Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Car Frankenstein
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Car Frankenstein
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      micmic last edited by

      Συνθέστε το ιδανικό για σας αυτοκίνητο παίρνοντας μέρη από όποια άλλα αυτοκίνητα θέλετε.

      Τα βασικά μέρη είναι 1) Κινητήρας 2) Εξωτερικό και 3) Εσωτερικό, αλλά μπορείτε να προσθέσετε και περισσότερη λεπτομέρεια, π.χ. μετάδοση, ταμπλώ κτλ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        micmic last edited by

        Συνθέστε το ιδανικό για σας αυτοκίνητο παίρνοντας μέρη από όποια άλλα αυτοκίνητα θέλετε.

        Τα βασικά μέρη είναι 1) Κινητήρας 2) Εξωτερικό και 3) Εσωτερικό, αλλά μπορείτε να προσθέσετε και περισσότερη λεπτομέρεια, π.χ. μετάδοση, ταμπλώ κτλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          micmic last edited by

          Συνθέστε το ιδανικό για σας αυτοκίνητο παίρνοντας μέρη από όποια άλλα αυτοκίνητα θέλετε.

          Τα βασικά μέρη είναι 1) Κινητήρας 2) Εξωτερικό και 3) Εσωτερικό, αλλά μπορείτε να προσθέσετε και περισσότερη λεπτομέρεια, π.χ. μετάδοση, ταμπλώ κτλ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            travelman last edited by

            Το ιδανικό αμάξι για μένα θα ήταν 4θυρο σεντάν με μαζεμένες διαστάσεις, οπότε σε αυτή την κατηγορία θα έβαζα την καρότσα του λέξους ις 200 το οποίο για έκρυβε ένα αλουμινένιο πλαίσιο υψηλής αντοχής και χαμηλού βάρους. Μοτέρ είναι πιο προβληματική η κατάσταση μιας και θα ήελα να συνδυάσω μία αρκετά υψηλή ιπποδύναμη, αξιοπιστία, χαμηλό βάρος και κατανάλωση. Εάν χώραγε ο 2.5άρης τούρμπο μπόξερ των σουμπαρού θα τον έβαζα, διαφορετικά τον δίλιτρο τούρμπο του βάγκ ή τον 6κύλινδρο της προηγούμενης Μ3. Κιβώτιο θα το άφηνα ως είχε (6άρι) χειροκίνητοεκτός εάν είχε πολύ σκληρό συμπλέκτη για να αντέξει την ροπή οπότε θα πηγαίνα σε κάτι DSG ή SMG2 με σταθερά αυτάκια πίσω από το τιμόνι και λεβιέ.

            Θα του άλλαζα το εσωτερικό με το σαλόνι της Aston Martin DBS με μερικές μικροαλλαγές στο καντράν. Από μετάδοση θα του έβαζα την τετρακίνηση του STi με ρυθμιζόμενο ποσοστό μοιράσματος τετρακίνησης και μπλοκέ μπρος πίσω ή μπορεί να το άφηνα απλά πισωκίνητο.

            Σε επίπεδο εξοπλισμού θα είχε GPS, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (ή και αερανάρτηση εάν δεν ανεβαίνει σε βάρος), ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σε μικρό βαθμό τιμόνι, ΕSP & ABS απενεργοποιούμενα, ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα, αερόσακους, μπάκετ, ...

            (Εδώ πρέπει να σταματήσω την περιγραφή γιατί μου τρέχουν τα σάλια και θα λερώσω την μπλούζα μου )

            ΥΓ, τι μου θύμισες, παρόμοιο με το πρώτο τόπικ που έφτιαξα στο 4τφ!!!

            viewtopic.php?f=5&t=20637' target='_blank

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Μπορούμε να βάλουμε και si-drive παρακαλώ; Επίσης παραμετροποίηση του βάρους του συστήματος διεύθυνσης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr