F2 δεν βαθμολογούνται τα αυτοκίνητα Α7 Kitcar και τα ΕΕ. '

            Τα ΕΕ γιατί τα βγάλαν εκτός πρωταθλήματος?
            Κάποιοι επένδυσαν κόπο και χρήμα για να φτιάξουν κάποια καλά αυτοκίνητα σε παλιό περιτύλιγμα. Τόσο κακό είναι και τους φτύνουν? ή μήπως το ότι πάει κάποιος γρήγορα οφείλεται μόνο στο αμάξι?
            Προκειται για μια φωτογραφική διάταξη να βγούν ουσιαστικά εκτός πρωταθλήματος μερικά καλά αυτοκίνητα που κινούνταν γρήγορα (4-5) που ανέβαζαν τον συναγωνισμό στο πρωτάθλημα. Δυστυχώς κάποιοι δεν θέλουν συναγωνισμό.

            Ο προηγουμενος προεδρος της εθεα σαν μεγαλοεπιχειρηματιας ... δεν ηθελε (στην αρχη ), ουτε να υπαρχουν .
            Ο νεος φαινεται σαν νεοπλουτος που μας κανει την χαρη να .... υπαρχουν , αλλα οχι και να δειχνουν στις μετριμμενες κουλομαριες με τα τερατα οτι δεν αξιζουν να τα εχουν .

            Με λιγα λογια ..... αν εσεις περιμενετε να βρειτε ιδανικα μυαλα στο χωρο αυτο που μπορουν να διοικησουν και να φτιαξουν τους αγωνες ..... πρεπει οντως να μας αξαφανισετε , τους πανω απ'τα πενηντα γιατι θελουμε πολλες κλωτσιες .........

            υ.γ. και μην ακουσω καμια σουπερ παπαρια για εξελιξη αγωνιστικων στις μερες μας .....γιατι σιγουρα ερχεται το ξερασμα
            Οταν εισαι ικανος να φερνεις η να φτιαχνεις ενα συγχρονο υπεροπλο , πρεπει να εισαι ικανος και να κερδιζεις τις παραγκες στον συναγωνισμο σου , αλλιως ..... δεν εισαι αξιος κανενος τιτλου ... λαθος ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fontasierrars500 last edited by

              Πολυ σωστος!!! ...ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lesiotis last edited by

                Μπορει να μας πει καποιος,να μας εξηγησει δηλαδη ευθεως? Πρωτον ποιον σκοπο εξυπηρετει (και ποιους ??)αυτη η αλλαγη κατηγοριοποιησης και βαθμολογησης της ΕΑ???
                Και δευτερον εαν ισχυσει αυτο ποια θα ειναι η σειρα εκκινησης στα ραλλυ??? Θα εκκινουν μαζι Ε και Α της υποτιθεμενης ιδιας κλασης η (διαζ) θα εκκινουν κανονικα οπως μεχρι τωρα?

                 χρονια πολλα Κωστας
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  freeline last edited by

                  Τα αυτοκινητα των κατηγοριων Α,Ν,ΕΑ ειναι αυτοκινητα που τρεχουν με την κανονικη ομολογκασιον τους ποτε υπακουουν και στους κανονισμους.Στα αυτοκινητα της ΕΕ οι κανονισμοι ειναι απο πολυ σχετικοι εως ανυπαρκτοι!Θεωρειτε λογικο να προσμετρουν σε κατηγοριες αυτοκινητων με κανονικη ομολογκασιον?Σαφως και πρεπει να συμμετεχουν αλλα να ανταγωνιζονται μονο μεταξυ τους !!θυμηθειτε τι εγινε με τα ιστορικα..........ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    Φαινομενικα ... λογικοτατη ακουγεται η ερωτηση σου αγαπητε μου freeline ..Θεωρειτε λογικο να προσμετρουν σε κατηγοριες αυτοκινητων με κανονικη ομολογκασιον? .

                    Σκεψου ομως οτι θετεις το ερωτημα αν θα πρεπει να ανταγωνιστει ενα clio super 1600 με το citroen AX 1600 ΕΕ για ενα τιτλο οπως η F2 !!!

                    Tι λες ? του το επιτρεπεις ? η του το απαγορευεις γιατι ειναι καλυτερο η ανεξελεκτο το ΑΧ ? να δειξει αν μπορει ?

