-
Ηρθε η ωρα να παρουν δρομο τα τελειωμενα αμορτισερ. Ακουω προτασεις. Αλλος μου λεει για peugeot sport με τα μαμα ελατηρια. Αλλος για bilstein grN, αλλα αυτα ψηλωνουν κιολας το αμαξι 1 ποντο(σαν τρακτερ θα δειχνει. Ενταξει δεν με ενδιαφερει να το χαμηλωσω,αλλα οχι και να γινει πιο ψηλο). Αλλος μου προτεινε grN με στενα ελατηρια που το χαμηλωνουν 2 εκατοστα κ.τ.λ
Ολοι οι saxorallakides help me. Θα διαθεσω γυρω στα 500 ευρο. Λογικα δεν φτανουν και για αμορτισερ και ελατηρια. Δεν με ενδιαφερει να ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν θελω τρελο χαμηλωμα(αν βαλω αλλα ελατηρια). Μεχρι 2 ποντους το πολυ,γιατι ειναι ηδη χαμηλο και αν χαμηλωσει θα βρισκω παντου
-
Ηρθε η ωρα να παρουν δρομο τα τελειωμενα αμορτισερ. Ακουω προτασεις. Αλλος μου λεει για peugeot sport με τα μαμα ελατηρια. Αλλος για bilstein grN, αλλα αυτα ψηλωνουν κιολας το αμαξι 1 ποντο(σαν τρακτερ θα δειχνει. Ενταξει δεν με ενδιαφερει να το χαμηλωσω,αλλα οχι και να γινει πιο ψηλο). Αλλος μου προτεινε grN με στενα ελατηρια που το χαμηλωνουν 2 εκατοστα κ.τ.λ
Ολοι οι saxorallakides help me. Θα διαθεσω γυρω στα 500 ευρο. Λογικα δεν φτανουν και για αμορτισερ και ελατηρια. Δεν με ενδιαφερει να ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν θελω τρελο χαμηλωμα(αν βαλω αλλα ελατηρια). Μεχρι 2 ποντους το πολυ,γιατι ειναι ηδη χαμηλο και αν χαμηλωσει θα βρισκω παντου
-
Ηρθε η ωρα να παρουν δρομο τα τελειωμενα αμορτισερ. Ακουω προτασεις. Αλλος μου λεει για peugeot sport με τα μαμα ελατηρια. Αλλος για bilstein grN, αλλα αυτα ψηλωνουν κιολας το αμαξι 1 ποντο(σαν τρακτερ θα δειχνει. Ενταξει δεν με ενδιαφερει να το χαμηλωσω,αλλα οχι και να γινει πιο ψηλο). Αλλος μου προτεινε grN με στενα ελατηρια που το χαμηλωνουν 2 εκατοστα κ.τ.λ
Ολοι οι saxorallakides help me. Θα διαθεσω γυρω στα 500 ευρο. Λογικα δεν φτανουν και για αμορτισερ και ελατηρια. Δεν με ενδιαφερει να ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν θελω τρελο χαμηλωμα(αν βαλω αλλα ελατηρια). Μεχρι 2 ποντους το πολυ,γιατι ειναι ηδη χαμηλο και αν χαμηλωσει θα βρισκω παντου
-
Γιατί δεν βάζεις τα εργοστασιακά αμορτισερ; Με 200 ευρώ καθάρισες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί δεν βάζεις τα εργοστασιακά αμορτισερ; Με 200 ευρώ καθάρισες.Γιατι ειναι μετρια κατα την αποψη μου. Σκαλες κατωτερα απο bilstein,koni κ.τ.λ.
Και μην ακουσω οτι η peugeot ξερει τι αμορτισερ να βγαζει για το αυτοκινητο. ΤΟΤΕ που τα εβγαλε τα εβγαλε για να συνδυαζουν κρατημα και ανεση για την τοτε εποχη. Θελω κατι καλο και να κρατησει για καιρο. Οχι μετα απο 10.000χμ να ψοφησουν
-
Σου ψόφησαν μαμά αμορτισέρ από πεζό σε 10k;
Τέσπα, ακόμα και τώρα προσφέρουν πολύ καλό συνδυασμό άνεσης και κρατήματος. Αν θέλεις καλύτερο κράτημα, τότε αλλάζει το πράγμα. -
μαμά .... ή φτιάξε επισκευαζόμενα ....
