-
Άρχισαν τα άσχημα νέα. Η Suzuki εκτός πρωταθλήματος http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15768' target='_blank' target='_blank
-
Άρχισαν τα άσχημα νέα. Η Suzuki εκτός πρωταθλήματος http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15768' target='_blank' target='_blank
-
Άρχισαν τα άσχημα νέα. Η Suzuki εκτός πρωταθλήματος http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15768' target='_blank' target='_blank
-
Ψάχνοντας σε ξένα Φόρουμ έπεσα στην είδηση ότι την ερχόμενη Πέμπτη η Subaru σχεδιάζει να ανακοινώσει την απόσυρση της από τους αγώνες, και το πρωτάθλημα του 2009. Φήμες ?? Ιδωμεν..
Πάντως μακάρι να είναι μόνο φήμες και τίποτα περισσότερο!!
-
Αντι για Πεμπτη, εγινε σημερα τελικα:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72492 -
Και όταν η Ford 'την κάνει' επειδή θα της πουν από το Detroit 'δεν μπορείς να κάνεις WRC όταν χρωστάς στην Κυβέρνηση ΧΧ δις $' ή, εναλλακτικά, επειδή ο φραγκοφονιάς Malcolm δεν θα μπορεί να βγάζει όσα έβγαζε, τι γίνεται ?
Οπως έστρωσαν τόσα χρόνια (υψηλό κόστος, 40 αγώνες τη χρονιά, χαμηλό ROI σε τηλεόραση με 'αποκλειστικά' συμβόλαια, έλλειψη promoter, ακριβά αυτοκίνητα) ας κοιμηθούν ?
-
Κατάντια
-
Το θεμα εχει πιθανοτατα περισσοτερες επιπλοκες γιατι εχω την εντυπωση οτι με δυο κατασκευαστες κανενα πρωταθλημα δε δικαιουται, με βαση τους κανονισμους της FIA, να αποκαλειται παγκοσμιο.
-
Βομβα μεγατόνων ήταν αυτή η ειδηση. Εχω μεινει με ανοιχτό το στόμα.
Να δούμε τώρα τι θα κανει ο Πετρος, που ενώ τόσα χρόνια αυτή η κωλομαδα του κατεστρεψε τη καριερα δινοντας του αυτοκινητο πολυ κατωτερο των αντιπαλων του τωρα τον αφηνει στα κρυα του λουτρου. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το θεμα εχει πιθανοτατα περισσοτερες επιπλοκες γιατι εχω την εντυπωση οτι με δυο κατασκευαστες κανενα πρωταθλημα δε δικαιουται, με βαση τους κανονισμους της FIA, να αποκαλειται παγκοσμιο.Κατασκευαστές θεωρούνται και οι ιδιωτικές ομαδες. Αρα θα εχουμε Ford, Citroen και ιδιωτες.
-
Μεταφέρθηκαν σε νέο θέμα! [mod]
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Κατασκευαστές θεωρούνται και οι ιδιωτικές ομαδες. Αρα θα εχουμε Ford, Citroen και ιδιωτες.Εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι ακριβως ετσι. Εξαλλου, αν ηταν ετσι ο Ρατελ τοσα χρονια δε θα τα εβρισκε μπαστουνια για να παρει τον τιτλο του Παγκοσμιου Πρωταθληματος για τα GT του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αντι για Πεμπτη, εγινε σημερα τελικα:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72492 -
Κρίμα...
Πάντως αν είναι να επιστρέψουν το 2010 με νέο αμάξι (S2000+ ...??) τότε ίσως να είναι σοφή η κίνηση της αποχώρησης σταματώντας κάθε έξοδο για ένα αυτοκίνητο WRC με ημερομηνία λήξης το τέλος του 2009 και την εξέλιξη νέου για το 2010. -
Φυσικά και δικαιούται να ονομάζεται παγκόσμιο, της FIA είναι το πρωτάθλημα και το λέει όπως της αρέσει
Το 'παγκόσμιο' εξάλλου έχει να κάνει περισσότερο με την εμβέλεια του τίτλου και τους αγώνες που περιλαμβάνει σε όλες τις ηπείρους, παρά με τον αριθμό των κατασκευαστών.
Μην ξεχνάμε πως από την εποχή της καθιέρωσης του Group A (1987-1997) είχαμε 2 βασικούς κατασκευαστές (Lancia, Toyota) με έναν ακόμα 'μισό' (Mazda) και με διάφορους κατά περίπτωση ιδιώτες (Ford, BMW) και μετά έφυγε η Mazda και ήρθε η Subaru και στη συνέχεια η Ford και αρκετά αργότερα η Mitsubishi. Απλά είχαμε καλομάθει τόσα χρόνια με τους 6-7 κατασκευαστές, αν και αν το δούμε ρεαλιστικά, πάλι 2 ήταν πρόσφατα (Citroen, Ford), Subaru & Suzuki δεν είχαν σοβαρή παρουσία, ενώ παλιότερα (2001+) είχαμε το πολύ 3 ανταγωνιστικούς (Peugeot, Subaru, Ford).Απλά είναι κατάντια η όλη ιστορία, παρότι δεν φταίει 100% η FIA, έπεσε και η κρίση κτλ. κτλ. Και στη Formula 1 αποχώρησε η Honda (και δεν είμαι σίγουρος πως δεν θα ακολουθήσουν και άλλοι). Αλλά σίγουρα φέρει μεγάλη ευθύνη η FIA διότι προσπαθεί να τους έχει όλους ευχαριστημένους χωρίς να 'σπάει αυγά' για να φτιάξει ομελέτα.
-
Σίγουρα η κρίση είναι εδώ. Το 2009 θα είναι φτωχό και όλοι θα; περιμένουν το μεταβατικό στάδιο των S2000+. Εκεί θα δούμε ποιοι θα επενδύσουν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φυσικά και δικαιούται να ονομάζεται παγκόσμιο, της FIA είναι το πρωτάθλημα και το λέει όπως της αρέσει Το 'παγκόσμιο' εξάλλου έχει να κάνει περισσότερο με την εμβέλεια του τίτλου και τους αγώνες που περιλαμβάνει σε όλες τις ηπείρους, παρά με τον αριθμό των κατασκευαστών.Υπαρχουν κριτηρια τοσο γεωγραφικα (αγωνες σε τουλαχιστον 3 ηπειρους) οσο και στον αριθμο των κατασκευαστων (νομιζω πανω απο 2). Αν η FIA κανει του κεφαλιου της με το WRC τοτε ανοιγει πορτα για αλλους και δεν νομιζω οτι θα παμε εκει για πολλους λογους.
...και δεν είμαι σίγουρος πως δεν θα ακολουθήσουν και άλλοι..
Δε θα ακολουθησουν, οι διορθωτικες κινησεις στην F1 εχουν ηδη δρομολογηθει και ολοι ειναι ευχαριστημενοι με αυτες.
-
Εχεις link για τα κριτήρια που λες ? Για το γεωγραφικό συμφωνώ αλλά για τον αριθμό των κατασκευαστών δεν είμαι σίγουρος. Μήπως μπερδεύεσαι με την F1 ?
Για τις διορθωτικές κινήσεις: υποτίθεται πως έχουν δρομολογηθεί και για το WRC (μείωση αγώνων σε 12 τη χρονιά, φτηνότερα αυτοκίνητα από το 2010). Αλλά οι αποχωρήσεις δείχνουν πως κάτι σάπιο υπάρχει. Και η αλήθεια είναι, πως από τότε που δόθηκαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην ISC, η αξία του 'προϊόντος WRC' στις επιμέρους αγορές έχει πέσει (πλην Αγγλίας όλοι οι άλλοι έχουν παράπονα νομίζω).
-
Τελικά έπεσα δυστυχώς μέσα. Τι να πω κρίμα..Πάντως όπως εξελίσσονται τα πράγματα με μόνο 2 κατασκευαστές σίγουρα ανοίγει το πεδίο σε Ιδιώτες και ταλέντα τα όποια κατά περίσταση μπορούν να αναδειχτούν..Σίγουρα βέβαια οι συμμέτοχες σε κάθε αγώνα θα είναι σαφώς πιο λίγες..Μπράβο πάντως στην FIA, κατάντησε το παγκόσμιο ευρωπαϊκό..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχεις link για τα κριτήρια που λες ? Για το γεωγραφικό συμφωνώ αλλά για τον αριθμό των κατασκευαστών δεν είμαι σίγουρος. Μήπως μπερδεύεσαι με την F1?Οχι, οτι σχετικο εχω διαβασει ηταν για το WTCC πριν η BMW επιβεβαιωσει την παρουσια της για το 09. Μετα ηρθε και η Lada και πλεον το WTCC κοιμαται ησυχο. Ομως πιο πριν υπηρχαν καποιοι που ελεγαν οτι υπαρχει αυτο το κριτηριο, δεν ξερω ομως αν ειναι καθορισμενο ή ατυπο κριτηριο για να πρωτοπαρει τον χαρακτηρισμο ενα πρωταθλημα. Επισης δεν ξερω αν αναφερεται μονο στο πρωταθλημα κατασκευαστων, αν δηλαδη ειναι δυνατο να υπαρξει μονο παγκοσμιο πρωταθλημα οδηγων στα πλαισια του WRC. Θα δουμε αν και ειναι πιθανο με τα προβληματα της Ford το ολο θεμα να ειναι ακαδημαϊκο.
Αποχωρήσεις κατασκευαστών, ποιο είναι το μέλλον του WRC?