                    Μην παμε στο πρωταθλημα στο χωμα που εκει τα πραγματα μπορουν να εξελιχτουν με περιπατους απο καποιους με τερματισμους .....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • F
                      freeline last edited by

                      ΟΚ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.ΕΣΥ Π.Χ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΧ.ΜΕ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ 2,32 ,43 ΚΤΛ ΣΗΜΕΙΑ.ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΑΝΤΖΑ ΜΟΥ Η ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ......?ΕΝΤΕΛΛΩΣ ΑΝΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        freeline last edited by

                        ΕΡΩΤΗΣΗ ΝΟ 2.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΛΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ 'ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝΑΤΕΣ ' ΛΥΣΕΙΣ? ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimosr last edited by

                          Ο χρήστης freeline έγραψε:
                          ΟΚ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.ΕΣΥ Π.Χ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΧ.ΜΕ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ 2,32 ,43 ΚΤΛ ΣΗΜΕΙΑ.ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΑΝΤΖΑ ΜΟΥ Η ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ......?ΕΝΤΕΛΛΩΣ ΑΝΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!

                          Στον κυβισμο... και αν ειναι ενταξει πουλας το σουπερ16 φτιαχνεις ενα αχ (σαν αυτο που σε κερδισε ) με το 1/4 των χρηματων , απο τα υπολοιπα δινεις τα 2/4 στα παιδικα χωρια sos (για να μην κανεις συνεχεια μαλακιες) και το 1/4 στην ελπα υπερ αναξιοπαθουντων.
                          αν εχεις και ρεστα παιρνεις και ενα ταβλι για ωρα αναγκης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hyperion last edited by

                            Ο χρήστης dimosR έγραψε:

                            ΟΚ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.ΕΣΥ Π.Χ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΣΟΥΠΕΡ 1600 ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΧ.ΜΕ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ 2,32 ,43 ΚΤΛ ΣΗΜΕΙΑ.ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΡΑΝΤΖΑ ΜΟΥ Η ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΟΥ......?ΕΝΤΕΛΛΩΣ ΑΝΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΟΡΟΥΣ!

                            Στον κυβισμο... και αν ειναι ενταξει πουλας το σουπερ16 φτιαχνεις ενα αχ (σαν αυτο που σε κερδισε ) με το 1/4 των χρηματων , απο τα υπολοιπα δινεις τα 2/4 στα παιδικα χωρια sos (για να μην κανεις συνεχεια μαλακιες) και το 1/4 στην ελπα υπερ αναξιοπαθουντων.
                            αν εχεις και ρεστα παιρνεις και ενα ταβλι για ωρα αναγκης.

                            Καταπληκτική λογική! (αν και πολύ έξυπνο το χιούμορ).
                            Δηλαδή θα πουλάμε και θα αγοράζουμε αγωνιστικά αναλόγως με το τι π@π@ριά του κατέβηκε του καθενός να θεσμοθετήσει.
                            Φέτος (2008)στο Β.Ελλάδος κυνηγούσαν (όποιοι ενδιαφερόταν, γιατί προσωπικά τα έχω γραμμένα πλέον τα κύπελα και τα έπαθλα) οι συμμετέχοντες στα 1600 ένα ΑΧ και όπως είδα σε κάποιες ειδικές που τις 'έχω' πολύ καλά, κυνηγούσαν χίμαιρες. Προφανώς έπρεπε και αυτοί να πουλήσουν τα σαξόραλλα και να τρέχουν να φτιάξουν ΑΧ....

                            Anyway... χρόνια πολλά σε όλους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              freeline last edited by

                              Ασ μην αναφερουμε τα κιλα των ΕΕ και τα στομια -εισαγωγες Α ναι ειναι συννομα στα κυβικα! οτι να ναι.........

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apr last edited by

                                Δηλαδή θα πουλάμε και θα αγοράζουμε αγωνιστικά αναλόγως με το τι π@π@ριά του κατέβηκε του καθενός να θεσμοθετήσει

                                Δηλαδη η λογικη η δικη σου , λεει να θεσμοθετουμε αναλογα με τι κουλομαριες διαθετει η αγορα ?

                                Οχι Κωστακη .. δεν ειναι χιμαιρα αν πατας το ποδι σου σε ενα καλο 106 το συγκεκριμενο αχ .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hyperion last edited by

                                  Ο χρήστης APR έγραψε:
                                  Δηλαδή θα πουλάμε και θα αγοράζουμε αγωνιστικά αναλόγως με το τι π@π@ριά του κατέβηκε του καθενός να θεσμοθετήσει

                                  Δηλαδη η λογικη η δικη σου , λεει να θεσμοθετουμε αναλογα με τι κουλομαριες διαθετει η αγορα ?

                                  Οχι Κωστακη .. δεν ειναι χιμαιρα αν πατας το ποδι σου σε ενα καλο 106 το συγκεκριμενο αχ .

