-
Αντιγράφω απο άλλο Forum
Το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 49 Αγώνες στις οδούς- Αγώνες ζωήλατων οχημάτων, ζώων, ποδηλάτων, αυτοκινήτων, τετράτροχων οχημάτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων σε οδούς και χώρους του πεδίου εφαρμογής του παρόντος, επιτρέπεται να γίνονται μόνο έπειτα από σχετική άδεια. 2. Η κατά τη προηγούμενη παράγραφο άδεια χορηγείται:
α) Για τους αγώνες ζωήλατων οχημάτων και ζώων, από τις κατά τόπους Αστυνομικές Διευθύνσεις ή Διευθύνσεις Τροχαίας.
β) Για τους αγώνες ποδηλάτων, ομοίως από τις παραπάνω Αρχές, έπειτα από προηγούμενη αίτηση των ενδιαφερομένων και γνώμη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας (Ε.Ο.Π.).
γ) Για όλους τους αγώνες μοτοσυκλετών, μοτοποδηλάτων και τετράτροχων οχημάτων, που διενεργούνται από συλλόγους, μέλη της ειδικώς αναγνωρισμένης Αθλητικής Ομοσπονδίας, ή από την ίδια, από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη της Αθλητικής Ομοσπονδίας Μοτοσυκλετών ή του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα το άθλημα στη Διεθνή Ομοσπονδία
Μοτοσυκλέτας (Δ.Ο.Μ.), σύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (Δ.Ο.Μ.). Ειδικά για τους αγώνες που διοργανώνονται από την Αθλητική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετών, απαιτείται γνωστοποίηση προς τις αρμόδιες Αρχές.
δ) Για όλους τους εθνικούς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών
αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος, από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και
Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από
σύμφωνη γνώμη της αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων .
Για όλους τους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών αυτοκινήτων
ιστορικού ενδιαφέροντος, που αναγράφονται στο πρόγραμμα αγώνων της Διεθνούς
Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου , από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του
Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη του
νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα το άθλημα στη Διεθνή Ομοσπονδία
Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.) ή της αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό σύμφωνα με τους κανόνες
ασφαλείας που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (Δ.Ο.Α.).
ε) Για τις εκδηλώσεις των παλαιών αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα τα παραπάνω στη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Π.Α) ή τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.).
Η αίτηση των ενδιαφερομένων για τις ανωτέρω περιπτώσεις γ’, δ’ και ε’ του παρόντος υποβάλλεται κατά περίπτωση στις ανωτέρω Αθλητικές Ομοσπονδίες (Αυτοκινήτου ή Μοτοσυκλετών) ή στα νομικά πρόσωπα που εκπροσωπούν νόμιμα το άθλημα στην Ελλάδα είτε τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.), είτε τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας (Δ.Ο.Μ.), είτε τη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Π.Α), και διαβιβάζεται στον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη ή στις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, μαζί με την
απαιτούμενη σύμφωνη γνώμη τους, προκειμένου να εκδοθεί η σχετική άδεια.
3. Για την περίπτωση των οχημάτων καρτ, απαιτείται άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ή άδεια οδηγού αγώνων κάρτινγκ οποιασδήποτε κατηγορίας, που έχει εκδοθεί από την Αναγνωρισμένη από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού Αθλητική Ομοσπονδία για το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό ή σε ότι αφορά τους διεθνείς αγώνες καρτ από το Νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί νόμιμα το άθλημα στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.). Τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται από το Διεθνή Κανονισμό Καρτ , τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές, εφαρμόζονται αναλόγως.
4. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο μέχρι πενήντα χιλιάδων (50.000) ευρώ και με ποινή απαγόρευσης διοργάνωσης αγώνων για χρονικό διάστημα μέχρι πέντε (5) ετών από την ημερομηνία της παράβασης».