μάλλον μαμά θα έβαζα .....
ή
koni κιτρινα με μαμά ελατήρια .....μετά από πολλές πολλές ώρες ρυθμίζοντας την ανάρτηση στο 106
και πολλά € ... κατέληξα ότι για μέσα στην πόλη ή με πολιτικά λάστιχα
είναι ΒΛΑΚΕΙΑ να βάλεις πιο σκληρή ανάρτηση .....αν θες να παίξεις .... πας στην Peugeot Sport μαζί με ράβδους και συνεμπόκ
και semislick λάστιχα .... με πολιτικά έιναι χειρότερη και απο την μαμά ....και αν θες να παίξεις περισσότερο πας σε proflex ....
όλα τα άλλα θα κάνουν το 106 φραγκισταιν ....
φιλικά !!
-
Βαλε τα μαμα φιλε..Θα τα εκτιμησει η τσεπη,η μεση,και η κρεμαγιερα σου.Εξαλλου το ειπες και μονος σου,συνδυαζουν ιδανικα κρατημα και ανεση.
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Βαλε τα μαμα φιλε..Θα τα εκτιμησει η τσεπη,η μεση,και η κρεμαγιερα σου.Εξαλλου το ειπες και μονος σου,συνδυαζουν ιδανικα κρατημα και ανεση. -
-
για μένα βάλε bistein sport, όχι sprint(=χαμηλώματος=κούτσουρα) και eibach ή apex ελατήρια.
πολύ καλός συνδυασμός.τι τροχούς έχεις;
-
15αρες εχω με 195/45. Τα κονι κιτρινα ειναι καλη ιδεα ,αλλα συνεργαζονται καλα με το μαμα ελατηριο? Εκει ειναι το θεμα ολο
-
βάλε 14ρες για αρχή !!!!
-
με μαμα ελατηρια koni κιτρινα,
και κρατημα και ανεση καλη.ηδη εμπρος το rallye σου ειναι χαμηλο και με το koni θα ερθει σε καλο υψος.ουτε ενοχλητικο ουτε ψηλο.επισης κοιτα τα bilstein.
για προσιτα πραγματα παντα μιλαμε.με κοστος κατω απο 500€ μεσα τοποθετ.και ευθυγραμιση.περιπου. -
bilstein sport κιτρινα φορουσα για 60,000 χλμ,με μαμα ελατηριο.Ειχε παρει σιγουρα μισο ποντο πανω το αμαξι,και στις δυο αλλαγες που εκανα παντα ενα απο τα δυο μπροστινα εβγαινε σπασμενο.Εκτος αυτου η κρεμαγιερα σταλθηκε για επισκευη διοτι ειχε τζογο απο το κοπανημα,και επισης αλλαξα και μπαλακια ψαλιδιων.Ειναι παρα πολυ σκληρα κατα την γνωμη μου,και κουραζουν για καθημερινη χρηση.Προτιμω λοιπον να αλλαζω τα μαμα καθε 20,000χλμ.
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
bilstein sport κιτρινα φορουσα για 60,000 χλμ,με μαμα ελατηριο.Ειχε παρει σιγουρα μισο ποντο πανω το αμαξι,και στις δυο αλλαγες που εκανα παντα ενα απο τα δυο μπροστινα εβγαινε σπασμενο.Εκτος αυτου η κρεμαγιερα σταλθηκε για επισκευη διοτι ειχε τζογο απο το κοπανημα,και επισης αλλαξα και μπαλακια ψαλιδιων.Ειναι παρα πολυ σκληρα κατα την γνωμη μου,και κουραζουν για καθημερινη χρηση.Προτιμω λοιπον να αλλαζω τα μαμα καθε 20,000χλμ.Το ψηλωμα του αυτοκινητου με bilstein ειναι επιβεβαιωμενο απο ολους. Με τα Κονι παντως δεν συμβαινει κατι αντιστοιχο.
Τα μαμα αμορτισερ κατα την αποψη μου δεν εχουν την λειτουργια ενος bilstein ή κονι. Αποψη μου βεβαια. Παντως οντως δεν ειναι για χαμηλωμα το ραλυ και απορω οταν βλεπω κατι σαξοραλα με χαμηλωμα 6 ποντων
-
Οταν ανοιγουν οι θολοι σαν καρπουζια και κοβουν και τις βασεις απορουν και οι ιδιοι
-
νομίζω πως το ύψος του αυτοκινήτου εξαρτάται από το ελατήριο κυρίως και δευτερευόντως απ το αμορτισέρ. Ο αδελφός μου είχε στο 106 τη διάταξη που σου λέω (195-15, bilstein sprint + eibach) και όντως ήταν κούτσουρα. αλλά συνεργάζονταν άψογα, τέτοια αμεσότητα δεν έχω ξαναδεί.