                                  http://www.lav.gr/filippos/14/14_filippos_ed_5.pdf' target='_blank

                                  Για να μην μιλάμε με γενικότητες, το παραπάνω link είναι από μια ειδική που θεωρώ ότι την 'έχω', το Πολυδένδρι στο ράλυ Φίλιππος.
                                  Το 'ένα καλό 106' είναι αλήθεια ότι ήταν 2 sec γρηγορότερο από το ΑΧ.
                                  Από εκεί και μέρα, εγώ 'έφαγα' 12 στην ειδική. Προφανώς για να μπορέσω να ακολουθήσω το ΑΧ πρέπει κι εγώ να φτιάξω το 'καλό 106' που σημαίνει γύρω στα 15000 μόνο για το κιβώτιο. Επομένως επανερχόμαστε στις εξής 2 λογικές :

                                  1. (Λογική APR): Αν δεν θέλεις να διαθέσεις τα λεφτά να φτιάξεις το 'καλό 106' δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις για τίποτα, και μάλλον κακώς υπάρχεις στους αγώνες διότι χαλάς την αισθητική
                                  2. (λογική DimosR) : Από τα 15000, δίνεις τα 8.000 στο χωριό SOS, πας ένα ταξιδάκι με το έτερον ήμισυ με τα 5000, και με τα υπόλοιπα 2000 παίρνεις και ένα τάβλι με φιλντισένια πούλια.

                                  Προτιμώ το 2...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sakinen last edited by

                                    Μια που συγκεκριμενοποιήθηκε το θέμα.... το citroen AX, έχει ένα δυνατό μοτέρ, ένα απλό 5άρι συγχονιζέ σαζμάν, μια ανάρτηση από κυρλαγκίτση μεριά, ζυγίζει 110 κιλά πάνω από το όριό του και φοράει 15ες τροχούς. Τέρας δηλαδή!!! Που να συγκριθούν τα κιτ-καρ και τα σούπερ 1600 μαζί του.

                                    Για να σοβαρευτούμε και λίγο...
                                    freeline...για ένα πράγμα δεν μπορείς να κάνεις ένσταση...για το πόσο πολύ πατάει το γκάζι και το πόσο αργά πατάει το φρένο ο οδηγός του. Ομολογκασιόν έχουν και τα ΕΕ και αν θες τη δική μας, ευχαρίστως να στη δώσουμε, να την ψάξεις όσο θές και φυσικά να πληρώσεις για να μας κάνεις ένσταση.
                                    hyperion... Στο ράλι Βέροιας και από το καλό 106 είμασταν μπροστά σε άλλες ειδικές και σε άλλες πίσω του. Και λοιπόν?
                                    δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις με το συγκεκριμένο παράδειγμα...
                                    είσαι η απόλυτη σταθερά και μπροστά σου τερματίζουν μόνο καλύτερα αυτοκίνητα? Επειδή σας κερδίσαμε πρέπει να μας απαγορευτεί η συμμετοχή?
                                    Ο συναγωνσμός στο Β.Ελλάδος είναι τόσο μεγάλος για να βγάζεις ασφαλή συμπεράσματα? Δηλαδή ο πρωτάρης Καραβασίλης με το σαξό Α6 (ο θεός να το κάνει...) που κέρδισε την Α6 στο ΔΕΘ πρέπει να του απαγορευτεί η συμμετοχή γιατί κέρδισε καλύτερα αυτοκίνητα?

                                    Μάλλον κανείς δεν έδωσε και δεν φαίνεται να δίνει προσοχή στον παράγων οδηγό, στο θέμα των επιδόσεων. Πιστεύουν οι περισσότεροι ότι αν πάρουν ένα αμάξι-τέρας στα χέρια τους θα κερδίζουν τους πάντες.
                                    Όπως έχω ξαναγράψει κανένα αμάξι δεν πάει μόνο του, όσο καλό και να ναι. Κάναμε το 2007-08 πάνω από 1000 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε αγώνες σε όλη την Ελλάδα, έχοντας ελάχιστα μέσα (κανένα σπόνσορα...) και ελάχιστο χρόνο και κινούμενοι πάντα και παντού σε γρήγορο ρυθμό.
                                    Δεν μας ενδιέφερε ο ανταγωνισμός με τα υποδυέστερα αυτοκίνητα της κλάσης μας αλλά με όλα τα αυτοκίνητα αναλόγων δυνατοτήτων ή και καλύτερα από το δικό μας. Πεισμώνουμε όταν βλέπουμε υποδυέστερα (Α5, note..) αυτοκίνητα να είναι μπροστά μας ή κοντά μας γιατί πιστεύουμε ότι πάμε αργά (και έτσι είναι).
                                    Η εμπειρία που αποκτήθηκε μόνο από ελάχιστους, γνώστες, μπορεί να εκτιμηθεί. Οι υπόλοιποι θα εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το ΑΧ είναι μεταμφιεσμένο WRC που έχει για πρωινό να σουπερ 1600 και τα κιτ-καρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      luislamoyas last edited by