Αθήνα, 10-07-2014
Ο Βουλευτής
Χρίστος ΔήμαςΆρα το Pouvoir Sportif περνάει πλέον στην ΟΜΑΕ (και σε ΕΛΠΑ ΦΙΛΠΑ για τα Regularite)
- Αγώνες ζωήλατων οχημάτων, ζώων, ποδηλάτων, αυτοκινήτων, τετράτροχων οχημάτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων σε οδούς και χώρους του πεδίου εφαρμογής του παρόντος, επιτρέπεται να γίνονται μόνο έπειτα από σχετική άδεια. 2. Η κατά τη προηγούμενη παράγραφο άδεια χορηγείται:
-
δ) Για όλους τους εθνικούς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών
αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος, από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και
Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από
σύμφωνη γνώμη της αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων .Για όλους τους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών αυτοκινήτων
ιστορικού ενδιαφέροντος, που αναγράφονται στο πρόγραμμα αγώνων της Διεθνούς
Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου , από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του
Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη του
νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα το άθλημα στη Διεθνή Ομοσπονδία
Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.)** ή τ**ης αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό σύμφωνα με τους κανόνες
ασφαλείας που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (Δ.Ο.Α.).ετσι οπως το εκλαμβανω, οχι ακριβως.....
για τους εθνικους δειχνει πως ναι ( πρωτη παραγραφος)
για τους διεθνεις ομως.... ( δευτερη παραγραφος ) υπαρχει αυτο το 'ή' που 'μπερδευει καπως τα πραγματα...
και θα περιμενα και την αποψη 'της αλλης πλευρας'.... -
'Pouvoir sportif' κανονικά είναι η 'νόμιμη εκπροσώπηση της ΔΟΑ (FIA)' = ΕΛΠΑ. Αυτό δεν έχει αλλάξει και μπορεί να αλλάξει είτε εύκολα οικειοθελώς (η ΕΛΠΑ λέει στη FIA 'από εδώ και πέρα την Ελλάδα εκπροσωπεί η ΟΜΑΕ') είτε δύσκολα με κρατική παρέμβαση (η κυβέρνηση ειδοποεί τη FIA αλλά θέλει διαδικασίες εντός FIA -προηγούμενο Ινδίας)
Βέβαια στην περίπτωσή μας, όπου η νόμιμη εκπροσώπηση της ΔΟΑ δε συμπίπτει με την επί της ουσίας Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN) (αυτό σημαίνει το 'κανονικά' της προηγούμενης παραγράφου), το pouvoir sportif σε εθνικό επίπεδο σημαίνει ποιός δικαιούται να λαμβάνει άδειες τέλεσης αγώνων από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης / Προστασίας του Πολίτη. Διότι μέχρι τώρα, λόγω του άρθρου 49, η ΟΜΑΕ το έκανε αυτό μέσω ΕΛΠΑ. Τώρα θα μπορεί να το κάνει αυτόνομα χωρίς εμπλοκή της ΕΛΠΑ.
Τώρα για εθνικούς αγώνες θα το κάνει αποκλειστικά η ΟΜΑΕ ή η ΦΙΛΠΑ. Και για διεθνείς αγώνες είτε η ΟΜΑΕ είτε η ΕΛΠΑ είτε η ΦΙΛΠΑ.
Ελπίζω να αλλάξει σύντομα και το θέμα του τυπικού pouvoir sportif της FIA.
-
Μπορουν να μην μπαινουν και βγαίνουν ανακοινωσεις?????
Αν μπηκε κατα λαθος - να υπαρχουν διαδικασίες να μην επαναληφθει
Αν ΔΕΝ μπηκε καταλαθος να υπαρχουν διαδικασίες να μην κανει ο καθεις 'οτι θελει'edit
επειδη ομως ειμαι περιεργος τυπος αρχισα να 'χτυπαω' ενα ενα τα νουμερα 1355.... 1356....και να στο 1357
http://www.omae-epa.gr/pressrelease/1357αρα 'απλά' εφυγε απο την πρωτη σελιδα... και δε φαινεται...
-
γράψου στο RSS Και θα τα βλέπεις... όλα
-
Bρηκα στο fb τουΚου Μπελλα
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ
Πρόεδρος
Πασαλή Ανίτα
Μέλη
Αθανασίου Τάσος
Μανώλης Νίκος
Παπακώστας Νάσος
Παπαπάσχος Θωμάς
Φατούρος Επαμεινώνδας
Εκπρόσωπος ΣΟΑΑΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΑ
Παπασταθόπουλος ΝίκοςΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
Φατούρος Επαμεινώνδας
Αναγνωστόπουλος Βασίλης
Πλέσσας Νίκος
Σεβνταλής Γιώργος
Φωτεινέλης Γιάννης
Εκπρόσωπος ΣΟΑΙΣΤΑ (κατά περίπτωση)ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΡΑΛΛΥ
Αθανασίου Τάσος
Μαρκουίζος Άρης
Μελετόπουλος Λώρης
Μουζάκης Νίκος
Τσαούσογλου Μάριος
Εκπρόσωπος ΣΟΑΙΣΤΑ (κατά περίπτωση)ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Παπακώστας Νάσος
Αλέπης Παύλος
Αναγνωστόπουλος Χρήστος
Παρασυράκης Μιχάλης
Σωτήρχος ΛευτέρηςΕΠΙΤΡΟΠΗ 4Χ4
Μανώλης Νίκος
Κατσιμαλής Σπύρος
Μήλας Παναγιώτης
Παπαθάνου Αλέκος
Ραβάνης Γιάννης
Σιδέρης Παναγιώτης
Σταθάκος Δημήτρης
Τσαπαζλής ΓιώργοςΕΠΙΤΡΟΠΗ DRIFT & DRAGSTER
Παπαπάσχος Θωμάς
Βαθειάς Ηλίας
Λυχναράς Αλέξης
Παπαργυρόπουλος Στάθης
Σιδέρης Νίκος
Τσαγκαράκης ΝίκοςΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Βυτινάρου Τζένη
Ζηρόπουλος Σπύρος
Ριζικάρης ΔήμοςΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αμαξόπουλος Δημήτρης
Λεώνης Κώστας
Παπαθέου Ευαγόρας
Πασαλής Βασίλης
Σιδέρης Παναγιώτης
Χεκιμιάν ΓιάννηςΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Παππάς Νίκος
Πετρίδης Παύλος
Χαρμάνης ΓιώργοςΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Αθανασίου Τάσος
Ζούνης Γιάννης
Παπασταθόπουλος Νίκος
Πλέσσας Νίκος
Φατούρος Επαμεινώνδας -
Aπο αυτή την τεχνική επιτροπή περιμένω πολλά. Νομίζω οι ιδανικότεροι άνθρωποι σε αυτή την θέση .ΟΛΟΙ.
Ενδιαφέρων και σε όλες τις υπόλοιπες θέσεις. Βρίσκω ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τη θέση του Δ.Ριζικάρη που έχει πολλά να δώσει .
Καλή αρχή λοιπόν. -
Εσυ κι αν εισαι υπεραισιοδοξος βρε Αγη .
Σ'αυτη την χωρα ,και ειδικα σ'αυτην οικονομικη κατασταση , περιμενεις σουπερ προκοπη απο μια επιτροπη ?
Και 5 κλωνοποιημενους Einstein στην επιτροπη να ειχαν ....παλι θα βρεθουν οι του ειδους που θα βγαλουν απαραδεκτους τους κανονισμους , αφου δεν θα ειναι στα γενικα και ειδικα !Τελος παντων ,μακαρι ολες οι επιτροπες να δουλεψουν με , διαγραφοντας απ'τον σκληρο τους ολες τις μικροτητες ,παλιες κακες αρχες , ιδιοτελειες μικροσυμφεροντολογικες του παρελθοντος .....και να αρχισουν απο λευκη σελιδα ΤΑ ΠΑΝΤΑ που εχουν σχεση με την ανοδο του αθληματος !
Ηθε ..............
επικαιρο ... και για να ....ευθυμησουμε λιγακι* !
https://www.facebook.com/photo.php?v=1462650257319328 !*ειδικα εκει 4.25 που ........... ε ρε AGIS ......που ζεις φιλε μου ?
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
δ) Για όλους τους εθνικούς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών
αυτοκινήτων ιστορικού ενδιαφέροντος, από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και
Προστασίας του Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από
σύμφωνη γνώμη της αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτων .Για όλους τους διεθνείς αγώνες αυτοκινήτων, οχημάτων καρτ, παλαιών αυτοκινήτων
ιστορικού ενδιαφέροντος, που αναγράφονται στο πρόγραμμα αγώνων της Διεθνούς
Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου , από τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του
Πολίτη, ή τις εξουσιοδοτημένες από αυτόν Αρχές, έπειτα από σύμφωνη γνώμη του
νομικού προσώπου που εκπροσωπεί νόμιμα το άθλημα στη Διεθνή Ομοσπονδία
Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.)** ή τ**ης αναγνωρισμένης από Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
Αθλητικής Ομοσπονδίας για το μηχανοκίνητο αθλητισμό σύμφωνα με τους κανόνες
ασφαλείας που ορίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (Δ.Ο.Α.).ετσι οπως το εκλαμβανω, οχι ακριβως.....
για τους εθνικους δειχνει πως ναι ( πρωτη παραγραφος)
για τους διεθνεις ομως.... ( δευτερη παραγραφος ) υπαρχει αυτο το 'ή' που 'μπερδευει καπως τα πραγματα...
και θα περιμενα και την αποψη 'της αλλης πλευρας'....και να η αποψη της 'αλλης πλευρας'...... ( με ΚΑΘΕ επιφυλλαξη αφου δε μπορεσα να βρω την πηγη μια και το βρηκα στο fb- η ΕΛΠΑ ουτε site δεν εχει πλεον???????)
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ & ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΩΝ
ΕΛΠΑΜε τη ψηφισθείσα τροπολογία του άρθρου 49 του Κ.Ο.Κ, διεγράφη η αναγκαιότητα της Σύμφωνης γνώμης του εκπροσώπου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου όσον αφορά την αδειοδότηση των εθνικών αγώνων αυτοκινήτου, οχημάτων καρτ, κ.α.
Η ΕΛΠΑ, ως ο μόνος εκπρόσωπος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α) στην Ελλάδα (από το 1929) έχει την υποχρέωση βάσει και του καταστατικού της να έχει μία Εθνική Επιτροπή Αγώνων (ΕΘ.Ε.Α.)
Το Εθνικό Πρωτάθλημα για να είναι αναγνωρισμένο από την Δ.Ο.Α. πρέπει να διεξάγεται υπό την αιγίδα της ΕΘ.Ε.Α, η οποία είναι και η μόνη επιτροπή αγώνων που αναγνωρίζει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.
Η ΕΛΠΑ μετά την αναγνώριση της Ο.Μ.Α.Ε. από το Ελληνικό Κράτος δεν διεξάγει εθνικούς αγώνες.
Εμπλέκεται όμως στην αδειοδότηση τους με την σύμφωνη γνώμη της που επιζητούσε μέχρι σήμερα το άρθρο 49.
Με την πλήρη απεμπλοκή της ΕΛΠΑ από τους Εθνικούς αγώνες αυτοκινήτου τίθεται θέμα νομιμότητας των πρωταθλημάτων και των πρωταθλητών σε διεθνές επίπεδο.Η πρόταση της ΕΛΠΑ για την τροπολογία του άρθρου 49 του Κ.Ο.Κ. περιελάμβανε τη σύμφωνη γνώμη αυτής και της Ο.Μ.Α.Ε. Δεν διαφοροποιούσε όμως τους Εθνικούς από τους Διεθνείς αγώνες γιατί γνώριζε τις παρενέργειες αυτής της πρότασης, για την οποία δεν μπορούμε να αντιληφθούμε και τη σκοπιμότητα της, καθότι αμφισβητεί και τις αρμοδιότητες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Το Εθνικό Πρωτάθλημα για να είναι αναγνωρισμένο από την Δ.Ο.Α.Who cares ?
Οχι πάντως η FIA που σε όλους τους τόνους τα στελέχη της λένε 'δε μας νοιάζει τι κάνετε στη χώρα σας' -
Eν ολιγοις ......
Οπως ο ετοιμοθανατος κανει καποια τιναγματα των ποδιων του πριν ..... ,
ετσι και καποιος μεσα απ'την εκλιπουσα , εχει πιασει το πληκτρολογιο και κανει τα τελευταια του γραφοντας προς τους του ..κλαμπ
-
Μηπως πρεπει να βγει η Ομοσπονδια να 'διευκρινισει' το 'πυροτεχνημα' (?? ειναι ??) της Λαμιας?????
γιατι τετοιες 'ανακοινωσεις' χωρις ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ τεκμιριωση περαν ενος...... 'χαρτιου απο την ΕΛΠΑ' οπως αναφερεται μονο καλο δε κανει ΑΚΟΜΑ και αν η ειδηση ειναι αληθινη, μια που τα ερωτηματικά λογω των γνωστων οικονομικών θεματων ειναι παμπολλα......
και ποσο εμπιστοσυνη μπορουν να εχουν στους διαφορους 'φορεις' που 'πουλησαν' οταν ηρθε η ωρα του..... μπικικινιου, προηγουμενες διοργανωσεις...
-
Δεν ηξερα που να το βαλω σαν νεο οποτε αν δεν κολλαει μεταφερετε το εκει που παει καλυτερα.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2433179857
H ελληνικη ομοσπονδια εστειλε κανεναν για το FIA academy?
-
Τι να το κανουν της Ακαδημιας fia οι πιλοτοι μας βρε Hannibal , τους φτανει το χειροκροτημα των θεατων που πειραν στην Πορταρια π.χ. δεν διαβαζεις ?
Αλλωστε η fia μονον την καταστροφη του σπορ , την λεσχη φαντασμα , ακομα .
-
Συγχαρητήρια στην 8μελη ( 4 από 'παλια' και 4 πρόσφατοι) Επιτροπή 4χ4 που κατάφερε να βγάλει Ελληνα πρωταθλητή στη Βουλγαρία
άλλα δεν θα υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ στην Ελλάδα......Εύγε σας...............
Μπορείτε να είστε ΠΕΡΉΦΑΝΟΙ..................
Ράδος (συνοδηγός στα αριστερά)- Καφτερανης
Καφτερανης εγραψε:
'Μετα το Καρτζαλι,τη Βαρνα,τη Φιλιππουπολη,το Σαμοκοβ,τη Σταρα Ζαγορα,για το εθνικο πρωταθλημα 4χ4 της Βουλγαριας,σειρα εχει το Ρουσε...τα .650 km που το χωριζουν απο τη Θεσσαλονικη δεν μπορουν να σταθουν εμποδιο στο να ειμαστε εκει!!!Ο αγωνας της χρονιας για μας,διοτι με μια καλη παρουσια τερματιζουμε ψηλα στη βαθμολογια!!!!Για ακομα μια φορα,η οικονομικη βοηθεια καποιων φιλων ηταν μεγαλη,και οφειλουμε να τους ευχαριστησουμε ξανα και ξανα!!!!!'
-
Καλημερα, ξερει κανεις αν η ΕΘΕΑ εχει αλλαξει τηλεφωνα, γιατι προσπαθω 3 μερες τωρα να επικοινωνησω για το no objection letter για την αγωνιστικη μου αδεια και δεν δουλευει κανενα νουμερο. Ουτε καν χτυπαει.
-
Αλεξανδρε, Το κοιταω και σου λεω.
Φιλικα,
'el-em'
-
Πολύ καλό το καινούριο site, μπράβο για την προσπάθεια.
-
http://www.omae-epa.gr/images/documents ... ostima.pdf
To whom it may concern
Την ανωτερω εγκυκλιο στην παραγραφο 1,4 οριζεται οτι οι νεοι αγωνιζομενοι εχουν εκπτωση 40%.
Επεισεις αυτα ειναι τα ΑΝΩΤΑΤΑ ποσά.Επεισεις αναφερεται οτι το ΤΕΛΙΚΟ ποσο που θα πληρωσει ενας αγωνιζομενος σα συμετοχη στον Αγωνα δεν μπορει να ειναι μικρότερο απο το 'ΠAPABOΛA AΔEIAΣ TEΛEΣHΣ AΓΩNΩN ANA ΣYMMETEXONTA' παρ. 1.9 που πληρωνει ο Οργανωτης στην ΟΜΑΕ για καθε συμετεχοντα.
Δεν αναφερεται πουθενα οτι η ΟΜΑΕ κανει αντιστοιχη εκπτωση 40% σε νεους αγωνιζομενους.
ΠΧ
**Ανωτατο ποσό **που μπορει να ειναι η συμετοχη σε 'Αγώνες Επάθλου 4Χ4 Ζ3 μονοήμερος 100,00 €'
Αν ειναι νεος αγωνιζομενος -40% = τελικά 60 ευρω.Στην παρ. 1,9 οριζεται 'Αγώνες Επάθλου 4Χ4 Ζ3 μονοήμερος 30,00 €'
Στη Λεσχη 'μενουν' 30ευρω, κι αυτο ΑΝ εχει χρεωσει το ανωτατο επιτρεπτο οριο συμετοχης.
Θεωρειται αυτο ορθό?
Δε θα ηταν πιο σωστο να 'μεταφερεται' η εκπτωση οπως πχ?Στα 'ιστορικα' γιατι υπαρχει αυτη η 'μεταφορά' εστω και οχι εξ ολοκλήρου?
1.4 Σημειωση γγ. Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων **είναι βετεράνος οδηγός **αγώνων αυτοκινήτου, το παράβολο συμμετοχής μειώνεται κατά 25%, του αντιστοίχου αγώνα, εφ’ όσον προσκομίσει στον οργανωτή, την απόδειξη καταβολής της συνδρομής του στον ΣΒΟΑ για το τρέχον έτος.
1.9 Τελευταια παραγραφος
Στους αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων, εάν ο συμμετέχων είναι **βετεράνος οδηγός αγώνων **αυτοκινήτου, το παράβολο άδειας τέλεσης αγώνων μειώνεται **κατά 50% **του αντιστοίχου αγώνα. -
Εύγε στην επιτροπή αγώνων ράλλυ, εύγε και στην Ομοσπονδία...
Το ράλλυ Κρήτης εκτός Πρωταθλήματος, εκτός κυπέλλου
... ρε αχαρακτήριστοι το Κρήτης εκτός χάρτη τελείως? Πάτε καλά ρε?
Ρε χαϊβάνια εξακολουθείτε να καταστρέφεται το άθλημα ρε, πάρτε το χαμπάρι, ουστ!
Η διαπλοκή σε όλο της το μεγαλείο, τα προσωπικά συμφέροντα εξακολουθούν να βασιλεύουν στο άθλημα......α και σεις οι επίτροποι, αν δεν βαριέστε, κατεβείτε το Μάιο να δείτε πως γίνονται οι αγώνες, χαϊβάνια έ χαϊβάνια!
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???