Πάντως θόλοι κτλ που ακούγεται κατά καιρούς οτι τα παίζουν δεν έπαθαν τίποτα ακόμη και στα 300.000 που έφτασε μέχρι που το πούλησε.
κατά τη γνώμη μου μη βάλεις σε καμία περίπτωση σκληρό αμορτισέρ με το εργοστασιακό ελατήριο. ουσιαστικά οι ταλαντώσεις δεν μπορούν να απορροφηθούν ομαλά από το αμορτισέρ και η συμπεριφορά είναι..γελοία. Το έπαθα όταν έβαλα τα δικά μου μπιλστάιν και στις 4 μέρες είχα βάλει και ελατήρια...βέβαια η διαφορά ήτνα χαώδης και λογικά το ραλλύ θα χει ούτως ή άλλως σκληρά ελατήρια...
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
νομίζω πως το ύψος του αυτοκινήτου εξαρτάται από το ελατήριο κυρίως και δευτερευόντως απ το αμορτισέρ. Ο αδελφός μου είχε στο 106 τη διάταξη που σου λέω (195-15, bilstein sprint + eibach) και όντως ήταν κούτσουρα. αλλά συνεργάζονταν άψογα, τέτοια αμεσότητα δεν έχω ξαναδεί.Πάντως θόλοι κτλ που ακούγεται κατά καιρούς οτι τα παίζουν δεν έπαθαν τίποτα ακόμη και στα 300.000 που έφτασε μέχρι που το πούλησε.
κατά τη γνώμη μου μη βάλεις σε καμία περίπτωση σκληρό αμορτισέρ με το εργοστασιακό ελατήριο. ουσιαστικά οι ταλαντώσεις δεν μπορούν να απορροφηθούν ομαλά από το αμορτισέρ και η συμπεριφορά είναι..γελοία. Το έπαθα όταν έβαλα τα δικά μου μπιλστάιν και στις 4 μέρες είχα βάλει και ελατήρια...βέβαια η διαφορά ήτνα χαώδης και λογικά το ραλλύ θα χει ούτως ή άλλως σκληρά ελατήρια...
Καποια παιδια που εχουν βαλει Κονι λενε οτι συνεργαζεται μια χαρα με το μαμα ελατηριο. Τωρα δεν ξερω τι παιζει. Μπορει να λενε και βλακειες
-
Tα μαμα αμορτισερ δεν κρατανε πολυ αν το κυνηγας αρκετα το αμαξι, και αν ξερεις πως συμπεριφερεται με αμορτισερ σε καλη κατασταση, εγω εχω βάλει 2-3 φορες τα μαμα, πραγματικα ειναι οτι καλητερο σε σχεση με ανεση και κράτημα αλλα και ρυθμισιμη συμπεριφορα! Τα αλλαζα στα 25-30κ χλμ, αλλα ειχαν και πιστα και αρκετο σκισιμο σε βουνο κλπ. Εβαλα blistein με ραλισιες πιέσεις φτιαγμενα στον Κυρλαγκιτση (Jam sport) στην Σαλλονικα, με κωνικο ελατηριο (δεν θυμαμαι λιμπρες) το αμαξι πραγματικα ανεβασε αρκετα το οριο του, αλλα το βασικοτερο, μειωθεικε αισθητα το body roll, το οποιο εμενα πρωσοπικα με κρατουσε σε καποιες φασεις να παω πιο σιγα λογω 'φοβου', βεβαια δεν ειναι οτι πιο ανετο.
Γενικα το θεμα αναρτηση σε ενα 106, εχει να κανει με τον οδηγο και τις αναγκες του, δεν ειναι κατι στάνταρ.
Υπάρχουν παρα πολλες επιλογές που ειναι σωστες και οχι μονομια, αλλα πρεπει να συνδιαστει με το καταλληλο ελατηριο, και ισως 21 ή 22 ραβδους στρέψης.
Αναρτηση για 106 rallye