                                      Αν δεν θέλεις να διαθέσεις τα λεφτά να φτιάξεις το 'καλό 106' δεν μπορείς να έχεις απαιτήσεις για τίποτα, και μάλλον κακώς υπάρχεις στους αγώνες διότι χαλάς την αισθητική

                                      Δεν νομιζω οτι λεει ακριβως αυτο ο apr . Αν υποθεσουμε οτι δυο οδηγοι ειναι το ιδιο γρηγοροι αλλα οδηγουν ο ενας, ενα ντεμι γκρουπ α και ο αλλος ενα φουλ γκρουπ α μπορει ποτε ο πρωτος να κερδισει υπο κανονικες συνθηκες ? Μαλλον οχι. Ξαναλεω υποθετωντας οτι ειναι του ιδιου επιπεδου και το ιδιο γρηγοροι.
                                      Αλλα οταν φερνεις απο το εξωτερικο το χ σουπερ συγχρονο τερας και τελικα εισαι πιο αργος απο το ΑΧ made in Greece και την επομενη χρονια θες μια κατηγορια μονος σου για να παρεις πρωταθλημα και να αποφυγεις τις συγκρισεις, ε ναι τοτε οχι μονο δεν μπορεις να εχεις απαιτησεις για τιποτα αλλα καλυτερα να παρεις εκεινο το ταβλι με τα φιλντισενια πουλια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        apr last edited by

                                        Εχει ξεφυγει το θεμα , αλλα ειναι ...
                                        αρκετα ενδιαφερουσα συζητηση , που μπορει να αρχισει να προσγειωνει την μεγαλη μεριδα των οδηγων μας , που το μονο που εχει σαν ρεζουμε μετα απο καθε αγωνα ειναι το ...... !

                                        Ο sakinen σας περιεγραψε αυτο ακριβως που ειδα κι εγω οταν ο οδηγος του με χαρα μου εδειχνε το < εργο>του το ΑΧ , στο ραλυ Φιλιππος .
                                        Το παραδειγμα του Κωστα Hyperion αρκετα ενδεικτικο για προβληματισμο , που δεν τον εκανε σωστα ..... ο ιδιος (ξεκινα απ'το οτι ο Τσουρης δεν ειναι ενα παιδι .. αυτο που θα λεγαμε , δες οτι κυνηγιοταν με τον αλλον αναβασακια (Παπαναστασιου ), και μπορεις να καταλαβεις αυτα που εγραψα και αλλου , οτι με τους δυομιση αγωνες τον χρονο...... εισαι συναγωνισμου ειτε τις τις ειδικες , ειτε οχι , περα απ'οτι 106 οδηγας ).
                                        Αν παλι θυμηθεις καποιον αλλον συντοπιτη σου με 106( ουτε καν σαν το δικο σου) που εγραφε χρονους που κλαιγανε αρκετα σουπερ ντουπερ .... μην μπερδευτεις ( γιατι κι'αυτος
                                        δεν εκανε πολλους αγωνες ) ..... απλα ανοικει στην κατηγορια κι οχι στους (εραστης των ραλλυ) πλην αγνος .
                                        Ε πως θα το κανουμε ?.... υπαρχουν και οι ταλαντουχοι οριτζηναλ !

                                        Αν τωρα προσπαθησουμε με λογικη ..... σε τι θα κανουμε ενσταση σε ενα ΕΕ για να τον βγαλουμε εκτος ωστε να αναδειξουμε την αξια μας ..... δεν προκειτε να ξεκουλαθουμε ποτε ! ολοι γυρο μας , μια ζωη θα ειναι με τερατα και μαιμουδες , ενω εμεις .... οδηγαρες τιμιοι πλην ..φτωχοι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          freeline last edited by

                                          SAKINEN μαλλον ποτε δεν εχεις δει 'κανονικη' ομολογκασιον και προφανως δεν ξερεις τι ειναι.........Οσο για την ενσταση περι γκαζιου ,πρωτα πρεπει να μαθεις να ξεχωριζεις ορους και κανονες.......ΜΕΤΑ ΟΙ ΑΠΟΝΟΜΕΣ! Κ .ΑΠΡ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ.......ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ!ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΚΑΚΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΧ ΕΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΟΥΠΕΡ ΗΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ 106 Α6!ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟ 2009 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Θα την κάνω διαχωρισμό σε νέα θέμα όταν μπορέσω... προς το παρόν συνεχίστε εδώ
                                            (Moderator nass)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr