-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Διάβαζα τα σχόλια των τελευταίων σελίδων και είμαι περίεργος για ένα πράγμα, μιλώντας για 197 vs 106 vs Civic TypeR (το παλιό)...
Ειχα το 106 και εχω οδηγησει αρκετα (αλλα οχι τοσο ωστε να το μαθω) το RS.
Θα ήθελα παρα πολυ να μπορω να οδηγησω το type-R, αλλα...Το 106 το εμαθα πάρα πολύ καλα και με βοηθησε πολύ σαν οδηγό.
Τόσο πολυ που το mr2 δεν μου πηρε το χρόνο που περιμενα για να το μάθω.Ομως το 106 μετα απο κάποιο σημείο γινόταν απρόβλεπτο. Σε άγνωστη διαδρομή περισσότερο διασκέδαζες παρά πήγαινες γρήγορα. Αλλα ακόμα και οταν το έχανες και πήγαινες με το πλάι διασκέδαζες.
Με την πάροδο του χρόνου όμως το αμάξι 'χαλάρωνε'.Το clio ειναι πιο στιβαρο και με καλύτερο (πολυ καλυτερο ) πλαισιο (το rallye δεν ειχε πλαίσιο ), χειρότερο τιμόνι και σαφώς πιο σκήρη αναρτηση.
Πράγματι ειναι παιχνιδι μπροστα στο rallye, αλλα μονο οταν μιλαμε για τα ιδια χιλιομετρα με του rallye.Αν το πιέσεις παραπάνω στα δικά του πραγματικά όρια τότε συμπεριφέρεται με τον ιδιο τροπο με + το καλυτερο πλαίσιο και - το τιμόνι του. Η δύναμη του μοτερ του δε φαίνεται γιατι παντου εισαι με +20 Km/h σε σχεση με το rallye.
Η εικόνα που μου εχει δώσει ειναι και αυτο με το χρόνο χαλαρώνει. Δυστυχώς...Για το type-r τι να πω...; Πιστευω (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ) οτι ειναι το καλυτερο απο ολα.
Δεν τα εχω οδηγησει αλλα μου ειναι αδυνατον να πιστεψω οτι σε οποιαδηποτε στροφη το (εξαιρετικο) RS μπορει να στριψει με μεση ταχυτητα 20 χλμ παραπανω απο οτι ενα Rallye... Αντε να μπορει 4-7 χλμ παραπανω και αυτο σε καμια γρηγορη καμπη που μπορει να σε τρομαξει το πισω μερος του Rallye. Δηλαδη το RS θα ειναι παντου πιο γρηγορο αλλα οχι και 20 χλμ ειναι υπερβολη.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Διάβαζα τα σχόλια των τελευταίων σελίδων και είμαι περίεργος για ένα πράγμα, μιλώντας για 197 vs 106 vs Civic TypeR (το παλιό)...
Ειχα το 106 και εχω οδηγησει αρκετα (αλλα οχι τοσο ωστε να το μαθω) το RS.
Θα ήθελα παρα πολυ να μπορω να οδηγησω το type-R, αλλα...Το 106 το εμαθα πάρα πολύ καλα και με βοηθησε πολύ σαν οδηγό.
Τόσο πολυ που το mr2 δεν μου πηρε το χρόνο που περιμενα για να το μάθω.Ομως το 106 μετα απο κάποιο σημείο γινόταν απρόβλεπτο. Σε άγνωστη διαδρομή περισσότερο διασκέδαζες παρά πήγαινες γρήγορα. Αλλα ακόμα και οταν το έχανες και πήγαινες με το πλάι διασκέδαζες.
Με την πάροδο του χρόνου όμως το αμάξι 'χαλάρωνε'.Το clio ειναι πιο στιβαρο και με καλύτερο (πολυ καλυτερο ) πλαισιο (το rallye δεν ειχε πλαίσιο ), χειρότερο τιμόνι και σαφώς πιο σκήρη αναρτηση.
Πράγματι ειναι παιχνιδι μπροστα στο rallye, αλλα μονο οταν μιλαμε για τα ιδια χιλιομετρα με του rallye.Αν το πιέσεις παραπάνω στα δικά του πραγματικά όρια τότε συμπεριφέρεται με τον ιδιο τροπο με + το καλυτερο πλαίσιο και - το τιμόνι του. Η δύναμη του μοτερ του δε φαίνεται γιατι παντου εισαι με +20 Km/h σε σχεση με το rallye.
Η εικόνα που μου εχει δώσει ειναι και αυτο με το χρόνο χαλαρώνει. Δυστυχώς...Για το type-r τι να πω...; Πιστευω (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ) οτι ειναι το καλυτερο απο ολα.
Δεν τα εχω οδηγησει αλλα μου ειναι αδυνατον να πιστεψω οτι σε οποιαδηποτε στροφη το (εξαιρετικο) RS μπορει να στριψει με μεση ταχυτητα 20 χλμ παραπανω απο οτι ενα Rallye... Αντε να μπορει 4-7 χλμ παραπανω και αυτο σε καμια γρηγορη καμπη που μπορει να σε τρομαξει το πισω μερος του Rallye. Δηλαδη το RS θα ειναι παντου πιο γρηγορο αλλα οχι και 20 χλμ ειναι υπερβολη.
Διαφορά ταχύτητας στην στροφή